cietnījamajiem lasītājiem paredzētais cietnis
ZinasSpēlesWinampPopsciMobileFailiLinkiViedoklis
08:57 Par maziem zaļiem cilvēciņiem. Skatīt multenes... [www.greenman.ru]
13:15 Zvaigžņu karu jaunākā epizode sauksies Star Wars: Revenge of the Sith un noskatīties to varēsim 2005. gada maijā. [yahoo news]
14:51 No Ņujorkas uz Londonu 54 minūtēs. Tas viss ar vilcienu, kas pārvietosies ar ~8000 km/h ātrumu. Vai tas ir iespējams? [media.dsc.discovery.com]
14:15 Interneta "tētis" iecelts bruņinieku kārtā. [www.digitmag.co.uk]
13:59 Teorija par to, ka melnajā caurumā viss pazūd bez pēdām var izrādīties nepatiesa un 21. jūlijā Stephen Hawking centīsies to pierādīt. [new scientist]
[RSS]



ADVANCED

Šodien vardadienas svin:
Matilde, Ulrika
Nimepaevalised on:
Matilde, Malde, Maldi, Milda, Milde, Meta, Tilde
Šiandien vardadieni švencia:
Tautas, Tautgintė, Klemensas, Lionginas

 Hosted by DEAC
 Server by M79
  Aizsūti ziņu par šo elīto rakstu sev, savam draugam vai naidniekam Izdrukā šo nejegā pārkūlo ziņu uz sava exelentš printera Tev gan jau ka ir kaut kas piebilstams par šo megaziņu (19)  
 
Skatīt komentārus: viltīgi | vienkārši
 
nbinc 2002-09-05 00:38 | atbildēt uz #13567
Diemžēl visu Sony kameru trūkums ir MemoryStick izmantošana. Te sliktais moments ir tas, ka šīs tipa atmiņa ir dārga un mazietilpīga (liekās 128 Mb bija max nopērkamais modulis, pret 512 Mb Compact Flash (CF Type II spraužami arī 1 Gb IBM Microdrive).
Priekš 2-3 Mpix 128 Mb tas it kā ir vēl pieņemams apjoms, bet pie 5 Mpix kadra tie 128 Mb diezgan ātri izbeigsies :(.
Protams kamerā kā tāda ir samērā laba un optika ir līmenī, bet .......
(ciparu kameras īpašnieks, ne Sony DSC-F717)
Kuģis 2002-09-05 07:59 | atbildēt uz #13569
Var tev piekrist un var arī nepiekrikst. Pašlaik es jūzoju vienu no vecajiem Sony modeļiem Mavica CD1000 ar 2mpix kadru, kurā kā datu nesējs tiek izmantots 8 cm cd matrica. IMHO šausmīgi labs risinājums - ļoti lēts datu nesējs (salīdzināt ar CF, MemoryStick un Microdrive ir bezjēdzīgi - tie visi ir IEVĒROJAMI dārgāki), attēlu kvalitāte priekš 2 mpix ir visnotaļ okeijs pat tad, kad tiek izmantot Sony optika nevis Zeiss.. Tā kā ne visur MemoryStick iekš Sony:)
Btw. DSC-F707 bija viena no kamerām par kuras pirkšanu reāli domāju. Tagad jādomā par F717:)
misame 2002-09-05 08:11 | atbildēt uz #13570
a kaa notiek lietas ar to Mavicu? Vinjam taa bildes ierakstiishana neaiznjem kaut kaadu nezheeliigu laiku? Un kaa vinsh organizee sesiju padariishanu uz diska? Vienkaarshi es te saaku domaat, ja vinsh katru bildi raksta kaa atsevishkju sesiju, tad no taa 8cm CD nekas paari nepaliek peec kaadaam paaris bildeem. Bet atkal ja neraksta kaa atsevishkju sesiju, tad sanaak, ka bezmaz nepabeigtu matricu nevar njemt aaraa... kaa ir?
Kuģis 2002-09-05 08:23 | atbildēt uz #13571
Ir tāda lieta kā initialize - ieliekot jaunu disku tas ir jāveic un tad sākas pirmā sesijas. Var fočēties līdz nemaņai, kamēr slikti nepaliks:). Kad matrica ir pilna - finalize un sesija tiek aizvērta. Laiks kamēr ierkasta bildi nav garšs - @max 2 sek.
Sesijas vari taisīt cik tev patīk - tad vienīgi jāreiķinās, ka space paliek ta mazāk:)
nbinc 2002-09-05 08:30 | atbildēt uz #13572
Nu man personiigi CR-R izmantošana ne īpaši patīk:
1 - nav iespējams izdzēst neizdevušos kadru;
2 - tomēr ar lētāku datu nesēju rodas zināmi zudumi, tas ir tie nesēji ir pastāvīgi jāpērk, Compact Flash gadījumā es to nopērku tikai virnreiz un izmantoju bez papildus izdevumiem.
3 - CF tomēr ir kompaktāks un kamera kopumā var būt mazāka...
Arī jautājums? Vai šāds CD Writers kamerā nepatērē vairāk strāvas ne kā CF (vai citas atmiņas) nesējs? Man liekas ka "iededzināt" datus un pie tam vēl pastāvīgi griezt CD patērējas vairāk energijas ne kā CF gaījumā....
Voss 2002-09-05 08:45 | atbildēt uz #13573
Latvijā šī kamera maksās ap Ls1000
Kuģis 2002-09-05 08:48 | atbildēt uz #13575
Nūūū... Zināma taisnība tev ir par to, ka nopērc vienreiz un čau:). Taču tās cenas... Piemēram par vienu Verbatim 8cm matricu samaksā 30 sant. un havo 156 MB. Pakaulējoties un lietojot noname var dabūt pašizmaksu vēl zemāk. Tāpat tu vari izveidot savu kolekciju ar 8 cm CD, savukārt izmantojot flashojamās kartes, tev nāksies vispirms iedzīt iekš pc un tad rakstīt uz 12 cm rakstīt...
Ar enerģiju, ka pusotru-divas matricas var sabildēt bez problēmām. Tad jāatstāj uz nakti lādēties un viss notiekas. Griež viņš to matricu tikai momentā, kad ir jānolasa dati vai jāieraksta. Vispār kameras enerģijas patēriņš ir noslīpēts gana labi. Protams, ja tiek izmantota zibene, lietas ir pavisam citādākas:)
Par izmēriem tev ir taisnība - nav ko piebilst.
nbinc 2002-09-05 10:02 | atbildēt uz #13579
Protams kā kuram ir ērtāk, bet man personīgi labāk patīk bildes vispirms sadzīt PC, tad sagriezt uz 90 grādiem (ja vajag) un tad 12 cm diskā (CD-RW sākumā) sarakstīt pa tēmām (tipa daba, arhitektūra, dzīvnieki u.t.t.). Pie tam es vēl arī datorā atlasu labākos kadrus un sliktos izdēšu (jo uz kameras monitoriņa ne vienmēr tos var atlasīt).... man jau tagad ap 4 Gb arhīvs ar bildēm (jau patīrītas no sliktiem kadriem) un es nevaru iedomāties kā man būtu jāmeklē vajadzīgais kadrs pa nez cik 8 cm diskiem... :)) Pie tam varu iedomāties ka tev ne vienmēr sanāk ka vienā diskā ir vienas tēmas fotogrāfijas, vienmēr starpā patrāpās kāds cits kadrs....
Protams katrs ir pieradis pie savas ciparnieces un labāk prot izmantot tās plusus un parasti nepievērš uzmanību mīnusiem :). Es lietoju Casio QV-2300UX un no labākām īpašībām varu minēt lielisku Macro režīmu (no 1 cm) - http://www.nbinc.lv/galery/0701.jpg
nbinc 2002-09-05 10:07 | atbildēt uz #13580
Jā aizmirsu vēl piebilst ka man ciparniece asociējas ar vienreizējiem (1x) izdevumiem un praktiski bezgalīgu lietošanu....
Tas ir nav lieku izdevumu "filmiņai" datu nesējam (CF kartei), attīstīšanai, barošanai (lietoju akumulatorus). Un arī varētu teikt ka liekai fotogrāfiju drukāšanai. Es drukāju (fotodarbnīcā) tikai ļoti labus kadrus.... Saprotams ka pats aparāts ir ļoti un ļoti dārgs prieks :((... tāpēc arī man ne īpaši patīk ideja par CD-R matricām. Vai CD-RW matricas var izmantot?
Kugis 2002-09-05 10:09 | atbildēt uz #13581
IMHO - nevar izmantot cd-rw. Vismaz man tā šķiet... Atradu vienu cd-rw 8 cm matricu un nesanāca:(
nbinc 2002-09-05 10:27 | atbildēt uz #13584
Žēl gan, a tā būtu ideāls variants - gan lēts nesējs gan vairākkārt izmantojams...
nbinc 2002-09-05 10:31 | atbildēt uz #13585
Piebilde....
CompactFlash 128 Mb nopērkam Rīgā pa ~40 Ls, 340 Mb Microdrive gan dārgāks :( ~170 Ls.
Sarky 2002-09-05 12:12 | atbildēt uz #13589
CD-RW tehnoloģija atšķiras no CD-R (lāzera stiprums, dedzināmā ķīmija). Tā kā, ja nav rakstīts, ka paredzēts RW, tad nav. Un nekāds "IMHO" - vari atmest šo savu pēdējo cerību.. :+)
Nomad 2002-09-05 13:29 | atbildēt uz #13594
Kamera ir vienkārši nepieklājīgi laba. Iepriekšējais modelis DSC-F707 jau bija viena no labākajām t.s. "prosumer" kamerām.
F717 uzlabots: 1)ātrdarbība, 2)ergonomiskums (F707 ar to bija dažas problēmas) 3) auto white balance, 4) pamatīgi optimizēts strāvas patēriņš.
Iekš USA kamera tiešām varētu maksāt ap 1000$. Eiropā (tai skaitā arī pie mums) kamera noteikti maksās kaut kur ap 1000 LVL. Danlats iepriekšējo modeli F707 visu laiku tirgo par apmēram 900 LVL. Secinājums - kamera jāpērk taxfree zonā.
Sīkāku recenziju par šo kameru var palasīties: http://www.imaging-resource.com/PRODS/F717/F71A.HTM
entropy 2002-09-05 13:47 | atbildēt uz #13596
njaa kemera rulee, tikai 1 drawbacks - baigais klucis, gribeetos bikin mazaaku gabariitos
Floyd 2002-09-05 15:09 | atbildēt uz #13601
nee. ziemassvetkos gribu "canon eos d60" :) ka tik ziemassvetku vecitim naudinas neaptrukstas :) 6 effective mpix
Sarky 2002-09-05 15:16 | atbildēt uz #13604
Vajadzētu uzzināt, pa kuru taciņu šis "vecītis" nāks....
BigArtist 2002-09-07 03:11 | atbildēt uz #13702
Laikam jau labs agregāc, bet par naudu nopirktu tomēr citu ;)
nbinc 2002-09-07 21:11 | atbildēt uz #13713
Piekrītu, Sony kaut arī laba firma, bet manuprāt fototehnikā, maigi izsakoties, nav profesionāli, tas ir - Sony labi prot taisiit matricas (kuras izmanto arī citi fotoaparātu razjotāji), bet profesionālis domāju izvēlētos Canon, Nikon vai Olympus tehniku. Agrāk Sony ar aparātu pārdošanu galīgi nagāja tādēļ tika izvēlēts labs partneris Carl Zeiss. Vārdu sakot Sony tā ir lapa plaša patēriņa tehnika (nu TUR protams, pie mums par tādu cenu par plaša patēriņa preci nosaukt nevarētu).
 
Kā tevi saukt? 
Kāds tev meils? 
Un ko teiksi? 

Īsa pamācība komentēšanā:
   0. Obligāti jāievada savs nosaukums un komentārs. Epasts nav obligāts.
   1. Nerakstīt komentāros bullšitu. Tādi komentāri tiks dzēsti, lai nemaitātu gaisu. Galu galā, mēs nevēlamies būt atbildīgi par komentāriem, jo tos raksta mūsu lasītāji.
   2. Tagus lietot nedrīkst. T.i. - vienkārši nesanāks :) Visi < arī tiks parādīti kā <.
   3. Viss, kas sākās ar http:// un www. (kā arī e2k://, ftp:// un ftp.) tiks daiļi un automātiski pārveidots par linku, uz kura varās uzklikšķināt un viss atvērsies jaunā logā.
   4. Skatīt nullto, pirmo, otro, trešo un ceturto punktu.
   P.S. Emaili tiek pasargāti no spambotiem, kuri browsē webu un grābj tos ārā. Tagad, visiem jums ir viena epasta adrese - no@spam.org, taču, ja JavaScript ir ieslēgts, uzspiežot uz nika, meils tiks rakstīts uz īsto adresi. Eku viltīgi, ne?

© 2000-2025 Cietnis.lv.
c0ded by laacz
Hostingu piedāvā DEAC
Hardware piedāvā m79
php/mysql on redhat/apache
Statistika powered by counter.lv
Jebkuru materiālu pārpublicēšana vai izmantošana bez atsauces uz cietnis.lv
ir aizliegta. Izmantojot materiālus no cietnis.lv, pirms to darīt, ir nepieciešams
sazināties ar autoru un noskaidrot izmantošanas noteikumus.