Runas par jauno BlackIsle projektu (t.i.Lionheart) uzpeledēja jau labu laiku atpakaļ, arī Gamenetā bija diezgan liels un plašs raksts par topošo, he, FalloutFantasy (tas būtu Lionheart darba nosaukums). Gribēju tikai, kā parasti, uzplēst vecās rētas un pastāstīt šo to vēl par BlackIsle (un, protams, Reflexive - kantori, kas izstrādā LH) RPG.
 |
Īss iepriekšējo (topošo) sēriju pārstāsts: Huans Karloss pamet. Es atvainojos, Ričards Lauvassirds (no kurienes arī gāmes nosaukums) Krusta karu laikā (1192) (Crusades), cīnīdamies ar Saladinu (Tuvo Austrumu varonis) savāc veselu krājumu maģisku relikviju, artefaktu, vēlēdamies ar to palīdzību gūt panākumus cīņas laukā, sataisa nelielas ziepes (Disjunction), t.i., globālu katastrofu, kuras rezultātā atbrīvojas vesels bariņš garu, pasaulē izsprāgst maģija (it kā arī notiek kaut kādas ģeo-grāfiskas,-loģiskas izmaiņas) un ieņem sev cienīgu vietu vēsturē (bet, tā kā tā ir alternatīvā vēsture, neko tādu vēstures grāmatās neatradīsiet). Spēle notiek (t.i. sākas) 400 gadus pēc AVĀRIJAS (t.i. Disjunction) - 1588 m.ē., un PC (t.i. spēlētājs, player character) ir radagabals Ričijam, pie reizes apveltīts ar kaut kādām super spējām.
Kā jau bija runāts, LH būs balstīts uz SPECIAL (tas būtu Strength, Perception, Endurance utt..) sistēmas, kurā gan tiks ieviestas zināmas izmaiņas, taču pēc būtības mūs sagaida vecais labais Fallout. Izmaiņas, pirmkārt jau būs tādēļ, ka parādās maģija (t.i. tas, kas nebija pēc atomkara Amerikā :)) - attiecīgi, vajag manu, vajag speciālus skillus, kas atbild par maģiju, īpašības utt. Otra grupa izmaiņu ir modernizācija. Un te parādās jauni perki, traiti (OK, tas nu bija skaidrs, ka viņi neizmantos Fallout perkus, vienkārši tagad to ir vairāk), skilli, klašu, kādas mēs pazīstam no Tolkina pasaules (tās būtu praktiski visas fantasy RPG), te nav, princips ir kā Falloutā - klase tevi neierobežo, visam pamatā ir skilli. Un tas sniedz lielāku brīvību. Taču ir trīs (+cilvēki) rases, kurām katrai ir savas priekšrocības, trūkumi (tas nozīmē arī individuālos perkus). Te tās ir: sylvant, feralkin, un demokin. Silvanti ir vismaģiskākie, demokini ir ne šis, ne tas, kamēr feralkini atgādina Deathclaw'a un elfa krustojumu: "..liela auguma, asiem zobiem, ķetnveidīgām rokām..". Izstrādātāji sola dažādu attieksmi pret PC, attiecīgi kuru rasi viņš pārstāvētu. (Kaut kas tāds bija jau Arcanum'ā.) Cik noprotams, maģija spēlēs svarīgu lomu jaunā varoņa dzīvē. (šķiet, ka nevarēs pavisam bez tās iztikt, lai gan pastāv organizācija (jā!) Inkvizīcija, kura, kā reiz, cīnās ar visiem tiem nešķīsteņiem, ja nemaldos, tur arī varēs iestāties(ko es arī darīšu, nost ar fantasy!)) Un ar to maģiju ir atkal cits stāsts: no sākuma cilvēkiem nebija nekāda maģiskā potenciāla, bet tad notika TAS, un gari, kas ieradās, nolēma dalīt ar cilvēkiem to ķermeņus. Teikts, ka tā esot simbioze, un, ja cilvēks veiksmīgi sadzīvo ar savu spoku, tad viņam parādās maģiskas spējas un viņš pat var kļūt par burvi.(Tiesa, tas spoksgars ir diezgan neatkarīgs radījums ar paša personību, var sanākt ķīviņi.:)) (Esot trīs spoku veidi (pagaidām) - ņem kuru gribi, katram savas "fīčas"). Daži vārdi par maģijas barību - manu. LH ir visai novatoriska pieeja - mana nebūs saistīta ar inteliģenci, kā tas atronams uz fantasy (t.i. Tolkina pasaulēs) bāzētos RPG, LH mana būs atkarīga no 1)Perception (uztveres spējām) un 2)Charisma(smukums+šarms) (tiekot izstrādāta ideja par Endurance (izturība) ieviešanu manas formulā). Charisma nepieciešama, lai labāk ietekmētu (t.i. pārliecinātu) savu spoku (kurš tad arī pūš to burveklību), Perception - lai sevi pieskaņotu spokamgaram, viņa būtībai (kas visnotaļ palīdz palaist uguns bumbu). Vēl par maģiju: tā tikšot iedalīta trīs klasēs (hm, kaut kas līdzīgs skolām, laikam) - thought, divine, un tribal. Sīkāku paskaidrojumu nav, tikai teikts, ka katrai ir savs individuāls attīstības koks ar specifiskām burvestībām.
Dialogi: būs! Izskatās, ka dialogu ziņā mums būs Fallout (koncepcija): ļaunais policists ("Dabūsi pa zobiem, ja nedosi info!" vai "Tu esi stulbs, tava cilts ir stulba. Un vispār man uzspļaut uz tevi."), labais policists ("Ko jūs gribētu, lai es izdaru? Un cik reizes?", "Jums ir taisnība, jūs esat cēls cilvēks, vēsture jūs nemūžam nepiemirsīs. kā jūs sauca?") un vienkāršais (starp labo un ļauno) rumpītis ("Pa zobiem nesolīšu, bet visam ar' nepiekritīšu.") Kā arī diplomātisks problēmu risinājums (ja skillu pietiek), tiesa, ne vienmēr.
Par kautiņiem nekas nav teikts. (Bet laikam jau būs, un, cik esmu dzirdējis (not official) turn-based (t.i. pa gājieniem).)
Pasaule: domājams, ka liela un interesanta. Būs kaut kādas frakcijas (t.i.interešu pulciņi:)), kurās PC varēs iestāties (vai arī vajadzēs), viena no tām - jau minētā burvju nīdēju asociācija (Inkvizīcija). NPC (non player character) būs daudz un dažādigan rakstura, gan rasu ziņā. Izstrādātāji saka, ka viņi ņemuši daudz briesmoņu no Eiropas tautu folkloras, taču esot arī pilnīgi jauni, pašu izdomāti. Orku, goblinu u.c. fantasy atribūtu gan nebūs. Pasaulē noteikti klejos vesela kaudze NPC, kurus varēs paņemt savā partijā (ai, ai, pārtijā), taču te ir jauna koncepcija - viņi nemaz tā i negribēs vazāties līdzi galvenajam varonim pa sazin kādām ārēm, kur ik uz soļa uzglūn pa briesmonim, viņi būs ar mieru patusēt kopā ar PC tikai viņiem izdevīgā gadījumā (tas būtu - viņu kvesta laikā), lai gan būs arī tādi (maz), kas ilgāk turēsies kopā ar vadoni. Un vēl par pasauli: pieņemot, ka tā tomēr ir vēsture, lai gan alternatīvā, bet tomēr vēsture, tai pasaulē būs vēsturiskie personāži. Tas nozīmē jauku patērzēšanu ar Galileo, konstruktīvas sarunas ar da Vinči vai pieredzes apmaiņu ar Servantesu. Tie būšot autentiski (cik nu tas iespējams), taču tiks ņemtas vērā arī kataklizmas ieviestās korekcijas.
Tas nu būtu vairāk vai mazāk viss par manis šobrīd visvairāk gaidītāko projektu spēļu industrijā. Jā, tas ir Fallouts, taču tik pat cik Arcanum. Un tas nemaz nav tik daudz.
Prev: Ziņas / 59,5$ miljardus par bugiem Next: Ziņas / Uzmini - kas tas ir?
|