08:57 Par maziem zaļiem cilvēciņiem. Skatīt multenes... [ www.greenman.ru] 13:15 Zvaigžņu karu jaunākā epizode sauksies Star Wars: Revenge of the Sith un noskatīties to varēsim 2005. gada maijā. [ yahoo news] 14:51 No Ņujorkas uz Londonu 54 minūtēs. Tas viss ar vilcienu, kas pārvietosies ar ~8000 km/h ātrumu. Vai tas ir iespējams? [ media.dsc.discovery.com] 14:15 Interneta "tētis" iecelts bruņinieku kārtā. [ www.digitmag.co.uk] 13:59 Teorija par to, ka melnajā caurumā viss pazūd bez pēdām var izrādīties nepatiesa un 21. jūlijā Stephen Hawking centīsies to pierādīt. [ new scientist]  |


Šodien vardadienas svin:
Matilde, Ulrika
Nimepaevalised on:
Matilde, Malde, Maldi, Milda, Milde, Meta, Tilde
Šiandien vardadieni švencia:
Tautas, Tautgintė, Klemensas, Lionginas
|
Skatīt komentārus:
viltīgi |
vienkārši
 |
provaiders | 2003-01-24 15:55 | Archy, pilniigi tevi saprotu. Bet atljaushos atzimeet:
1) parasti ja notiek kaada probleema un klients par to sakariigi maak pastaastiit, tad hosting serviss meegina sho probleemu risinaat, ja probleemu nav iespeejams kaut kaadu iemeslu deelj(tehnisku iemeslu) atrisinaat tad tas normaali tiek klientam arii paskaidrots
2) bet gadaas, ka klients visu laiku uzbaazhas ar stulbiem jautaajumiem un nepilda tiiri eetiskus principus kaa servera ljaunpratiiga izmantoshana spamam vai veel kam citam, tadaa veidaa trauceejot citiem shaa provaidera kleintiem
3) admins arii ir dziivs cilveeks, vinsh var kulturaali atbildet uz vienu sudziibu, divaam, trijaam.. bet pienaak robezha kad vairs shaadu klientu nevar paciest un tad vai nu admins vairs neatbild vispaar vai arii pasaka to kas "uz sirds".. .un tad dabuu no shefa, jo protams klients to pastaasta priekshniekam |
Skatīt visus komentārus | Atbildēt uz konkrēto komentāru:
|
|