Lai izdrukātu šo rakstu, savā browserī izvēlieties File -> Print, nospiediet uz ikonas print, vai arī, ja sanāk, spiediet šeit.
Šī raksta on-line (oriģinālā:) versija atrodama pēc adreses http:///?id=12349842, no kurienes arī šī izdruka ir nākusi.
Jebkura neautorizēta (bez autora piekrišanas) šī materiāla izmantošana var viest bēdīgas sekas. To darīt vienkārši nedrīkst.

3DMark`03 jauns updeits (320)
Pink (pink@cietnis.lv) @ 2003-05-02 17:36:00


Šā gada 29. martā somu karstie puikas no Futuremark corp. ir laiduši populārai pasaulē un arī Latvijā, jaunu updeitu, savai 3d videokaršu testa programmai 3DMark`03.
Ar ko arī klātesošos varu apsveikt, jo ir veikti diezgan lieli uzlabojumi programmas darbībā.


Īsumā, kas tad jauns ir nācis klāt:
Key technical points:
  • Now supports Microsoft DirectX 9.0a.
  • Professional version includes customization tools for different skins.
  • Anti-Aliasing (FSAA) and full frame pixel shader post-processing can now be used simultaneously. (NOTE: DirectX 9.0a runtime must be installed for this functionality).

New Features:
  • Added appropriate tools for creating custom skins for the 3DMark03 user interface.
  • Added a new benchmarking option which forces PixelShader 1.1 code path in game tests 2 and 3.
  • "Submit Saved Result" feature enabled in 3DMark03 Free Version.
  • 2 new command lines added: "fixedfps" and "disableopt".

Fixes & Updates:
  • CPU & VPU/GPU MHz detection functionality updated.
  • Installation issue solved.
  • Fixed all reported issues with results in Excel.
  • Fixed ImageQuality Test issues.
  • Updated System Info.
  • Improved driver detection.
  • XML issues solved.
  • All other reported & identified problems and bugs in 3DMark03 have been solved.

Updati var novilkt pie mums, toties pašu testa programmu varat novilkt izstrādātāja mājas lapā.

« Atpakaļ uz rakstu