cietnījamajiem lasītājiem paredzētais cietnis
ZinasSpēlesWinampPopsciMobileFailiLinkiViedoklis
08:57 Par maziem zaļiem cilvēciņiem. Skatīt multenes... [www.greenman.ru]
13:15 Zvaigžņu karu jaunākā epizode sauksies Star Wars: Revenge of the Sith un noskatīties to varēsim 2005. gada maijā. [yahoo news]
14:51 No Ņujorkas uz Londonu 54 minūtēs. Tas viss ar vilcienu, kas pārvietosies ar ~8000 km/h ātrumu. Vai tas ir iespējams? [media.dsc.discovery.com]
14:15 Interneta "tētis" iecelts bruņinieku kārtā. [www.digitmag.co.uk]
13:59 Teorija par to, ka melnajā caurumā viss pazūd bez pēdām var izrādīties nepatiesa un 21. jūlijā Stephen Hawking centīsies to pierādīt. [new scientist]
[RSS]



ADVANCED

ļæ½odien vardadienas svin:
Mirta, Ziedīte, Amula
*/?> Nimepļæ½evalised on:
Urva, Urve, Urvi, Orvi, Urbe
ļæ½iandien vardadieni ļæ½vencia:
Milgedas, Skalvė, Anzelmas, Amalija

 Hosted by DEAC
 Server by M79


 da worst
 pods
flash.lv
?>  self
*/?>
  Aizsļæ½ti ziļæ½u par ļæ½o elļæ½to rakstu sev, savam draugam vai naidniekam Izdrukļæ½ ļæ½o nejegļæ½ pļæ½rkļæ½lo ziļæ½u uz sava exelentļæ½ printera Tev gan jau ka ir kaut kas piebilstams par ļæ½o megaziļæ½u (73)  
 
Skat?t koment?rus: vilt?gi | vienk?r?i
 
Gremlins 2002-03-06 09:49 | atbildļæ½t uz #4661
Tagad zinasu ko sist pie krustaa.
JG 2002-03-06 09:52 | atbildļæ½t uz #4662
Kapracis rullē! Niks baigi labais!
JG 2002-03-06 09:53 | atbildļæ½t uz #4663
Vai tad tanī slavenajā interneta arhīvā nevar atrast šito lapu?
Guru 2002-03-06 09:58 | atbildļæ½t uz #4664
JG:
Tur jau taa lieta, ka LATNET indeksi ir pilni ar locekļa saturu :))
..
Bet nu tas P.Zirnis gan ir kekss. Taisniibas aizstaavis.
Diemzheel nav veida, kaa no slimiem cilveekiem pasargaat taada veida materiaalus. Varbuut disclaimeris priekshaa :Jā, esmu garīgi vesels, Nē, neesmu!
bforce 2002-03-06 10:03 | atbildļæ½t uz #4665
nja - bet cenzuura nostraada eniivej. un taa ir staasta skumjaakaa puse...
sarcasm 2002-03-06 12:39 | atbildļæ½t uz #4687
jaa.. vaardabriiviibabanaanurep ublikaa.lv :>
googoo 2002-03-06 10:11 | atbildļæ½t uz #4666
bljiin! a kur ta tur bija pornografija, a? es ta neredzeeju :)
Videovixen 2002-03-06 10:16 | atbildļæ½t uz #4667
Godīgi sakot, es neesmu nekāds pārskarbais puritānis, bet mani šīs lapas saturs nesajūsmināja. Respektīvi - saturs, cik nu man bija tas gods apskatīties Kapracha "darinājumus" likās konkrēti truls un tajā nebija nekādas literārās "odziņas". Nu var jau būt, ka es īsti nesaprotu vārda "Menais Humors" nozīmi. Varbūt...
ahh 2002-03-06 12:09 | atbildļæ½t uz #4682
nu bet var jau vienkaarshi nelasiit.
MR.LSD 2002-03-06 10:33 | atbildļæ½t uz #4668
Vai tad Latvija nav vaarda briviba? Visi var teikt ko grib un zagt cik grib! Ari passaa augssaa seez pilns zagllu korumpeets bars! Loceklis nosauc lietas iistaa vaardaa! Nu un kas? Starp citu ko cilveekam vareetu piesiet, ja LV nav veell likuma par Digitaalu dokumentu? Nav dokuments nav pieraadiijumu:))
Yaris 2002-03-06 10:54 | atbildļæ½t uz #4669
Zheel ka pieveeries tas saic :( ...
nesen atradu shaadu:
http://pasiv-agressiv.times.lv
crazy...
;))
DX 2002-03-06 11:16 | atbildļæ½t uz #4672
Demokraatija. duh ... no kaa tad sii lapa ir taa jaasargaa? Taapat mums .gov cits citu par pedofiiliem saukaa
wanderer 2002-03-06 11:32 | atbildļæ½t uz #4676
Ar cieņu paziņoju, ka vienmēr(kopš augstākminētā saita parādīšanās) esmu uzskatījis un vēl joprojām uzskatu tā veidotājus par īpaši truliem, pretīgiem deģenerātiem ar slimām, iepuvušām smadzenēm.(Un ja cien.god. Kapracis ar Wattu man nepiekrīt, tad es šīm sūdu mušām atļauju man vai nu iepūst pakaļā, vai arī iesūdzēt tiesā.) Jēdzieni "vārda brīvība" un "demokrātija" ir laba lieta, bet varbūt kāds no šamējo cēlajiem aizstāvjiem būs dzirdējis tādu lietu kā viselementārāko ētisko normu un tamlīdzīgu robežu pārkāpšana?
P.S. neuzskatu sevi par puritāni; arī personīgi ar šī saita saturu nejūtos aizskarts, ja kāds par to ir nobažījies.
BUGa 2002-03-06 12:00 | atbildļæ½t uz #4681
Nejauc te kopaa eetiskaas normas ar vaarda briiviibu... Nepatiik nelasi! Muusu .lv zonaa taa tas internets nav nekaads dizhais, ja veel jamo izfiltreet peec kaada puritaanja eetiskajaam normaam ta vispaar tikai eetiskaas stulbiibas i paliks...
h0use 2002-03-06 17:06 | atbildļæ½t uz #4718
sorry, tiem, kas aizstaav.
shoreiz piekritiishu wanderer'am.
IMHO tada tipa saiti degjeneree cilveeku(tas nekas, ka tu fano. toties zemapzinja tev nefano)
Mogomeeds 2002-03-06 11:47 | atbildļæ½t uz #4677
Nu bet bija taa lapa pretiiga. Rakstiik kaa kaads salauzj vechukam kaajas, tad vinju izvaro, nogriezj dzimumziimes utt. Tur tak debiilam jaabuut. Zobus taadam rakstiitaajam atstaat uz ielas.
kaaposc 2002-03-06 11:50 | atbildļæ½t uz #4678
ak skaade, ka par loceklis.lv bijusho saturu neesmu informeec... ja nezinu, par kaadaam teemaam iet runa, negribeetu izteikt savu viedokli notikushajaa... msoh kaac apgaismos? :)
Guru 2002-03-06 11:56 | atbildļæ½t uz #4679
Mogomeds:
Labi, ka rakstiitaajs nebija taads varmaaka kaa tu :)
...
Taadu pekstinju meerkjis bija drusku pashokeet un viss. Neviens vechuks nekad nav ticis ljaunpraatiigi sabraukts. Prieks, ka atrodas tādi tantuki kā tu, kas saķer galvu un šausminās. Prieks arī, ka vēl neesi pavisam zaudējis iztēli.
..
Pilniigs sviests, soliit pa pieri kaadam, kas uzraksta kaut ko nepatīkamu. Mož tad atspārdīt filmas režisorus, kuri liek labajiem tēliem mirt. Brīvību domai. Agrās jaunības kaku mākslinieks tomēr vēl nav pavisam zudis cilvēks.
..
Tas viss nebija jāuztver tik nopietni.
ētikas normas? Viens no saita pamatpostulātiem bija veco ētikas normu pārkāpšana. Arī Endijs Vorhols nebija gluži ētisks, kad izsolē pārdeva savas kakas
Pljaaveejs 2002-03-06 12:00 | atbildļæ½t uz #4680
Nu paskatoties tajos latnet indeksos vien liekas, ka lapa ir bijis pilniigs meesls, kas atspoguljo to veidotaaju un lapas atbalstiitaaju(skatiit noraades uz linkiem) pasaules uztveri un intelekta liimeni. Patiesi uzskatu ka taadam lapaam nevajadzeetu pastaaveet. Shajaa gadiijumaa piekriitu cenzuurai. Tiem, kas tankaa piedaavaaju apskatiit sho arhiivu: http://search.latnet.lv/search?q=www.loceklis.lv&cp=http%3a%2f%2fwww.loceklis.lv%2fweblog.html&m=yes
JozhX 2002-03-06 12:13 | atbildļæ½t uz #4684
Yeeah, suudzam tiesaa LANET un kaasham baigo pikji :)))
Pljaaveejs 2002-03-06 12:21 | atbildļæ½t uz #4685
Locelja atbalstiitaajus un biezhaako viesu atsauksmes skataamies sheit: http://www.leader.lv/cgi-bin/book/zbook.pl?loceklis
Palasiet, un sajutiisiet sho "viedo vechu" attieksmi pret 11. septembra notikumiem, VVF u.c.
JozhX 2002-03-06 12:11 | atbildļæ½t uz #4683
loceklis.lv bija spozha zvaigzne lv netaa.
Par saita saturu var striideeties vai ne, jo taa ir gaumes lieta. Man pasham daudzi raksti tur likaas izcili stulbi, tachu bija arii labi melnaa humora reecamgabali. Saits bij oficiaali sevi pasludinaajis par antikultuuras projektu un taads arii centaas buut. Uzbaaziigi sevi nereklameeja un koroche dziivot netrauceeja. Jaa jaa nevienam *normaalam* cilveekam tas netrauceeja. Ja man nepatiik speele, es to nespeeleeju, ja man nepatiik majaslapa es to neapmekleeju utt utml. Bet ja kaadam patiik, ta kaapeec lai kaut kas nepastaav. Galu galā ne jau nekrofilijas propoganda bija saita veidotaaju galvenaa doma.
A. god. wanderer, fraazi "uzskatu tā veidotājus par īpaši truliem, pretīgiem deģenerātiem ar slimām, iepuvušām smadzenēm. Un ja cien.god. Kapracis ar Wattu man nepiekrīt, tad es šīm sūdu mušām atļauju man vai nu iepūst pakaļā" juus esat eetikas lekcijaas apguvis? IMHO sava viedoklja publiska paushana rupjaa formaa izsleedzot iespeeju ka citiem viedokljiem arii ir tiesiibas uz eksistenci, liecina par intelekta truukumu organismaa. Ljoti diivaina ta shkiet negatiivaa attieksme pret loceklis.lv komandu
EB 2002-03-06 12:35 | atbildļæ½t uz #4686
he he. kautkas no apspriezamaa saita ir atrodams ieks http://web.archive.org
wanderer 2002-03-06 14:28 | atbildļæ½t uz #4690
Dārgais draugs, iesaku nerūpēties par manu intelekta līmeni - tas ir pietiekami augsts, lai Tu varētu naktīs gulēt. Izskatās, ka kaut kas tevi ir satraucis - ieņem valeriāna pilulas vai ko tamlīdzīgu.
Attiecībā uz to, vai es esmu apguvis ētikas lekcijas un to, kā es izslēdzu iespēju pastāvēt citiem viedokļiem - pat nekomentēšu. Vispār vienīgais, ko nožēloju - vispār jebkāda komentāra izteikšanu un līdz ar to šīs atejas un tās "dziļi analītisko un prātīgo" līdzskrējēju pagodināšanu.
Croax 2002-03-06 15:45 | atbildļæ½t uz #4697
Es ar gribu buut tik pat skaists, gudrs un varens kaa Wanderers.
JozhX 2002-03-06 17:40 | atbildļæ½t uz #4733
Es lūdzu piedošanu, ka tik nožēlojama būtne kā es, atļāvās apšaubīt tavas prāta spējas un gara tīrību.
Bet ja iztiksim bez sarkasma, ta sorry, vecīt, bet tavs komentārs patiešām bija visai rupjā un neiecietīgā formā.
laacz 2002-03-06 16:58 | atbildļæ½t uz #4712
Es, personiigi, uzskatu, ka jebkura antikultuura arii ir kultuura. Par tipisku antikultuuras projektu var uzskatiit udaff.com un tam liidziigos.
Bet shis vairaak bija veelme izcelties caur shokeejoshu un pretiigu materiaalu. Galu galaa - pie zinaama treninja, shaadus rakstus var rakstiit jebkursh daudz maz ar rokaam apveltiits tautietis.
Savukaart - par konkreetajiem cilveekiem(watt un kapracis). Gariigaa veseliiba nav vinju stipraakaa puse.
Par eetikas lekcijaam.. loceklis.lv SAVU viedokli pauda klaji rupjaa, lielaakajai daljai cilveeku nepienjemamaa formaa. Taa ir eetika? Antikultuura?
Tas ir debilisms.
JozhX 2002-03-06 17:55 | atbildļæ½t uz #4740
Es jau savā iepriekšējā komentā teicu, ka daļa raxtu tur man likās izcili stulbi un rupjību es ar nemīlu. Tomēr loceklis.lv bija pirmais(vienīgais?) "nopietnais" saits, kas pretendēja uz antikultūru. Pirmie kucēni jāslīcina jeb arī Pervij bļin komam. Redzēs kas būs tālāk.
gude 2002-03-06 12:51 | atbildļæ½t uz #4688
Sakshu ar to, ka atljaushos oponet wanderer uc, kas par loceklis.lv saka - "uzskatu tā veidotājus par īpaši truliem, pretīgiem deģenerātiem ar slimām, iepuvušām smadzenēm":)) tas ir pilnigs sviests, jo pazistu watt un varu droshi apgalvot, ka smadzenes vinjam nav iepuvushas un degeneraats arii vinjsh nav:))
cilveki ir dazhaadi un humora izjuuta arii ir dazhaada, piemeram man nepatik britnija, bet taapec jau es vinju nesaucu par piedauziigu, nekjiitru, mazgadiigu kuci un neprasu aizliegt vinjas dziesmas, kurau tekstus var interpreteet dazhaadi:)) viss ir atkarigs no izglitibas limenja un rievu skaita gludajaa kermenja pusee, kas nav pakalja - apmeram -tas, ko es nesaprotu vai nespeju saprast un uztvert adekvati ir slikts un ir jaaizliedz, ok jabut jau ir kaadaam normaam, NOTEIKTI ir jaabuut, visumaa viss tomer ir atkarigs no cilveku uztvershanas adekvatuma limenja.
Un vispar tas viss pasaakums manupraat bija vairaak vai mazaak kaa pretstats/protests visai jaukajai, rozhainajai dzives iluzijai, ko parliecinoshi megina izplatiit, piemeram, muzikas industrija utt - paskatieties piemeram kadu ATC klipu pa MTV - sapratiisiet.
sss 2002-03-06 13:23 | atbildļæ½t uz #4689
Pļāvēja, Wanderera un viņu oponentu komentāri norāda uz to, cik patiesībā grūti ir nospraust to robežu, kas ir jācenzē, kas nav. It kā pēc būtības robeža ir skaidra - "viselementārākās ētiskās normas un tamlīdzīgas robežas". Bet. Sapratne par šī citāta nozīmi un iespēju to attiecināt uz kādu konkrētu gadījumu, spēj kardināli variēt vienas ģimenes ietvaros, kur nu vēl visas sabiedrības.
Loceklis.lv gadījums ir spilgts šīs variācijas piemērs, vieniem tie ir trulu deģenerātu murgi, pie tam aizskaroši un pretīgi, citiem tie ir labu vērotāju parodija par, viņuprāt, liekulīgo cilvēku dabu, daži pat teiktu, ka tā ir mākslinieka balss, tātad - māksla.
Manuprāt, lapas satur nevarēja būt aizskarošs, precīzāk, to par tādu nevarēja uzskatīt, jo parodijas stils bija redzams, gan lapas sākumā, kur bija skaidra atsauce, gan arī tekstu stilistikā. Parodijas par aizskarošām uzskatīt var tikai autoritāras ievirzes cilvēki, tie kuriem patīk maisīties citu dzīvēs, kuri nemāk neklausīties, neskatīties to, kas var viņus aizskart, tiem, kuri uzskata, ka visiem ir jābūt pēc būtības vienādiem vai vismaz savu savādākumu jāpatur pie sevis - aiz ko informācijas apmaiņa starp savādākajiem nedrīkst būt principā. Iedomājieties, viens normāls cilvēks iet pa ielu un dzird, ka divi garāmgājēji, vīrieši, sarunājas cik jauks bija vakardienas savstarpējais sekss, nu kā tā var, tā tak nedīkst, kapēc man, godīgam pilsonim, kurš maksā nodokļus ir tādas lietas jāklausās, tas mani aizskar, tas pārkāpj manas cilvēktiesības! Nu tā apmēram.
Soore, es negrasos svērt kurš te ir deģenerāts, truls vai vēl kāds tāds. Man tas ir vienalga. Bet tomēr es paturu tiesības uzskatīt, ka pret informācijas apmaiņas ierobežošanu ir jāatiecas daudz uzmanīgāk, nekā to piedāvā, cien. Pljaaveejs. Cik reizes jaunības trakumā, cienītais, jūs kādu garāmgājēju esiet nodēvējis(iečukstējis savam draugam) par stulbu(kropli, mēslu, izdzimteni, nesmuku, tizlu), tikai par to, ka viņa gaitā(sejā, apģērbā) kaut kas bija ne tā? Nereizi? Malacis. Jūs esiet viens no 1000.
Bez tam es gribētu uzteikt loceklis.lv lapas veidotājus par pat apbrīnojamu rīcību - līdz ko kāds izrādīja lielu neapmierinātību, lapa pazuda vispār. Varēja jau to vienkārši pārcelt uz aizjūras zemju serveriem...
PoRToSS 2002-03-06 14:44 | atbildļæ½t uz #4693
Nus man liekas, ka loceklis.lv bija viens ljoti labs projekts. Visur apkaart ir pornograafija un lamaashanaas. Kaadeelj tad aarzemees taadas lapas neleedz ciet? Loceklis.lv vienmeer buus manaa sirdii;). Taalaak paaris linki uz lapaam kuras Zirnis vareetu iesuudzeet tiesaa:
http://www.goatse.cx/
http://www.shitcity.com/
http://www.danya.ru/
Veelu veiksmi Zirnja kungs.
Kugis 2002-03-06 15:23 | atbildļæ½t uz #4694
Danya.ru aiztikt nedrīkst - Daņečka Šepovals vairākums gadījumos raksta izteikti humora rakstura. Savukārt "melnā humora" stāstiņos ir pārliecinoša ironijas deva! Diemžēl, iekš loceklis.lv biju tikai vienu reizi un vienkārši pagāju garām visam tam pasākumam...
BUGa 2002-03-06 16:15 | atbildļæ½t uz #4701
Taa nu vinsh i... un kursha tagad driikstees shkjirot kur ir pietiekosha ironijas deva un kur mazbishkji pamaz ironijas?
Guru 2002-03-06 16:32 | atbildļæ½t uz #4703
Lai to varetu izvērtēt, tiks radīti jauni cilvēki, kuru viedoklis ir absolūti nesubjektīvs.
..
Neder Zirņa kungs, neder reliģiozie fanāti, neder izvirtuļi, izvērtēšanai neder indivīda viedoklis. Lai to izvērtētu vajag radīt dzelzī kaltu atskaites sistēmu. Izstrādāt iekārtas, ar kurām pārbauda cilvēka nodomus un aprēķina ironijas procentu katram teikumam atsevišķi un visam paragrāfam vai stāstam kopā.
...
Galu galā pat vēl nav noskaidrots, kura ir *pareizā* reliģija. "Tev nebūs nokaut"? vai "Tev nebūs nokaut(ar izņēmumiem)"?
Pusaugu zēni zīmē trīs burtus uz sienas vispār bez jebkādas domas, bez jebkādas ironijas, jo viņiem vienkārši pietrūkst iztēles, tāpēc viņi velk savus ierastos trīs burtus. Pēc tam, kad tas visiem duras acīs, uzrakstu notīra.
..
Ja kāds vispāratzīts mākslinieks uz audekla uzliktu šos trīs burtus, tad, iespējams, vēl pusgadu strīdētos augstākajās aprindās vai tā bija ironija vai parasts iztēles trūkums.
PoRToSS 2002-03-06 16:52 | atbildļæ½t uz #4710
Starpcitu vispaari kautkur ir rakstiits ko man ir tiesiibas publiceet inetaa? Un piem. es uzlieku, ka naakoshaa lapa ir tiesiibas ienaakt tikai man un uzliku kautkaadu paroli ieksh .js un ievadot tur jebkaadus simbolus tiek manaa nekrofiilijas un vardarbiibu mudinoshaa saitaa. Ja kaads piekasaas pateikshu, ka man rokas pa liiku un nevareeju uzmeikot normaalu droshiibu saitam, bet savos personiigajos dokumentos varu rakstiit ko gribu...
MZM 2002-03-06 15:51 | atbildļæ½t uz #4698
A es te vislaik briiniijos ko tik forshu saitu aizveerushi :( Stulbums.
www.loceklis.lv tagad buus nemirstiiga .lv neta legenda.
Mosh vareetu sariikot kampanju "Vaarda briiviibu www.loceklis.lv!" kaa bija ar Pulssux.
PS. Tiem, kuri uzskatiija, ka loceklis ir jaasleedz iesaku padomaat, mosh kaadu dienu kaadam neiepatixies Juusu rozhons un tad...
snorke 2002-03-06 16:24 | atbildļæ½t uz #4702
the greatest sviesc ever seen... solosexa antoloģijas un perversību diagrammas... tas ir visdzeltenākais no vislētākajiem vislētākās popularitātes iekarošanas veidiem. nesaprotu, vai tiešām jūs datorspechi ir caurcauri notrulināta tauta, ja sajūsmu un reakciju spēj sagādāt tikai tāda heavyweight atejas bedres folklora? esmu priecīgs ka tā lapa ir ciet, ceru ka tas drīz notiks arī ar Uzi riebeklību
BUGa 2002-03-06 16:58 | atbildļæ½t uz #4713
wow... ozh peec Delfu komenteetaajiem...
markizs 2002-03-06 16:39 | atbildļæ½t uz #4704
nu loceklis sita pa dirsu. man jau ar nepatika visas taa sadaljas. teiksim suudu lapaam es gaaju ar liikumu. un neviens mani nevareja piespiest tas skatities. na to jau tas ir internets. toties raksti bija geniaali. ash vienu manejo nopubliceeja
:(
dm 2002-03-06 16:42 | atbildļæ½t uz #4705
nedomaaju, ka loceklis.lv bija "melnaa humora" portaals. Tas bija nekrofiilijas un seksuaalas vardarbiibas portaals.
Varbuut arii tas saakumaa tikai veidots kaa antimoraals un vaarda briiviibu apliecinoshs saic, tomeer veelaak tas kalpoja kaa portaals tiem, kuri tiiksminaas par nekrofiliju un vardarbiibu.
PoRToSS 2002-03-06 16:45 | atbildļæ½t uz #4706
Nu ja tev nepatiik tad neskaties! Jaabuut vaarda briiviibai. Gribi lasi gribi nee. Tur nebija neviena aicinaajuma rakt aaraa liikjus tuvaakajaa kapseetaa un apmierinaaties ar tiem.
snorke 2002-03-06 16:47 | atbildļæ½t uz #4707
tā bija diezgan uzbāzīga naida kā vienīgo patieso emociju propaganda
BUGa 2002-03-06 17:01 | atbildļæ½t uz #4714
heh... uzbaaziiga... piespamoja tev pastkasti... izvietoja bannerus tavaa delfi portaalaa... fiziski piespieda tevi apmekleet taas lapas?... heh... :(
dm 2002-03-06 16:50 | atbildļæ½t uz #4708
nu, man nepatika, un es neskatiijos. tomeer ir nepilngadiigie pusaudzhi, kas ienaak shaadaa saitaa un vinjiem liekas, ka tas ir normaali, ka tas ir nopietni. Kas aizsargaas vinjus? Skjiet, ne jau Tu, PoRToSS buusi tas? Un ko Tu dariisi, ja arii Tavi beerni kliidiis pa shaadiem saitiem?
PoRToSS 2002-03-06 16:55 | atbildļæ½t uz #4711
Es vareetu taa teikt paarstaavu jauno paaudzi un varu droshi apgalvot, mazie, nevainiigie, neaizsargaatie beerni ir ljoti samaitaati un loceklis.lv prieksh vinjiem nebija nekas jauns.
Un ja jau taa tad vajag aizveert ciet visas porno lapas. Pret taam ieksh .lv neviens neciinaas, kautgan tur var piesieties kautvai par autortiesiibu paarkaapumu jo nejau vinji pashi taas fotograafijas taisa.
dm 2002-03-06 17:05 | atbildļæ½t uz #4717
ak taa? :) Tu meero visu paareejo samaitaatiibu peec sevis? :) Pornolapas ir pavisam cits staasts.
sss 2002-03-06 17:09 | atbildļæ½t uz #4720
Uzmanīgāk ar šādiem apgalvojumiem par šādas lapas satura slikto ieteki uz jauna cilvēka psihi. Lūdzu pētījumus, lūdzu pārbaudītus argumentus.
Bez tam, aizliedzot šādu melno humoru ar argumentu, ka pusaudži to nesaprot un uztver nopietni, tiek panākts apaļš NEKAS. Jācīnās ir ar cēloņiem nevis ar izpausmēm(sekām). Šajā gadījumā cēlonis iespējamajām pusaudžu psihiskajām svārstībām ir nespēja atšķirt kas ir nopietni, kas nav. Jaunajiem cilvēkiem tas ir jāiemāca.
laacz 2002-03-06 17:06 | atbildļæ½t uz #4719
Negribi nelasi?
Varat man paarmest paarlieku ideaalismu un pasaules glaabeeja iedomas, bet uz doto briidi shaada saita eksistence ir nepienjemama. Arii tuvaakajos gados, taads saits nedriiskteetu pastaavee.
Termins 'vaarda briiviiba' neattiecas uz rasu naidu, vardarbiibu, etc kurinoshiem tekstiem. Ieksh loceklja taadu bija kaudzeem. Un shii definiicija neshkjiro lasiitaajus. Ja materiaals ir provokatiivs shaadaas kateegorijaas, tas iet aarpus 'vaarda briiviibas'.
Internetam muusdienaas piekljuut ir elementaari un jebkura vecuma persona(apzinaataa vecuma, protams). Vai tev patiktu, ja tavi beerni njemtu un saaktu ietekmeeties no shaadiem saitiem? Es shaubos.
sss 2002-03-06 17:16 | atbildļæ½t uz #4722
Ko nozīmē ietekmēties no šādām lapām? Tieši konkrētajā gadījumā?!? Tas, ja tavi bērni, piedod par skarbumu, ir tik stulbi, ka nespēj atšķirt nopietnību no nenopietnības, jau ir tavas sliktās audzināšanas problēmas. Tādā gadījumā atbildība ir jāuzņemas tev, kā bērnu vecākam, tam kuram ir bērnam jāiemāca, kas ir kas dzīvē.
laacz 2002-03-06 17:21 | atbildļæ½t uz #4725
Hehe. Tu maz esi bijis mazs? Kur tur bija anekdotes? Bija, protams, bet lielaakaa dalja materiaala bija klaji nopietns. Protams, fiction, bet anyway - piekljuve shaadam fiction ir jaaierobezho. Un tas ir skaidrs.
Ja tev taa neliekas, tad man jaaprasa - kaa tev ir ar speejaam atshkjirt nopietniibuno nenopietniibas? Shaada rakstura materiaali nevar buut nenopietni. Tieshi taapat - jamie ietekmee jaunatni, kaa arii cilveekus, kas ir pietiekoshi pieredzeejushi.
Ja tev liekaas, ka probleema ir tikai manii kaa(potenciaalaa) teevaa, tad atljaujies atbildeet uz jautaajumu - cik procenti, peec tavaam domaam, ir nespeejiigi audzinaat savus beernus un normaali uztvert melno humoru? SHAADU melno humoru, es domaaju.
sss 2002-03-06 17:28 | atbildļæ½t uz #4729
Biju mazs, nesatraucies. Principā uzskatu, ka problēma ir tieši tevī, kā potenciālajā tēvā. Taisni tāpat kā visos pārējos, kas nespēj to fikciju atšķirt no nopietnības. Un tieši šāds uzskats ir uzskatāms par idealistisku, jo tas balstās uz pieņēmumu, ka cilvēks pats ir spējīgs notiekt, kas viņam ir vajadzīgs, kas nē, ka cilvēks ir GUDRS.
Bet jāatzīmē, ka piekrītu tev tajā, ka lapa ir pāragra. Daudzi indivīdi vēl nav GUDRI(gan tie, kas negatīvi ietekmētos no šāda rakstura informācijas, gan tie, kurus tā satrauc kā aizskaroša un aizliedzama), kas tad arī ir problēma.
laacz 2002-03-06 17:36 | atbildļæ½t uz #4731
Un kaa tu plaano iestaastiit mazam beernam, ka sho te lasiit nevaig? Liegums 90% gadiijumu darbojas preteeji tam, kaa veeleets.
Ljoti daudz cilveeku(kaa tas ir redzams un zinaams no aptaujaashanaas par attieksmi pret loceklis.lv) neredzeeja tur jokus. Liidz ar ko, tu gribi iestaastiit, ka tu esi GUDRAAKAIS no visiem, jo tu redzeeji jokus tur, kur gandriiz NEVIENS cits tos neredzeeja?
Katrs pats sev astes ceelaajs, protams...
sss 2002-03-06 17:41 | atbildļæ½t uz #4734
Tur jau tā problēma, ka audzināšana daudzos mūsdienu vecākos tiek vienādota ar aizliegšanu. Bet tas jau ir pilnīgs stulbums. Bet tā jau ir cita tēma, sena, gara un neizdibināma.
Kas tā vēl par aptauju? Kas to taisīja, cik tur respondetu bija?
Bez tam, soori, joki jau tur nebija jāmeklē. Joki ir vieglais žanrs.
gnc 2002-03-06 17:47 | atbildļæ½t uz #4736
laacz, un ko - varbuut Tu gribi iestaastiit ka joki ir tikai tie, par ko smejas "visi"? vai tieshaam Tu piekriiti idejai "viss, kam ir shaura auditorija un mazs atbalstiitaaju loks ir neizdevies un/vai slikts"? un arii - kaapeec buutu mazam beernam jaaiestaasta "nelasiit"? buutu driizaak(kaut vai uz shaadiem piemeeriem) jaaiemaaca vinjam _domaat_ un pasham savaa apzinjaa atrast un nostriprinaat savu individuaalo robezhliiniju - kas buus labs, kas slikts, ko njemt nopietni un ko laist gar ausiim, ja nepatiik... tas taa. viss imho protams.
JozhX 2002-03-06 18:04 | atbildļæ½t uz #4742
Aizliegsim nažus.
1. Filmās bērnie bieži redz, ka tos izmanto kā slepkavības ieroci.
2. Tie ir brīvi pieejami bērniem
. 2002-03-06 16:51 | atbildļæ½t uz #4709
saits ir ciet - par ko juus veel uztraucaties?
watt 2002-03-06 17:01 | atbildļæ½t uz #4715
Skumji gan. Bet reizee arii jautri. Visa lazha notika 2001 gada oktobrii. Un cilveeki joprojaam runaa.
sss 2002-03-06 17:04 | atbildļæ½t uz #4716
Dm: Pīļu mēsli. Pilnīgs blefs. Tas nebija nekāds nekrofīļu un vardarbības portāls, bet gan parodija par šo tēmu lielo ietekmi mūsdienu popkultūrā(rembo, emanuēlas, sekss dīvas, seksīgās popzvaigznes uttutt). Hardcore parodija un fhardcore melnais humors. Vai varbūt tu uzskati, ka Hičkoka filmas ir vardarbības sludinātājas?
snorke: Nav svarīgi vai cilvēki ir truli vai kādi citādāki. Svarīgi ir tas, ka ne tava vai mana gaumes
izjūta nedrīkst būt par robežšķirtni tam ko drīkst publicēt, ko nē. Es to lapu apskatīju tikai vienu reizi un man ne tā ka patika, riktīgs(hardcore) melnais humors nav mana mīļākā lasāmviela. Bet tas nenozīmē, ka tādēļ tā ir jāslēdz. Patiesībā tas vai man patīk, vai nē, tāpat vai tev patīk vai nē, ir pie vienas vietas. Nu, ja nepatīk, tad nav ko uz turieni iet un šausmināties. Velns parāvis, ļaujiet tak cilvēkiem pašiem izšķirt, kas viņam patīk, kas nē, kas viņam noder, kas nē. Lai tak tie, kam patīk, iet un lasa. Tevi kas traucē? Viņi? Bet no tā, ka viņi to nelasīs konkrētajā lapā jau nekas nemainīsies, viņi tāpat par to domās, lasīs citur'. Vai tas, ka cilvēki domā domas, kuru jēgu tu nespēj saprast, tevi traucē? Ja, jā, tad skumji gan.
dm 2002-03-06 17:11 | atbildļæ½t uz #4721
tu gribi teikt, ka tajos tekstos nebija vardarbiibas? Tu gribi teikt, ka ikvienam bija pavisam skaidrs, ka tie teksti nau 4 real?
watt 2002-03-06 17:21 | atbildļæ½t uz #4724
Nu domaaju gan! man, piemeeram, lasot naaca smiekli. Man joprojaam naak smiekli lasot to arhiivinju kas man uz cietniisha glabaajas.
Tu tachu piekritiisi - ideja par veciisha izvaroshanu dibenaa ar milziigu fallu ir reeciiga, nevis nemama nopietni.
MZM 2002-03-06 17:22 | atbildļæ½t uz #4726
Ikveinam, iznjemot tos, kuriem ir probleemas ar galvu un nepiecieshama aarsta paliidziiba...
sss 2002-03-06 17:19 | atbildļæ½t uz #4723
Problēma ir tieši tajā, ka kā izrādās nebija gan skaidrs. Manā, iespējams, samaitātajā uztverē tā ir galvenā problēma. Tādēļ es daļēji piekrītu Laacz, ka pagaidām mūsu sabiedrībā šādām lapām vēl nav pienācis laiks. Cilvēki ir pietiekami stulbi, lai nesaprastu, kas jau ir skumji.
Un tajos tekstos vardarbība bija, tas tiesa. Bet nebija vardarbības popularizēšana, aicināšana uz vardarbīgām un citādām, likumos neļautām, darbībām. Aicinājuma nebija.
undefined 2002-03-06 17:23 | atbildļæ½t uz #4727
labi, pienjemsim, ka katrs internetaa var publiceet, ko vien veelas. ja gribi - skaties, ja nepatiik - neskaties...
interesanti, kaapeec tad visos citos meedijos nav taapat? vai tiek ierobezhota preses, audio, video briiviiba? kaapeec nav tv kanaali, kur raada suudus, slepkaviibas, izvaroshanas 24h diennaktii? - ja negribi - neskaties, ja? parodija?
ar ko prese atshkjiras no interneta lapaam?
kaapeec nav loceklis.lv-veidiigu aviizhu?
sss 2002-03-06 17:35 | atbildļæ½t uz #4730
Nu rāda gan TV i slepkavības, i izvarošanas. Labi nedara to visu laiku, bet jo īpaši komerckanāli(LNT, TV3) šādas lietiņas rāda ik pa brīdim. Bet tās tak filmas, teiksi, tās jāvērtē kompleksi, kāda ir doma, ideja utt. Nu ja. Un arī loceklis.lv jāvērtē kompleksi, nevis atsevišķas rindkopas. Stils, žanra piederība, atsauces. Domāju, ka ja vērtētu objektīvi, tad TV vardarbību un dažādus citādus netikumus popularizē daudz agresīvāk, plašāk un vairāk, nekā viena maza nieka perifērijas interneta lapele.
Kapēc nav avīzes? Domāju tādēļ, ka nav pieprasījuma. Stacijas tunelī var visai līdzīga satura(hardcore melnais humors) literatūru iegādāties, tiesa, pārsvarā krievu valodā. Ja to pirktu daudz, būtu arī žurnāli latviski. Nu iesūdzētu tos tiesā. Bet viņi jau likuma burtus ievērotu ļoti rūpīgi.
watt 2002-03-06 17:39 | atbildļæ½t uz #4732
es pienemu, ka shaadi kanaali vareetu buut. kabelteleviizijaa, uz parakstiishanos, etc.
jautaajums ir izmaksas. aviize, tv kanaals noziimee ka eksistees uzneemums, algas, graamatvediiba. loti biezi!
kaads miljonaars sava prieka peec vareetu arii uztaisiit kaadu sateliita kanaalu.
no otras puses www lapa noziimee loti mazas izmaksas(iznemot trafiku). ja cilveeks grib kautko uztaisiit,
ja cilveekam tas liekas interesanti, vins uztaisa. ja citiem tas arii liekas interesanti - vinji apmeklee lapu!
interesanti buutu uztaisiit saitu, kas hosteejas p2p(peers to peer) tiikaa, tipa eDonkey, vai Morpheus(vai freenet).
Pirmkaart, sho lapu aizveert(vai aizliegt) nebuutu iespeejams, otrkaart buutu pilniiga briiviiba kaadu saturu publiceet.
Un, kas pats interesantaakais, jebkursh kas sho lapu skatiitoes, paliidzeetu taas izplatiibai.(Tehnologiski shobriid to izdariit nevar - daudz neatrisinaatas probzas, bet Internet(vai www) uz to pusi virzaas).
Anyway, viss ir atkariigs no taa, ko veelas pats cilveeks.
Negribi - neskaties.
. 2002-03-06 17:25 | atbildļæ½t uz #4728
latvijaa nav likuma kas atziitu internetu par masu meediju
Morgoth 2002-03-06 17:45 | atbildļæ½t uz #4735
Mja... taac secinaajums var rasties(sorry, nelasiiju visus komentus, varbuut kaadam tas jau pieleca)... ka visi, kuri to baigi laadee un lamaa, njem to nopietni... veciisha izvaroshana... anaalaas saapes pensionaariem... nopietni... ev ev, ve4i, a juus gadienaa neesat tieshaam slimi, ka njemat to nopietni... varbuut tas aizskar juusu sleeptaas fantaazijas... un pac fakc, ka jums to paraadiija, netieshi noraadot, ka juus to varbuut pienjemtu, ja ne "etikas skavas", juus jau aizvaino? a? kljuusim taksh godiigi, mums taksh ir vaarda briiviiba... pie tam psihologi dazhrei arii gadaas saprotoshi...
shawn 2002-03-06 17:47 | atbildļæ½t uz #4737
nu wispaar tas loceklis.lv bija viens smirdiigs saits...nu wisaadi briesmu stasti man patiik...pac esmu sadists :))) bet tas bija par daudz...it iipashi apdirst vecus un slimus cilveekus...btw ja tanii tiesaa kautkas notixies ta es varu piedaavaat dazhus loceklis.lv materiaalus kurus es saglabaaju sew uz cietaa...hvz kaapeec :)))
. 2002-03-06 17:50 | atbildļæ½t uz #4738
kaadaa tiesaa? kriminaallieta ir noraidiita, saits ir sleegts pirms pusgada - attopies pilsoni. nesaprotu kaapeec paarveerst cietnis.lv par kaut kaadu tenku vaaceli?
Guru 2002-03-06 17:52 | atbildļæ½t uz #4739
Palsīju mazliet locekli. Foršs atejas humors, atgādināja manus vidusskolas gadus. Mazliet padarbināju fantāziju, pagudroju, kas varētu būt diezgan perversi, un uzklabināju mazu stāstiņu.
..
Izdevās izfantazēt itin nereālas lietas. Ne mirkli neienāca prātā, ka prasts parupjš stāstiņš ar uzdevumu šokēt un varbūt pat smīdināta ar savu bezjēdzīgumu un pārspīlētību, kādā cilvēkā izraisīs naidu.(skat. Mogameda vēlējumu palikt bez zobiem)
..
Manuprāt, katrs varētu uzcerēt pastulbu stāstiņu un perverss no tā nekļūtu, kā arī tas neapliecinātu šī cilvēka nobīdes no ētikas normām. Ja jūs domājat, ka tikai galīgi perverss cilvēks spēj ko tādu izdomāt, tad jūs nenovērtējat cilvēka prāta un iztēles potenciālu.
..
Stāstiņš taču ir netieša forma. Neviens nevar to attiecināt uz sevi personīgi. Atkārtošu citu viedokli, ka nevajag visu pārspīlēt. Pie kā tas novedīs, ja katru uzrakstu "huj" uz sienas tu uztversi, kā uz sevi vērstu un aizvainojošu.
..
sss 2002-03-06 17:57 | atbildļæ½t uz #4741
Jautājums Laaczs, shawn, dm un citiem.
Ko darīt ar:
Merlinu Mensonu
Alisu Kūperu
Nabukova Lolitu
Stalones Rembo
Terminātoru
Hičkoka filmām
Filmu Izdrāz mani
uttutt
Nu ko darīt? Par šīm parādībām dažādos laikos un dažādās vietās ir iesniegtas līdzīga satura pretenzijas kā par loceklis.lv
Kur ir tā robežšķirtne pēc kuras vērtēt?
Guru 2002-03-06 18:05 | atbildļæ½t uz #4743
Paturpinaashu:
Igijs Pops
Deivids Bovijs
Salvadors Dalī
..
loceklis nav nekas jauns. jaunieshi atkaarto sen jau apspeeleetas lietas, kuraam katram cauri jaaiziet.
..
Var jau mest liikumus ap visa veida bohēmu un izvirtības pritoniem. Darīt visu pozitīvo: iet piknikos, makshkjereet, ziimeet utt. Bet visi jau nevar buut vienaadi.
..
Patreizeejai s modelis paraada, ka vislabaak ir likt cilveekus mieraa, ja vien vinji otram rokas pie riikles neliek, un nebriiniities ne par ko, likt visam savaadaakajam virsuu miiksto , ja galiigi nepatiik. Ja tas nebuutu iespeejams, tad taa vienkaarshi nebuutu. Nebuutu shaadu staastinju un citu pekstiju.
..
Aizbrauciet uz Amsterdamu! Paskatieties aarpus sava:
___
| |
| |
|___|
Guru 2002-03-06 18:06 | atbildļæ½t uz #4744
Bija domaats raamiitis - taisnstuuris
?? diskusija ??du vai t?du iemeslu d?? ir sl?gta.
© 2000-2024 Cietnis.lv.
c0ded by laacz
Hostingu piedāvā DEAC
Hardware piedāvā m79
php/mysql on redhat/apache
Statistika powered by counter.lv
Jebkuru materiālu pārpublicēšana vai izmantošana bez atsauces uz cietnis.lv
ir aizliegta. Izmantojot materiālus no cietnis.lv, pirms to darīt, ir nepieciešams
sazināties ar autoru un noskaidrot izmantošanas noteikumus.