08:57 Par maziem zaļiem cilvēciņiem. Skatīt multenes... [ www.greenman.ru] 13:15 Zvaigžņu karu jaunākā epizode sauksies Star Wars: Revenge of the Sith un noskatīties to varēsim 2005. gada maijā. [ yahoo news] 14:51 No Ņujorkas uz Londonu 54 minūtēs. Tas viss ar vilcienu, kas pārvietosies ar ~8000 km/h ātrumu. Vai tas ir iespējams? [ media.dsc.discovery.com] 14:15 Interneta "tētis" iecelts bruņinieku kārtā. [ www.digitmag.co.uk] 13:59 Teorija par to, ka melnajā caurumā viss pazūd bez pēdām var izrādīties nepatiesa un 21. jūlijā Stephen Hawking centīsies to pierādīt. [ new scientist]  |


Šodien vardadienas svin:
Ernests, Ernsts, Balvis
Nimepaevalised on:
Ernst, Ernits, Erni, Erno
Šiandien vardadieni švencia:
Darmantas, Karigailė, Matilda
|
Skatīt komentārus:
viltīgi |
vienkārši
 |
agressor | 2002-09-06 13:17 | atbildēt uz #13648 |
oi sajuka :) domaaju ka sita ir taa zinajs kur bija dauc comments :) |
 |
 |
bez nika | 2002-09-06 13:30 | atbildēt uz #13654 |
Samsungam kvalitāte un serviss jūtami atpaliek no mārketinga spameru rosības. |
 |
 |
mobilais.lv | 2002-09-07 11:36 | atbildēt uz #13707 |
R200 i R210 tiesaam bija daudz ruupniicas braaka, paareejie it kaa ok , suudziibu praktiski nav bijusi! |
 |
 |
hmm | 2002-09-06 13:52 | atbildēt uz #13657 |
a vai tad trodeks motorolu arii neremontee oficiaali? |
 |
 |
rembrants | 2002-09-06 13:54 | atbildēt uz #13658 |
Par Danlat'u negribētos piekrist. Strādā lēni. Jā, izdara garantijas remontu, bet tiešām lēni.
Par Trodeks- operatīvi, lai arī sevi neaizmirsīs ja tas nebūs garantijas remonts. |
 |
 |
entropy | 2002-09-06 14:08 | atbildēt uz #13661 |
motorola rullee - jau 2 gadi intensiivas lietosanas (ar zemee mesanu un visaadi citaadi) un nekaadu probleemu. |
 |
 |
Radars | 2002-09-06 14:32 | atbildēt uz #13668 |
Teka telekom - man nepatika attieksmepret klientu. saremontēt jau varbūt arī kautko var, laigan manu aparātu nomarinēja divas nedēļas, un atdeva nestrādājošu, vēl ar švīkām korpusā no atvēršanas. |
 |
 |
5| | 2002-09-06 14:33 | atbildēt uz #13669 |
uz Trodeks nekad neveidiet remonteet!
es aizvedu 5. juunijaa, salaboja 25 augustaa! |
 |
 |
bez nika | 2002-09-06 14:51 | atbildēt uz #13673 |
Man laikam paveicies - ne reizes nav bijis vajadzības remontēt telefonu, ne garantijā, ne bez. Motorola, Siemens, Nokia bijuši. |
 |
 |
Dzivnieks | 2002-09-06 14:53 | atbildēt uz #13674 |
Shodien aiznesu uz Siemens centru remonteeties savu S35 - nospraadzis raidiitaajs. Teica ka pakalj jaanaak esot ceturtdien. Taatad remontees nedeelju. Paskatiisimies, cik labi saremontees |
 |
 |
Pow | 2002-09-06 15:27 | atbildēt uz #13677 |
nu siemens centraa jau droshinaataaju arii mana nedeelju. (aktuaala probleema s25 trubaam) |
 |
 |
rem | 2002-09-06 16:21 | atbildēt uz #13682 |
man vienam s35 bija sabeigts softs (sabeigts taa, ka firmwares upgreids neliidz). aizgaaju uz siemens centru - teicu, ka softa vaina - njemiet un taisiet. Shie paprasiija 5 ls un vieniigais ar ko vinji aprobezhojaas ir elementaara firmwares nomainja caur datu kabeli! To var izdariit katrs 9. klases skolnieks.. esmu lasiijis oficiaalos siemens repair manuaaljus, kur telefonus sleedz klaat pie spec. ieriiceem (Dongle) ar ko var resetot visu un atgriezt tel no mironjiem.... nu suukaa tas serviss latvijaa, jo vinji par to neko nebija dzirdeejushi. |
 |
 |
Gremlins | 2002-09-06 16:50 | atbildēt uz #13683 |
Teka Telekom ir vienkars SIA. Ar Siemensu viniem nav nekada sakara, vienigi Siemens viniem maksa par garantijas servisa nodrosinasanu. Nezinu pagaidam kada veida vini ir dabujusi autorizetaas tiesibas. Tapec ari nevajag brinities ka samejie primitivi strada. |
 |
 |
mobilais.lv | 2002-09-07 11:18 | atbildēt uz #13704 |
SIA "Sia Teka Telecom" ir 2+ liimena oficiaalais Siemens serviss, ar visaam no taa izrietosaam sekaam un pienaakumiem! Un pastaastiet man kaa var sabeigt Siemens c35 SW man tas ir dzills nosleepums, ja nu vieniigi tos var sabeigt ar galiigi kreisu HAK SW, un to jau oficiaalajam Siemens nav arii iespeeju izlabot! Ja jau nevar tur neko izdariit rakstiet mailu ja kaut kas buus daraams paliidzeesim! |
 |
 |
Pow | 2002-09-06 16:50 | atbildēt uz #13684 |
es firmware update uztaisiiju uz garantijas reekjina, bet jamie arii skjiibi skatiijaas, gribeeja 5ls.
es pateicu ka taada un taada fiicha manuaalii rakstiits ka darbojas, dziivee nedarbojas taaka lai labo, un pateicu hintu ka to salabo firmware update :) |
 |
 |
mobilais.lv | 2002-09-07 11:27 | atbildēt uz #13705 |
Vai Tev ir kau mazaakaa nojeega kas ir "dongle" un kaadiem noluukiem to izmanto? Ja Tu sacakaree telefonu ar kaadu galiigi kreisu softu pri com te oficiaalais Siemens serviss? Katru nedeelu redzu ne vienu vien Siemens ko, knassi scecuki ir sacakareejusi, sajaajusi gan flash, gan epprom, ja tu ar 9 klassu izgliitiibu sleedz to kabeli klaat tad arii ne par ko nebriinies.....! Varbuut tu zini kas ir mapings? Un kas tev softam taada par krutu probleemu ka tik dikti vajadzeeja vinu paarsuut? |
 |
 |
bez nika | 2002-09-08 17:10 | atbildēt uz #13726 |
Tauta sevi iedomājās par kūlajiem hakām un tvīkeriem un čakarē visu kas čakarējams. Pēc tam jau dirš uz servisu ne par ko. Ko tu gribi no šaurajām pierēm. |
 |
 |
mobilais.lv | 2002-09-09 00:24 | atbildēt uz #13728 |
Absoluuti piekriitu! A peec tam grib iesmeereet tipa garantija, domaa ka tur seez absoluuti idioti kurus var apcakareet! Dazas dienas atpakal gadiijums:ienaak viens 9.klases skolnieks peec skata prasa ka grib nopirkt Siemens s40 konektoru! Uz jautaajumu ,kaadiem noluukiem, atbilde skan lai ar softu straadaatu! Uz komentaaru ,ka nezinu nevienu S40 User SW ,kura nestraadaatu ar infrared, sakoba giimi un saka ka ar citu SW! Uz jautaajumu: kaadu tiesi? klusee kaa partizaans! Labi tas ir S40 kuram tas data kabelis tiesaam praktiski nav nopeerkams, bet paarejiem tacu der viens un tas pats saakot jau no c25, un kaa apgalvo vilnas tirguu pa 4$ to var nopirkt! Un peec tam sprauz visur kur pagadaas ,pumpee tur ieksaa ko pagadaas un dikti apbizzojas ka viniem taisniibu pasaka! Ja kaads tam nepiekriit lai pasaka! |
 |
 |
racējs | 2002-09-09 13:43 | atbildēt uz #13748 |
Par S40
Galu galā - ja kabelis ir paredzēts, tad ir. (Es gan neprotu rīkoties ar softiem, tādēļ neko nelietoju, lai nesabojātu. Bet - principā iespēja tiek dota no ražotāju puses!) Uzraku šādu lappusi, kas veltīta tikai S40 - ļoti atsaucīgi, izsmeļoši. Izskaidrots, ko drīkst, ko - nē, lai nesabojātu garantiju utt. Regulāri ieskatos (jo lietoju S40). To uztur vācu entuziasti, bet ir rindiņa "English contributions welcome" - tā ka var jautāt, var atrast iepriekšējos dialogus. Viss sadalīts - gan par Soft, gan par pašu tālruni, utt. Iesaku vismaz reizi apskatīt - S40 nākošajiem īpašniekiem. Pie reizes - redzēt atsauksmes, kā darbojas Siemes servisi "balto cilvēku zemē". Varbūt mūsējie ir tik pat labi. Ceru. :) |
 |
 |
mobilais | 2002-09-09 23:14 | atbildēt uz #13803 |
Labaak S40 sinhronizee ar infrared, kabeli pie mums praktiski nenopirksi! Arii ar Irda lielaas auzas nenodariisi! Beidzot kaads papriekss kautk ko izlasa pirms saak ko dariit! Malacis! |
 |
 |
racējs | 2002-09-09 13:44 | atbildēt uz #13751 |
vai, nepievienoju kopiju ar S40 saitu, te tā ir:
www.s40forum.de/dialog.ht ml
Vienlaikus tur ir linki uz citām lapām (lietojot vienu modeli, jāapskatās taču arī citi, vai ne? ) |
 |
 |
Gremlins | 2002-09-09 09:02 | atbildēt uz #13731 |
Problema ir laikam tur, ka servisiem ir jamainda domasana. Tagad visi servisi doma-atkal tas idins atnaca, atkal vinam problemas, atkal vins... Jaa ir tadi, bet problema ir tani, ka servis attiecas pret visiem klientem vienadi- it ka klients butu tas sliktais. Attopieties milie. Ja jus sita turpinasiet, pec paris gadiem paliksiet uz ielas. Nomainiet tos idinus, kas runa ar klientiem.. vini tak nesaprot, kas ir normala attieksme pret klientu!!! |
 |
 |
mobilais | 2002-09-09 11:34 | atbildēt uz #13735 |
Piekriitu , ka daudzviet servisos jaamaina domaasana, bet miilajiem lietotaajiem arii jaasaprot, ka telefonu tomeer jaalieto saudziigi, neviss regulaari jaamet zemee un uudenii (kam gan tas negadaas, man pasam ari nedeelaa kaadas 2-4 reizes nozaujas),nevar spraust tos kabelus kur pagadaas, jaatmet taada doma ka pasii ir dikti labi meistari, un kas var buut vienkaarsaak kaa atveert mobilo un vinu paccakareet! Un peec tam nevajag dirst virsuu , ka garantijas atceltas! Arii lietotaajiem ir stipri vien jamaina atieksme! Patiesiibaa peedeejo 2 gadu laikaa attieksme pret mobilo ir mainiijusies uz slikto pusi, ja kaadreiz taa bija manta kuru loloja un sargaaja, tad tagad pret zemi, pret sienu utt.! Pofig nopirkssu citu..... |
 |
 |
Gremlins | 2002-09-09 11:40 | atbildēt uz #13736 |
Ja tu macitos marketingu, tad saprastu vienu lietu- klientam ir vienmer taisniba. Daudzviet klienti tiek saukti par pacientiem un pamatoti, bet to ir jamiecas pasniegt un apstradat klientu, nevis - rupji. |
 |
 |
mobilais.lv | 2002-09-09 13:30 | atbildēt uz #13746 |
Ar maarketingu man taa kaa viss buutu ok, bet lietotaajiem ieteiktu pirms celt pretezijas ieteicas iepaziities ar lietotaaja instrukciju! Tas absoluuti nenoziimee ka probleemas netiek risinaatas ja pretenzijas ir pamatotas, bet kaadaanozaree Tu pats straadaa Gremlin? Kaa tu domaa vai vajadzeetu nodrosinaat garantiju telefonam , kurss ir izkritis pa 6. staavaa logu, vai pabijis uudenii? Par programmnodrosinaajuma glukiem piekriitu, tie ir biezzi sastopami un buus veel biezzaak, jo telefonoss liek taadas lietas ieksaa, par kuraam ja es vai tu 3-4 gadus atpakall pateiktu ka tas buus, tad Muus uz sarkandaugavu aizvestu, bet sobriid es savaa telefonaa varu skatiities video un klausiities mp3 un wav |
 |
 |
vieZ | 2002-09-06 15:02 | atbildēt uz #13675 |
nu man pazinja nopirka Siimeni, bet shis shim kaaraas nost! un beigaas aiznesaam to telefonu uz siemens centru un vinji bez liekiem jautaajumiem vienkaarshi apmainija telefonu un iedeva pavisam jaunu telefonu un jaunu garantiju! Bija ljoti patiikami! |
 |
 |
MaxDam | 2002-09-06 15:28 | atbildēt uz #13678 |
vajag pikt telefonus kas nav jaaremontee, piem nokia 5110 |
 |
 |
Karlis | 2002-09-06 16:55 | atbildēt uz #13685 |
Kas nu, nu!? Pretenzijas kādas pret 5110, vai? |
 |
 |
Nindza | 2002-09-06 17:26 | atbildēt uz #13689 |
Vo vo. Man arii 5 Nokija 4 gadus funkcionee bez visādiem servisiem. |
 |
 |
Pow | 2002-09-06 17:38 | atbildēt uz #13690 |
funkcionalitaate
man liekas ka muusdienaas reti kuram vajag trubu no kuras var tikai piezvaniit/sanjemt zvanus
cilveekiem gribaas visaadas m/ fiichas |
 |
 |
5| | 2002-09-06 22:32 | atbildēt uz #13700 |
nehrena, es 5210 panjeemu, jo tas ir leets, un mazinsh (139ls tikai), nevienu fiichu neizmantoju, nah vajag, piem kaukaads jebans termometrs ieksh kabatas, kas kules temperatuuru meeriishu uai? hronometrs ar pilniigi neajadziigs, un sazinjods veel kaadas fishkas nevajadziigas, pirmstam bija 8210 (179ls), veel mazax un vieglaax (11grami vieglaax), tik to sapleesu peec pirmaa kritiena uz neatgriehsanu |
 |
 |
Pow | 2002-09-09 10:22 | atbildēt uz #13733 |
es nerunaaju par tevi, bet vairumu tiinju kuriem vajag nomainamos vaacinjus un citas |m/ fiichas, piemeeram visus jaunaakos geimus utt |
 |
 |
Sarky | 2002-09-06 17:44 | atbildēt uz #13691 |
ne pret 5110, bet pret to deklaraaciju ("Telefons, kas nav jaaremontee"). Liidz shim es lietoju 'parasto' mobiilo telefonu. Tad es atklaaju... |
 |
 |
MaxDam | 2002-09-07 01:17 | atbildēt uz #13701 |
es domaaju ar taadu domu - pilniigi normaals zvaniem/iiszinjaam. ja nozog vai galiigi atnjirdzas nav zheel izmest misenee. Njem naakamo |
 |
 |
vieZ | 2002-09-09 12:20 | atbildēt uz #13742 |
5110 man dija! nebija ne vainas - bet nevareetu teikt ka teas bija telefons kas nebija jaaremontee! kautvai piemeeram mazaa gumijinja pie ekraana , naacaas man vinju nomainiit tikai peec 5 meeneshu lietoshanas! vaot taa! nau taadas lietas shau pasaulee kaa IDEAALS mobiilais! |
 |
 |
Rukicc | 2002-09-06 17:52 | atbildēt uz #13692 |
nu par 5110, telefons labs trodeksaa pa garantiju ir bijis divas reizes vienreiz kaut kads bezsakars taa ari nepateica kas pa stelli - nevareeja nekur zvaniit nav tikla paarklaajuma, bet zona liidz galam visu laiku, otreiz saaka dzist displejs, dzeks sachiniija 10 min, veel 5 min rindaa gaidiiju, kameer pabeigs vienu 5110 ar tadu pashu defektu.
Bet laboshana izpaudaas taa notiirija kontaktus palociija plati uz kuras ir displejs, kjipa biki liika bija un salika visu atpakalj, teica jau ka uz 3 meeneshiem toch ies, bet nu jau gadu laikam iet un be probleemaam. Tagad saakas probleemas ar to ka baterija ljurkaajas un sleedzas telefons laukaa, tas atkal risinaas elementaari stuteejot papiira lapinjas zem baterijas. Un 2,5 gadus veca baterija arii tur gandriiz nedeelju ja paaraak nepljaapaa |
 |
 |
[Inso] | 2002-09-06 19:10 | atbildēt uz #13695 |
Autoram:
No kurienes ir dati par katru no nosuktajaam firmaam? Vai te nav tikai subjektiivas domas? |
 |
 |
Gremlins | 2002-09-06 20:17 | atbildēt uz #13697 |
Ja tu esi tani vide, tad par katru speles dalibnieku ir zinams lidz aknam:)). Loti daudzos servisos valda sava republika un pat prieksniciba nezin kas tur isti notiek. |
 |
 |
PoRToSS | 2002-09-07 13:27 | atbildēt uz #13708 |
Nu maneejai nokiai 3310 arii nesen nodzisa ekraans (vakar dabuuju no remota). Gribeeja man jau pieshuut vainu, ka telefons sagaajis deelii deelj taa, ka bijis pilns ar tabaku, bet paveicaas, ka tajaa firmaa ir paziishanas un telefons tika salaboc par velti. |
 |
 |
Visspaariet | 2002-09-07 23:55 | atbildēt uz #13715 |
Neredzu Latvijā forumus ar "salīdzināšanas reitingiem" - bet žēl. Jautāšu šeit:
Ja par pamatu ņem kritēriju "lietojot tikai mobilajām sarunām un īsziņām" - kuri būtu pirmie trīs - pieci - modeļi pēc "Standby/ Sarunas" ilguma, t.i., kas ilgāk "velk" bez atkārtotas uzlādēšanas? Latvijas apstākļos, Rīgā (kā man teica - atkarībā no tīkla mainoties šīs īpašības). Pirmie pieci cenu robežās līdz 120 Ls ; un pirmie pieci, ja nolemts izdot līdz kādiem 150 Ls. Lūdzu atbildes no pašu prakses (oficiālās tabulas šur tur skatoties, ārzemju lapās ir daudz atsauksmju, ka tabulām nevar ticēt.). Paldies, ja kāds atsauksies! |
 |
 |
paldies! | 2002-09-09 13:58 | atbildēt uz #13756 |
Paldies! Apskatījos, pievienoju favorītiem. (Līdz šim' nez kādēļ šķita, ka tur ir kāds interneta veikals, nevis mobilo telefonu lapa. Tādēļ neiegriezos.) |
 |
 |
mix | 2002-09-08 13:39 | atbildēt uz #13719 |
Nu par to "trodeks" kvalitati un servisu jau nu gan varetu pastrideties.... Viniem ar Alcatel ir problemas detalu zina, visu kas vajadzigs vini iesaka pasutit caur internetu! Veikalos apkalposhana ir OK, savukart remontdarbnica Mukusalas iela - galigi garam! |
 |
 |
mix | 2002-09-08 14:01 | atbildēt uz #13720 |
Viens nu super phouniem ir Alcatel 512 (75g, bat virs 300 h, 124 Ls) Otrs ir Alcatel 701 (84 g, bat virs 320 h, ~ 150 Ls)
talak veretu sekot Siemens! Nokia SUXO , tikko panemu palietot jaunu 3410...tads suuds, bat netur vairak ka 1 dienu! Nokias nav labas |
 |
 |
spaiks | 2002-09-09 12:40 | atbildēt uz #13743 |
A kur tu esi redzējis 701 Alcatel pārdošanā izliktu? Vari ieteikt vietu? Es esmu tikai inetā bildi redzējis, a veikalos nav :( Sievai iepatikās bilde, derētu arī ar roku pataustīt pirms pērk ... |
 |
 |
paldies! | 2002-09-09 18:35 | atbildēt uz #13790 |
Gadījumā, ja izlemj cilvēks par labu Alcatel , tad kurā tirgošanas vietā pie mums ir pareizāk to iegādāties? Kuri ir tie "pareizie pārdevēji" - no garantijas remonta viedokļa utt.? |
 |
 |
mobilais | 2002-09-09 23:34 | atbildēt uz #13810 |
No garantijas viedokla tev vislabaak alcatel pirkt , vietaa kur tie naak no lmt noliktavaam, jo tiem tev buus reaala garantija, paareejie meklees 101 iemeslu lai garantiju atteikt, jo alcateliem dalas praktiski nav pieejamas, taadeejaadi ar remontu arii caabiski..... |
 |
 |
MAD CHICKEN | 2002-09-08 14:53 | atbildēt uz #13722 |
Bljin maitas manejam 3210 bija gluxx rubijaaas arra telefons peikshnji nodziest ekrans nokia servisa piepisaas klat Vai uudens netika iekshaa smiltis , kefiirs , suudi ... utt beigas nomainija firmware pa 8 LS -- Bez Garantijas -- muusdienas ir gruti atras labus servisus visiem jau naudinju gribaas :)! |
 |
 |
tests | 2002-09-08 16:21 | atbildēt uz #13725 |
(Kad pirms pus gada pētīju Motorolas, Panasonikus utt., man teica, ka Latvija esot TIKAI TRĪS firmas, kas uztur ŠEIT servisu - NOKIA, SIEMENS un ERICSSON (nu jau ar Sony kopā, protams), pārējos tādēļ nav pat ko skatīt. (Un no tiem gan arī tikai Siemens kaut ko reaģē uz pircēju brēcieniem. Nok un Eri vispār neatbild).
Vai tā "shēma" ir joprojām? Trīs "pilnīgi servisotie" un pārējie?
Vai arī Alcatel un Motorolu kāds te Latvijā pilnībā "apkopj"? Vai tās ir tikai pārstāvniecības ar zemāku klasi? Tāpat arī - Samsungs. It kā aktīvi reklamējas, bet cik atbildīgs ir serviss? |
 |
 |
Gremlins | 2002-09-09 08:16 | atbildēt uz #13729 |
Situacija ir palikusi tada pati. LV neviena servisa, kas atbilstu razotaja prasibam.Tobis, ja notestetu tos visus ''autorizetos'' servisus - nav atbilstoss ISO ES un vel visadam prasibam . |
 |
 |
mobilais | 2002-09-09 11:51 | atbildēt uz #13738 |
Tu kluudies! Latvijaa ir ne viens vien autorizeets serviss kurss atbilst visaam prasibaam, netici aizej pie viniem pasiem un paprasi, negribi iet padomaa:Kaa razootaaja firma servisiem var ietdod praktiski visaukstaako pakaapi (respektiivi atlauja veikt jebkuras sarezzgiitiibas pakaapes remontus?) ja vini neatbilst nekaadaam prasiibaam? A prasiibu ta daudz un dazzaadu, saakot no griidaam , sienaam dzelziem kuriem ir jaabuut....un daudz ko citu! Un ir Latvijaa servisi kuriem ir ISO 9001 utt, taa ka pielauju ka aukstaak mineetais komentaars ir Tavs personiigs viedoklis..... Kaa arii Maneejais |
 |
 |
Gremlins | 2002-09-09 12:20 | atbildēt uz #13741 |
Nesmidini tautu. Nosauc man konkreti. Nejauc dzelzus softus ar aparaturu ar servisa maku stradat ar cilvekiem. Jaa tehniskais limenis ir ok, bet marketings un attieksme pret cilvekiem nea. |
 |
 |
mobilais.lv | 2002-09-09 13:41 | atbildēt uz #13747 |
Sorry par maarketingu un atieksmi nenomoss spriest! Bet esmu savu Siemens nesis Vaacijaa uz remontu, jo vinss aplija ar alu, man pateica sorry 1.telefons tiek atveerts 2.tika konstateetas mitruma peedas 3.nekadas garantijas un maksas remonta 4.laipni teik ieteikts nopirkt citu un so atddot utilizaacijai
Atbrbaucot uz Latviju vins par 6ls tika iztiiriits un
salabots! Defekts ;nestraadaaja klaviatuura!
Par atieksmi komentaarus varat izdariit pasi! |
 |
 |
Jim | 2002-09-09 15:24 | atbildēt uz #13771 |
Loģiski, ka firmas grib pelnīt. Loģiski, ka cilvēki grib taupīt. Loģiski, ka viss uz pasaules nav tikai melns un balts. Loģiski, ka firmas labāk pārzin lietas tehnisko pusi.
Par attieksmi: vai tad to, ka garantija šajā gadījumā netiks piemērota pirmoreiz nepasaka pieklājīgi un smaidot?
Kas atliek: ja ir liela pārliecība par savu taisnību, tad var griezties patērētāju tiesību aizsardzības organizācijās. |
 |
 |
mobilais.lv | 2002-09-09 13:45 | atbildēt uz #13753 |
Starp citu sorry sajaucu: ISO dod razotaajiem , tas nu taa.....aizmirsu ka par servisiem runaaju..... |
 |
 |
Stalkers | 2002-09-09 16:58 | atbildēt uz #13781 |
Nu tās nu gan ir muļķības! ISO dod visiem! Kādreiz tik bija 9001 (firmām ar ražotni) vai 9002 (bez savas ražošanas), bet tagad ir vienots 9001:2000! |
 |
 |
Jim | 2002-09-09 20:05 | atbildēt uz #13795 |
Kā arī absolūtas muļķības ir tās, ka ISO 9001 sertifikāts nodrošina saražotā produkta vai sniegtā pakalpojuma kvalitāti.
Just my 2 cents. |
 |
 |
googoo | 2002-09-09 13:11 | atbildēt uz #13744 |
ibio, rio! servisu zinjaa latvija atpalaiek pat no akmens laikmeta :/
pirms paaris meeneshiem aizgaaja uz iiso mans Eerika deels T39 - kad aiznesu uz servisu, pat nepaguvu atveert muti, kad vechux jau jautaaja - juus nevar sazvaniit? nau zonas?
es saku - nu jaa!
vechuks: skaidrs [tb redzams, ka shis modelis ne pirmo reizi taa nospraagst]
panjeema telefonu! teica, ka peec nedeeljas buus! paite nedeelja, otraa, treshaa - ne zinjas! dodos uz kantori [ak, jaa - nepateicu - multicom], jo sazvaniit vinjus jau nevar! kaut kaada debiila chixsa pazinjo, ka shinii veikalaa vinji telefonus nelabo!
a kaada man dalja, ka vinji ved labot kur citur, man ir svariigi dabuut info tur, kur atdevu telefonu!
vopshem aizeju - man pazinjo: juusu telefons kirdik, bet taa kaa jums ir vecs modelis [njeh.. seu vecs, es pirms gada pashu pirmo, kas LV p[araadijaas iepirku] un sorii - mums taadu apmainjai nau! gaidiet... mees zvaniisim
2us meeneshus gaidiiju - pa to laiku i visa garantija beigusies etc. dabuuju jauno tel., prasu - kaa tad ar garantiju?
nu juus naaciet, naaciet, ja kas, salabosim!
a ieraxtiit garantijas talonaa taa arii neko neieraxtiija! sux! dzilji shaubos, ka man kaads labos, ja iestaasies kirdix :/ |
 |
 |
Stalkers | 2002-09-09 13:43 | atbildēt uz #13749 |
Nokia 6 sērija paliek arvien sukaināka! 6110 bija daudz maz OK, 6210 - nopirkta pagāja un tad sākās brīnumi - zuda zona, rubījās ārā - Trodeks remontēja 1,5 mēnesi - rezultāts uzlika jaunu firmware un sāka iet - gadu pagāja un sākās tas pats. 6310 - defaultā ģļuks - GPRS ātrums hardware līmenī augstāk par 14400 nemaz neslēdzas, tāpēc tik ātri radās 6320i - kurai savukārt ar oriģinālo SW Blotooth nemaz nestrādāja - par laimi firmware upgreids palīdzēja - to gan man uzlika 1h lakā pa velti Mūksalas ielā. BET kamēr tur sēdēju redzēju vienu - klientu apkalpošana tur ir briesmīgā līmenī - nerunāšu par lohiem, kas atnes noskrāpētu telefonu ar sasistu stikliņu un stāsta, ka telefonam problēma - nevar uzlādēt! Bet nu arī ar normāliem cilvēkiem strādā bremzīgi! Kas viņi nevar nolikt vienu džeku, kas dir... ar garantijas atteikumiem un divas meitenes, kas smaidīgi un laipni apkalo pārējos klientus! Un neviens man neiestāstīs, ka mobilo telefonu jālabo 1,5 mēnešus - es daudz krutākus verķus pa 50000$ varu salabot 1h laikā! Un pēc Trodeks uzstādītā stacionārā handsfree mums vienam auto sagāja dēlī visa elektronika! In general - TRODEks SUCKS - tik spiež, lai cilvēki savus telefonus nelabo, bet pērk jaunus! O! |
 |
 |
un vēl | 2002-09-09 14:08 | atbildēt uz #13758 |
gadās jau pabūt ārzemēs, gadās. Apceru šādu variantu - ja ārzemēs nopērku (vai palūdzu draugiem nopirkt priekš manis) telefonu (te runāju par "brīvajiem", pilnas cenas telefoniem, kas tik un tā tur sanāktu lētāki un jaunāki) - vai man viņu garantijas laikā labotu Rīgā? Galu galā - tajās lietotāja instrukcijās ir garantijas servisu saraksti "katrai" valstij, arī Latvijai - varētu domāt, ja kāds ingliš tūrists ienāk Rīgas birojā ar svaigi nobrukušu telefonu, to taču pieņemtu no viņa bezmaksas garantijas remontā? Lai gan iegāde notikusi "aiz kordona"? Vai kā? (ir jau arī argumenti no pretējā viedokļa...). Tad kā? Vai būšu ieguvējs, iegādājoties ārzemēs? Vai - nekā, garantija zaudēta? Vai - tas ir dažādām markām dažādi? |
 |
 |
Gremlins | 2002-09-09 15:27 | atbildēt uz #13772 |
Nea. Garantija attiecas tikai uz legali seit pirktiem telefoniem- praktiski. Teoretiski tai vajadzetu attiekties ari uz arzemes pirktajiem. Var meginat servisa spiest uz moralo, vai iemaksat mazliet peso. Servisos un veikalos ir datu bazes pec kuram ari nosaka, vai ir pirkts LV. |
 |
 |
un vēl | 2002-09-09 17:35 | atbildēt uz #13784 |
Tātad secinu - ja es ar savu legāli Latvijā pirkto mobilo atrodos ceļojumā ārzemēs, tad man nav tiesību tur sagaidīt, ka katalogā uzrādītā garantijas firma man bez maksas salabos telefonu vai "apdeitos" programmu? Ar informāciju no uzskaitītajām GARANTIJAS darbnīcām? Tad priekškam inglišmenim vajag zināt Rīgas un Tokijas garantijas darbnīcu adreses un letiņam - Londonas? (ak vai, mans koments sāk izklausīties pārāk kašķīgi, bet tā tas nav domāts. Vienkārši argumentēju - lai precizētu. Jo kaut kā tie ļautiņi aiz robežām tomēr nodod telefonus citas valsts darbnīcā - nezinu, vai tur labo, vai pārsūta uz vietējo... Jo pēc Mērfija likuma taču visas nebūšanas notiek komandējuma vai atvaļinājuma laikā. Kur nu skriesi uz savu valsti telefonu labot... Gribēju precizēt - ciktāl arī mēs jau esam iekļuvuši (vai - neesam) starp citiem Eiropas klientiem?
Te Rīgā pieredze ar servisu biju visuvisulabākā, nevaru sūdzēties. |
 |
 |
mobilais | 2002-09-11 03:13 | atbildēt uz #13887 |
Ir razzotaaji kuri teoreetiski nodrosina WORLD garantiju, SIEMENS, MOTOROLA,SONYERICSSON, un ja tev kasds nedrib apkalpot autorizeetajaa servisaa, so firmu oficiaali mopirktu modeli (iegaades dokumentus paprasiis gan) iesuudzi vinus tiesaa! Piedraudi ka rakstiisi tiem , kuri viniem siis diilera tiesiibas izsniegusi utt utj, un miilaa miera labad vini tev visu izdariis, vini vienkaarsi spiezz uz to ka pateereetaajs nezina savas tiesiibas! Paareejiem razotaajiem ir lokaalaas garantijas, kuraa valstii nopirki tur arii vinu ccinii......... |
 |
 |
Maris | 2002-09-09 15:12 | atbildēt uz #13770 |
Khmm... Mosh es lietoju nepareizo telefonu... SONY Z5 (pirms tam J5)... Nu nau man tik saapiigu probleemu... Tikai LMT reekjini... A tas mans bijushais J5 bez remontiem veel tagad darbojaas (1.5 gadi tochno). Tiesa gan - ik pa briidim shiem telefoniem tiek veikc softa upgrade. Bet kopumaa ne vainas.
Peec maniem veerojumiem un pieredzes, mobilie arii ir taada laimes speele. Pasham kaadreiz bija dazhas NOKIAs... Kaukaac 1110 mushu bliezhamais kjiegjelis, 3110 (muuzhiigas kontaktu probleemas baterijai), tad 5110 (izturiix, maita) un tad 3210 (negljukoja galiigi, kaut gan daudzi suudzeejaas). Visi, kuriem esmu ieteicis sonjkas, un kuri tagad vinjas sahavojushi - nesuudzaas. Vieniigaa probleema - ja kaukaadu iemeslu deelj uz minuuti jaapalieto cic telefons - nevar JogDial atrast... ;))) |
 |
|
|