Šķiet, ka lielākajām mobilo telefonu ražotājam Nokia ir pienākuši diezgan grūti laiki, jo pēdējā laikā aktīvi parādās informācija par kompānijas izstrādājumu zem kvalitāti.
Sākās viss ar to, ka Vācijā iznākošā avīze
Handelsblatt publicēja rakstu, kurā tika kritizēti Nokia telefonu kvalitāte - līdz pat 70% aparātiem nepieciešams remonts.
Pēcāk Vācijas analītiķu kompānija
DKW publicēja pētījumu, kurā tika aptaujāti lielākie Vācijas mobilo telefonu pārdevēji un servisa centru īpašnieki. Tika noskaidrots, ka visbiežāk Nokia aparātiem "atkaujas" displeji - šajā jomā līderi ir 3310, 3330, 8210 un 6210. Defekts visbiežāk parādās pēc pāris nedēļām no lietošanas uzsākšanas.
Interesanti, ka Nokia pati arī atzīst - jā, mums ir brāķēti telefoni, bet mēs cenšamies laboties. Taču labošanās nesanāk kā gribētos - daudzos servisa centros ir totāls Nokia detaļu iztrūkums.
Interesanti būtu uzzināt, cik bieži plīst Siemens, Ericssoni utt.
Daudzi mobilo telefonu pārdevēji Latvijā zināja pastāstīt, ka tieši Ericssoni ir čempiņi šajā ziņa. Ir pat tā, ka veikals vienkārši atsakās pārdot šīs kompānijas ražojums - mazāk jākreņķē...