cietnījamajiem lasītājiem paredzētais cietnis
ZinasSpēlesWinampPopsciMobileFailiLinkiViedoklis
08:57 Par maziem zaļiem cilvēciņiem. Skatīt multenes... [www.greenman.ru]
13:15 Zvaigžņu karu jaunākā epizode sauksies Star Wars: Revenge of the Sith un noskatīties to varēsim 2005. gada maijā. [yahoo news]
14:51 No Ņujorkas uz Londonu 54 minūtēs. Tas viss ar vilcienu, kas pārvietosies ar ~8000 km/h ātrumu. Vai tas ir iespējams? [media.dsc.discovery.com]
14:15 Interneta "tētis" iecelts bruņinieku kārtā. [www.digitmag.co.uk]
13:59 Teorija par to, ka melnajā caurumā viss pazūd bez pēdām var izrādīties nepatiesa un 21. jūlijā Stephen Hawking centīsies to pierādīt. [new scientist]
[RSS]



ADVANCED


 Nav cepuminju, nav polla. [kāpēc?]
Floppy diskus...
 
  Izmantoju ikdienā   8% (46)
  Pa retam izmantoju   58% (352)
  Neizmantoju vispār   27% (166)
  Kas ir Floppy?   7% (40)
13 komentāri | visi citi...


Nimepäevalised on:
Erna, Marna
Šiandien vardadieni švencia:
Vainoras, Tautgirdė, Eustrachijus, Fausta

 Hosted by DEAC
 Server by M79

  Aizsūti ziņu par šo elīto rakstu sev, savam draugam vai naidniekam Izdrukā šo nejegā pārkūlo ziņu uz sava exelentā printera Tev gan jau ka ir kaut kas piebilstams par šo megaziņu (comments)  

   Šīgada Games Developers Conference, kas pašlaik norisinās Sanhosē, Microsoft pasteidzās demonstrēt savas jaunās spēļu izstrādes filozofijas, sauktas XNA, pirmos augļus – trīs video filmiņas, kuras tiek renderētas reālajā laikā un sniedz aptuvenu priekšstatu, ko mums gaidīt no jaunās konsoļu paaudzes, kas pārdošanā nonāks 2005.-2006.gadā.
 


   Xbox 2
Nedaudz par XNA – no šī brīža, līdzīgi kā Nintendo, Microsoft liek uzsvaru tieši uz konsoļu programmatūras kvalitāti, neatstājot novārtā dzelžu tehnisko pusi, bet arī nepadarot poligonu skaitu sekundē par galveno jaudas rādītāju. Tiek atkārtotas jau sen dzirdētās frāzes par noteiktas grafiskās kvalitātes sasniegšanu, pēc kuras spēlēm jāattīstās vairāk kvalitatīvi, nekā kvantitatīvi. Tāpēc XNA (Cross-Platform, Next-Generation Architecture), līdzīgi kā DirectX, ļaus izstrādātājiem izmantot jau gatavas iestrādes, kas attiecas uz spēles dzini, fiziku, Dolby skaņu, un galvenos spēkus novirzīt tieži dizainam un spēcīgam A.I. Vienlaicīgi XNA padarīs vēl vieglāku spēļu portēšanu no PC, kur arī tiks izmantota šī tehnoloģija. Protams, galvenais XNA virzītājspēks būs Xbox2.
Microsoft pārstāvji demonstrēja trīs demo, sauktus Xenomorph, Crash Test and Film Noir, kuri esot izstrādāti, izmantojot Xbox2 tehnoloģiskās iespējas. Xenomorph demonstrācijas laikā vairāki poligonāli modeļi gandrīz nemanāmi pārtapa viens otrā, par ko varat arī pārliecināties pievienotajos attēlos.
Krietni interesantāki bija Film Noir, kas pēc savas noskaņas nedaudz atgādināja PC spēlē Grim Fandango pieredzēto, tikai krietni augstākā grafiskajā realizācijā. Pēdējais no demo, Crash Test, liks kājai noraustīties visiem Burnout faniem – par tik detalizēti izstrādātu un pārliecinošu fizikas modeli viņiem laikam nebija nācies pat cerēt. Attēliem grūti raksturot nākamās konsoļu paaudzes spēku, tāpēc iesaku iepazīties ar video:

Xenomorph:
    
Crash Test:
    
Film Noir:
    

   PlayStation Portable (PSP)
Īsta konfekte, ne bilde - tā laikam jāraksturo pirmie reālie attēli (gan pasliktā kvalitātē) no PlayStation Portable - Digital Eclipse izstrādātā action spēle Death, Jr. Neko līdzīgu uz handheldiem mums vēl nav nācies redzēt. Death, Jr. video - te.

    

 
Atpakaļ | Uz augšu | Komentēt (comments)
Prev: Ziņas / Pods.lv
Next: Ziņas / Elektroniskais papīrs jau pavisam drīz
© 2000-2017 Cietnis.lv.
c0ded by laacz
Hostingu piedāvā DEAC
Hardware piedāvā m79
php/mysql on redhat/apache
Statistika powered by counter.lv
Jebkuru materiālu pārpublicēšana vai izmantošana bez atsauces uz cietnis.lv
ir aizliegta. Izmantojot materiālus no cietnis.lv, pirms to darīt, ir nepieciešams
sazināties ar autoru un noskaidrot izmantošanas noteikumus.