Lai izdrukātu šo rakstu, savā browserī izvēlieties File -> Print, nospiediet uz ikonas print, vai arī, ja sanāk, spiediet šeit.
Šī raksta on-line (oriģinālā:) versija atrodama pēc adreses http://cietnis.lv/?id=1883491, no kurienes arī šī izdruka ir nākusi. Jebkura neautorizēta (bez autora piekrišanas) šī materiāla izmantošana var viest bēdīgas sekas. To darīt vienkārši nedrīkst. Nokia ieliek visiem Gartner Dataquest ![]() Trešā vieta ir pārsteigums visiem. Šo godpilno vietu ir ieņēmis Samsung, nevis Sony Ericsson vai Siemens. Samsung ir pārdevis 11.1 miljons mobilo telefonu. Siemensam attiecīgi tikuši 8.1 miljoni, Sony Ericsson 4.9 miljoni. Izskaidrojums šādai ainai varētu būt Samsung pielietotā marketinga politika, jaunu modeļu izlaišana, kas uztur polifoniskās melodijas, krāsainos displejus. Motorolas panākumi visdrīzāk ir saistīti ar USA tirgu, kur kompānijai ir ļoti stabilas pozīcijas, ko nevarētu teikt par EU. Siemens ir iekarojis stabilas pozīcijas EU tirgū, zaudējis USA tirgū. Par Sony Ericsson vispār neizteikšos. Kompānija izlaiž daudz jaunus un labus modeļus, tomēr kompānijas marketinga politika ir pasīva. Piekopjot šādu politiku nekas labs nevar sanākt. Un Latvijā? Situācija ir līdzīga, tomēr ne tik izteikta. Pirmo vietu protams iekaro Nokia. Pateicoties savai telefonu funkcionalitātei, ērtumam. Otrajā vietā varētu likt Siemens, kas galvenokārt orientējas uz jauniešu auditoriju. Papildus Siemens modeļus pērk, lai atšķirtos no standartizētajiem Nokias lietotājiem. Trešo vietu dala Sony Ericcson, Samsung, Motorola, Alcatel. No šiem četriem tikai Samsung izrāda nopietnu interesi par Latvijas pircēju, pārējie liek mīksto. Attiecīgi pircēji liek mīksto šīm kompānijām. |