Sākumā viss šķita ļoti bruvīgi kāmēr mana sieva nesāka sūdzēties (viņa galvenokārt lieto to mājās), ka ļoti lēni lādējas gan maili gan vienkārša sērfošana ir ārkārtīgi lēna. Un atkal, mana lojalitāte un miermīlība man lika domāt, ka vainīgs ir ikdienas darbadienas trafiks, kurš pat ir pieminēts līgumā, ka pa dienu tā arī varētu būt. Labi, atnācu mājās vakarā un izrādījās, ka arī apsolītajā pēcdarba laikā mans internets strādā lēnāk nekā es sēžu. Sāku pingāt apkārtni un secināju, ka man ir pakešu zudums līdz pat 50% nenolaižoties zemāk kā 25%. Kopš tā brīža sākās mans un droši vien arī Apollo techsupporta mazā ellīte. Vairākas reizes zvanīju viņiem, un sākās pingpongs, kurā es tiku sūtīts uz 114 un no viņiem atpakaļ uz 8008114. Viņi solījās kaut ko tur labot, vairākas reizes savā galā kaut ko pārstartēja, lika man pārstartēt datoru. Kā jau lasītājs uzminēja, nekādus pozitīvus rezultātus tas nav devis. Stāsta fināls sākās pirms divām dienām, kad viņi it kā uzlika testa režīmā savu aparatūru, un teicās ka nākamajā dienā varbūt sūtīs meistarus skatīties manā galā. Protams laiku neviens nepateica cikos man gaidīt meistarus. Domāju, ka šis ļoti modernais un klientus mīlošais kantoris aizdomāsies pazvanīt vismaz uz māju (DSL nummurs tak ir tas pac mājas telefons) pirms sūtīs kādu meistaru, lai pārliecinātos vai kāds ir mājās. Joprojām es nezinu vai meistars ir bijis vai nav, jo zvanījis neviens nav, un mājās arī šādā laikā ne katrs sēž.
Fināls bij šorīts, kad beidzot nolēmu pazvanīt uz to pašu 8008114 un painteresēties cik ļoti viņi par mani domā. Tas ko es tajā galā sagaidīju pārspēja visas padomju klientu apkalpošanas iestādes. Pēc jautājuma, kad man tiks salabots i-nets, puiss tajā galā (žēl viņa vārdu nesadzirdēju) atbildēja, ka tādam tam internetam ir jābūt. Pēc tam viņš laikam apjēdza, ka varbūt tā nevaidzēja teikt, apjautājās kāda tad īstenībā ir problēma, uz ko es pacietīgi atbildēju, ka manas personīgās paketes puse pazūd. Puiss jautāja, KUR pazūd, lai es palaižot traceroute. Es, protams, centos paskaidrot, ka es nēesmu mājās, kā arī to, ka neko par tādu traceroute nezinu. Jautājums - kamdēļ man būtu par to kaut kas jāzin, ja es esmu parasts DSL lietotājs. Viņi jau arī ir uzlikuši ugunssienas, lai es nevarētu mājās uzlikt kādu remote serverīti ar ko varētu veikt darbības uz mana datora. Nē es zinu kas ir traceroute, bet man kā klientam nav jābūt datoru guru un pašam jālabo viņu aparatūra vai vienalga kas viņiem tur ir. Pēc šitāda tech supporta izgājiena es nometu klausuli un metos rakstīt šo textu.
Rodas pāris jautājumi.
- Kāmdēļ es maksāju 30Ls par interenetu, kurš latvijas robežās velkās kā gliemezis, bet ārpus latvijas vispār nav cerības pat visprimitīvāko web lapaspusīti apskatīties. Par failu sūknēšanu vispār nevar būt nekādas runas... ātrums uzrādās apmēram kā 1Kb sekundē.
- Kāda vilka pēc ir izgudrots tech support, ja viņi tā vienkārši var klientu nostādīt muļķa lomā. Es par savu naudu drīkstu vēlēties normālu servisu. Piekam 30Ls uz pasaules fona ir drausmīga nauda par neko.
- Apollo tagad taisās ieviest to jauno "progresīvo" pakalpojumu, kur katrs varēs par papildus samaksu dabūt vēl kaut kādas "ekstras". Smagi šaubos, ka ar šitādu attieksmi pret klientiem kādam būs vēlme kaut ko darīt.
- To puisi kurš atbildēja uz manu zvanu uz nummuru 8008114 "10/05/02 10:31" droši var sūtīt dzīt naglas sienā un vajadzētu turēt tālāk no klientiem.
Mazliet piekāsts MājasDSL klients.
P.S.
Bet bij taču sākumā normāls internets, ar normālām ārzemēm un lielisku latvijas konekciju. Laikam tas teiciens par to ka skopums Fruktu pazudināja, ir patiess.