Lai izdrukātu šo rakstu, savā browserī izvēlieties File -> Print, nospiediet uz ikonas print, vai arī, ja sanāk, spiediet šeit.
Šī raksta on-line (oriģinālā:) versija atrodama pēc adreses http://cietnis.lv/?id=1869845, no kurienes arī šī izdruka ir nākusi.
Jebkura neautorizēta (bez autora piekrišanas) šī materiāla izmantošana var viest bēdīgas sekas. To darīt vienkārši nedrīkst.

AI geimeriem...
John Doe (latven@inbox.lv) @ 2002-09-09 14:30:00



Ballerium
Ballerium
   Cik bieži, spēlējot kādu spēli, Jums ir gadījies, ka tiekat pārtraukti tieši spēles karstākajā momentā, kad katra sekunde ir uz skaitu. Tādos brīžos parasti vai nu atnāk draugs vai arī iezvanas telefons. Šajā brīdī tiek nospiesta pauze un, vēlāk turpinot spēli, ritms ir zaudēts un jau gandrīz uzvarētā misija ir jāsāk no sākuma...

   Savdabīgu risinājumu dotajai problēmai ir izgudrojuši Izraēlas programmētāji un jau to veiksmīgi realizējuši kādā Online spēlē ar nosaukumu Ballerium. Sistēmas būtība ir sekojoša, spēles laikā visam spēles procesam seko savdabīga AI programmiņa, kas pēta spēlētāja spēlēšanas stilu - taktiku, uzbrukumus, utt. Kad pie spēlētāja ieradies viesis vai iezvanījies telefons, spēle tiek atstāta nevis pauzes režīmā, bet gan nodota minētā AI apgādībā, kas balstoties uz "redzēto" turpina spēli. Ja spēlētāja taktika jau no paša sākuma ir bijusi slikta, tad arī izskolotais spēlētājs to nespēs vērst pa labu. Lai arī izgudrojumu par lietderīgu nosaukt būtu grūti, ideja, jāatzīst, ir unikāla.

Sīkāk lasīt BBC News (angliski), Xterra.ru (krieviski).

« Atpakaļ uz rakstu