08:57 Par maziem zaļiem cilvēciņiem. Skatīt multenes... [ www.greenman.ru] 13:15 Zvaigžņu karu jaunākā epizode sauksies Star Wars: Revenge of the Sith un noskatīties to varēsim 2005. gada maijā. [ yahoo news] 14:51 No Ņujorkas uz Londonu 54 minūtēs. Tas viss ar vilcienu, kas pārvietosies ar ~8000 km/h ātrumu. Vai tas ir iespējams? [ media.dsc.discovery.com] 14:15 Interneta "tētis" iecelts bruņinieku kārtā. [ www.digitmag.co.uk] 13:59 Teorija par to, ka melnajā caurumā viss pazūd bez pēdām var izrādīties nepatiesa un 21. jūlijā Stephen Hawking centīsies to pierādīt. [ new scientist]  |


Šodien vardadienas svin:
Matilde, Ulrika
Nimepaevalised on:
Matilde, Malde, Maldi, Milda, Milde, Meta, Tilde
Šiandien vardadieni švencia:
Tautas, Tautgintė, Klemensas, Lionginas
|
Skatīt komentārus:
viltīgi |
vienkārši
 |
Grrr | 2002-01-18 10:00 | Par palidzibas dienestu runajot.
Visā visumā -man- pret 8008114 nebija daudz pretenziju. Viņi darbojās pēc pareizā principa: nomierināja mani :))
Es viņiem pazvanu, saku, lūk man pirmais hops - jūsu rūteris - jau packetloss 50% dariet kaut ko. Viņi protams man prasa lai pārstartēju modemu un datoru, un kad apstiprinu to esam jau izdarījis nopūšas un saka, labi pārstartēsim līniju. Neesmu pārliecināts, vai viņi VISPĀR kaut ko izdara, jo nekādas korelācijas starp maniem zvaniem un ineta būšanām neredzu, bet 1) esmu informējis viņus, ka ir probza; un 2) viņi ir nomierinājuši mani sacīdami, ka darīs. :PPP(Tāda psiholoģiskā masāža tā teikt).
Bet pēdējais zvans uz 8008114, pēc kura arī uzrakstīju savu faksu bija sekojošs:
(Ievērojiet, ka ir pēc 1800 vakarā)
Es: Sveicināti, man ir sekojoša probza ar hDSL(packetloss... skat. augstāk)
APD: Nu jā, neko nevar darīt - tā var būt!
Es: Ko, un tas ir normāli?!
APD: Nu a ko jūs gribat?!
Es: Nu, es tā sapratu, ka man tā kā vajadzētu būt 256K ienākošaj...
APD: Nē, nē, nē! Tas, ka jums var būt, nenozīmē, ka jums būs!
Es: Ok, labi ātrums lēnāks, bet nu lai vismaz packetloss nav tāds!
APD: Nē, nē, nē, nu ko jūs domājat - tā ir tehnoloģija tāda! Nekas labāks jums nav paredzēts!
Es: Tad ja es pareizi saprotu, šī konkrētā problēma - tas ir normāli?! Un man ar to jāsamierinās?!
APD: Nu faktiski jā.
Es: Paldies par info.
click.
Nav 100% precīzi(bija pirms vairākām dienām), bet pamatā šī APD darbinieka reti augstprātīgajā tonī izteiktie apgalvojumi man lika momentāli sēsties pie faksa rakstīšanas. Ja gļuku APD atļaujas nosaukt par feature, tad jāsaka, ka ne par to es maksāju 30Ls mēnesī!
Tā kā arī APD mēdz būt visādi *** *** un $&#@ darbinieki. |
Skatīt visus komentārus | Atbildēt uz konkrēto komentāru:
|
|