Kaut kas tāds ir iespējams tikai Japānā. Kompānija Sony šodien izlaidusi vēl divus suņus-robotus no Aibo ģimenes vārdā Makarons un Latte. Jaunie roboti esot stipri gudrāki (var teikt, ka programmētāji ir labāk pastrādājuši), atpazīstot 75 balss komandas iepriekšējo 50 vietā. Protams tikai japāņu valoda.
Šoreiz roboti ir domāti pašiem jaunākiem. Izrādās, ka iepriekšējie 2 modeļi esot bijuši ārkārtīgi populāri 25-30 gadu vecu vīriešu vidū.
Vienlaicīgi ar Sony paziņojuma, Japānas televīzija Fuji Television paziņoja, ka drīz sāks rādīt jaunu seriālu, kurā galvenās lomas izpildīs dotie roboti. Pie tam, ja pārraides laikā jaunos robotus novietos blakus televizoram, tie atsaukšoties uz komandām, kas tiks dotas ar raidījuma palīdzību. Interactivity saucas:)
Tirgū roboti nonākšot 1. oktobrī un maksās 850$, kas ir divas reizes mazāk nekā iepriekšējie modeļi.