08:57 Par maziem zaļiem cilvēciņiem. Skatīt multenes... [ www.greenman.ru] 13:15 Zvaigžņu karu jaunākā epizode sauksies Star Wars: Revenge of the Sith un noskatīties to varēsim 2005. gada maijā. [ yahoo news] 14:51 No Ņujorkas uz Londonu 54 minūtēs. Tas viss ar vilcienu, kas pārvietosies ar ~8000 km/h ātrumu. Vai tas ir iespējams? [ media.dsc.discovery.com] 14:15 Interneta "tētis" iecelts bruņinieku kārtā. [ www.digitmag.co.uk] 13:59 Teorija par to, ka melnajā caurumā viss pazūd bez pēdām var izrādīties nepatiesa un 21. jūlijā Stephen Hawking centīsies to pierādīt. [ new scientist]  |


Šodien vardadienas svin:
Irmgarde, Zemvaldis
Nimepaevalised on:
Ene, Eneken, Enel, Eneli, Enelin
Šiandien vardadieni švencia:
Vytenis, Rimtautė, Ričardas, Kristijonas
|
Skatīt komentārus:
viltīgi |
vienkārši
 |
peecha | 2004-05-06 08:47 | atbildēt uz #23226 |
acidburn un imagin - mosh kauckaa samailojamies un kaad exchangi var sarunaat 8) ja pienjem ka 1 dziesma 5 mb tad man 34000 dziesm 8) |
 |
 |
User | 2004-05-06 09:00 | atbildēt uz #23228 |
Man uso tikai livesets :))) kaa minimums 70 Mb par kluci kaadi 100Gb jau buus |
 |
 |
vellz | 2004-05-06 09:44 | atbildēt uz #23230 |
Tad jau es neesmu pat videeji statistisks useris, jo man tikai ~2,5GB uz haarda :( Tiesa gan haards arii tikai 9GB :(( |
 |
 |
vieZ | 2004-05-06 09:50 | atbildēt uz #23231 |
Darbaa kaadas 150 dziesminas ir (750 mb) bet maajaas pie 2 GB |
 |
 |
bush | 2004-05-06 09:53 | atbildēt uz #23232 |
54 cd ar shameejiem + 80 GB cietnis ar shameejiem + veel ap 45 GB uz straadaajoshaa cietnja. pieklaajiigi. |
 |
 |
BeatMaster | 2004-05-06 10:15 | atbildēt uz #23235 |
kaadi > 90Mp3 cd ira, bet liekas ka visi te sacenshas kam vairaak, it kaa ar to butu ko lieliities,cik kursh laiku pavada sezhot DC++ |
 |
 |
Beaviz | 2004-05-06 10:17 | atbildēt uz #23236 |
He, jabut blakus ari videja juzera HDD apmeram. Gan jau ka lidzigi procenti no harda ir ar mp3. Man no 40 Gb kadi 2-3 Gb ar muzonu. Ja butu 200Gb cietnis, tad uzliktu akadus 10-15 Gb. Tie pashi % vien butu... |
 |
 |
Creator | 2004-05-06 10:23 | atbildēt uz #23237 |
izveele shaura cienot tikai roku? ...
mjaa ...
loaikam jau ka tieshaam shaura ... - apm 250 mp3 cd un apm 20 dvd ar mp3 - tikai roks un metaals - un tikai tas kas man patiik! - ja vaaktu visu ko var dabuut no sii stila tad man buutu apm 100 x vairaak mp3'nieku ...
dumatj galovoj nado par to kas ir un kas nav ... |
 |
 |
Kuģis | 2004-05-06 10:40 | atbildēt uz #23238 |
ja tu cienītu popu, tralala un ko tik vēl ne, tad izvēle būtu ievērojami plašāka. viss ir relatīvi, creator. |
 |
 |
Creator | 2004-05-06 11:39 | atbildēt uz #23245 |
nu protams ka man kaa slimam cilveekam kas neklausaas komercshitus izveele ir "ljoti" ierobezhota ... |
 |
 |
Creator | 2004-05-06 12:25 | atbildēt uz #23252 |
par vaardu kas saucaas "sarkasms" laikam gan ka nekad nekas nav dzirdeets? |
 |
 |
dispecers | 2004-05-06 10:54 | atbildēt uz #23239 |
Nu jau gan panesās mērīšanās ar gailīšiem, vai tad DC++ arī vēl ko var dabūt, man liekas tāds izsīkstošs tīkls, jo Bittorrent , kā arī edonkey paver daudz lielākas iespējas un tur var atrast daudz ko jaunu. |
 |
 |
MrProxy | 2004-05-06 10:56 | atbildēt uz #23241 |
a ja vajga katu ko vecaaku atrast(personigi man tada vajadziba ir lielaka neka pec jauna) kas nava pedeja svaiguma tad biezjie vien dc ar liidz |
 |
 |
dispecers | 2004-05-06 10:57 | atbildēt uz #23243 |
nu nez, kautko vecāku atrast nav bijis vajadzības, bet droši vien ka tev arī piekrītu šajā jautājumā |
 |
 |
wx | 2004-05-06 11:42 | atbildēt uz #23246 |
5mb uz dziesmu? par maz kungi, zemaa bitreitaa spiezham. 10mb buutu ok. |
 |
 |
Livingston | 2004-05-06 12:09 | atbildēt uz #23247 |
Cik reizes gadā tiek atskaņots katrs no failiem, kas atrodams 10GB mp3 kolekcijā? :)) |
 |
 |
ml | 2004-05-06 12:24 | atbildēt uz #23250 |
man pietiek ar 5 GB, taapat visu gruuti noklausiities
vieta jau dafiga, bet nezinu kaapeec vajag vilkt tikai taapeec lai buutu, bet klausiitos
pareekjinaaju, ka lai noklausiitos 110 GB, vajag vismaz 2 meeneshus, ja klausaas nepaartraukti visu diennakti |
 |
 |
ml | 2004-05-06 12:25 | atbildēt uz #23251 |
kaukaa stulbi uzrakstiiju, "bet klausiiitos" nav vajadziigs |
 |
 |
PiRX | 2004-05-06 12:39 | atbildēt uz #23253 |
man sanaak apm 7 GB (uz cd saraxtiiti rock + heavy metal). Maajaas uz cietnja meetaajas vairaak, bet tur ir visai gjimenei muzons saraxtiic... Normaali - paaris cd neesaaju liidz un uz sava mp3 plejera klausos atkariiba no garastaavoklja.
btw. Ja runaa par meeriishanos ar gailiishiem - man kaut kur atvilknee meetaajas `20 cd, kuros 3/4 ir ar totaalu bullshitu... |
 |
 |
J0ke | 2004-05-06 13:35 | atbildēt uz #23256 |
8GB sakārtots muzons... ~10GB to be sorted + 4GB new... (mp3 192<, ogg, flac, mpc, ape) tātad pagaidām kopā 22GB kvalitatīva muzona ;) par tiem bullshitiem.. heh man ar mētājas čupa CD ar visādām popsām... <128 mp3 xingmingmurgi :D bet jamos neuzskatu par kolekcijas cienīgiem... muzonu klausos 24/7 ;) |
 |
 |
BeatMaster | 2004-05-06 14:06 | atbildēt uz #23258 |
Kaadelj pop tiek nosaukts par b00lshit?tas ir taads pats muuzikas stils kaa citi, tikai protams kam nav gruuti tas bliezh augshaa un kaash pikji!
Bet kas liedz piemeram roku bliezt augshaa?
/me patiik trance&dance&club. To arii butu jauzskata par b00lshit?Es domaju ka nee, jo arii tadu jamak ir taisiit, jo domaju ka piemeram Benny Bennassi ne visi prot saklausiit&novertet.
btw tad kaa saprast terminu komercmuuzika? |
 |
 |
bush | 2004-05-06 16:33 | atbildēt uz #23265 |
taa, ka gan nirvana, gan linkin park, gan limp bizkit ir/bija komerciaala popmuuzika. nekomerciaalu muuziku neviens neklausaas, jo neviens neies teereet naudu suudu deelj, varbuut vieniigi tapeec, ka tas skaitaas stiliigi. |
 |
 |
GuntisM | 2004-05-07 19:18 | atbildēt uz #23314 |
Pilnīgi piekrītu BeatMaster, Popu nekādā ziņā nedrīkstētu saukt par sūdu. Tas ir tas pats, kas, ieraugot netīru Mersi, paziņot, ka visas šīs markas automašīnas ir dizainiskie mēsli. Nav korekti strīdēties par gaumes lietām ar Rulzz un Sux. Tā, taču, var pateikt par jebko. |
 |
 |
Paranoia | 2004-05-06 15:07 | atbildēt uz #23260 |
~800 uz 700 MB (dziesmas izmēri no 18mb līdz 400kb). Ietilpstu 90% jūzeru. Nezinu, ko es darītu ar n*10 Gb ar audio materiālu - vajadzētu noalgot kādu, kas paklausās, putekļus noslauka.... |
 |
 |
menca | 2004-05-06 15:21 | atbildēt uz #23261 |
parasts "videejstatistiskais" peetijums tak. nevajag saspringt. ;) katrs havo tik cik grib/var/etc. ir pietiekoshi daudz labas visadu iespejamo stilu muuzikas. par gaumi nestridas galubeigaas. a par atrashanu... kas meklee tas atrod ;)
par apniciibu runajot, nez. virtuvee ieviestais mp3 raadzsh, speelejot majas esoshaas minishares (~60g) saturu, pec kada laika sak palikt paarak paziistams. tracki atkartojas protams ne tik biezhi kaa fm eetera cukuruudenis, bet nu tomeer... |
 |
 |
Darkz | 2004-05-06 15:54 | atbildēt uz #23262 |
~40gigas. dažāda Latviešu mūzika (tīri kolekcijas pēc), dažāda elektronika (pārsvarā noise un industrial) un viskautkāds metāls. |
 |
 |
Jazz | 2004-05-06 15:56 | atbildēt uz #23263 |
Man līdzīgi kā JOke. Pārsvarā .ape un daži .ogg ap 20GB. Prakstiski visa CD kolekcija iekš PC. Itkā priekš DC++ domāta. Bet pagaidām pārāk mazs pieslēgums, lai var atļauties sēdēt non-stopā iekš DC++.
Torrent rullz! |
 |
 |
peecha | 2004-05-06 16:05 | atbildēt uz #23264 |
nu tad salienam baac hubaa - satrackojam savas lielaakaas raares un mainamies :P |
 |
 |
J0ke | 2004-05-06 17:17 | atbildēt uz #23268 |
nu nez kur tie visi lielie mainītāji tup, bet pagaidām tik 3 normāli cilv. ir xchange hubā :D pārējie laikam neprot lasīt... allas viņu šāres nekam neder... http://tnt.eclub.lv |
 |
 |
IMAGin | 2004-05-06 17:52 | atbildēt uz #23271 |
Nu prasiibas ir itkaa ok tikai lai es tagad schirotu kuri albuumi atbilst taam un kuri nee - nu sorry bet negrasos :) Pats skaidri zinu ka ir arii gabali zem 160Kbps... - ne visu muuziku var dabuut labaa kvalitaatee... un dazhu vispaar nevar dabuut taadeelj jaapriecaajas ka vispaar kaadaa veidaa ieguuta :) |
 |
 |
J0ke | 2004-05-06 18:05 | atbildēt uz #23272 |
mhm nu tad varu vēl piebilst ka man vēl pēc kodekiem ir sašķirots :D tomēr sev un citiem ir patīkamāk... daudzreiz esmu aplauzies ievelkot itkā labas kvalitātes albūmu... kur 3 dažādi kodeki cbr, vbr utt utjp... nesmuki sanāk... ij trafiks lieki dzenāts :/ |
 |
 |
njam | 2004-05-06 16:36 | atbildēt uz #23266 |
pilniigi pietiek ar kaadiem ~20 mp3 CD + ap 1000 dziesmaam uz HDD, + veel 1 CD-RW taam dzeismam, kuras nav verts ilgi glabat - noklausies, izdzes, ieraksti, noklausies, izdzes... |
 |
 |
Kanibaals | 2004-05-06 16:37 | atbildēt uz #23267 |
10 GIGI un 2000 dziesmas galvenokārt izlase no visa un visiem albūmus krāt naf jēgas. AKKA/LAA varētu piedzīt no manis 20 000 latus kā nodarītos zaudējumus. Jauki!! |
 |
 |
mmm | 2004-05-06 17:40 | atbildēt uz #23270 |
"tālu ne visiem" == "daljeko ne vsjem" == sliktais rusicisms.
Fui cietnim. |
 |
 |
Muudzis | 2004-05-06 18:09 | atbildēt uz #23273 |
Uz cietaa kaada 1 dziesma laikam atradiisies (un to pashu peec pasutijuma vilku :). CD ir 10, bet shaubos vai jelkad tos klausiishos. Paaraak suudiigi tie mp3 skan. |
 |
 |
ziicks | 2004-05-06 19:27 | atbildēt uz #23274 |
nuuu man ir 28Gb ar kkadaam 6,5k dziesmaam, peedeejaa laikaa ir gruuti izdomaat ko gribas klausdiitieis jo wiss jau sen ir apnicis... ;( |
 |
 |
mr.pain | 2004-05-06 21:46 | atbildēt uz #23277 |
lol vispar reeka rauj redzot kaa te dazsh laps saasta cik nu vinjam ir ta muzona...redz taadi milziigie kraajumi..a ljauj man paprasiit..vai Tu vispar zini kas teu tur vispar ir? man pasham ir ap 2500 songu..i juutu, ka dereetu nedaudz parevideet..nah man tureet kko taadu kas jau pec manam domam netiks klausiits.. |
 |
 |
Martins | 2004-05-06 22:28 | atbildēt uz #23278 |
Man 7 Gb un apmeeran 2000 dziesmas vairaak uz roku. |
 |
 |
Tilo | 2004-05-07 00:14 | atbildēt uz #23279 |
ehhh - a man 1308 gabalas... taads viduveejs esmu (:) a man i vairaak nevaig, lai arii vieta ljauj... Ir labaakas lietas, ko tur sastumt. |
 |
 |
unknowen | 2004-05-07 06:13 | atbildēt uz #23280 |
300Gb, parsvara elektroniki bet ir no visa ka pa _druskai_, . Minimalais klausiishanas komplekts 50Gb, savadak par isu. Nu ja klausos ari lielako dienakts dalu ;)))). Nu un piem rokam ja ta piesestos savakt visu ko gribu sanaktu vien kadi 80 - 100Gb |
 |
 |
Kārlis | 2004-05-07 07:40 | atbildēt uz #23281 |
11 CD un bišku uz HDD. Dabiski, ka nesanāk bieži paklausīties. Būtu viss uz cietā, sen būtu izrevidējis, bet tā - lai stāv, paies laiks, sagribēsies varbūt paklausīties. |
 |
 |
mp3maniac | 2004-05-07 09:49 | atbildēt uz #23288 |
tad nu taa pastiijos - kauck kur pie 500GB salasiiju pa savu shaari... ja njem veeraa ka viena dziesma ap 5-7MB tad kauc kur uz 85 000 dziesmeleem sanaak... bet tas man naf pasham - pac klausos kaadus 5GB lapi ja - kolekcija palikusi no tiem lapajaiem laikiem kad tie kam bija raxtiitaajs + internec naudu pelniija ar to... :D jaa vecie lapie laiki.......... :'( |
 |
 |
Ruu | 2004-05-07 10:49 | atbildēt uz #23292 |
Man ir tikai kādas 6 gigas ar dziesmām. Bet toties krāniņš man ir solīda izmēra! LOL |
 |
 |
Val | 2004-05-07 12:53 | atbildēt uz #23299 |
man ap 1000 dziesmaam. total waste apmeeram 4GB varbuut bishki vairaak. ir veel cd kaudze no kaadiem 100 cd bet slinkums uz mp3 vai ogg moshiit ariii dziesmu nosaukumi jaaraksta...
kad maija viduu piesleegs (cerams) pieslees i-netu tad gan daudzums pieaugs vismaz kaadas 5x ja ne veel vairaak,
Ruu ;) |
 |
 |
Pepsy | 2004-05-07 12:58 | atbildēt uz #23300 |
Es klausos radio lapaak, jep kaadu CD peec izveeles.
MP# jau tik var klausiities uz taadaam suuda tumbeleem, kas pie kompja piesleegtas :). Lapi, ja kaadus 10 mp3 varu atrast kompitii! |
 |
 |
hugo | 2004-05-07 14:58 | atbildēt uz #23303 |
~260 pilni albumi (tikkai) = 25,62 Gb = 4568 dziesmas. |
 |
 |
ssam | 2004-05-07 23:58 | atbildēt uz #23322 |
Nu, man ir aptuveni 25Gb mp3, tachu tie ir tieshaam tikai taadi, ko regulaari klausos, jo nevajadziigus mp3 neturu uz cietaa. Viss ir tikai no EBM, Industrial, Electronic muuzikas... |
 |
 |
lasītājs J. no Rīgas | 2004-05-08 10:38 | atbildēt uz #23327 |
jess, jess, jess. es neesmu popsa. man ir 800-900 dziesmas. jess jess jess. |
 |
 |
lasītājs J. no Rīgas | 2004-05-08 10:41 | atbildēt uz #23328 |
ā izlasīju citiem ir baigi daudz. nu labi. patiekšu kā ir.
a man ir 956GB elektronikas, 568GB roka un 302GB klasiskās mūzikas. |
 |
 |
hacker0000 | 2004-05-08 14:51 | atbildēt uz #23336 |
darbaa man 1100gab (4.34GB), bet mājās vismaz 2reiz vairāk. Turklāt es koncentrējos uz filmām un spēlēm |
 |
 |
EGRO | 2004-05-09 13:23 | atbildēt uz #23350 |
nu iisaak sakot tas fuckings bums ka es esmu krutaks ja man uz harda ir vairaak "aizdirstas" vietas ar mp3 failiem, no kuriem absoluuti neko neorienteejso - tas nu buuss nedaudz nomierinaajies, jo advanced user tos mp3 sametiis matricaas un noliks plauktaa, pirms tam pieregistreejot kaadaa progaa (where is it), a parastais simple user tures uz harda visaadus "Trashu", no kura klausaas labi jaa kaadus 5%, beernu speeliite - nekas nopietns!
man pasham ir apmeeram 120 mp3 cd (700 MB), kur ir atrodama visaada muuzika saakot no slaageriem beidzot ar manu stilu (punk rock). sadzenu diskos taapeec ka ja nu kaadreiz noder!!! uz haarda atstaaju tikai pashu nepiecieshamaako, bet vienu varu pateikt noteiti - nekaadi bumsiki, dance&trance utt. suudi uz mana kompja nebuus JO DANCE&TRANCE SUUKAA! kaa var saprast ko taads benasi tur ar to troksni meegina mums pateikt - tur nav nekaadas dziljas domas - bullshits.... |
 |
 |
BeatMaster | 2004-05-14 01:27 | atbildēt uz #23482 |
Maybe iztiksi bez SUKAA un RULEZ? Moz beigsi apdirst?Par gaumi neviens nestridas, un nesmu nekad apgalvojis ka tavs punk rock SUX, ja man nepatiik - neklausos, nevis nodirshu.
Btw ka jau mineju, dazham troxnis, citam saklausaamas muzikas nianes spelee piemeram Bennasi. Pameegjina ko lidzigu uzbliezt un tad saki kko citu. Paradoxx, kadelj uz Bennassi konci Nautilusaa bij tik daudz tautas? |
 |
 |
IR | 2004-05-10 16:54 | atbildēt uz #23383 |
man 4-5 Cd ar MP3 un WMA, Songi, kas kautkādu iemeslu dēļ iekrituši sirdī un ~200 MB My best izlase uz HDD.
Tāpat izkdienā neklausos... |
 |
 |
CAP | 2004-05-11 10:41 | atbildēt uz #23395 |
pirmkaart: sveicieni J0ke :DD, ceru, ka mani atpazini ;P
2) man ir ~3700 dziesmu + dazhi klipinji... un ir tikai taadas, kuras man pasham patiik, un kuras klausos, lieki tikai taapeec lai buutu kvantums nekachaaju mp3... (katru albumu zinu kas man ir uz PC un dziesmu, jo nekachaaju sho un to) albumus es parasti atstaaju taadaa bitreitaa kaadaa nokachaaju... 128-256 (paaris uz 96 un 320, vairaakumaa 192) a songi visi ir uz 160... (kaartiibai jaabuut) un man ir teikushi, ka man ir laba shaare.... :) respektiivi viss ir arii sakaartots un ar tagiem arii viss kaartiibaa... :)
Principaa jau kolekcijas veidoshana ir laba lieta... bet tikai tad ja netaisi to par miskasti visam ko tik var netaa atrast un nokachaaat... mana kolekcija ir izlasveidiiga... nekaa lieka... :))) kas man nepatiktu.. tas tiek momentaali izdzeest :)
Neuzskatu ka mana mp3 kolekcija ir miskaste :) un neklausos es tikai 5%... |
 |
 |
Bitron | 2004-05-11 18:02 | atbildēt uz #23420 |
Kā rāda mana ģimenes statistika, mumjs videj ir 180 GB uz paura, tas ir apnmeram 36000 uz kakla, bet taka gimene esam 2 un otram nav nekaa, tad man ir 360 GB un 72000 mp3 shiti uz kunga- hatrda |
 |
 |
huhu | 2004-06-27 15:46 | atbildēt uz #23802 |
neesu skaitiijis, uz harda mosh ap 80gb, bet taa paris terrabaiti savaaksies, un man nav ne dance, ne dj, ne klasiskaa, ne jazz, ne bluuz, ne repa, ne popa, ne disko, ne elektronikas, ne punk, ne akustisko, ne soul, ne regeja, praktiski nekaa no latvieshu, krievu...patiesiibaa ja cilveekam interesee var atrast visu pat no ljoti shauriem zhanriem, un zem 192kbps jau gadus 4us neesu njeemis, ja vien netiishaam sanaacis :) |
 |
 |
AthletiC | 2004-08-30 15:52 | atbildēt uz #24038 |
Man pie 2000 mp3 kkur... Bet galvenais, ka visi tieshaam man patiik, visus biezhi klausos, un tur nav neviena lieka. Visi ir saakot no 128 kpb/s. |
 |
|
|