cietnījamajiem lasītājiem paredzētais cietnis
ZinasSpēlesWinampPopsciMobileFailiLinkiViedoklis
08:57 Par maziem zaļiem cilvēciņiem. Skatīt multenes... [www.greenman.ru]
13:15 Zvaigžņu karu jaunākā epizode sauksies Star Wars: Revenge of the Sith un noskatīties to varēsim 2005. gada maijā. [yahoo news]
14:51 No Ņujorkas uz Londonu 54 minūtēs. Tas viss ar vilcienu, kas pārvietosies ar ~8000 km/h ātrumu. Vai tas ir iespējams? [media.dsc.discovery.com]
14:15 Interneta "tētis" iecelts bruņinieku kārtā. [www.digitmag.co.uk]
13:59 Teorija par to, ka melnajā caurumā viss pazūd bez pēdām var izrādīties nepatiesa un 21. jūlijā Stephen Hawking centīsies to pierādīt. [new scientist]
[RSS]



ADVANCED

Šodien vardadienas svin:
Matilde, Ulrika
Nimepaevalised on:
Matilde, Malde, Maldi, Milda, Milde, Meta, Tilde
Šiandien vardadieni švencia:
Tautas, Tautgintė, Klemensas, Lionginas

 Hosted by DEAC
 Server by M79
  Aizsūti ziņu par šo elīto rakstu sev, savam draugam vai naidniekam Izdrukā šo nejegā pārkūlo ziņu uz sava exelentš printera Tev gan jau ka ir kaut kas piebilstams par šo megaziņu (56)  
 
Skatīt komentārus: viltīgi | vienkārši
 
klients2002-01-17 17:26
Lattelekom ne vienreiz vien pats ir teicis - klientam nav jāzina un jāuztraucās par tehnoloģisko pusi. Par to, ar kādām tehnoloģijām un kādā veidā viņš to pakalpojumu saņem. Viņam ir jāsaņem pats pakalpojums.
No tā izriet, ka klientam ir pilnīgi vienalga kāpēc Lattelekomam ir problēmas. Tas var būt hakeris, adminu līkās rokas, paša Telekoma stulbās struktūras vai elektrības trūkums. Klientam ir tiesības pieprasīt kvalitatīvu pakalpojumu un tādu arī saņemt. Kā ar to tiek gala pakalpojuma piegādātājs ir jau paša piegādātāja problēmas.
Tagad Lattelekom ir sūdos līdz ausīm meklē kā attaisnoties klientu priekšā. Diemžēl mēs, klienti, redzam tikai vāju aizbildināšanos ar ārējiem apstākļiem. Nav konkrētas informācijas kad tas viss darbosies tā, kā vajadzētu. Palīdzības dienesta atbildes ir tik tiešām daudzos gadījumos korekti "rupjas".(ja ej strādāt palīdzības dienestā iemācies runāt ar cilvēku, nevis to pasūtīt tālāk. Tas tak ir skaidrs, ka te zvana tikai tie kam ir problēmas.)
Lattelekom tā arī nav pateicis kad problēmas tiks atrisinātas un vai klienti par to saņems kaut kādas kompensācijas! Es pat pieļauju(negribas ticēt, kā tā būs), ka Lattelekom te var atrast līguma punktu par "force major" un, piesaucot anonīmos hakerus, atkratīties no atbildības.

Skatīt visus komentārus | Atbildēt uz konkrēto komentāru:

 
Kā tevi saukt? 
Kāds tev meils? 
Un ko teiksi? 

Īsa pamācība komentēšanā:
   0. Obligāti jāievada savs nosaukums un komentārs. Epasts nav obligāts.
   1. Nerakstīt komentāros bullšitu. Tādi komentāri tiks dzēsti, lai nemaitātu gaisu. Galu galā, mēs nevēlamies būt atbildīgi par komentāriem, jo tos raksta mūsu lasītāji.
   2. Tagus lietot nedrīkst. T.i. - vienkārši nesanāks :) Visi < arī tiks parādīti kā <.
   3. Viss, kas sākās ar http:// un www. (kā arī e2k://, ftp:// un ftp.) tiks daiļi un automātiski pārveidots par linku, uz kura varās uzklikšķināt un viss atvērsies jaunā logā.
   4. Skatīt nullto, pirmo, otro, trešo un ceturto punktu.
   P.S. Emaili tiek pasargāti no spambotiem, kuri browsē webu un grābj tos ārā. Tagad, visiem jums ir viena epasta adrese - no@spam.org, taču, ja JavaScript ir ieslēgts, uzspiežot uz nika, meils tiks rakstīts uz īsto adresi. Eku viltīgi, ne?

© 2000-2025 Cietnis.lv.
c0ded by laacz
Hostingu piedāvā DEAC
Hardware piedāvā m79
php/mysql on redhat/apache
Statistika powered by counter.lv
Jebkuru materiālu pārpublicēšana vai izmantošana bez atsauces uz cietnis.lv
ir aizliegta. Izmantojot materiālus no cietnis.lv, pirms to darīt, ir nepieciešams
sazināties ar autoru un noskaidrot izmantošanas noteikumus.