Lai izdrukātu šo rakstu, savā browserī izvēlieties File -> Print, nospiediet uz ikonas print, vai arī, ja sanāk, spiediet šeit.
Šī raksta on-line (oriģinālā:) versija atrodama pēc adreses http://cietnis.lv/?id=12349110, no kurienes arī šī izdruka ir nākusi.
Jebkura neautorizēta (bez autora piekrišanas) šī materiāla izmantošana var viest bēdīgas sekas. To darīt vienkārši nedrīkst.

Audi 2004 A8 L - tehnokrāta spēkrats
NewGuy (newguy@cietnis.lv) @ 2003-04-28 01:18:00


Kaut arī cietnis.lv diez vai ir kādreiz informējis par jaunumiem no autobūves industrijas un nemaz negrasās to darīt arī tuvākajā nākotnē, tas nenozīmē, kas nevaram pastāstīt par kādu jaunu automašīnu paskatoties uz to no tehnoloģisko ieviesumu skata.

Piemēram, Audi 2004 A8 L, kuru pārdošanā sola laist jau šī gada vasarā un pilnīgi iespējams, ka šis modelis ir pašlaik visvairāk tehnoloģiski bagātais automobilis, kuru iegādāties varēs ne tikai miljonāri, bet arī cilvēki ar pieklājīgiem ienākumiem, bet astronomiskiem – sākuma cena mašīnai ir 68,000$.

Ko tad pircējs iegūst nopērkot automašīnu par šādu cenu un kāpēc viņam labāk nenopirkt vismaz trīs Opel Vectra ar biezāko komplektāciju (Elegance)? Protams, Audi pirmajā vietā izstrādājot šo modeli ir likusi braucēju drošību un ērtības – tā piemēram, uz jumta novietotas saules baterijas, kas nodrošina automašīnas sasilšanu ievērojami ātrāk pirms esiet ieslēguši dzinēju – piemēram, ja ziemas laikā uz darbu dodaties plkst. 8.00, variet uzstādīt apsildes sistēmas ieslēgšanos 7.45 un iekāpjot automašīnā braukšanas uzsākšana būs ievērojami patīkamāka. Ak jā, arī atslēgas aizsalšana jums nedraud – slēdzene tiek apsildīta.


Gadījumā, ja mašīnas dators uzskatīs, ka gaiss riepās ir par maz vai par daudz, vadītājs tiks par to savlaicīgi informēts. Gadījumā, ja vadītājs ir padevies brangāks miesā, stūre automātiski nedaudz paceļas uz augšu tikko mašīnas dzinējs tiek izslēgts, lai cilvēkam būtu vienkāršāk tikt ārā no mašīnās. 

Mašīnā iebūvēti divi LCD ekrāni – viens no tiem izvietots uz priekšējā paneļa uzreiz aiz stūres un rāda informāciju no CD atskaņotāja vai radio uztvērēja, kuru vadības taustiņi izvietoti uz mašīnas vadības stūres. Savukārt uz otro displeja var tikt parādīta vai nu GPS informācija t.i. karte vai arī TV raidījumi un DVD filmas. Ja izmantojat GPS, tad sistēma automātiski brīdinās jūs par to, ka tuvojaties kādam jums pagriezienam uz kuru nepieciešams nogriezties – tātad, nomaldīties būs visai pagrūti. Mašīna iebūvēti 8 skaļruņi un skaņas sistēma automātiski palielina vai pazemina skaļumu atkarībā no automašīnas braukšanas ātruma un protams ir pieslēgta pie handsfree sistēmas.

Protams, 2004 Audi A8 L nekļūs par tautas mašīnu un to nevarēsim ieraudzīt tik kuplā skaitā kā Opel vai kādu citu – vienkāršiem pircējiem paredzētu automašīnu. Galu galā Audi pozicionē šo modeli kā luksus klases pārstāvi ar attiecīgu cenu un attiecīgām prasībām no pircēja puses, kurš visdrīzāk nēsā Rado pulksteni, uzvalks ir no Armani un apavi kā minimums no Lloyd. Taču pasapņot mums nav liegts un esam pārliecināti, ka daudz tehnoloģijas no šīs mašīnas būs pieejamas vienkāršajos modeļos jau tuvāko gadu laikā...

Sagatavots pēc Wired materiāliem

P.S. Lai man piedod auto guru par iespējamām neprecizitātēm.

« Atpakaļ uz rakstu