Lai izdrukātu šo rakstu, savā browserī izvēlieties File -> Print, nospiediet uz ikonas print, vai arī, ja sanāk, spiediet šeit.
Šī raksta on-line (oriģinālā:) versija atrodama pēc adreses http://cietnis.lv/?id=1874879, no kurienes arī šī izdruka ir nākusi.
Jebkura neautorizēta (bez autora piekrišanas) šī materiāla izmantošana var viest bēdīgas sekas. To darīt vienkārši nedrīkst.

Zilo logu papildus iespējas
Kuģis (kugis@cietnis.lv) @ 2002-10-05 11:12:00



Zinu, ka šī sekojošā ziņa ir pīle, bet pati doma ir vienkārši jautra, tāpēc atļāvos to publicēt. Tātad, sakarā ar to, ka Microsoft Redmondas galvenajā mītnē nesēž muļķi un tur tāpat ir lieli speciālisti daudzos naudas pelnīšanas veidos, nolemts, ka uz leģendārajiem Blue Screen Of Death (BSOD), kurus pazīst ik viens Windows lietotājs arī var nopelnīt.

Šie kļūdu paziņojumi, protams, ir Windows kauna stabs, taču Microsoft nolēmusi, ka stāvoklis ir jāuzlabo mēģinot padarīt to vairāk user-friendly, taču tas neesot izdevies, tāpēc pieeja ir vienkāršāka – pārdosim reklāmas laukumu uz šiem BSOD.

Tā piemēram, piesaistot ASV populārāko alus ražotāju kā reklāmdevēju, Microsoft iesaka ieraugot BSOD atvērt kādu Budweiser alus pudelīti (Wazup! Waspasaaa? Wazaaa!) un kamēr notiek restarts un visi dati tiek pazaudēti iemalkot putojošu alutiņu (kurš, starp citu, ir pilnīgi nebaudāms) uz bēdām. Nu pasakiet, ka nav ģeniāli?!

Vienu var garantēt droši – strādāt ar Windows būs tagad vēl interesantāk – izmantojot tautā iemīļotu Windows Automatic Update fīču jaunas reklāmas tiks ielādētas arvien jaunākas un par vienveidību nebūs jāuztraucas.

Ziņas oriģināls ir atrodams šeit.

« Atpakaļ uz rakstu