cietnījamajiem lasītājiem paredzētais cietnis
ZinasSpēlesWinampPopsciMobileFailiLinkiViedoklis
08:57 Par maziem zaļiem cilvēciņiem. Skatīt multenes... [www.greenman.ru]
13:15 Zvaigžņu karu jaunākā epizode sauksies Star Wars: Revenge of the Sith un noskatīties to varēsim 2005. gada maijā. [yahoo news]
14:51 No Ņujorkas uz Londonu 54 minūtēs. Tas viss ar vilcienu, kas pārvietosies ar ~8000 km/h ātrumu. Vai tas ir iespējams? [media.dsc.discovery.com]
14:15 Interneta "tētis" iecelts bruņinieku kārtā. [www.digitmag.co.uk]
13:59 Teorija par to, ka melnajā caurumā viss pazūd bez pēdām var izrādīties nepatiesa un 21. jūlijā Stephen Hawking centīsies to pierādīt. [new scientist]
[RSS]



ADVANCED

Šodien vardadienas svin:
Matilde, Ulrika
Nimepaevalised on:
Matilde, Malde, Maldi, Milda, Milde, Meta, Tilde
Šiandien vardadieni švencia:
Tautas, Tautgintė, Klemensas, Lionginas

 Hosted by DEAC
 Server by M79
  Aizsūti ziņu par šo elīto rakstu sev, savam draugam vai naidniekam Izdrukā šo nejegā pārkūlo ziņu uz sava exelentš printera Tev gan jau ka ir kaut kas piebilstams par šo megaziņu (52)  
 
Skatīt komentārus: viltīgi | vienkārši
 
MaxDam 2002-03-26 22:43 | atbildēt uz #5540
Tieshi Taa
Stupicz 2002-03-26 23:08 | atbildēt uz #5541
Uzmanieties no jaunaas kuukiju spiegoshanas sisteemas.. :D
PoRToSS 2002-03-26 23:15 | atbildēt uz #5542
Blefi vienmeer ir izceelushies ar savaam zinaashanaam par datoriem, pietam biezhi vien naakas rakstu izlasiit divas reizes lai iebrauktu hackeriigo latviskojumu noziimee.
Nu, bet shis tulkojums man lika smieties. To vienkaarshi ir tulkojis cilveeks kursh no datoriem neko nesaprot. Vispaari blefus var lasiit ass.lv vietaa - daudz smiekliigaak.
Sarky 2002-03-26 23:48 | atbildēt uz #5543
Nuja - smiekliigaak taapeec, ka patiesi. Humori no dziives parasti ir aizraujoshi
Dzhonis Dzhonotans Benvenuto 2002-03-27 00:04 | atbildēt uz #5546
pie sveetaas siikdatnes! taatad mani var uzurkjeet?!
skeptiks 2002-03-27 01:37 | atbildēt uz #5550
Cookies privātumu tomēr ir saistīti. Doubleclick.net vai sextracker zina par konkrētiem lietotājiem itin daudz. Labi, kamēr vēl lietotājs anonīms. Taču nav grūti iemaldīties lapā, kas piesola atsūtīt $500, ja norādīsi savu e-pastu. Voila, un sextracker zina, ka peteris@anna.lv pavada 20 stundas nedēļā lolitu sabiedrībā, interesējas par fašismu, warez un ir pret Eiropas Savienību.
"Magic cookies mean the end of privacy on the Internet" kopš 1994. gada(Philip and Alex's Guide to Web Publishing. Chapter 9: User Tracking http://www.arsdigita.com/books/panda/user-tracking). BTW, ekselenta grāmata.
Cookies var atslēgt? Un cik % to dara? 0,7%!!! Almost No One Rejects Cookies http://www.newsbytes.com/news/01/164047.html)
OpenBSD lietotaajs 2002-03-27 02:33 | atbildēt uz #5552
Kukijus izmanto dazhaadaam autorizaacijaam un parasti webu veidotaajiem ir tik liikas rokas, ka par shaadiem lietotaajiem nemaz nepadomaa un neizmet pazinjojumu, ka tev ir disabloti kukiji. Un ej nu ziilee katru reizi, kapeec netiec kaut kur iekshaa - kukiji vai referers vai javascripts... tad jau labaak, lai ir visi prichendaalji iesleegti.
Sarky 2002-03-27 02:49 | atbildēt uz #5553
No otras puses - ies tev kaads domaat par kautkaadiem tur 0,7(!)%...
skeptiks 2002-03-27 02:56 | atbildēt uz #5554
cietnis.lv, pēc visa spriežot, arī lieto cookies...
nix (*nix lietotājs) 2002-03-27 09:04 | atbildēt uz #5561
tas nenozīmē, ka cietnis.lv var saņemt piem. delfi.lv cookies.
tā ka neko citu, izņemot kuras ziņas tu lasi, cietnis.lv zināt nevar
ja vot uz cietnis.lv grieztos kāds counters, vai banneru apmainja,
ko savās lapās lietotu citi webmasteri, tad gan visi zinātu, ka tu
darba laikā apmeklē 909.lv :).
MaKo 2002-03-27 09:14 | atbildēt uz #5563
IMHO probleema tai apstaaklii, ka Cietnis vai Pods var atljauties(paldies dievam) taas kuucinjas saukt kaa veelas - kaut par cookies. A Delfi ir drusku saistiits ar shaadiem taadiem raamjiem, ij vinjiem jaalieto tie greizie latviskojumu - jo labaagu latviskojumu ta nava - ir zhargons, ko visi normaali cilveeki saprot, bet kuraa rakstit Delfi nivar... Nu ij mokaas. A par rakstu kvalitaati - da uzrakstiet labaak(un Cietnii ir labaaki raksti). Ij piedaavaajiet Delfiem publiceeshanai:)
skol 2002-03-27 09:15 | atbildēt uz #5564
Bet vienalga nepiekrītu tam, ka Delfi tiek kritizēti par latviskojumu izmantošanu. TAS IR PAREIZI! Un, ja atmet savus pusdebīlos provinciālisma kompleksus, tad arī uzurķēt un surogātpasts nemaz tik slikti un nelietojami vārdi neliekas. Par savu valodu vajag lepoties. Vācieši negribēja un necīnījās par savu valodu, un tagad nedaudz tur padzīvojot traks var palikt cik tā valoda ir angliskojusies...
Kugis 2002-03-27 09:33 | atbildēt uz #5565
pusdebīlos provinciālisma kompleksus - teiksim tā, ka man ir vēlme saprast par ko iet runa rakstā un nevis iet meklēt kaut kādas sīkdatnes skaidrojumu. Blefi taču galu galā ir domāti lasītājiem un nevis latviešu valodas lingvistiķu baram
nix (*nix lietotājs) 2002-03-27 09:33 | atbildēt uz #5566
nu tātad tev škiet ka 'ritjoslas slīdnis', 'spiedpogplakne' un pārējie debīlismi ir pilnīgi normāli?
par tādu surogātpastu: nevar saprast vai tas ir kad man sūdus pa pastu sūta vai ...
bet spams arī āfrikā ir spams. btw, medicīnā arī ir daudz svešvārdu, bet tāpēc jau
neviens necenšas to aizvietot ar kau kādiem piii piii piii(bail pat rakstīt, ja nu cietnis.lv ir redaktors)
skol 2002-03-27 09:41 | atbildēt uz #5568
Ok, piekrītu, ka ir pārspīlējumi utt. Bet. Tapēc ne visi latviskojumi ir obligāti jānoliedz. Par vārdu dators arī smējās uz vella paraušanu. Surogātpastam nav ne vainas. Jo tiešām sūta sūdus. Nepieprasītus mēslus. Tāpat nav arī ne vainas izlecošajai izvēlnei, darba virsmai, rīkjoslai utt. Pie tam te nav runa par sarunvalodu, plus, vienmēr var ielikt iekavās angisko vārdu(es tā daru oficiālajos dokumentos). Un viss ir skaidrs. Bez tam vienkāršajiem jūzeriem daudz saprotamāk ir ja viņam saka nospied pogu uz rīkjoslas nekā uz tūlbāra. Intuitīvi saprotamāk.
JarX 2002-03-27 09:44 | atbildēt uz #5569
nu kursh idiots atkal ir ieviesis tos "siikdatne" un "surogaatpasts" nu vai tad nevar runaat cilveeku valodaa?
kukiji un spams!
agressor 2002-03-27 09:45 | atbildēt uz #5570
he he he. redaktors ir mans LU pasniedzejs, kas appreceejaas ar manu kursabiedreni :)
skol 2002-03-27 09:54 | atbildēt uz #5573
Saprast var, ja vien ir vēlme saprast. valodu ir jāmācās visu laiku, jo tā ir dzīvs organisms, tā, vecīt, dzīvo, elpo, attīstās. Protams, var iet vieglāko ceļu, ērtāko utt. To jau var darīt vienmēr, ar domu, mans lepnums ir manas ērtības. Par ārstiem nevietā. Lielākoties tie vārdi, kuri būtu jāsaprot arī vienkāršajiem mirstīgajiem ir ļoti normāli latviskoti, atslēgas kauls, smadzenes, galvaskaus, pote utt. Protams, ir arī no citām valodām pārņemti vārdi, bet tad visai mierīgi un ar pīpēšanu - lai tas vārds normāli iekļaujas valodas skanējumā un ritmikā. Es pieļauju, ka var lietots spams, kursors, klaviatūra... tie ir vārdi, kuri spēj iekļauties latviešu valodā un neizlekt. Bet piemēram dropdauns, kukijs, desktops, šhāre, šortkats, aplouds, daunlouds... paskaties pats pat pēc rakstības šie vārdi latviešu valodai ir galīgi sveši.
Pepi 2002-03-27 09:56 | atbildēt uz #5575
Un tagad kaada ineta lapele, piemeram www.valodina.lv panjem sho rakstu un tada pasha garaa izjkidaa, saakot ar to, ka run NEIET bet gan IR, ka teikums nesakas ar saikliem 'jo', 'un' utt., ka 'laikam' komatos neliek. Ka redzat piekasiities var par visu un visur.
JG 2002-03-27 10:06 | atbildēt uz #5581
Nu bāc, atkal vētra ūdens glāzē. Rakstiet uz sienām kā jums patīk un labāk saprotams. Tāpēc neviens tā avīzēs nerakstīs. Palasiet tos pašus tehnologiju žurnālus NEXT un e-Pasaule, ne to vien atradīsiet. Ja pēdējā vismaz ir vienots stils, tad NEXTā katrs autors raksta kā šim labāk patīk - vienu terminu latvisko, citus atstāj. Tas ir vēl stulbāk.
Tas, ka jums patīk šāds žargons nenozīmē uzreiz ka tā ir absolūtā patiesība un visi tāpēc var iet ieskrieties ar citiem variantiem.
Guru 2002-03-27 10:06 | atbildēt uz #5582
Bet es nezinu vai tieshi surogātpasts==spams, jo "surogāts" parasti nozīmē izejviela vai kaut kas pusgatavs. Toties spams nav nekas pusgatavs un nav arī nekāda izejviela. Tā kā latviskojumi ir ok, ja vien tie ir pārdomāti un pats galvenais saprotami.
Guru 2002-03-27 10:09 | atbildēt uz #5583
Delfi bieži vien ir spams un spams spama galā. Vienīgi dažreiz komentāros var šo to uzzināt vai atrast ko noderīgu.
nix (*nix lietotājs) 2002-03-27 10:12 | atbildēt uz #5585
ir normāli latviskojumi, un ir vārdi, kuru vietā labāk lietot
angliskojumus:
šor tkats(shortcut)=īsinājumi kona// ko tā ikona īsina?
aplouds(upload)=au gšupielāde// lādējam debesīs
dropdauns(drop-do wn menu?)=nolaižamā izvēlne// *nolaižamā*
viss! aiziešu nolaist uz WC un sākšu strādāt..
Videovixen 2002-03-27 10:18 | atbildēt uz #5586
Surogātpasts ir pilnīgi O.K. Man ausīs negriež. Cita lieta ir tā, ka Delfi vajadzētu iemācīties KĀ izglītot savus lasītājus, lai viņiem nerastos jautājumi. Es pat iedomājos vairākus veidus, kā to izdarīt. Kur nu vēl interaktīvāku vidi par WWW. Pirms lasītāju izglītošanas ir vēl viens solis - "Pop-Sci" var rakstīt katrs idiots ar literārām dotībām, bet ja tiek gatavots raksts par pietiekami šauri specifisku tēmu, tad tas ir jādara tādam, kas kaut ko arī zin. Dotajā gadījumā autoram ir bijušas nežēlīgas paģiras(kā minimums) vai arī viņš NEKO NAV SAPRATIS no tā ko raksta.
skol 2002-03-27 10:27 | atbildēt uz #5588
Garām. Latviskojumam nav obligāti jābūt tulkojumam, bet jāatbilst procesam, kuru tas apzīmē. Piemēram, par īsinājumikonu. Tā ir ikona(pieņemts anglicisms, cita starpā), kura īsina ceļu. Vai ne tā? Angiskais shortcut ir domāts tieši tā pat. Nolaižamā izvēlne. Tā arī ir, kad Tu nospied uz tās, tā nolaižas uz leju, vai ne tā? Protams, varētu jau arī tulkot pa tiešo: lec-lejā izvēlne. Kas Tev šķiet loģiskāk? Vai tomēr Tu domā, ka ir jāatstāj latviešu valodai svešā vārda konkstukcija un skanējums - drodauns. Normāls, ierindas cilvēks ar šo drīzāk sapratīs, ka tas ir dzērājs(dropmanis) un daunis...
skol 2002-03-27 10:29 | atbildēt uz #5589
Par surogātpastu piekrītu. Spams, manuprāt, visai normāli spēj iejusties latviešu valodā un neizlec. To varētu arī atstāt, tāpat kā ir ikona, kursors, kursīvs utt.
laacz 2002-03-27 11:34 | atbildēt uz #5595
Juus nesaprataat raksta domu. Vai arii pieseejaaties absoluuti nebuutiskai lietai. Man ir vienalga, kaa un ko latvisko. Galvenais, lai doma ir.
Bet raksts nebija par to...
Doctor Evil 2002-03-27 13:33 | atbildēt uz #5602
ja jau tu tik ljoti uztraucies par latvieshu valodas saglabaashanu un uztureeshanu, kaapeec tad kaa kaartiigs latvieshu valodas fanaatikis nerasxti nesen tik ljoti slaveetajaa un par The Only True Latvian Language - t.s. Endzeliina raxtiibu? Taa tieshaam ir latviska un neviens cits to nesapratiis
Doctor Evil 2002-03-27 13:37 | atbildēt uz #5603
ko tad tu saaki visam piekasiities? Par debiiliem latviskojumiem jau arii saakaas runa! Ja tev taa patiik latviskojumi, novelc WinXP latviskoshanas paketi, tur ir viss prieksh iistiem lattvieshiem, normaalam datorlietotaajam bet vaardniicas tur nav ko mekleet. Starp citu, surogaats NAV suuds, suuds ir atkritums, meesls, bet surogaats ir produkts razhoshanas pusceljaa, kursh tiek nodots lietotaajam lai tas to turpina liidz galam izveidot. Spams ir pietiekoshi gatavs produkts, gatavs lietoshanai
skol 2002-03-27 14:27 | atbildēt uz #5607
Nu vecīt, runa ir par, manuprāt, elementāru cieņu pret valodu un nepiesārņot to ar tādiem vādu veidojumiem kā dauns, drop, evils, šort, kats, klaimeris, advancēts, jūzeris, vīkends, mītings, openot, clozot, draiveris, ņjūzs, kroslinks, kauntrī, smokot, editors, kopīraits utt... Pie tam ņem vērā, ka es nesaku, ka tā nedrīkst runāt, jā lūdzu, profesionālais žargons, protams, nav ne iznīdējams, ne regulējams, bet oficiālajā valodā, publicistikā, piedod, bet IR jāciena valoda(manuprāt). Protams, jāizvairās no pārspīlētiem latviskojumiem, var par to diskutēt, bet ne noliegt, saukt par idiotismu, marazmu un piedēvēt sev visu normālu datorlietotāju viedokli...
Bez tam. Cieņa pret savu valodu, rūpes par tās salīdzinošu tīrību, nepiesārņotību, nebūt nav iespējamas tikai radikālā, ortodoksālā pieejā. Var visādi, pieejas var atšķirties. Un. Velns parāvis, kapēc, rakstot latviski, ir jāiestarpina citas valodas izteicieni vai teikumi?!?!! Tev ko, "Vienīgā un Īstā Latviešu Valoda", šķiet pārāk mazspecīgs sakāmais, vājš?!? Skumji...
Mārtiņš Eglītis 2002-03-27 14:35 | atbildēt uz #5609
Sveiki gudrinieki!
Ar latviskošanas problēmām iesaku Jums vērsties Tulkošanas un Terminoloģijas Centrā(TTC). Tur Jums profesionāli terminologi.
Īsti gan neesmu pārliecināts, ka Jums kāds atbildēs, bet, lai Jums veicas!
Kugis 2002-03-27 14:58 | atbildēt uz #5611
Mārtiņ Eglīt - iet runa taču netik daudz par latviskojumiem, bet gan par jūsu portāla darbinieku izglītotības līmeni. Mēdijs saucās!
Sn 2002-03-27 15:10 | atbildēt uz #5612
Kuģis
MEdijs neraksta ar garo ē, bet ar īso. Varbūt arī lasītājiem jāizglītojas. Vismaz rakstīt jau varētu taču iemācīties. ... Pārmaiņas pēc.
Gunars 2002-03-27 15:12 | atbildēt uz #5613
cookie izrunaa kukii
hit taa arii izrunaa
heat izrunaa hiit
hit un heat ir pilnigi dazadas lietas
Kritikas autors pats ari nav korifejs.
Kugis 2002-03-27 15:17 | atbildēt uz #5614
vajadzētu gan;)
laacz 2002-03-27 15:35 | atbildēt uz #5616
Es sevi par taadu nepasniedzu. Tas nav mans meerkjis. Galu galaa es par saviem rakstiem neprasu naudu.
Analfabēts 2002-03-27 17:35 | atbildēt uz #5620
Ļoooti pamācošs raksts ...
Autors ir izteikts optimists un patiesas cilvēkmīlestības pārpilns.
Piegriezušies visi tie pārgudreļi, kas it kā ne uz ko nepretendē, bet apd***t visus gatavi kaut nakts vidū.
Vai Jums, cien. Lāčuk, nav ienācis prātā, ka lasītājs pats mācēs atšķirt, kur meklēt patiesību un ka ticēt, bez Jūsu sirsnīgās palīdzības?
laacz 2002-03-27 17:48 | atbildēt uz #5623
A. god., Egmont Gržibovski, es nepretendeeju uz glaabeeja, skolotaaja lomu. Vienkaarhsi, es parasti savu viedokli jautaajumos pauzhu sev pieejamajos veidos. Un neuzskatu, ka tas ir noziegums.
Savukaart, uzticeeties tam, uzklausiit to, vai ignoreet, tas ir katra individuaalaa tipa leemums.
Analfabēts 2002-03-27 18:30 | atbildēt uz #5628
Tad jau atliek tikai izvēlēties pieklājīgu izteiksmes formu un varbūt arī tiksiet uzklausīts.
laacz 2002-03-27 18:39 | atbildēt uz #5630
Noraadiet, luugtum, kaut vienu vietu, kur manaa rakstaa ir kaut kas 'nepieklaajiigas formas' veidaa?
Un kas liek Jums uzskatiit, ka zinaat visu par to, kas un kaa un kad mani uzklausiis?
Un tagad gan buushu nepieklaajiigs - sue me or blow me.
Janiz 2002-03-27 18:57 | atbildēt uz #5631
fun :>
JarX 2002-03-27 20:25 | atbildēt uz #5634
Es tomeer uzskatu ka visus datorterminus vajag teikt kaa ir, a to sanaaks labais prikols ka latvijaa visi runaas taka idinji savaa latv.val. un piem. aizbraucot uz aarzemeem un kaadu konkursu vai pasaakumu nezinaas kas ir spam vai file vai shortcut...
Vistu zaglis 2002-03-27 22:04 | atbildēt uz #5639
Kas i ko visi dir**s par to terminoloģiju!? Nu ka sīkdatne - sīkdatne. Un kad būs reāls file tad būs lieldatne.
Mani jau gan vairāk pavilka Branta kunga obida par to, ka redz lapa esot ieseivojusi(pieglabājusi) cookie(sīkdatni) bez paša Branta kunga laipnas atļaujas. Tā ka dārgie Cietņa veidotāji; gaidiet manu prasību tiesā par to, ka redz rakstot komentāru, mans Nic jau stāv priekšā, t.i. visdrīzāk ieslēpts cepumtiņā. Un es to neesmu prasījis. Un neesmu redzējis rakstisku iesniegumu par to, ka cietnis.lv vēlētos ierobežot manas tiesības un brīvību, izvietojot manā datorā cepumtiņu.
Nu bet tak ārprāts kaut kāds, par ko cilvēce pavelkas. Spiegojot viņu, Grantu, ko domājies. Labi vēl, ka nav papūlējušies viņa tualetes papīru ar embedded watermark(iegulto ūdenszīmi) aprīkot un pildspalvā Bluetooth pa slepenam iekārtot, lai ved logfiles par to kuršm ko un kā rakstījis.
laacz 2002-03-27 22:31 | atbildēt uz #5641
Aplausi. Vismaz paaris cilveeki no tiem, kas te ir sakomenteejushies, ir sapratushi, par ko ir raksts.. uff.. gruuti gan..
A par kuukijiem - da visi vinji ir saspiedushies. Negribi kuukijus, atsleedz. Ibitiit. Nevis upuree saitus un lapas, kuras tos lieto tavam eertumam un lai pasniegtu tev kontentu daudz maz taa un tik, cik tu gribi...
Vistu zaglis 2002-03-27 23:06 | atbildēt uz #5643
Respect, Laac, ka vismaz kāds šai pasaulē nav paranoiķis, kurš katru vakaru apskatās zem gultas, vai tur nav ierīkots trackeris. :)))
Vistu zaglis 2002-03-27 23:09 | atbildēt uz #5644
P.S. Skat. rakstu Podaa @ 27.03.2002/ 20:36.
UL 2002-03-28 00:11 | atbildēt uz #5646
Hm?
Vai tad problēma nebija jāmeklē bezsajēgas ārzemju ziņu tulkojumu pārpublicēšanas faktā, ar ko tik ļoti grēko daudzi mūsu Interneta(un ne tikai) mĒdiji(mEdiji), plašsaziņas līdzekļi, masu informācijas līdzekļi, es, bļa, svešvārdus nelietoju, es esmu patriots! :)))
Ja nu ir vēlēšanās apspriest latviskojumus - nu ko, valodnieki, ka tik nesanāk tā, ka Jūs attīstīties vienā virzienā, tautas valoda - citā. Terminus var latviskot, izgudrot, popularizēt, bet pati tauta un valoda, kurā tautas atsevišķi indivīdi sarunājas, izdarīs izvēli - kuru termini tiks pieņemti un kuri - nē. Vai ne tā? Tieši tāpēc fails no cietņa šobrīd tiek aploudēts uz hostu. Un no vorda es rakstu uz papīra pārvietoju ar drukni. Dažreiz arī ar printeri, ja garastāvoklis atļauj. Starp citu - vai mana latviešu valoda šķiet gana slikta, pat tad, kad es lietoju vārdu "vindoze"? Jā, un beigās - tomēr DELFI varētu gan piedomāt pie redakcijas štata sakarīgākas komplektācijas! ;-)
JarX 2002-03-29 09:20 | atbildēt uz #5700
:)
Videovixen 2002-03-29 12:37 | atbildēt uz #5701
Ar terminiem ir tā - vai nu tie iedzīvojas vai ne... TTC tur var pārstiepties, bet ja latviskojums būs nepieņemams un nelietojams tam nebūs rezultāta. Fails piem. jau ir iedzīvojies - nu neviens mani nepiespiedīs lietot vārdu DATNE. P.S. Nesen darba sarunā lietoju vārdu "augšupielāde", pretējā puse(nebūt ne IT guru) jautāja - paga... paga... tas ir kas "upload's?"(derdzīgi skan gan tā gan šā). Tā lūk...
Neons 2002-03-29 19:43 | atbildēt uz #5704
delfi tieshaam sucks...
MucTep kope 2002-03-30 13:26 | atbildēt uz #5723
geJI{|}u pegakTopy Ha MbIJIo, u6uo-puo!
BladeII 2002-06-03 13:15 | atbildēt uz #9456
atsuukaa meergli <izdzimtenis!!!!>
 
Kā tevi saukt? 
Kāds tev meils? 
Un ko teiksi? 

Īsa pamācība komentēšanā:
   0. Obligāti jāievada savs nosaukums un komentārs. Epasts nav obligāts.
   1. Nerakstīt komentāros bullšitu. Tādi komentāri tiks dzēsti, lai nemaitātu gaisu. Galu galā, mēs nevēlamies būt atbildīgi par komentāriem, jo tos raksta mūsu lasītāji.
   2. Tagus lietot nedrīkst. T.i. - vienkārši nesanāks :) Visi < arī tiks parādīti kā <.
   3. Viss, kas sākās ar http:// un www. (kā arī e2k://, ftp:// un ftp.) tiks daiļi un automātiski pārveidots par linku, uz kura varās uzklikšķināt un viss atvērsies jaunā logā.
   4. Skatīt nullto, pirmo, otro, trešo un ceturto punktu.
   P.S. Emaili tiek pasargāti no spambotiem, kuri browsē webu un grābj tos ārā. Tagad, visiem jums ir viena epasta adrese - no@spam.org, taču, ja JavaScript ir ieslēgts, uzspiežot uz nika, meils tiks rakstīts uz īsto adresi. Eku viltīgi, ne?

© 2000-2025 Cietnis.lv.
c0ded by laacz
Hostingu piedāvā DEAC
Hardware piedāvā m79
php/mysql on redhat/apache
Statistika powered by counter.lv
Jebkuru materiālu pārpublicēšana vai izmantošana bez atsauces uz cietnis.lv
ir aizliegta. Izmantojot materiālus no cietnis.lv, pirms to darīt, ir nepieciešams
sazināties ar autoru un noskaidrot izmantošanas noteikumus.