08:57 Par maziem zaļiem cilvēciņiem. Skatīt multenes... [ www.greenman.ru] 13:15 Zvaigžņu karu jaunākā epizode sauksies Star Wars: Revenge of the Sith un noskatīties to varēsim 2005. gada maijā. [ yahoo news] 14:51 No Ņujorkas uz Londonu 54 minūtēs. Tas viss ar vilcienu, kas pārvietosies ar ~8000 km/h ātrumu. Vai tas ir iespējams? [ media.dsc.discovery.com] 14:15 Interneta "tētis" iecelts bruņinieku kārtā. [ www.digitmag.co.uk] 13:59 Teorija par to, ka melnajā caurumā viss pazūd bez pēdām var izrādīties nepatiesa un 21. jūlijā Stephen Hawking centīsies to pierādīt. [ new scientist]  |


Šodien vardadienas svin:
Aija, Aiva, Aivis, Gregors
Nimepaevalised on:
Rego, Reio
Šiandien vardadieni švencia:
Liutauras, Vaidilė, Kristina, Teodora
|
Skatīt komentārus:
viltīgi |
vienkārši
 |
kass | 2002-11-15 15:09 | Vecās spēlītes tiešām tika rakstītas ar prātu un aizņēma dažus kilobaitus tur, kur mūsdienu programmētājs bez n MB netiktu galā.
Protams, liela daļa mūsdienu spēļu ir viena vienīga grafika, kur viens vienīgs spraits aizņem vairāk baitu nekā 10 vecās spēlītes. Tāpēc salīdzinoši mūsdienās veco spēlīšu vizuālais izskats ir vieni vienīgi kluči un graudi.Tomēr es personīgi jūsmoju par to, ka laukumā ar dažu reiz dažu punktu izmēru cilvēki iemanījās uzzīmēt visu, kas spēlei vajadzīgs.
Mūsdienu produktos redzu pilnīgi pretējas tendences - grafiskā izšķirtspēja liela, bet uz ekrāna neko nevart saprast, vai arī vienkārši izskatās dumji.
Šīs mākslas talantus mūsdienās ir iespējams novērot vairs tikai mobilo telefonu grafiskajos attēlos. |
Skatīt visus komentārus | Atbildēt uz konkrēto komentāru:
|
|