08:57 Par maziem zaļiem cilvēciņiem. Skatīt multenes... [ www.greenman.ru] 13:15 Zvaigžņu karu jaunākā epizode sauksies Star Wars: Revenge of the Sith un noskatīties to varēsim 2005. gada maijā. [ yahoo news] 14:51 No Ņujorkas uz Londonu 54 minūtēs. Tas viss ar vilcienu, kas pārvietosies ar ~8000 km/h ātrumu. Vai tas ir iespējams? [ media.dsc.discovery.com] 14:15 Interneta "tētis" iecelts bruņinieku kārtā. [ www.digitmag.co.uk] 13:59 Teorija par to, ka melnajā caurumā viss pazūd bez pēdām var izrādīties nepatiesa un 21. jūlijā Stephen Hawking centīsies to pierādīt. [ new scientist]  |



Nav cepuminju, nav polla. [kāpēc?]Floppy diskus...
Izmantoju ikdienā |
8% (49) |
Pa retam izmantoju |
57% (353) |
Neizmantoju vispār |
28% (172) |
Kas ir Floppy? |
7% (43) |
13 komentāri |
visi citi...


Šodien vardadienas svin:
Aija, Aiva, Aivis, Gregors
Nimepaevalised on:
Rego, Reio
Šiandien vardadieni švencia:
Liutauras, Vaidilė, Kristina, Teodora
|

Gartner Dataquest ir publicējis pētījumu par mobilo telefonu pieprasījumu šogad. No pētījuma izriet, ka kopumā šogad pasaulē ir pārdoti 103.9 miljonu mobilo telefonu. Visvairāk izdevies pārdot Nokia, kas nav nekāds pārsteigums. Nokia mīl un pērk visur. Nokia ir nopārdevusi 37.4 miljonus mobilo telefonu, otrajā vietā ir Motorola ar 15 miljoniem telefonu.
 |
Trešā vieta ir pārsteigums visiem. Šo godpilno vietu ir ieņēmis Samsung, nevis Sony Ericsson vai Siemens. Samsung ir pārdevis 11.1 miljons mobilo telefonu. Siemensam attiecīgi tikuši 8.1 miljoni, Sony Ericsson 4.9 miljoni. Izskaidrojums šādai ainai varētu būt Samsung pielietotā marketinga politika, jaunu modeļu izlaišana, kas uztur polifoniskās melodijas, krāsainos displejus. Motorolas panākumi visdrīzāk ir saistīti ar USA tirgu, kur kompānijai ir ļoti stabilas pozīcijas, ko nevarētu teikt par EU. Siemens ir iekarojis stabilas pozīcijas EU tirgū, zaudējis USA tirgū. Par Sony Ericsson vispār neizteikšos. Kompānija izlaiž daudz jaunus un labus modeļus, tomēr kompānijas marketinga politika ir pasīva. Piekopjot šādu politiku nekas labs nevar sanākt.
Un Latvijā?
Situācija ir līdzīga, tomēr ne tik izteikta. Pirmo vietu protams iekaro Nokia. Pateicoties savai telefonu funkcionalitātei, ērtumam. Otrajā vietā varētu likt Siemens, kas galvenokārt orientējas uz jauniešu auditoriju. Papildus Siemens modeļus pērk, lai atšķirtos no standartizētajiem Nokias lietotājiem. Trešo vietu dala Sony Ericcson, Samsung, Motorola, Alcatel. No šiem četriem tikai Samsung izrāda nopietnu interesi par Latvijas pircēju, pārējie liek mīksto. Attiecīgi pircēji liek mīksto šīm kompānijām.
Prev: Ziņas / Lattelekom plāno klientu zudumu Next: Spēles / Robin Hood: The Legend of Sherwood
|
|