08:57 Par maziem zaļiem cilvēciņiem. Skatīt multenes... [ www.greenman.ru] 13:15 Zvaigžņu karu jaunākā epizode sauksies Star Wars: Revenge of the Sith un noskatīties to varēsim 2005. gada maijā. [ yahoo news] 14:51 No Ņujorkas uz Londonu 54 minūtēs. Tas viss ar vilcienu, kas pārvietosies ar ~8000 km/h ātrumu. Vai tas ir iespējams? [ media.dsc.discovery.com] 14:15 Interneta "tētis" iecelts bruņinieku kārtā. [ www.digitmag.co.uk] 13:59 Teorija par to, ka melnajā caurumā viss pazūd bez pēdām var izrādīties nepatiesa un 21. jūlijā Stephen Hawking centīsies to pierādīt. [ new scientist]  |


Šodien vardadienas svin:
Irmgarde, Zemvaldis
Nimepaevalised on:
Ene, Eneken, Enel, Eneli, Enelin
Šiandien vardadieni švencia:
Vytenis, Rimtautė, Ričardas, Kristijonas
|
Skatīt komentārus:
viltīgi |
vienkārši
 |
Kennedy | 2002-11-12 15:11 | atbildēt uz #16965 |
Diez vai.
1. Starpniekam par remontu jaamaksaa, passu speekiem sanaak buutiiba par velti. Firma nav labdariibas organizaacija, vai ne?
2. Kaa saprast "garantijas remontu dabuut ir gruuti"? Ja ir garantijas papiirs tad nav probleemu.
3. On-site garantiju neviens nesoliija :)
Bet vispaar jau protams nesmuki sanaaca. Tikai vainot vajag nevis datorfirmu bet loterijas riikotaaju.
BR, Kennedy |
 |
 |
bez nika | 2002-11-12 15:38 | atbildēt uz #16971 |
tak naudu neviens par to neprasīja! nesaprotu, ko var ņemties. |
 |
 |
JohnDoe | 2002-11-12 16:06 | atbildēt uz #16980 |
Ja TU, piemēram, būtu nolēmis iepirkt jaunu datoru, vai tu ietu uz salonu, kurš datoram iestumj iekšā lietotas daļas? Tas jau tomēr ir prestiža jautājums. Piekasīties var arī pie staba, vajag tikai to vēlēties... |
 |
 |
bez nika | 2002-11-12 16:21 | atbildēt uz #16983 |
nu es te nebūšu nekāds etalons - veselus datorus sev līdz šim neesmu pircis, pats kaut kā samontēju no sev vēlamām daļām. :)
Auto tirgonis arī placī var tirgot vecu kadetu un jaunu blakus relatīvi jaunu RS6. Tad dēļ tā šrota kadeta atteiksies no RS6 pirkšanas? |
 |
 |
bez varda | 2002-11-12 16:30 | atbildēt uz #16986 |
maliekas ka tu jauc pē.... ar plaušām, gribi būt gudrs bet diesko tev nesanāk :)). |
 |
 |
JohnDoe | 2002-11-12 16:32 | atbildēt uz #16987 |
Nu bāc, to laikam es nesapratīšu nekad. Ja tu esi tāds, kas pats kaut ko dara, ok, man prieks par Tevi un veiksmi turpmāk, bet nekad Tu nevarēsi darīt/zināt/salikt visu un tajā brīdī kāds ņems un iesmērēs Tev pēc pilnas programmas. Tālāk, kādēļ jācenšas salīdzināt kardināli atšķirīgas lietas, piemēram, datoru ar maizi vai auto. Tas būtu tik pat muļķīgi, kā salīdzināt kāju ar ausīm un vēl kaut ko, lai gan viss karājas pie viena ķermeņa. Tas taču nav viens un tas pats! Ja tu strīsies strīdēšanās pēc, ok, turpini, bet ja Tu domā ar galvu, mēģini padomāt arī par citiem! |
 |
 |
bez nika | 2002-11-12 17:31 | atbildēt uz #16995 |
es neapstrīdu to, ka kantoris sako ar baisu jaudu, piedāvādams šādas konfigurācijas kompus.
Es nesaprotu ņemšanos ap DĀVINĀTU kompi! Kādu gribu, tādu dāvinu. Nepatīk atsakies, atdod bērnu namam vai kā citādi.
Tad jau arī pie laimētas mašīnas varētu vaimanāt, ka tagad lūk man jāapdrošina katru gadu, benzīns jāpērk, stāvvieta jāmaksā un galu galā ja vēl tiesības jāliek - až pisec kas pa "dāvanu". Izdevumi tādi, ka maz neliekas. |
 |
 |
Sarky | 2002-11-12 19:08 | atbildēt uz #17007 |
"Kādu gribu, tādu dāvinu" - jaa, protams, bet tad shajaa gadiijuma nevajadzeeja soliit "Muusdieniigu datoru" bet gan ">Gadu veco, remonteeto datoru"! |
 |
 |
Tāpat vien | 2002-11-13 15:29 | atbildēt uz #17051 |
Piekrītu Sarky.
Biznesā to sauc par mārketingu, bet vienkāršu cilvēku valodā - par smadzeņu skalošanu/ acu aizliešanu/ kārdināšanu ar skaistā konfešu papīrīti ietītu sūdu. |
 |
 |
bez varda | 2002-11-12 15:57 | atbildēt uz #16977 |
nejiet runa tak par naudu,bet godīgumu pret klientu. |
 |
 |
Tumsonis | 2002-11-12 18:11 | atbildēt uz #17001 |
Sorry! Bet teksts no sērijas "dāvinātam zirgam zobus(kompim mikrenes) neskaita" šeit ir nevietā.
Tika organizēta akcija vai loterija. Respektīvi firma ar akcijas palīdzību mēģināja pēc iespējas vairāk piesaistīt pircējus savai precei, kuriem pie reizes nokāst arī piķi. Respektīvi, cilvēki, zinot kāda varētu būt balva, apzināti vai neapzināti vairāk pērk jamējo preci. Firma jauki iepelna uz akciju vairāk naudiņu, bet izdot nedaudz vairāk balvai nevēlas. Ļoti nesmuki. Tā akcijas balva nav dāvana, bet reāla apsolīta atlīdzība no pārdevēju pauses, ka es varbūt kā negudrs tos ChupaChupus pirku un sūkāju.
Karoče, sako tā firma. |
 |
 |
[Inso] | 2002-11-12 19:15 | atbildēt uz #17009 |
Tas jau tok sviestc!
Shamaa gadiijumaa pieraadaas saprotamaa sen aizmirsta gudriiba - ne viss ir zeltc, kas mutee spiid. :) |
 |
 |
Stalkers | 2002-11-12 22:04 | atbildēt uz #17014 |
Žēl, gan, ka neviens nekad nekur neuzslavēs tiešām labu loterijā vinnētu datoru... |
 |
 |
Jānis | 2002-11-13 09:58 | atbildēt uz #17025 |
Tā, tagad mēģināšu nedaudz atspēcot sviestu, ko autors dzen.
1. Par HDD. Tā ir datora ražotāja problēma, kādu cietni tur likt. Ja ieliek sū..., tad jārēķinās ar lielākiem garantijas izdevumiem, bet tas arī viss. Klients arī būs neapmierināts, ja dators bieži plīsīs. Tas viss ir taisnība. Tomēr autors dzen pilnīgu tuftu par to, ka ir problēmas to disku samainīt. Tās ir ražotāja problēmas, nevis klienta. Klients parāda garantijas talonu un viss. Un tā nav viņa darīšana, kāds cietnis tur ir iekšā. (Ja, protams, viņš datoru pasūtot nav norādījis vēlamo disku)
2. Garantijas remontu ļoti reti nodrošina citas firmas, izņemot pašu ražotāju. To dara tikai lielie ražotāji, kā IBM, DELL, COMPAQ. No Latvijas ražotājiem tādi varētu būt ELKO, MicroLink, maybe vēl kāds. Mazajiem nav vērts slēgt tādus līgumus ar citām firmām, jo nav pietiekams apjoms. Pērkot datoru, to būtu jāņem vērā (arī on-site iespēju), bet, saņemot dāvanu, nav ko piesieties.
3. Par softiem. Vai loterijas rīrotājs solīja arī programmatūru? Ja nē - tēma izsmelta. Varu tikai piebilst, ka autors, ja tik gudrs, varēja uzlikt kādu linuxu ar KDE interfeisu un Starofisu. Dokumentiem būtu pieticis, arī pāris spēlītes tur ir. Tas, ka uz tāda datora nestrādās Morowind, nav izlozes rīkotāja vai ražotāja problēma. Tāpat tas sīkais spēles piratētu. Šie pīkstieni ir tik pat smieklīgi, kā, tas, ka es pēc mašīnas iegādes ne tikai sūdzos pārdevējam, ka man eļļa jālej un ceļa nodoklis jāmaksā, bet arī spoileri un NOS tik dārgs, un es nevaru mašīnu pilnvērtīgi lietot bez sporta stūres un Recaro sēdekļā. Pilnīgs sviests, autor, tādu klientu kā Tu, es negribētu.
Kopsavilkums - dažus trūkumus loterijas rīkotāja un datorfirmas darbībā var gan atrast, dāvinātam zirgam zobos neskatās. |
 |
 |
bez varda | 2002-11-13 14:23 | atbildēt uz #17044 |
Jānit ,tu esi ritīgs jānītis.Patīk tev filazofēt, man liekas ka tu esi patālu no reālās dziives ja tu salīdzini datoru ar autiņu. |
 |
 |
Martinez | 2002-11-13 10:10 | atbildēt uz #17026 |
Manupraat arii daavinaatam datoram jaabuut apriikotam ar programmaam taa, lai uz vina vareetu normaali straadaat. Tas buutu tas pac, kas loterijaa daavinaat masiinu bez stuures. Masiina jau ruuc! Motors darbojas normaali un paareejaas funkcijas visas straadaa! Nebija jau teikts, ka masiina buus AR STUURI! Priecaajies ka ritenji ir klaat un viss! Laudis! Nepalieciet smiekliigi! Sajaa gadijumaa cik saprotu firma gribeeja tikt valaa no savaam suudiigaakajaam detalaam izmantojot kaukaadu akciju un noteelojot labos onkuljus. :o/ |
 |
 |
konservators | 2002-11-13 10:57 | atbildēt uz #17031 |
Izlasot abus rakstus un to komentaarus un taa arii nesapratu par ko tad iisti tusinjsh? Jaa, daavinaat datoru ar lietotaam detaljaam neir labi, nav programmatuutras arii slikti, bet kaads tam visam sakars ar firmu datora razotaaju? Visu cienju rakstu autoram, bet nekur taa arii nav noraadiits kas ir konkreetaas loterijas organizators (datora daavinaataajs). Stipri apshaubaams vai Liepājā maz pazīstama firma "KITE SL" pati buus nodarbojusies ar finansiaali daarga pasaakuma - loterijas riikoshanu tikai taapeec lai atbriivotos no no lietotaam daljaam salikta datora
ar ko gribu teikt, ka loterijas vinneetaajs sanjeema taadu datoru, kaadu loterijai piedaavaaja (iegaadaajaas, atnesa no maajaam, utt) taas organizeetaajs. Taapeec, manupraat, uzbrauciens datorfirmai ir taads mazliet nekorekts, vismaz njemot veeraa piedaavaato informaaciju. |
 |
 |
Jānis | 2002-11-13 12:02 | atbildēt uz #17035 |
Martinez
Mašīnu bez stūres dabā nav, kompji bez MS softiem gan ir. Ja neesi pamanījis, ir arī alternatīvas un sprašivajetsa, kā nabaga loterijas organizētāji varēja zināt ka mazais suckeris lietos tieši MS risinājumu? |
 |
 |
Jānis | 2002-11-13 12:06 | atbildēt uz #17037 |
Martinez
Starp citu, Tu un raksta autors izklausās pēc reāliem čīkstuļiem-lameriem, kas nespēj uzrakstīt neko par tēmu (kompjiem) informatīvu, bet tik steidzas apliet ar samazgām citus. Ja ir problēma, daudz foršāk ir piedāvāt risinājumu (kaut vai palīdzēt sīcim tikt galā ar Starofisu), nevis kaukt kā bābietim geju tusiņā.
P.S. Ņemiet piemēru no īstiem vīriem, manus rakstus par kompjiem var atrast arī drukātos laikrakstos. :-) |
 |
 |
bez varda | 2002-11-13 14:28 | atbildēt uz #17045 |
Man liekas, ka tu esi vel lielāks čīkstulis, un vispār pujsim ir sen jau palīdzēts un viņs rulē.Par kādiem tu laikrakstie tu runā, par tiem lētajiem kurus tikai karina uz nagliņas atiecīgā vietā....... |
 |
 |
Jānis | 2002-11-13 14:31 | atbildēt uz #17046 |
Es nečīkstu, bet piedāvāju risinājumu. Pie tam nevis nelikumīgu, kā autors. |
 |
 |
bez varda | 2002-11-13 15:04 | atbildēt uz #17048 |
Bet iet run par kantori, kas uztaisa 2-3 datorus nedēļa un uzlīmē uzlīmi uz korpusa ar uzrakstu "Ja jūs šo uzlīmi noplēsīsiet tad garantijas nebūs".Bet runa ir par to ka viņi nekādu garantiju nedod,garantiju dod ražotājs.Viss sāpīgākais ir tas ka tā viņi apčakerē tautu.Un vel padomā kapēc tādi kā viņi līmē šādas uzlīmes. |
 |
 |
bez varda | 2002-11-13 15:13 | atbildēt uz #17049 |
Risinājums ir viens, izņemu no kompja disku un nesu lai samaina, bet šie nav ar mieru.Lūk tā. |
 |
 |
JohnDoe | 2002-11-13 15:21 | atbildēt uz #17050 |
Nu nez vai par reāliem piedāvājumiem tu uzskati strīdēšanos komentāros? Ja jā, tad tas reāli ir palīdzējis daudziem... Turklāt cik man nācies sastapt cilvēkus kā tu, tad vienīgais ko tādi spēj darīt, ir gudri runāt. Paskatoties uz to, kādu adresi esi ierakstījis kā savu e-pastu (cartman@fuckmicrosoft.co m) vien jau skaidrs, kas tu par putnu. Vienīgais arguments ko vari pateikt skan apmēram šādi - that sucks because it sucks vai otrādi... Nožēlojami. Saproti to, ka ne jau man tas dators pieder un ne es viņu laimēju, tāpēc droši var teikt, ka es nečīkstu, bet gan pastāstu par to, ka tiek rīkotas loterijas. Ja Tev tas liekas normāli - ok, nu nekas. Es izstāstīju, tu izlasīji, nolēmi, ka viss ir normāli un tur arī paliec. Citiem tas liekas savādāk - cieni arī citu viedokli. Balva - labi/jauki/lieliski, bet balvās nav pieņemts izsniegt datorus, kas salikti no lietotām daļām vai nav aprīkoti kaut vai ar visvienkāršāko programmatūru, tas ir vienkārši nezolīdi. Tāds ir mans viedoklis. Un salīdzināt doto datoru to ar kaut ko citu ir vienkārši dumji. |
 |
 |
Jānis | 2002-11-13 16:33 | atbildēt uz #17054 |
Godātais JohnDoe, atzīstu, es iekarsu, jo mau garo un izsmeļošo komentāru tauta noignorēja, bet turpināja kliegt kā reiz frāzi "visi sucks".
Par reālu piedāvājumu es uzskatu uzinstalēt kaut vai to pašu nīstamo Linuxu un lietot datoru savām vajadzībām. Par ne-risinājumu uzskatu softu piratēšanas publisku atzīšanu vai kliegšanu, ka uz datora nav WINXP, MSOffice, Visio, CorelDraw etc. Kur ir teikts, ka datoram līdzi jānāk softam? Ja man tādu sux uzdāvinātu, man tiešām nevajadzētu nekādu softu. Viņš būtu labākajā gadījumā manas mājas proxy. (Kam word nevajag) Vai spēj izsekot - DATORAM SOFTS LĪDZ NENĀK, ja nav solīts vai pasūtīts, tā pat, kā jaunai mašīnai spoileri. Ja firma softu nesolīja, tad tam nav jābūt, jo neviens nevar uzminēt, kam tas kompis tiks lietots. Vai spēj sekot domai?
Es ne tikai māku gudri runāt, strādāju servisā dauuudz gadus un ar zināšanām vai sertifikātiem varētu ilgi mērīties :-) Teiksim, cik ražotāju serveru sertifāki Tev būtu? :-)
Par adresi - hi hi, te nu redzam, kas Tu par hakeri. Labi, pateikšu priekšā - tāda mailservera tiešām nav parastajā izpratnē, bet tas nenozīmē, ka tie maili nekur nenonāk. Redz, kas es par putnu :-)
Nē, es visu laiku cenšos ieskaidrot, ka ņefig gruzīt, ka viss sucks. Ja nepatīk, met ārā, nevis izved demagoģiju, ka ar dāvanu ir radīti tikai zaudējumi.
Loterijas tiek rīkotas ar minimāliem izdevumiem un maksimālu peļņu. Zini uzņēmējdarbības definīciju?
Man neliekas labs datorfirmas darba stils, bet lētu grib, lētu dabū. Pēc likumdošanas viņiem nav kur piesieties. Vai Tu bieži bļauj, kad Tu apēd Bounti un Tev nerodas raiskoe naslažģeņije? Es mēģinu iestāstīt, ka abas firmas ir izpildījušas savus solījumus un īdēšana par GeForce4 trūkumu kompī ir, maigi izsakoties, smieklīga.
Juridiski viss ir normāli, pie tā es palieku. Vienmēr var gribēt vairāk un na haļavu, tam es arī piekrītu.
Balvās, kā reiz, ir pieņemts izsniegt visādus sū.. ar slēptām zapadlām, tā, drīzāk, ir likumsakarība. Izņēmums, cik man zināms, ir Aldaris un vēl pārītis. Piemēram, esi dzirdējis par sacensībām, kurš ilgāk noturēs roku pie mašīnas, laimētājam tika apsolīta mašīna. Tad lūk, laimētājs viņu arī dabūja, tikai pirms saņemšanas atlika samaksāt valsts noteikto nodokli 25%. Kas sastādīja pie 5000. Un nekas, no problems, cilvēkam tāda piķa nebija, pircēju atrast nevarēja, salons no viņa to autiņu atpirka par puscenu. Pamosties, te ir īstā pasaule.
Kādēļ nevar datoru salīdzināt ar autiņu? Idejiskas starpības nav. |
 |
 |
Jānis | 2002-11-13 17:01 | atbildēt uz #17057 |
hi hi, laikam diskusijas beigas. Nu ko, ceru ka tas liecina, ka beidzot mani saprata. |
 |
 |
Grrr | 2002-12-13 14:08 | atbildēt uz #17972 |
Nu, diskusija gluži varbūt arī nebeidzās. :) Bet pieņemu, ka pēc manis vairs neviens šos komentārus te nelasīs... - ziņa vairs nav svaiga.
Bet anyway.
Viss ir OK. No likumīgā viedokļa. Un no realitātes. Dators bez softiem ir absolūti OK -šinī ziņā tiešām dāvinātam datoram zirgos neskatās :).
Vienīgais, kas visā šajā NAV OK, ir tas, ka loterijā tiek iedots būtībā (spriežot pēc raksta) pavecs kompis ar kuru ir problēmas jau visai drīz.
Tā nav juridiska problēma. Bet tā ir imidža problēma. :) Ko lai es domāju par firmu, kura spēj gan rīkot loterijas, bet kuras balvas ir tādas... nu... kreisas?
Dators, kurā ir iebāzc jau remontēts cietais disks kā galvenā balva? Hmm. Teiktu ka tā ir paviršība no loterijas organizētājiem - kaut gan viņi te nav daudz vainīgi, jo nelīdīsi jau datorā iekšā parasti, ja nav pamata aizdomām, ne?
Lielākā figņa ir par balvas piegādātājiem -- no viņiem gan negribētos neko pirkt. Ja nu viņi tādas fiškas liek arī savos tirgotajos datoros? |
 |
 |
drformat | 2002-11-14 12:36 | atbildēt uz #17072 |
BTW, kaa var izmantot WD cietnjiem garantiju ja nav nekaada papiira. Esmu dzirdeejis, ka razhotaajs taadu garantiju arii dodot. Bet kur vinju nest, ja disks nav pirkts veikalaa? |
 |
 |
MrSharer | 2003-04-08 16:56 | atbildēt uz #20250 |
Te vajadzeetu skatiities, kur tu to disku esi pircis un vai vinjam jau nav beigusies garantija. Garantijas terminjam vajadzeetu buut noraadiitam uz diska. |
 |
|
|