Xbox 2
Nedaudz par XNA no šī brīža, līdzīgi kā Nintendo, Microsoft liek uzsvaru tieši uz konsoļu programmatūras kvalitāti, neatstājot novārtā dzelžu tehnisko pusi, bet arī nepadarot poligonu skaitu sekundē par galveno jaudas rādītāju. Tiek atkārtotas jau sen dzirdētās frāzes par noteiktas grafiskās kvalitātes sasniegšanu, pēc kuras spēlēm jāattīstās vairāk kvalitatīvi, nekā kvantitatīvi. Tāpēc XNA (Cross-Platform, Next-Generation Architecture), līdzīgi kā DirectX, ļaus izstrādātājiem izmantot jau gatavas iestrādes, kas attiecas uz spēles dzini, fiziku, Dolby skaņu, un galvenos spēkus novirzīt tieži dizainam un spēcīgam A.I. Vienlaicīgi XNA padarīs vēl vieglāku spēļu portēšanu no PC, kur arī tiks izmantota šī tehnoloģija. Protams, galvenais XNA virzītājspēks būs Xbox2.
Microsoft pārstāvji demonstrēja trīs demo, sauktus Xenomorph, Crash Test and Film Noir, kuri esot izstrādāti, izmantojot Xbox2 tehnoloģiskās iespējas. Xenomorph demonstrācijas laikā vairāki poligonāli modeļi gandrīz nemanāmi pārtapa viens otrā, par ko varat arī pārliecināties pievienotajos attēlos.
Krietni interesantāki bija Film Noir, kas pēc savas noskaņas nedaudz atgādināja PC spēlē Grim Fandango pieredzēto, tikai krietni augstākā grafiskajā realizācijā. Pēdējais no demo, Crash Test, liks kājai noraustīties visiem Burnout faniem par tik detalizēti izstrādātu un pārliecinošu fizikas modeli viņiem laikam nebija nācies pat cerēt. Attēliem grūti raksturot nākamās konsoļu paaudzes spēku, tāpēc iesaku iepazīties ar video:
Xenomorph:
Crash Test:
Film Noir:
PlayStation Portable (PSP)
Īsta konfekte, ne bilde - tā laikam jāraksturo pirmie reālie attēli (gan pasliktā kvalitātē) no PlayStation Portable - Digital Eclipse izstrādātā action spēle Death, Jr. Neko līdzīgu uz handheldiem mums vēl nav nācies redzēt. Death, Jr. video - te.