Lai izdrukātu šo rakstu, savā browserī izvēlieties File -> Print, nospiediet uz ikonas print, vai arī, ja sanāk, spiediet šeit.
Šī raksta on-line (oriģinālā:) versija atrodama pēc adreses http://cietnis.lv/?id=1733656, no kurienes arī šī izdruka ir nākusi. Jebkura neautorizēta (bez autora piekrišanas) šī materiāla izmantošana var viest bēdīgas sekas. To darīt vienkārši nedrīkst. Katram savu aģentu! Katram sevi cienošam radošās jomas darbonim, vai tas būtu mūziķis, aktieris, rakstnieks, dzejnieks, u.t.t., ir savs komercaģents, kurš vaiga sviedros cenšas pēc iespējas dārgāk pārdot sava pārstāvamā talantus par to saņemot vien simboliskus peļņas procentus ;). Bet ne par procentiem šis stāsts. Līdz šim aģenti bija tikai cilvēkiem nu tādiem ar miesu un asinīm, bet kopš vakardienas, 2002. gada 20. maija, pie sava komercaģenta ir tikusi arī mis Lara Krofta (Lara Croft ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ņemot vērā, ka kopš pirmās videospēlas par Laru Kroftu radīšanas brīža 1996. gadā ar viņas vārdu saistītie ieņēmumi sastāda aptuveni 1,2 miljardus dolāru, EIDOS mārketinga speciālisti padomāja un lēma, ka Lara Krofta nav neko sliktāka par māksliniekiem ar miesu un asinīm, un ar aģentūru Creative Artists Agency (CAA), starp kuras klientiem ir arī Dženifera Anistone (Jennifer Aniston ![]() ![]() Tad nu, laipni lūgtum reālajā pasaulē Lara, tā teikt. Vienīgi uzprasās jautājums: kas tālāk ? Pēc news.yahoo.com ![]() |