Jau labu laiku notiek kautiņš starp kantori Sonicblue


Tas jau vēl it kā nebūtu nekas. Bet. Pati lietotājam draudzīgākā no šīs kastītes īpašībām ir t.s. tv commercial skipping jebšu, latviski runājot, televīzijas reklāmu automātiska (!!) izlaišana. Lūk par to arī iet runa :)
Tā kā ASV televīzijas kompānijas sāk saprast, ka šo lietu nespēs aizliegt, kā vienīgais risinājums tiek piedāvāta maksas ieviešana par parasto televīziju. Tiek lēsts, ka ierindas ASV televīzijas skatītājam tas noskanēs apmēram 250 zaļās balstiņās katru gadu.
Jāpiezīmē, ka SonicBlue ir vienīgā kompānija, kura ir gājusi tik tālu (iet runa par reklāmas automātisku skipošanu). Konkurents TiVo

Gaidām brīdi, kad tas viss atnāks pie mums. (Tikt vaļā no reklāmas ... huhh huhhh... vaļā! huhh..)