Lai izdrukātu šo rakstu, savā browserī izvēlieties File -> Print, nospiediet uz ikonas print, vai arī, ja sanāk, spiediet šeit.
Šī raksta on-line (oriģinālā:) versija atrodama pēc adreses http://cietnis.lv/?id=1756909, no kurienes arī šī izdruka ir nākusi. Jebkura neautorizēta (bez autora piekrišanas) šī materiāla izmantošana var viest bēdīgas sekas. To darīt vienkārši nedrīkst. Doom III iekārtojas spēļu industrijas dīvānā. Doom III, viena no šī brīža lielākajām aktualitātēm, ir nolēmis priecēt ne vien PC cienītāju acis, bet arī grafiski izlutinātos konsolistus. Uz kā tad mēs viņu šoreiz portēsim? Tas nav skaidrs, bet ir iespēja, ka Doom III parādīsies Xbox pasaulē, bet, paldies Dievam, tikai pēc PC versijas iznākšanas. E3 izstādes sākumā dažs labs nolēma nodarboties ar spekulēšana ziņoja, ka Doom III būs tīra konsuļu spēle ,un vēl pagājušā gada vasarā Džons Karmaks, ID galvenais programmētājs, teicās, ka spēles uzlabotais grafiskais engine būs vislabāk piemērots Xbox. Bet tagad E3 izstādē tika pasludināts, ka D3 tiks izlaists tikai uz PC. Hmm , domas viņiem ātri mainās ,jo tagad jau atkal domā par portēšanu! Bet par nelaimi konsolisitiem, tas prasīts kādu laiciņu, lai portētu D3. Iemesls? Lūdzu pie vainas ir D3 izsalkums pēc jaudīgiem, dzelžiem (E3 laikā tas savu geimpleju demonstrēja uz 2.4GHz Pentium 4 PC! ar jaunākās paaudzes ATI grafisko karšu palīdzību). P.S. Runājot par to, ka ID Software E3 izmantoja ATI kartes, es piebildīšu, ka D3, šķiet, pirmajā prezentācijā vispār(Apple konferencē!!!), ID Software izmantoja GeForce3.Intriģējoši kāpēc nVidia produkcija tika nomainīta pret ATI ? Laikam pie vainas ir Karmaka nepatika pret nVidia soli, triku ar GeForce4 MX kartēm. (...vai arī nVidia jaunais grafiskais čips vēl nav tik gatavs, kā Ati veidotais, turklāt tas vēl neliecina par abu karšu jaudām. Raver) |