Lai izdrukātu šo rakstu, savā browserī izvēlieties File -> Print, nospiediet uz ikonas print, vai arī, ja sanāk, spiediet šeit.
Šī raksta on-line (oriģinālā:) versija atrodama pēc adreses http://cietnis.lv/?id=501141, no kurienes arī šī izdruka ir nākusi.
Jebkura neautorizēta (bez autora piekrišanas) šī materiāla izmantošana var viest bēdīgas sekas. To darīt vienkārši nedrīkst.

Cīnamies par Apollo pakalpojumu kvalitāti?
cietnis.lv (www.cietnis.lv) @ 2002-01-15 12:49:00


Grrr mums iesūtīja šādu te vielu pārdomām. Tas ir fakss, ar kura palīdzību cilvēks ir nolēmis pārtraukt savas mocības un atteikties no HomeDSL pakalpojumiem, jo uzskata, ka tā ir vienkārša naudas šķiešana.
Varbūt, kāds var komentāros vai garākā, publicēšanai paredzētā meilā uz cietnis@cietnis.lv dalīties ar pieredzi/pārdomām par šo tēmu? Kā arī konsultēt jautājumā par iestādi, kura kontrolē Latvijā esošo telekomunikāciju kvalitāti (ja nemaldos, tāda bija), kā arī iespējas mūsu banānu republikā aizsargāt savas patērētāja tiesības sakarā ar sniegto pakalpojumu kvalitātes neatbilstību solītajai?


Sveiki un sorry, neesmu pastāvīgs cietņa lasītājs, tamdēļ īsti nepateikšu, vai šī info ir kas jūs
interesējošs, bet lai kā...
Runa ir par Apollo Mājas DSL pakalpojumu. Seko kopija no mana šīsdienas faksa, ko jau nosūtīju. Iesūtu teksta formātā, lai gadījumā, ja nolemjat publicēt, lasītāji varētu copy&pastēt, ja vēlas :> Cik saprotu, problēmas ir ne tikai man - visādā ziņā no maniem paziņām, kam ir hDSL, visi 6 (kas dzīvo dažādos Rīgas rajonos) ir zemākminētajām līdzīgas problēmas.

------------------------

8008041
Klientu apkalpošanas daļai
Lattelekom


No ..................
p.k. ..................


iesniegums.


Tā kā pēdējā mēneša laikā Jūsu sniegtajam pakalpojumam “Mājas DSL” ir ārkārtīgi zema kvalitāte (savienojuma zudums ar pirmo hopu uz 2-3 minūtēm katras 5-10 minūtes, kā arī līdz pat 70%(!) pakešu zudums jebkurā ilgākā pārbaudes brīdī), kas manā uztverē neatbilst par pakalpojumu maksājamajai cenai, un Apollo klientu palīdzības dienests apgalvo, ka šāda zema kvalitāte ir norma, varu izdarīt vienu no sekojošajiem pieņēmumiem:

a) Pakalpojuma aparatūras servera/rūtera daļas ir nepareizi nokonfigurētas, kas varētu būt atbilstošo Apollo darbinieku zemas kvalifikācijas dēļ;
b) Pakalpojuma klientu skaits pārsniedz aparatūras maksimālo paredzēto slodzi, kas rada vispārēju pakalpojuma kvalitātes zudumu klientiem un šķiet visticamākais variants;
c) Mājas DSL pakalpojuma kvalitāte tiek apzināti pazemināta, spiežot cilvēkus izmēģināt dārgāku (un līdz ar to teorētiski kvalitatīvāku) pieslēgumu.

Neatkarīgi no šo pieņēmumu vai to kombinācijas pareizības vai nepareizības, ar šo iesniegumu lūdzu pārtraukt man pakalpojumu Mājas DSL DSLXXXXXXX, un pārlikt telefonu XXXXXXX uz t.saukto “taupības tarifu”.

Informēju Jūs arī par to, ka ņemot vēra to ka, 1) iesniedzu šo pieprasījumu pirms mēneša 20. datuma, un 2) pakalpojumu “Mājas DSL” tā sniedzēja vainas dēļ nespēju izmantot atbilstoši tā abonēšanas cenai jau no mēneša sākuma, netaisos maksāt par šo mēnesi vairāk kā 1/3 daļu no pakalpojuma “Mājas DSL” ikmēneša abonēšaas cenas, kāda tā redzama Lattelekom izsūtītajos rēķinos – t.i. Ls 9,00 (ar PVN). Lūdzu mani savlaicīgi rakstiski vai telefoniski (mobilais tel. XXXXXXX) informēt, ja šis lēmums Jums rada pretenzijas.

Mans klienta līguma Nr. XXXXXXXX.

« Atpakaļ uz rakstu