


Tiek plānots, ka Teleparks tiks pārdots izsolē, t.i., kas vairāk solīs, tas arī būs jaunais īpašnieks. Jāatzīmē, ka Teleparks veikali ir gards kumosiņš esošajiem veikalu tīkliem, jo veikali atrodas ļoti izdevīgās vietās pilsētu un lielākajos tirdzniecības centros. Kā zināms, viens no priekšnoteikumiem veiksmīgam mazumtirdzniecības biznesam ir laba atrašanās vieta. Teleparks gadījumā, īstais veikalu tīkla iegādes iemesls ir nevis pārņemt Teleparks brendu, bet gan veikalus un esošos klientus, kas vairums gadījumos ir juridiskās personas. Attiecīgi teorētiskie Teleparks pircēji ir vai nu jau esošie līdzīga profila veikalu tīklu īpašnieki vai arī firmas, kas vēlas plašāk izvērst savu darbību 11 veikali jau ir vērā ņemams tirdzniecības tīkls. Kaut arī industrijā virmo baumas par vienu vai otru pircēju, tās tomēr ir tikai baumas un publicēt iespējamo pircēju firmu nosaukumus būtu pāragri. Arī informācija par Teleparks pārdošanu bija pieejama pirms vairākām nedēļām, taču tā arvien bija viena tante teica līmenī.
Nobeigumā vēl tikai jāmin, ka viens no patiesajiem Teleparks pārdošanas iemesliem ir tīkla lēnā konkurētspēja jāņem vērā, ka Teleparks pieder diezgan smagnējam uzņēmumam Lattelekom Sakaru Sistēmas. Attiecīgi iespējas ātri un kvalitatīvi reaģēt uz tirgus pieprasījumu ir ļoti sarežģīti.
Teleparks apgrozījums pagājuša gadā bija 1,7 miljonus latu, bet 2004.gadā to plānots paaugstināt līdz 2 miljoniem latu.