cietnījamajiem lasītājiem paredzētais cietnis
ZinasSpēlesWinampPopsciMobileFailiLinkiViedoklis
08:57 Par maziem zaļiem cilvēciņiem. Skatīt multenes... [www.greenman.ru]
13:15 Zvaigžņu karu jaunākā epizode sauksies Star Wars: Revenge of the Sith un noskatīties to varēsim 2005. gada maijā. [yahoo news]
14:51 No Ņujorkas uz Londonu 54 minūtēs. Tas viss ar vilcienu, kas pārvietosies ar ~8000 km/h ātrumu. Vai tas ir iespējams? [media.dsc.discovery.com]
14:15 Interneta "tētis" iecelts bruņinieku kārtā. [www.digitmag.co.uk]
13:59 Teorija par to, ka melnajā caurumā viss pazūd bez pēdām var izrādīties nepatiesa un 21. jūlijā Stephen Hawking centīsies to pierādīt. [new scientist]
[RSS]



ADVANCED

Šodien vardadienas svin:
Ernests, Ernsts, Balvis
Nimepaevalised on:
Ernst, Ernits, Erni, Erno
Šiandien vardadieni švencia:
Darmantas, Karigailė, Matilda

 Hosted by DEAC
 Server by M79
  Aizsūti ziņu par šo elīto rakstu sev, savam draugam vai naidniekam Izdrukā šo nejegā pārkūlo ziņu uz sava exelentš printera Tev gan jau ka ir kaut kas piebilstams par šo megaziņu (72)  
 
Skatīt komentārus: viltīgi | vienkārši
 
Wiseguy 2002-03-11 16:57 | atbildēt uz #4885
Nu jaa, speeles ir Konsolju uzdevums. Bet tas nozīmē, ka ir jāpērk gan dators, gan spēļu konsole. Lai var pastrādāt un paspēlēties arī var. X-Box vispār ir hinrīds, PC dzelži iekšā, bet saucās konsole. Win2k iekšā, bet saucās konsole. Tad ar ko tieši atšķiras X-Box no datora? Ar to, ka Office nav priekš X-Box? A kāds ir mēģinājis uzinstalēt? Moška sanāk.:))) Ja tagad nesanāk, tad Microsoft drīz izdomās MS Office X-Box edition.
Pu 2002-03-11 16:57 | atbildēt uz #4886
"ar vienīgo X-box Latvijā". Interneta klubaa "Datoru Pasaule" jau sen var paspeleet uz X-Box.
Raver 2002-03-11 17:29 | atbildēt uz #4889
Ieksh M.Shafro & Co. shitaa manta jau kaa meenesi ir paardoshanaa =)
MaxDam 2002-03-11 17:32 | atbildēt uz #4890
nu sorry, bet X-Box jau labu laicinju Latvijaa ir sastopams vairaakaas vietaas.
Kugis 2002-03-11 17:36 | atbildēt uz #4893
Sakarā ar to, ka Xbox Eiropā vēl VISPĀR nepārdodas(oficiāli), cietnis šoreiz apskatīja, approved, oficial un tādā garā eksemplāru. Un vispār - nekur Xbox Latvijā vēl nav apskatīts:)
Un kāpēc Shafro nepiedāvājās ievērtēt šo kastīti?;)
JaaJaa 2002-03-11 18:00 | atbildēt uz #4895
principaa X-box nav dziiva radiiba lai vareetu paardoties. cita lieta ka vinju nepaardod
nelabs 2002-03-11 18:07 | atbildēt uz #4896
labs rakstinjsh, bet x-box latvijaa jau esmu redzeejis
Raver 2002-03-11 18:11 | atbildēt uz #4897
Kugis: njemshu veeraa...buus kas jauns, doshu zinju =)
The Mighty Bitmap 2002-03-11 18:42 | atbildēt uz #4898
Vienalga kas iekshaa, ka tik labi rukaa. Leetaaks tak par datoru, cerams
djhurio 2002-03-11 19:27 | atbildēt uz #4900
Zeel, ka ActionMan shito nav komenteejis. Koments noteikti buutu garaaks par pashu rakstu :)
PoRToSS 2002-03-11 19:46 | atbildēt uz #4901
Starpcitu riit ieksh DT ir jaabuut Xbox apskatam.
Un 'kontrolieris' ir taads kaa pulkjiitis uz dzhojstika:)))?
Un ar katras jaunas konsoles paraadiishanos es naaku pie secinaajuma, ka taas ir kautkas liidziigs lamer friendly PC for games. Un cilveekiem ir jaasaprot, ka ja grib speleet speeles bez probleemaam, tad jaapeerk Xbox, PS2 vai kautko tml.
Andron MacBeton 2002-03-11 19:49 | atbildēt uz #4902
Ieksh MSH arii citi visaadi suudi ir paardoshanaa. unarii visaadi lohi tur straadaa kas liek debilus sludinaajumus par sukaashanu un pishanos ieksh sex.lv. Vieniigais kas msh ir labs - ftp serveris.
X-Box ir kaukaac meesls. Tad kadvinjus aarzemees taisiija -atminja nemaksaaja NEKO aturiekshaa tikai 64Mb. Uz ko vinji tur vel meegjian ieekonomeet? Kaada jeega no P3 ja RAMa nau? Tas SuX-box ir ar liikaam rokaam taisiits un nekam neder.
Andron Mc, labaak kompi nopeerk
JG 2002-03-11 21:03 | atbildēt uz #4914
Dažas neprecizitātes ir rakstiņā. Nav pieminētas DVD lietas - kāda zona(oficiāli vajadzētu būt 5.!). Šitas džoistiks laikam gan tomēr nav īsti džoistiks, bet būtu kaut kā savādāk jāsauc. Spēles neražo viens pats Microsoft, to dara daudzas citas kompānijas.
laacz 2002-03-12 00:04 | atbildēt uz #4927
nu jaa. nevis dzhoistiks, bet geimpads.
a par razhoshanu .. microsoft reviewo(tb - acceptee vai nee) un galu galaa publisho. so - publisheris ir microsoft.
nbinc 2002-03-12 09:29 | atbildēt uz #4934
Hmmm, a ja kaada Kiinas firmas sarazjo veselu leerumu ar gameem prieksh X-BOXa un ar Microsoft vispaari nerunaa kaa Microsofts var aptureet to paardoshanu? Vai tad neeksistee briivs tirgus, jaa teiksim nevar atljaut izmantot X-Box logo uz kastiites bet rasjot speeli jau nevar aisliegt... tas it taa pat kaa cilveekam kas neprot rakstiit angliski(nav atesteaats piemeera,) aizliegt to dariit(kaut arii nepareizi)...
Var jau saakd domaat ka visvarenaiss Microsoft riit aizlieggs iksh Windows instaleet citu firmu softu(StarOffice piemeeram)...
Muudzis 2002-03-12 11:46 | atbildēt uz #4950
Cik esmu lasiijis tad vinjiem tur visi speelju DVD ir superaizsargaatie. Un droshi vien kaa aizsargaati nevienam(itseviski kinieshiem) nestaasta. Taa kaa buus vien jaapagaida, kad uzlauziis. Un tad jau droshi vien arii emulatoru uztaisiis. Prieksh PC, protams. Paies gadinsh, buus visaadas GeForce5, kas buus 3x labaakas par xbox karti un tad emulators rullees.
ActionMan 2002-03-12 16:17 | atbildēt uz #4973
xbox DVD ir ar reverso tracku - celinsh iet pa spiraali no aara uz iekshu. Bez Microsoft approve+publishing, nevienu speeli tu prieksh xbox neizlaidiisi - vinsh vienkaarshi nejmems pretii.
suspends 2002-03-11 22:22 | atbildēt uz #4920
xbox + labs TV diezvai sanaak leetaak kaa jauns PC, taakaa konsoles suukaa leedu :)
ActionMan 2002-03-12 16:19 | atbildēt uz #4974
Tiesa, tiesa, Tu veel piereekini izmaksaam diivaanu uz kura seedeet un istabas iiri vai dziivokla cenu, kuraa geimot. Jaa, protams konsolju cenaa neietilpst maajas kinoteaatris pie kura taas veelams sleegt, bet pati konsole ir leetaaka par PC.
Pink 2002-03-11 23:03 | atbildēt uz #4922
Nu man vienmēr tuvāk būs PC :), konsole paliek tik un tā konsole, ne mp3 paklausīties ne divx paskatīties. Un vispār tas HDD x-boxam i domāts patchu uzglabāšanai! :)
Goodman 2002-03-12 08:13 | atbildēt uz #4929
Jaa, speeles ir prieksh X-Box..mjaa un vinja ir leetaaka, bet vai juus reaali nepadomaajaat kaa mees vinju apgreidosim peec gada?, vai varbuut metiisim aaraa kaarteejos 300LS, par jauno konsoli...
Es tomeer palikshu pie vecaa labaa PC,(jaa es tur veel kautko dzirdeeju par maajas kiinozaali lai nezustu efekts) Diezvai vidusmeera Latvietim buus shitais priecinsh pa kabatai + speelju cena un arii sortimenta probza(Latvijaa jau nu noteikti ar to buus probleemas)
tm 2002-03-12 09:13 | atbildēt uz #4932
seezhu uz PSOne un jau taa esmu laimiigs.
No X-Box baida tas, ka vinjam veederaa ir paaraak
daudz logu, gribeetos alternatiivu.
Veel par X-Box - tas patieshaam ir PC ar konsoles nosaukumu...
Ak jaa - un tos "dzhoistikus", "geimpadus" utt iisteniibaa sauc par kontrolieriem :)
tm
ActionMan 2002-03-12 16:22 | atbildēt uz #4975
Tos "dzoistikus" un "kontrolierus" iisteniibaa sauc par "dzoistikiem" un "kontrolieriem" - starpcitu "gamepad" ir viens no vispreciizaakajiem apziimeejumiem.
bumbulis 2002-03-12 10:18 | atbildēt uz #4937
"Ak jaa - un tos "dzhoistikus", "geimpadus" utt iisteniibaa sauc par kontrolieriem :)
tm" - nee dzhoijstikus latviski sauc par prieka kocinjiem.
MagX 2002-03-12 11:10 | atbildēt uz #4946
nee-dzhoistikjus latviski sauc par kursorsviraam! :))
LorD RameX 2002-03-12 15:10 | atbildēt uz #4969
nu es ieteiktu veel latviskaku
Prieka Nuujinja
;)
dns 2002-03-12 16:34 | atbildēt uz #4977
jaa "prieka nuuja" rullee :)
Fxp 2002-03-12 10:28 | atbildēt uz #4939
Man domāt, ne velti Microsoft vietējā pārstāvniecība dod Cietnim testēt Xbox. Vai viņi domā uzsākt Xbox PAL versijas tirdzniecību vienlaicīgi ar pārējām Eiropas valstīm?
Gremlins 2002-03-12 10:56 | atbildēt uz #4943
Varu nomierinat tevi. Cietnis naudu vai citus labumus par so pasakumu nav nemis un nenems. MS piedavaja un mes piekritam.Par xbox oficalo tirdzniecibas sakumu bus minets nakamaja raksta par x-box. Lai gan izskatas ka tas nemaz tik driz nebus. Vienigais ko mes ar Laacz izmantojam bija MS dzeram Colu:)) Ja tev baigi gribas uz to spiest, tad vari uzskatit, ka MS mums piebaroja ar cepumiem un Colu:)))
Fxp 2002-03-12 11:23 | atbildēt uz #4947
Es jau nedomāju, ka jūs naudu par to ņēmāt ;) Es būtu tikai priecīgs, ja MS un SONY vietējās pārstāvniecības nodarbotos ar savu konsoļu bīdīšanu mūsu tirgū. Tā taču normāla prakse - iedot žurnālistiem paspēlēties ar jaunākiem gadžetiem, lai cilvēciņi pēc tam skrietu tos iepirkt.
Gremlins 2002-03-12 11:27 | atbildēt uz #4948
Tur jau ta lieta ka MS(Baltic) pasi nezin vai vispar bus x-box un kad bus. Sis pasakums bija tiri ekspermentals, ta ka soreiz nevar runat par kaut kadu PR, marketingu utt.
piepe 2002-03-12 14:50 | atbildēt uz #4966
Cik zinu, Sony Baltijas paarstaavnieciiba ar PS2 izplatiisanu vispaar nenodarbojas - lielais Sony vinie taadas tiesiibas nemaz nav pieskiiris. Taa ka buutiiba PS2 tirgosana Latvijaa, skiet, ir tiirais peleekais imports.
ps2 2002-03-13 12:46 | atbildēt uz #5023
Tev taisniiba, Sony Baltic to nedara, bet to dara dazha laba cita kompaanija un pietiekoshi oficiaali, atkrtiit gan apkalpe Sony servisa centros, bet kaada gan starpiiba, kursh to vienu gadu vinju bez maksas remontees
zealot 2002-03-12 11:28 | atbildēt uz #4949
Man jau PC tomēr mīļāks.
Man jau nekas nau pretī, ka Microsoft saprot, ka izklaide tautai vajadzīga, un ir ar mieru ražot tādus x-box. Mani gan urda profesionāla ziņkāre(no bērnības:) vai tādu x-box nevar izjaukt pa detaļām?
Fxp 2002-03-12 12:06 | atbildēt uz #4952
Btw, varbūt jaunajam rakstam, kur MS atbildēs uz jūsu jautāumiem, var arī dažus savus jautaajums iesūtīt?
Gremlins 2002-03-12 12:12 | atbildēt uz #4953
gremlins@cietnis.lv
Fxp 2002-03-12 12:19 | atbildēt uz #4954
here you go
Benvenuto 2002-03-12 12:53 | atbildēt uz #4956
neticu es konsoleem - man riebjas lietas, kas ir novienkaarshotas liidz paaris podzinjaam un klokjiitim. ja cilveeks neslimst ar biezumu un vinjam ir jaaizvelas starp konsoli un kompi, tad es domaaju kompis ir daudz veertiigaaks. Bet nu - katra pasha izveele - lai tik degradeejas.
Fxp 2002-03-12 12:57 | atbildēt uz #4957
Tas saucas par optimizaaciju...
Fxp 2002-03-12 13:16 | atbildēt uz #4959
P.S. Pie tam konsoleem ir shauraaks uzdevumu loks kaa PC.
ActionMan 2002-03-12 16:35 | atbildēt uz #4978
Par rakstu: Laacz no sauc man luudzu kaut vienu kiinieshu konsoli? Otrkaart, kaapeec nekas nav mineets par to, ka "mazaa melnaa kastiite" ir vislielaakaa no visaam konsoleem un sver paari paar 4 KG? =)))
Treshkaart: raksts atstaaja iespaidu, ka autori ne peedeejo reizi ar konsoleem saskaaraas 8-bit eeras uzplaukuma laikos. Ne jau es kaadu veelos aizvainot, bet vienkaarshi radaas priekshtats, ka nav ne mazaakaas ieprieksheejas saskarsmes ar shaadaam iekaartaam pieredzes. Citaadi: autoriem "Thumbs up! - juus tieshaam esat pirmie, kas sho dzelzi latvijaa apskata(un par to padalaas)", xbox'am(Microsoftam) - ...neatkaartoshos, simtiem reizes esmu izteicis savu viedokli shai sakaraa.(var palasiit manus commentus www.gamenet.lv)
hmm 2002-03-12 16:45 | atbildēt uz #4979
nu gan actionman atziimeejaas, hehe, probleemas ar pashapliecinaashanos?
ActionMan 2002-03-13 11:15 | atbildēt uz #5013
Paseedeet un pakluseet arii ir variants. Paklausiities "PC vienalga vairaak ruulee", "konsoles vienmeer sakos", "uz PC auzstaaka izshkirtspeeja 'pixelim'" - man nav nekaadu personiibas trauceejumu vai pashapliecinaashanaas iespeeju truukuma. Vienkaarshibesii cilveeki, kas taalaak par savu degunu(paaris cm attaalumaa no kura ir monitors) neredz. PC ruulee, taapeec, ka ja vinjam kautkas nodeg, to var nomainiit? PC iekabina konsoleem taadeelj, ka vairaak par 30% no resursiem aiziet OS un dazhaadu utiliitu uztureeshanai, un reaali jaudas speeleem paliek ap pusi? Vai arii PC ruulee taadeelj, ka videokartes uz PC ar visu savu kaudzi rama seezh uz bremzeetaa AGP, kas neatljauj PC arhitektuurai realizeet dinamisko datu pluusmu, bet tikai dinamisko instrukciju keshoshanu videoramaa? Manupraat nav mulki tie, kas videoapstraadei iegaadaajas specializeetas grafiskaas darbastacijas, vai skanjai - skanjas procesorus, semplerus, dram mashiinas - noteiktam vienam specifiskam uzdevumam daudz logiskaak ir izveeleeties tam uzdevumam optimizeetu iekaartu. Uz konsoleem nav Words, nevar programmeet vai mociit Photoshopu - var tikai(nu agraak tikai, tagad arii citas fiichas ir) speeleet speeles un to vinjas dara ljoti labi. Ja man vajag veesu vietu, kur uzglabaat alu, es nepirkshu ledusskapi, kam iebuuveets PC un ethernet karte, lai caur internetu var uz i-mode mobilo uutiit cik tad man iisti maajaas ledusskapii alus gulj. Es nopirkshu nelielu sasodiito ledusskapi, lai glabat savu sasodiito alu veesaa vietaa. Iz cilveeku grupa, kam patiik kautkur raknjaaties, kautko izjautk, kautko instaleet un tad veiraakas stundas inetaa mekleet jaunaakus draiverus un tad lauziit galvu kaapeec tomeer neizdodas to RAID kontroleri "pieshkilt" - taas cilveeku grupas paarstaavji staavees un kritiis par PC un spljaudiisies par konsoleem un par t, ka vinjaas nevar ieliist ar skruuvgriezi un par to, ka vinjaam viss ir nooptimizeets, nekas negljuko un ka vinjaam nekad nekas nenosvilst(normaalas ekspluataacijas apstaakljos visi cooleri ir apreekinaati un visas slodzes norumu robezhaas) un nekas nav jaamaina. Savaadaa kaartaa, konsoles straadaa tik pat stabili(normaalas ekspluataacijas apstaakljos) peec gada cik pirmajaa dienaa, bez nekaadaam Windows paarinstalaacijaam reizi 3 meeneshos(gljuku deelj). Ja runa ir par geimiem, tad pakaljaa visus detonatorus, izshkirtspeejas, filtraacijas, kraasu paletes bitu daudzumus un vadiibu ar klaviatuuru - vienkaarshi ieliec speeli konsolee un speelee...
ActionMan 2002-03-13 11:16 | atbildēt uz #5014
Kaa tev shaads pashapliecinaashanaas paveids? Vai argumentaacijas pietiek tikai kaukam no stila "ActionMan'am kaukas ar pashapliecinaashanos."
JG 2002-03-13 13:34 | atbildēt uz #5026
ActionMan pilnīga taisnība. Te jau lielākajai daļai skaļo brēcēju vēl jāpaaugas, lai to saprastu.
Vēl jau spēļu izstrādātājiem arī ir daudz vienkāršāk taisīt labas spēles priekš konsolēm. Tur ir viss skaidrs un definēts, nav jādomā katru pusgadu jaunas tehnoloģijas, jāpieskaņojas jauniem dzelžiem - viss ir definēts un var koncentrēties tikai uz pašas spēles izstrādi.
Lietotājs atkal zina, ka viņam tā spēle strādās, kā tas ne vienmēr ir uz superuniversālā PC. Tam tik vairāk atmiņas, jaunu videokarti, utml. Galu galā kas ir svarīgāk - atnāk mājās, atlaisties dīvānā un uzspēlēt spēli vai arī atnāk mājās, pusstundu instalēt, tad vilkt pāčus, tad atjaunot directiksus, pēc tam vēl čakarēties ar uzstādījumiem un regulēt parametrus? Tie, kam svarīgāks pēdējais nav vis spēlmaņi, bet tieši tiem ir svarīgs kaut kāds dīvains pašapliecināšanās veids.
Gremlins 2002-03-13 13:42 | atbildēt uz #5028
Viskaitigak ir dzivot, visiem zinams rezultats:)) Neka personiska
Pink 2002-03-13 22:51 | atbildēt uz #5066
Diablo uz PSX noteikti rullee, jeb taa nav? Varbuut es kljuudos un teikshu ka tomēr ir konsole ir apgriezts PC par kuru censhaas nopleest naudu? Godiigi sakot arī konsoles upgreidojas, bija PSX 1, tagad PSX 2, 2004 - 2005 gadaa buus PSX 3. Jaa tagad visi saka konsole rulz, protams kaadam mazgadiigam ir vieglaak ielaadeet speeli uz konsoles nekaa uz PC, atkriit daudzas probleemas un arii pie reizes daudzas fiichas. Sony piemeeram PSX2 konsooli pasludina par personalo datoru Anglijaa, lai mazaak vajadzeetu maksaat nodokljus. Bet tai pashaa laikaa izlaizh visaadas papildus ieriices - cieto disku, klaviaturu, tiikla karti, Linux for PSX 2. Un ko tu teiksi tai pashaa laikaa par XBOX? Vai tas neliecina tomeer ka PC tomeer ir labaaks par konsoli? Godiigi sakot agri vai veelu nonaaksi pie PC. Celsh ir viens. Nosaakuma pamoci konsoli, un peec tam PC. Godiigi sakot uz PC vieniigais kas nau ir fightingu speeles, taas kas ir suuds. Un veel nezinu nevienu kursh buutu staraa par quake uz konsoles :P
ActionMan 2002-03-14 17:26 | atbildēt uz #5101
Njaaa, jau atkal... Iisteniibaa es vispirms nonaacu pie PC un tikai vairaakus gadus veelaak pie konsoleem. Patreiz man ir abi - ikdienaa darbam izmantoju PC, speeleem PS2(uz PC arii laiku pa laikam kautko jaunu ieveerteeju). Konsoles nav "apgraiziiti" PC - vinjaam ir pavisam cita arhitektuura, gandriiz 100% pieejamo resursu optimizaacija, kuras rezultaataa veelamo var sasniegt ar mazaaku atminjas daudzumu(paareejais vismaz patreizeejais konsolju paaudzei to iznaakshanas briidii bija jaudiigaaks par PC). Konsoles necenshas liidzinaaties PC - speelju skaits, kas tiek porteetas no PC(Quake, Diablo etc.) ir neliels saliidzinaajumaa ar speeleem, kas tiek developeetas speciaali konsoleem. Fightingi, reisingi, turn based RPG, actioni, praktiski visi zhanri(FPS ir pamaz - galvenokaart taadeelj, ka lielaakajai daljai PS2 iipashnieku ir slinkums nopirkt klavieri un peli) ir paarstaaveeti uz konsoleem ar labiem panaakumiem. Gaumes un kopeejaa intelektalieta lieta, tachu es nebuutu tik paarsteidziigs un nesauktu kaadu zhanru par suudu tikai taadeelj, ka tas man mazaak interesants par FPS... PC nav labaaks par konsoleem - taa ir elementaara patiesiiba, ko gruuti saprast vairaakumam PC-fetishistu. Vinjas vienkaarshi ir savaadaakas, cita arhitektuura, cita meerkauditorija. Nesaliidzini sporta auto ar kravas mashiinu vai SUV(abi var braukt, tachu uz viena no vinjiem var arii vadaat beernus un kravas, salien visa gimene, celsh 3000KM garumaa ir diezgan ok un vajadziibas gadiijumaa var visaadi paarkaartot seedekljus, lai to pielaagotu dazhaadiem uzdevumiem, turpretii ar otru var vienkaarshi aatri un ar prieku braukt, ne par kaadu bagaazhu un fiichaam nelauzot galvu). Get the picture - vai tev veeljoprojaam "PC rulez! Konsoles SUX!"?
Pink 2002-03-14 21:25 | atbildēt uz #5115
Nē nu es vareetu arī uzskaitiit, kuras speeles uz PC ir labākas un nākušas tieši no konsolēm. I grafikas izpildījumā i geimplejā. Gribi? Final Fantasy sērija piemēram. Es neteicu ka konsole ir sūds. Vienkārši jautājums ir nostādīts tā, ja tev piedāvātu vienu lietu no divām, ko tu ņemtu PC vai konsoli? Abas nē, jo redzi uz abām nav tik daudz naudas. Bērnam patiešām vieglāk jūzojama ir konsole, nevaig neko instalēt, konfigurēt. Viņam tas ir apgrūtinoši, te windovs nobruka, te atkal pāči javelk no web, jo redzi spēles ražotāju ir spieduši materiālie apstākļi un viņš ātrāk ir gribējis iekasēt naudu. Nevis veltījis pietiekami daudz laika testēšanai. To ka konsoles nekarās ir muļķibas, tas pats Xbox Losandželosā smuki nokārās izstādes laikā. Uz PC ir viena nelaime, vienkārši ja rokas ir līkas un esi nopircis spēlēm neatbilstošu kasti, tad vari vainot sevi. Labi pēc tava teiktā esmu PC-Fetišits, nu bet tu jau ne labāks. Tu tak mums esi konsoļu-guru, vai ne? Kāpēc uz PC ir salīdzinoši maz konsoļu spēļu, un otrādi pirmāmkārtām tas viss prasa laiku, otrāmkārtām naudu. Ja cilvēkam būtu iespēja vienlaikus izvēlēties vienādas spēles i uz konsoles i datora, diez kuras viņš pirktu vairāk? Kāpēc man ir jāgaida? Zini? Lai vienkārši datorspēļu industrija vairāk uz tās spēles varētu nopelnīt. Lielākā nelaime ir tur ka priekš PC ražo spēles. Ja neražotu, nebūtu par ko strīdēties. Tu saki ka konsoles necenshaas līdzināties PC spēlēm, muļķības un kā vēl. Spēles tīklā piemēram, priekš kam tu domā SONY, Microsoft, Nintendo cenšas izveidot atsevišķu tīklu spēlēm. Protams, lai geimeri varētu tur spēlēt ar jaunāko paaudžu konsolēm. Tā pati SONY drīzumā laidīs Final Fantasy XX, kura domāta spēlēšanai tīklā. Es nesaku ka konsole ir sux, es saku ka viņa ir apgraizts PC, kas nau viens un tas pats, labi optimizēta lameriem, kuriem neuztrauc kā viss tas pasākums strādā. Ka tik action. Es saku ka vēlāk konsoļu tirgus augs, bet ne jau to spēļu dēļ, bet tikai tāpēc ka būs tīkls, būs vairāk iespēju konsolei, interneta browsošanās, mailu lasīšana e.t.c. Vai tu to pats nepamani? Ka konsole ļoti tuvinās PC. Tev nebūs strādāt uz konsoles, bet pārējais tef būs. Tu nejūti ka tirgus tiek lēnām dalīts? Atsevišķi uz PC un konsoli? Pasties pats uz PICTURE apkārt, konsole GURU. KONSOLE ir apgraiziits PC :) Un viss. Esmu, kā tu tur teici PC-Fetišists, vot!
ActionMan 2002-03-15 12:21 | atbildēt uz #5133
Damn, ne tikai PC-fetišists, bet arī diezgan mazinformēts. Uz konsolēm bija pieejama tīkla spēle vēl pirms pirmaa Doom parādīšanās uz PC. Neliels addon modēms tā laika hitam NES, atļāva caur modēmu spēlēt praktiski jebkuru NES spēli caur telefona līniju. Plašu izplatību tas devaiss neuva, bet tais laikos cilvēce vēl nebija gatava spēlēm pa tīklu. Konsolēs parādījās 3D akselerātori gandrīz 2 gadus pirms pirmā Voodoo iznākšanas. Kauko minēji par FF - kura tad īsti ir tā FF daļa, kas uz PC norūlēja salīdzinājumā ar savu konsoļu versiju? Ja agrāk biežāk gadījās ka PC spēles tika portētas uz konsolēm , tad tagad nereti PC geimeri cerīgi gaida, kad GTA3, GT3 vai pat Devil May Cry noportēs uz viņu iemīļoto balti-pelēko kārbu un vadu mudžekli. Visspītīgāk pie PC pagaidām turās tieši valstis, kurās PC par masveida kultūru kļuvis salīdzinoši nesen. ASV, Anglijā, Austrālijā un lielākajā Eiropas daļā laiks, kad PC tika uzskatīts par ultimate geiminga platformu jau ir cauri. Tas pats "PCGamer" nesen vienā editorialā atzina, ka kopš jaunās konsoļu paaudzes parādīšanās viņu tirāžas ir manāmi sarukušas - un tas ir "PCGamer", kurs vienmēr ir bijis drukātās PC spēļu preses vadībā. Konsoļu tirgus attīstās un aug krietni straujāk nekā PC - kompāniju, kas saistītas ar konsolēm ieņēmumi "skyrorket'o" ar katru gadu arvien augstāk. Developeri nav muļķi, tur valda aprēķins nevis "stāvēšana un krišana" par platformu, kas savu potenciālu kā spēļu-dzelzis sāk izsmelt. Analizējot pagājušā gada NYPD(liela statistikas autoritāte Tavai zināšanai) datus skeidri redzams, ka to developeru un publisheru peļņas, kas izdeva spēles konsolēm krietni pieauga salīdzinājumā ar pure-PC developeriem(tās diemžēl samazinājās ar nelieliem izņēmumiem). Spēlējošā cilvēces daļa lēnām taču pamanāmi pāriet uz konsolēm - ne vis tādēļ ka tās būtu "apgraizīti PC priekš lāmeriem", bet tādēl, ka tās ir a) lētākas; b) negļuko; c) grafiski pārākas par average PC; d) drīzumā lielākā daļa jauno spēļu vispirms iznāks uz konsolēm un tikai pēc tam varbūt uz PC. Do the math, Pink!
Kas attiecas uz konsoļu stabilitāti - optimizēts vairākus gadus pirms izlaišanas rūpīgi izstrādāts untestēts speciāli vienam dzelzim izstrādāts komponentu savienojums kāds ir konsole - ir krietni mazāk pakļauts kļūmēm, nekā no dažādu ražotāju garadarbiem savākts PC(lielākā daļa no Latvijas PC ir savākti no: korejiešu rama, ķīnā ražotas videokartes, malaizijā meistarota procesora un ukrainas meistaru lodētas mātesplates(labākajā gadījumā)). Mans PS2, pa visu to vairāk kā pusgadu kopš pirkuma dienas ne reizi nav nokāries vai nogļukojis. Kas attiecas uz Xbox - vienīhie iemesli kādēļ viņš karās ir:
1) viņš ir bāzēts uz PC tehnoloģijas(ar visām sekām);
2) viņš darbojas uz Microsoft izstrādātas programmatūras(ar visām sekām);
Ir man vēl kāda līdzība dziļākai argumantācijai: ir cilvēku klase, kas ciena "žiguļus" - jā, lūzt viss no vietas, jā "jāčakarējas" ar viņu nepārtraukti, jā komforta nekāda un jā, bez regulāriem kapitālajiem remontiem viņu lietot nav iespējams, tad ir cita cilvēku klase, kas cenšas pirkt jaunus AUDI(piemēram, ne vairāk) - tie pārsvarā ir tiešs pretstats pirmajiem - viņiem patīk komforts, nepatīk iespēja "noplīst" ceļa vidū, nepatīk nepieciešamība reizi pāris mēnešos remontēt savu auto un viņiem ļoti patīk optimizēti un jauni risinājumi. Vai otrie ir bērni un lāmeri salīdzinājumā ar pirmajiem - īstajiem vīriem(khemmm... ...PC.. khemm.. fetišistiem..)? Abām šīm grupām ir līdzīgi mērķi - braukt. Jā, protams var iebāzt "žigulī" dižu motoru, uzkraut turbīnas utt. taču šāds no "apgreidiem" savākts risinājums(reizēm pat ātrāks un jaudīgāks par normāliem auto) nav gluži tas pats, kas normāls optimizēts, testēts un parocīgs risinājums.
Uz PC turpina un turpinās izdot spēles - protams ne tik daudz kā agrāk un jāsamierinās ar to, ka reizēm viņas vispirms iznāks uz konsolēm, tikai tad uz PC(perfekts piemērs Elder Scrolls 3; Morrowind). Tā nu tas ir, iemācieties dzīvot ar šādu domu. Es neesmu lāmeris un arī bērnes ne - man vienkārši vairāk patīk spēlēt spēles nekā saspringt bezgalīgos apgreidos un konfigurācijās. Ir diezgan patīkami apzināties ka manu viedokli atbalsta arvien vairāk cilvēku(optimizācijas un specializācijas piekritēju), patiesībā viņu ir tik daudz, ka developeri viens pēc otra "maina orientāciju" un pievēršas daudz ienesīgākajam un perspektīvākajam konsoļu tirgum...
Pink 2002-03-15 15:11 | atbildēt uz #5142
Par konsoļu 3d akseleraatoriem un PC , negribeetu piekrist, jo pirmaam kaartaam 3d akselerators paraadiijaas uz Commandore Amiga, speciaali 2 chipi datorgrafikas apstraadei, peec tam tika radiita konsole uz Amigas baazes - AMIGA32x, kurai pirmai bija cdrom iekaarta, ja tu atceries vecos senos laikus, nevis kaa tu to pasniedz. Sony PSX nau pirmaa 3d konsole, bija veel Sega Saturn, 3do, Amiga32x. Par manu informeetiibu vari neuztraukties, esmu visam gaajis cauri, esmu i lasiijis attieciigo literatuuru, izbijis vairaaku konsolju iipashnieks sakot no 8 bit beidzot ar 32 bit. Neuztraucies, ar mani viss ir ok. 3do nomira tieshi speelju truukuma deelj, aparaats jau veel bija laps. Daudz cilveeku bija sashutushi par sho faktu. Un tad paraadiijaas SONY ar savu PSX, ko dariit nabaga geimerim, kaa tikai pariet uz PSX. Paldies dievam ka SONY njem veeraa ieprieksheejaas citu konsolju razhotaaju kljuudas, uztur PSX 2 PSX1 gamju emulaaciju. Tu saliidzini PC un konsoles kaa zhiguli un Ferrari, tava argumentaacija ir galiigi garaam. Par 7 gadiem savu kompi esu apgreidojis tik 3 reizes, un nejau taapeec ka kaut kas ir sapliisis, vienkaarshi taapat kaa arii tev prasiibas ir augushas. Neaizmirsti iists konsolju geimeris arii peerk visu to jaunaako. Pirkaam PSX , peerkam PSX 2, pirksiet PSX 3. Apgreidojaas visi, i PC iipashnieki un konsolju havotaaji. Tu gribeeji zinaat, kuras Final Fantasy seerijas uz PC izskataas krutaak, abas i 6 un 7. Un veel gribeetu iemest konsolju darzinjaa vienu akmeni, pasaki man vai uz PSX 2 ir Microsoft Flight simulator? Vispaar vai ir normaals lidojumu simulators uz PSX? Nevis arkaades. Vai uz konsoles ir Might and Magic tipa speelju? Daudz taadu? RPG speelju arii uz konsoles ir chupiem?
Par to, kur un nokaa konsoles tiek taisiitas arii vareetu striideeties. Kaa tiek nodroshinaata konsolju garantija Latvijaa, cik gadu garantija? Cik speelju tev ir uz PSX 2? Dazhas? Piraati suudiigi straadaa jeb tu materiaali vari atljauties pirkt speeli pa 32 - 40 ls. Uz PC vismaz vari licenseetu saakot no 2,80 nopirkt. Es atgaadinu, konsole nau sux, es to nekad neesu teicis, es saku ka konsole ir apgraiziits PC!!! Un par PC fetishistu tu mani iesauci, lai buutu, me neapvainojaas... :)
ActionMan 2002-03-15 17:16 | atbildēt uz #5146
Atsauksim atmiņā arī visus Atari, Colleco un Intellivision? Neapvainojies, bet ar faktu taisnumu tev tieshaam kaukas nav - nevienaa vietaa savaa postaa es neapgalvoju ka PSX bija pirmaa konsole, kurai bija 3D akselerators, pirmo sauca vectrex un vinja pat nebija speejiiga aizpildiit poligonus tikai baltaa kraasaa konstrueet 3D vektorus. Ne par to runa! Vispirms tu pasaki ka SONY(!!!) izlaidiis Final Fantasy XX(!!!), tad apgalvo, ka uz PC iznaakusi 6(!!!) Final Fantasy dalja - tad tu meegini apgalvot, ka vinja bija realizeeta labaak nekaa uz konsoles - dude?!?! Atbilde jautaajumiem: UZ PS2 nav neviena Microsoft geima, ne tikai MFS(kas starpciu grafikas zinjaa krietni atpaliek, no Namco prieksh PS2 izlaistaa Ace Combat 04: Shattered Skies); Might And Magic(laikam gan domaats HOMM) ir tikai viens - paareejais ir turn based stratēģijas un RPG + HOMM kloni(Dicsiples anyone?). Kas attiecas uz pēdējiem - uz Konsolēm Turn Based RPG ir krietni vairāk nekā uz PC jebkad bijis un izskataas ka buus vēl vairāk. Pretjautaajums(lai turpinaatu sho neaugliigo dikusiju) - Kur uz PC ir labs Fightings? patiesi labs GT geims? laba arkaade? sadodiiti labs Snowboardinga sims? hell, kas vispaar uz PC ir atskaitot bezgaliigu vienmulju strateegiju bara un kaudzi FPS(kurus cilveeki kljuudaini deevee par Action'iem)? Tik reti uz PC iznaaks kaads Colin McRae Rally 2 kalibra shedevrs.
Nav jeegas turpinaat sho fleimu - Tev ir viedoklis, a konsoles ir apgraiziiti PC, kam es pilniibaa nepiekriitu - PC ir pilniigi cita arhitektuura, citas funkcijas un cita meerkauditorija. Laigan vareetu vienaa zinjaa piekrist konsoleem patieshaam iztruukst paaris PC fiichas - piemeeram "hemoroiidi", "gljuki" un "liiks jaudas sadaliijums". Man ir ABI - es zinu, ko noziimee buutu par PC juuzeri+geimeri un zinu, ko noziimee buut par konsolju geimeri - buut par otro ir nesaliidzinaami patiikamaak - tam nav sakara ar kaukaadu laamerismu vai vaal mazaak sakara ar kaukaadu mazgadiigumu, vienkaarshi es uzskatu sevi par racionaalu cilveeku, ja man ir izveele speeleet speeli uz PC kautko instaleejot un konfigureejot, vai speeleet liidziigu speeli, vienkaarshi ieliekot savaa PS2 DVD disku un panjemot gamepadu - es uzskatu, ka racionaalaak ir izveeleeties otru, tb, seedeet uz diivaana pie laba setupa, nevis pie kaukaada maza monitora(dazhiem vinji ir pat 19" - bet TV ta vienalga lielaaks).
Pink 2002-03-16 04:05 | atbildēt uz #5154
Informaacijai, uz PC FF 7 un 8 ir labaak realizeeta un punkts. Un Tagad fakti :) http://www.exxtreme3d.com/reviews/consolevspc/index.shtml
no matter what the console players say
Fxp 2002-03-16 15:51 | atbildēt uz #5167
No PC saita jau savādāku viedokli nevar gaidīt...
Fxp 2002-03-16 15:54 | atbildēt uz #5168
http://www.arstechnica.com/cpu/2q00/ps2/ps2vspc-1.html
Labāk palasi, ko raksta informēti cilvēki...
Pink 2002-03-16 18:11 | atbildēt uz #5172
Nē nu atraduši ar ko salīdzināt, ar Riva TNT Ultra, hehe.
Fxp 2002-03-18 12:47 | atbildēt uz #5205
Ļogiski, gan PS2, gan TNT Ultra iznāca vienā laikā.
Pink 2002-03-16 04:11 | atbildēt uz #5155
http://itc.ua/article.phtml?ID=8901&pid=105
Ljoti labs raksts.
Fxp 2002-03-16 15:47 | atbildēt uz #5165
... kuru rakstījis PC lietotājs, kas konsoļu lietās tā arī nav īpaši iedziļinājies un visus skaitļus burtiski "izzīdis no pirksta". Pie kam viņš ir noklusējis daudzus PC trūkumus, neaizmirstot izcelt konsoļu problēmas.
Fxp 2002-03-16 15:50 | atbildēt uz #5166
Jā, ši raksta autors laikam ir vispār atzīta autoritāte, kura priekšā mums visiem būtu jāmetas ceļos... Pheee, parasts PC fanpuisēns, kura subjektīvais viedoklis tiek pasniegts kā "augstākā" patiesība.
Pink 2002-03-16 04:18 | atbildēt uz #5156
nu nevaru mieriigi aiziet guleet :) Civilizaacija arii uz Sony PSX 2 ir? :)
Fxp 2002-03-16 13:03 | atbildēt uz #5161
Nē, toties uz PC nav Final Fantasy Tactics... ;)
laacz 2002-03-12 17:13 | atbildēt uz #4984
Jaa, ar konsoleem ne man ne Gremlinam nav bijis sakara liidz shim(ja neskaita agriinos hitech, ufo un analogus; labaakajaa gadiijumaa - Sega).
Tieshi taapeec shis raksts ir tik 'pliekans'. Tachu, es, personiigi, uzskatu, ka konsoleem ir paredzama mezhoniiga naakotne. Labaa noziimee.
LorD RameX 2002-03-12 19:33 | atbildēt uz #4990
e hhmm nuu es gan ta nedomat - naakotne liidz tam kameer ta kaste straada - a j nu kaukas jamai aiziet pa pieskari :?
PC ta vismaz nomaini dead sastaavdalju un shamais rulee taalaakk, a kaa tai konsolai ir? veedera ieliidaat
man takai arii vairaak interesee jameeja zveera tehniskaa uzbuuve po par to ko vinja dara PC vienalga rulees vairaak ;) ja vien cilveeki galiigi nisaspiedisies
kaad laiku bi iespeej paluureties uz playStation nu nau ta bilde tik feina ka ar Vooodo vai GeForceim :(
moska tape ka tv nevar tik smalku pixeli uztaisiit ka comps?
laacz 2002-03-13 11:11 | atbildēt uz #5012
Vai tu savam ledusskapim liidiisi pats mainiit kaadu detalju, kaadu trubu, kaadu freona litrinju, ja taa aiziet pa piekari?
ps2 2002-03-13 12:50 | atbildēt uz #5024
par playstation un tv - PS2 ir iespeejams ariidzan svhs piesleegums un ar labu(lasi arii lielu:)) tv bilde ir gauzhaam gaumiiga.
Fxp 2002-03-12 16:57 | atbildēt uz #4982
Nee, vienkaarshi vinsh nav tikai konsolju teoreetikjis... ;)))
Cruelty 2002-03-12 19:06 | atbildēt uz #4988
Man persooniigi Xbox besiis, lai arii kas vinjam tur veederaaa . bet tas taaa , nau mansa laucinjsh .
Gribeeju piesieties tiem durikiem , kas apgalva, ka 64 RAM esot par maz, kas juus Tankaa dzimushi ,
tas jau nau tas pats kas 64 ram uz parastaa pc, tak tur atkriit N-taas progas, kas seezh uz muusu datooriem un eed RAMu. uz Xbox nekaa taada tak nau ...
Padomaajiet, tak onkas jau nau stupid, ja lika 64 tad taaa arii vajadzeeja
Lovkis Cikulis 2002-03-13 11:10 | atbildēt uz #5011
Jā, nu tad MS ir to Win2000 riktīgi labi apgraizījuši, lai šis sēdētu zem 64 MB un vēl smukām spēlēm vieta paliktu.
chort 2002-03-12 21:53 | atbildēt uz #4995
es par to naudinju.. nopirku..
agressor 2002-03-13 17:59 | atbildēt uz #5055
nu es ari 2 dienas atpakalj nopirku ps2 @ z11 un jau 2 dienu neesmu pieskaaries pc nevienam geimam. no comments. konsoles ir domatas speeleem un taas panjem vinnoziimiigi, vari ar savu joystick vaartiities gultaa seedeet kreeslaa vai sazin kaa veel nav vislaik jaablenzh mazajaa(saliidzinoshi ar tv) monitoraa. visu cienu actionmanam, tagad kad ar vinju nodibinaats kontakts es saprotu kaa var krist un staaveet par konsoleem. yess!!!
snd 2002-03-18 11:16 | atbildēt uz #5202
kakas! nu tas nekam neder! beerni iistie!
 
Kā tevi saukt? 
Kāds tev meils? 
Un ko teiksi? 

Īsa pamācība komentēšanā:
   0. Obligāti jāievada savs nosaukums un komentārs. Epasts nav obligāts.
   1. Nerakstīt komentāros bullšitu. Tādi komentāri tiks dzēsti, lai nemaitātu gaisu. Galu galā, mēs nevēlamies būt atbildīgi par komentāriem, jo tos raksta mūsu lasītāji.
   2. Tagus lietot nedrīkst. T.i. - vienkārši nesanāks :) Visi < arī tiks parādīti kā <.
   3. Viss, kas sākās ar http:// un www. (kā arī e2k://, ftp:// un ftp.) tiks daiļi un automātiski pārveidots par linku, uz kura varās uzklikšķināt un viss atvērsies jaunā logā.
   4. Skatīt nullto, pirmo, otro, trešo un ceturto punktu.
   P.S. Emaili tiek pasargāti no spambotiem, kuri browsē webu un grābj tos ārā. Tagad, visiem jums ir viena epasta adrese - no@spam.org, taču, ja JavaScript ir ieslēgts, uzspiežot uz nika, meils tiks rakstīts uz īsto adresi. Eku viltīgi, ne?

© 2000-2025 Cietnis.lv.
c0ded by laacz
Hostingu piedāvā DEAC
Hardware piedāvā m79
php/mysql on redhat/apache
Statistika powered by counter.lv
Jebkuru materiālu pārpublicēšana vai izmantošana bez atsauces uz cietnis.lv
ir aizliegta. Izmantojot materiālus no cietnis.lv, pirms to darīt, ir nepieciešams
sazināties ar autoru un noskaidrot izmantošanas noteikumus.