cietnījamajiem lasītājiem paredzētais cietnis
ZinasSpēlesWinampPopsciMobileFailiLinkiViedoklis
08:57 Par maziem zaļiem cilvēciņiem. Skatīt multenes... [www.greenman.ru]
13:15 Zvaigžņu karu jaunākā epizode sauksies Star Wars: Revenge of the Sith un noskatīties to varēsim 2005. gada maijā. [yahoo news]
14:51 No Ņujorkas uz Londonu 54 minūtēs. Tas viss ar vilcienu, kas pārvietosies ar ~8000 km/h ātrumu. Vai tas ir iespējams? [media.dsc.discovery.com]
14:15 Interneta "tētis" iecelts bruņinieku kārtā. [www.digitmag.co.uk]
13:59 Teorija par to, ka melnajā caurumā viss pazūd bez pēdām var izrādīties nepatiesa un 21. jūlijā Stephen Hawking centīsies to pierādīt. [new scientist]
[RSS]



ADVANCED

ļæ½odien vardadienas svin:
Aldonis, Agija, Ranta, Gudrūna
*/?> Nimepļæ½evalised on:
Joonas, Joakim, Kimmo
ļæ½iandien vardadieni ļæ½vencia:
Virmantas, Rusnė, Meda, Ferdinandas, Gvidonas

 Hosted by DEAC
 Server by M79


 da worst
 pods
flash.lv
?>  self
*/?>
  Aizsļæ½ti ziļæ½u par ļæ½o elļæ½to rakstu sev, savam draugam vai naidniekam Izdrukļæ½ ļæ½o nejegļæ½ pļæ½rkļæ½lo ziļæ½u uz sava exelentļæ½ printera Tev gan jau ka ir kaut kas piebilstams par ļæ½o megaziļæ½u (94)  
 
Skat?t koment?rus: vilt?gi | vienk?r?i
 
Stefuks 2002-05-21 12:36 | atbildļæ½t uz #8698
Nu re, tagad tevis deelj apleejos ar mineraaluudeni. Sen nebiju shitaa izjautrojusies :DD Taa tik turpinaat, nav ko te muuseejos vilkt sektaa iekshaa :DD
Stupicz 2002-05-21 12:46 | atbildļæ½t uz #8699
Heh... Kugjim jautri gaajis.. Es parasti liidziigaas situaacijaas laipni paluudzu likt mani mieraa. Ja tas neliidz, tad protams nevisai laipni.. Bet nu Kugja atteikums ir super :) Vajadziibas gadiijumaa atljaushos nociteet.. :)
nnm 2002-05-21 12:47 | atbildļæ½t uz #8700
Who is "murmoņi"? Krišnas?
mjaa! 2002-05-21 12:52 | atbildļæ½t uz #8702
shitaadus cileecinjus neesmu sastapis. buutu interesanti papeetiit! :) manupraat, arii lielaas religjijas ir cilveeku chakareeshana. Sorry, ja kaadam tas ir uzbrauciens. tas taa nav domaats, esmu iecietiigs, ja mani liek mieraa, tachu pasham pietiek ar savu Dievu, kam nevajag ne bazniicas, ne moshejas, ne celjos krishanas, ne greeksuudzes. dziivoju saskanjaa ar dabu, savu sirdsapzinju un man ir OK.
gude 2002-05-21 13:01 | atbildļæ½t uz #8704
NLP izmanto ne tikai murmonji, bet jebkura tv, rekalmas industrija un kaut vai tas tiek/tiks pielietots tuvakaja veleshanu kampanjaa. To taa nedaudz maaca zurnalistiem un ari PR studentiem. Domaju, ka murmonjiem taa nav tira NPL, bet ljoti rupigi izstradata strategija, kas balstas psihologijas un socialajas zinatnees. Iespejams, ka maldos, ja kads zin par sho temu daudz, varetu apstastit. Bet tos murmonjus aizvakt:) - skatit laacz.lv:)
toms 2002-05-21 13:32 | atbildļæ½t uz #8707
ir tada 70 gados izdota garmata - Amerikas Biedi, tur viss rakstits ka un kas ir amerikaa ar religiju, jaa tas ir bizness, komercija, kas balstaas uz sektu saverveto parsvaraa piespiedu ziedojumiem.
NewAge 2002-05-21 13:35 | atbildļæ½t uz #8708
www.mormons.org - ja kaads nezina kas ir murmonji
Boo 2002-05-21 13:35 | atbildļæ½t uz #8709
he he he .. laps :D
Pink 2002-05-21 13:38 | atbildļæ½t uz #8710
Nu shinii jautaajumaa es tikai piekriitu, arii lielaas bazniicas ir liela afeera un cilveeku chakareeshana. Isteniibaa visa taa padariishana worko uz luuzeru leeticiibu, imho gaisa pardoshanu burcinjaa. Me tieshi taapat paljaujaas tikai uz savu dievu, tic sev un labam pasaulee. Un taapeec jau es neesu atteists. Neaiztiec mani un es savukaart neaiztikshu tevi. Besii ka kaads uzskata ka vinju dziives uzskati ir tikai un vieniigi pareizaakie, mees visi esam mazi beerni shajaa lielajaa un skarbajaa pasaulee un ljaujiet mums maaciities no savaam kljuudaam un guut savu dziives atzinju un jeegu. Dziivojam tik vienreiz, man nau 100% garantijas par to kas notiks tad kad manis nebuus.
elfz 2002-05-21 13:49 | atbildļæ½t uz #8711
imho mOrmoņi odnako. www.mormon.org.
elfz 2002-05-21 13:50 | atbildļæ½t uz #8712
echh, nokaveeju ar commentu... kaads jau pasteidzaas. kameer lasiijos pa mormon.org-u, taa kaads jau priekshaa.
emils 2002-05-21 13:51 | atbildļæ½t uz #8713
Mormonji ir gatavaa sviesta programma, tieshi taa pat kaa Jehovas liecinieki. Tragiskaakais ir tas, ka parastajiem sektas locekljiem par to nav ne mazaakaas jeegas. Studeeju destruktiivaas sektas un tur bija shaadi tadi labumi(t.b. gatavais sviests), kas nu nekaadi netiek afisheetiun atklaati, taapeec paarliecinaat kautkaadu nabadzinju, kas ljoti prasmiigi(tur nu jamie ir meistari) ir ievilkts sektaa, padariits atkariigs, ka tas viss ir totaalais bullshits - neiespeejami. Shitaadi meesli savukaart chakaree dziivi ne tikai sev, bet arii normaaliem cilveekiem - kristieshiem, jo no malas biezhi vien jau neredz - kas ir kas.
eyeless 2002-05-21 14:11 | atbildļæ½t uz #8716
COol :D .. naw ko uzbaazties normaaliem cilvekiem ar sawu superpuper ticiibu :DDD
Vistu Zaglis 2002-05-21 14:12 | atbildļæ½t uz #8717
A es pašā mormoņu epicentrā veselu gadu nodzīvoju. Smagi bij, bet izturēju :)
Tā ka par šiem savdabjiem ir daudz ko teikt sakrājies.
Pravietis 2002-05-21 14:21 | atbildļæ½t uz #8719
Iesaku shaados gadiijienos, kaa arii tad, kad jums piesienas ar graamateleem un veel visaadu citaadu no nezin kurienes izvilktu suudu chupu, dariit shaadi:
a) Pagriezties pret austrumiem(nu, tas it kaa vienalga, bet kaut kur vajag no uzbaazigaa sektanta aizgriezties) un sviniigaa balsiii nodeklameet: 'Nav cita dieva kaa Allahs un Muhammads ir vinja pravietis'.
b) Izstiept raadiitaajpirkstu un mazo pirkstinju vienaa plaknee(tas isteniibaa ir zhests - simboliska aizsardziiba pret ljaunu aci) un zemaa, labi nostaadiitaa balsii ieduukties(iereekties, saakt gaargt, noshnjaakt): 'Esss Esssmu Antikristsss!!!!'
Paliid z, jei bogu, paliidz.
Wiseguy 2002-05-21 14:26 | atbildļæ½t uz #8720
Ehh, šitie ļautiņi kaitina. Nesen man viens meitietis piesējās par dzīves jēgu un nesaskaņām pasaules virsū, kuras traucē cilvēkiem dzīvot. Viņa man pajautāja vai es kādreiz strīdos, atbildēju, ka regulāri. Tad jamā sāka jautāt vai man garšo saldējums, pateicu, ka negaršo, tad jamā dikti gribēja zināt, kas man garšo, pateicu, ka alus garšo. Un tad bija labākais viņas teksts, vai es alu labprāt jauktu ar sūdiem. Ķipo doma bija, ka dzīve ir alus un strīdi ir sūdi. Pateicu, ka alu ar sūdiem gan nejauktu, bet pastrīdētie gan ir veselīgi, jo dzīvot interesantāk. Tad par to tēmu viņa aizvērās un sāka jautāt ko es domāju par jauniešu attiecības ar alkoholu, par savstarpējām attiecībām, par seksu pirms laulībām. Tad es viņai pateicu, ka cilvēkam ir veselīgi pagaršot produktu pirms viņš iepērk to lielā daudzumā, tb pamīlēties ar meiteni pirms nolemj ar viņu dzīvot visu mūžu. Tad nu gan viņai mute bija ciet un mēs pašķīrāmies. Un tas ir tikai viens gadījums no vairākiem.
Datorpods 2002-05-21 14:38 | atbildļæ½t uz #8721
es pac eju tajos kursos kurus tu nosauci,itkaa tie nau domaati launiem noluukiem bet gan lai tiktu galaa ar sevi,saviem keerkjiem etc.Taa ir ljoti noderiiga lieta,tos kursus vada 1 vsk,6;7dienaas no 10 riitaa liidz 16:00.Maxaa 10 ls 1a diena.Ljoti noder dziivee.Bet nu tie mormoni man ari besii,kaa utis lien virsuu visiem
mjaa! 2002-05-21 14:54 | atbildļæ½t uz #8723
prieks, ka neesmu taads 1-iigais! :)
kristapz 2002-05-21 15:15 | atbildļæ½t uz #8725
mjaa.. a kas tie par keerkjiem ar kuriem juus tur tiekat galaa? ;)
mjaa, 10ls viena diena. nav jau brinums ka visvisaadu shito sektu vadonji ir bezmazvai miljonari un pashas sektas ir ljoti biezas.
Wiseguy 2002-05-21 15:18 | atbildļæ½t uz #8726
Nu veel bija gadiijums, ka man viens, peec paskata kaa laacz, uzmaacaas ar biibeli. Nu negaidiiju no taada cilveeka shitaadus tekstus. Vai es esot lasiijis biiblei. Nu esmu lasiijis, un nonaacu pie secinaajuma, ka tas ir bullshit, vismaz prieksh manis, taa vinjam arii pateicu. Jamais taa neko, paskatiijaas un pateica, lai dievs staavot man klaat. Nez tie bija draudi vai laba veeleejumi?
Gvarvins 2002-05-21 15:41 | atbildļæ½t uz #8727
biibele smagi rullee!!!
no jamaas sanaak toletes papiira vesalam gadam!
Viltis 2002-05-21 15:56 | atbildļæ½t uz #8728
Ja Tu Grarvin nekaa nerubii no Biibeles, tad nespamo bezjeegaa! Lai gan evoluucijai Darvinisma izpratnee neticu, tomeer uzreiz var redzeet, ka no peertikja esi izceelies!
arteck 2002-05-21 16:12 | atbildļæ½t uz #8730
rēēēēēēēka :) Kuģis, labi atbildēji, tas īstenībā ir jāmāk. Es pagaidām to neesmu apguvis, kā atkratīties no visiem šitiem jocīgajiem.
Krahabors 2002-05-21 16:12 | atbildļæ½t uz #8731
Varbuut shim senchi veel kokaa tup un nemaz nav nokaapushi?
kerglis 2002-05-21 16:19 | atbildļæ½t uz #8732
izskataas, vieniigaa probleema Tavaa dziivee, ka nav kur likt naudu :))
critter 2002-05-21 16:19 | atbildļæ½t uz #8733
:))
reiz braucot tramvajā biju liecinieks tam, kā kāds amerikāņu jaunis melnā uzvalciņā uzsāka it kā nejaušu sarunu(krieviski) ar diviem latviešu tīņiem(apmēram, "cik ir pulkstens"), bet viss arī beidzās ar runām par dzīves jēgu, dieva ceļu un uzaicinājumu apmeklēt viņu dievkalpojumus konkrētā vietā un laikā.
Viltis 2002-05-21 17:01 | atbildļæ½t uz #8735
Critteram. Visu cieņu Tavam viedoklim, tomēr gribu uzsvērt, ka Latvija ir brīva valsts un katram(!) ir tiesības izteikt savu viedokli(izņemot LR Krimināllikumā paredzētos gadījumus). Mormoņi un citi kristīgo konfesiju pārstāvji jau nesaka neko sliktu, neaģitē uz karu, vardarbību, narkomāniju vai prostitūciju, vai ne? Ja Tev vai kādam citam nepatīk, lūdzu neklausies, vai lūdz pārtraukt, tomēr tas liecina, ka Tev(precīzāk - tam, kas ir Tevī) ir bailes no Jēzus Kristus, dzīvā Dieva dēla!
BugsBanny 2002-05-21 17:03 | atbildļæ½t uz #8736
Malacis Kugji! Taa tureet! Diemzeel es veel ar nemaaku tik labi atkatiities no shitaadiem te fruktiem.. Bet vajadziibas gadiijumaa ar atljaushos Tavus fraazi citeet:))
Gremlins 2002-05-21 17:39 | atbildļæ½t uz #8738
Ai Kugi, ja tu zinatu, kas viniem ir apaksa.. Tas ir trakak, ka komercija, narkotikas. Man viens klasesbiedrs aizgaja ciet..konkreti ar viniem. Morale - katram savs! Un pats galvenais murgs - biju pagasgad Ungarija-Egere.. nu tipa musu Kuldiga. Dieva aizmirsta pilseta. Eju pa ielu, uzskrienu virsu mormoniem.. automatiski savu- ari te ta serga.. A dzeks galvenais saprata.. nezinu vai LV bijis vai ka.. bet seja bija konkreta :))
tec 2002-05-21 17:51 | atbildļæ½t uz #8740
Gan jau ka tik pieklājīgi neteici :)
Gremlins 2002-05-21 18:25 | atbildļæ½t uz #8744
Teicu automatiski un automatiski man nav tieksme lamaties. Mos dzeks nebija gaidijis uzbraucienu arzemju valoda.. maybe.
wer 2002-05-21 18:48 | atbildļæ½t uz #8745
Mormonos ja esi iesaistits tad 10 procenti no ienakuma obligataa kaartaa jaatdod.(Tas iesaakumaa) pec tam pats visus iipassumkus atdod vinjiem. Mormonjiem vecus nabagus nevajag ...
Stupicz 2002-05-21 19:02 | atbildļæ½t uz #8746
Taa ir ne tikai murmonjiem.
Arii 7. dienas Adventisti un cik zinu Baptisti ziedo desmito dalju no saviem ienaakumiem. Ash man pat reiz raadiija konkreetu tekstu biibelee, kur tas teikts. Cik nu katrs to nopietni uztver, tas pasha zinjaa. Es personiigi censhos dziivot kautkaadaa saskanjaa ar Dievu, sevi un sabiedriibu. Un atrakstiito desmito dalju nemaksaaju. Lai piedod man tie, kas domaa, ka taa dariit nav labi. A man taa desmitaa dalja ir interneta jautaajums maajaas. Sou, es labaak baudu netu, nekaa priecaajos, ka kaadam esmu atdevis dalju savas naudas.
Lord RameX 2002-05-21 19:23 | atbildļæ½t uz #8747
henh man kaukad riga pa ielu brienot piesejas vienc tipinsh(naunejausmas kadas tur sektas) sak jem viiraku, nu man pof es jam uciet to stieniti ko man dod ja jau tjipo nahaljavu tak njemshu
sdagraabju to struntu un taisos doties talaak - asi man stute kaukaadas gramatas rokas es saku ka krieviski nemaaku soruiii, labi sis sak be t kauko tak bazniicai vari ziedot - saku ka studentc esu un nevaru gan un taisso slaat taalaak bet ta shisska la ipa sveetiito viiraku iedodot 50 santiimus es dodu shim to virtaku pasaku pa ruskomu ko pavinju domaaj un saku ka pa 50 santiimiem centra nopirkshu visu pacinju, paraustu plecus un ignmoreejot to tipu dodos taalaak pa savaam djeelaam
Dreef 2002-05-21 21:08 | atbildļæ½t uz #8752
He he. Maaciities ir labi. Vinji pashi laikam dziives skolai gaajushi cauri un tagad gudri citus var maaciit ;-). Tipa atceros kaut kaadus taalos 90-tos, kad Latvijaa viss tikai saakaas, un tad modee bija piedaavaat darbu uz ko daudzi arii uzkjeeraas. Protams arii es kaa jauns studentinjsh buudams uzkjeeros un aizgaaju uz 1.rg, kur teicaas, ka buushot paarrunas. Tipa domaaju, ka viss ok. Aizvilkos un skatos, ka kaadi 20 purni jau priekshaa un vienaa klasee aktiivi kaut ko njemaas ;-). Es neko. Atrodu to dzusi un taa man saak skalot smadzeni. Es kaa mieriigs puisis, klusi noklausiijos vinjas sakaamo, un pie sevis visu teikto paarsmadzenjoju. Cik atceros, tad bija kaut kaadas tur kartes jaapeerk ar ko var dabuut visaas pasaules malaas atlaides - laikam zelta, platiina un veel kaut kaada. Toreiz veel kartes nevienam taa laaga nebija un taas taa forshi spiideeja ;-))). Tad kad shii pabeidza savu staastaamo, saaka skatiities uz mani - kaadeelj man acis neiemirdzas un nekaadas reakcijas. Shii veel nepaarliecinoshi taa pajautaa - nu tad juus njemsiet to karti un straadaasiet? Redziet(raada uz blakus solinja), ka arii Luuseena straadaa un pelna lielu naudu, pie tam veel sanjemot atlaides visaas pasaules malaas, pie tam katrs tevis atrastais klients pelniis arii prieksh tevis. Es shai - ne. Kam man to? Un shii atkal kaa dzejoliiti visu no saakuma ;-). Labi ka tresho reizi vairaak nestaastiija, bet uz Luuseenu nepaartraukti raadiija. Ja kaads nezin, tad vinja ir taa, kas tajaa daamu popsaa, dziedaaja - dziedaataaja. Taa Dreef nekljuva par kaarteejo lameri ar zelta karti kabataa ;-).
Pink 2002-05-21 21:28 | atbildļæ½t uz #8755
Piesaukt bubuli - Jeezus Kristus mees visi maakam, bet vai kaads ir padomaajis arii ar personisko uzskatu briiviibu? Kaapeec man ir jaklausaas kaada cilveeka - mormonja spriedeleejumi? Es zinu kur vinji atrodaas, un ja gribeeshu uzzinaat par "dziives jeegu" es atradiishu vinjus kur tie tusee. Vai kaads no mormonjiem nau padomaajis ka varbuut autobuss nau taa piemeerotaakaa vieta kur uzzinaat dziives jeegu? Vai vienmeer agresiivaa agjitaacija ir taa lapaakaa? Kaapeec cilveekus chakareet? Cilveeks vienmeer greekos, neatkariigi no ticiibas. Kaapeec araabi ar ebrejiem karo? Kaapeec dazhu idiotu delj izceljaas kari - ticiibas kari. Dievs, ja vinsh ir, cilveekiem ir viens, kaapeec muzhdien dazhiem idiotiem skiet ka vinju slavinaataa ticiiba ir taa lapaakaa?
emils 2002-05-21 21:30 | atbildļæ½t uz #8756
Galu galaa 10taa tiesa nav kautkaadas konkreetas bazniicas izdomaajums. Tas tiesham ir rkstits Bibelee. Cik nu katrs to ievero, tas nu ir vinja zinjaa. Bet vienam maaciitaajam paprasija - cik daudzi cilveeki tavaa draudzee maksaa 10to tiesu. Jamais teica: visi. Aah, tad jau laikam bagaata bazniica - nee, nav visai. Kaa ta taa? Nu apmeeram tresdalja maksaa bazniicaa, paareejie kas nemaksaa bazniicaa to atstaaj kautkur citur.
Pink 2002-05-21 21:31 | atbildļæ½t uz #8757
Internets taatad ir velna izdomaajums :)))))
emils 2002-05-21 21:31 | atbildļæ½t uz #8758
Btw, daudzi te izteicaas, ka dziivo saskanjaa ar Dievu un sabiedriibu, dabu un veel sho to un Bibeli nelasa, utt utjp. Kaa tu zini, ka dzivo saskanjaa ar Dievu, ja nezini neko par vinju? Tas taa - vispaareeji. Bet nu diskusijas par dziives jeegu un religjiju - erpt, smaga lieta.
emils 2002-05-21 21:34 | atbildļæ½t uz #8759
lol! Tieshi taa, un McDonalds ir velna priekspostenji! ;DDD Btw, kad naakamreiz kaads jums meegjinaas ar Darvinismu uzbaazties, tad iesakiet jamajiem atvert TV aizmuguri un paskatiities iekshaa un iedomaaties, ka tas viss ir radies liela spraadziena rezultaataa un vai arii evolucioneejis no mazinja radioaparaatinja.
Stupicz 2002-05-21 22:03 | atbildļæ½t uz #8764
Lasu Biibeli, bet reti, jo visaa visumaa diezgan nejeedziigs murgs. Taapat nevareetu teikt, ka nekaa nezinu par jamo. Par sevi esmu droshs, a paareejie, lai katrs pats par sevi atbild
kerglis 2002-05-21 22:57 | atbildļæ½t uz #8773
A kaa Tu zini kura Biibele ir pareizaa? Varbuut Muhameds ir tas iistais, varbuut Buda...
Ja Dievs ir, tad domaaju, ka vinam pasam nav nojausmas ne par Allahu, ne Jeezu Kristu, vins vienkaarsi ir. Vismaz man taa skiet.
Pink 2002-05-21 23:00 | atbildļæ½t uz #8774
Soore , Biibeli esu lasiijis, i veco deriibu i jauno, bet nu soore, taa graamata ir dziivs neirolingvistikas piemeers, der jebkurai paaudzei. Biibele kaa bubulis, Biibele kaa mistika. Tipo satieci cilvi-mormoni-sektantu jamais piemin biibeli, citee jamo kaa akls paklausiigs jeers, tjipo taa tachu esot bijis kaa Biibelee rakstiits un taa tas buus kaa biibelee rakstiits, tjipo dari to, dari sho, ja nedariisi tad buus tas. Bet kad pajautaa par to un to, staaf klusu, jo nau apmaaciits. Bet pats interesantaakais ka Biibele ir ljoti gudra cilveku psihologjijas graamata. Pietiktu ja katrs cilveeks ieveerotu 10 Baushljus, tad uz zemes buutu paradiize. Un kas attiecaas "Kaa tu zini, ka dzivo saskanjaa ar Dievu, ja nezini neko par vinju? Tas taa - vispaareeji." Es varu atbildeet uz sho jautaajumu, jo es zinu ka Dievs par mani zin, un man nau jasatraucaas. Jo kaa gan es nonaakshu tur kur man janonaak. Elle, paradiizee, skjiistiitavaa. Viss logojaas tachu. Ne, taa ko, ciniijamais pats galvenais sisteemas administraatora kungs - Dievs.
ml 2002-05-22 00:56 | atbildļæ½t uz #8784
vajag mormonjus deriigi izmantot
piemeeram viens mans klasesbiedrs kaadus 2 meeneshus pirms anglju valodas eksaamena gandriiz katru dienu diskuteeja ar vienu mormoni, kaut arii galvenokaart par biibeles teemaam, bet nu sarunvaloda vinjam tieshaam juutami uzlabojaas, vins arii atklaataa tekstaa teica, lai tas mormonis labo vinja kluudas runaajot :))
markizs 2002-05-22 08:37 | atbildļæ½t uz #8787
a tev patiktu kad tev naktu klaat chalmaa teepris chalis un teiktu 'allah akbar! Naac uz muucu mosheju es tev pastastishu par dzives jeegu', tam tu arii teiktu ka vinjam ir bail no dziivaa dieva deela? vai arii tu sekotu kugja piemeeram un kratiitos no vinja valjaa?
gude 2002-05-22 08:51 | atbildļæ½t uz #8788
Es neticu nevienai regigijai un uzskatu, ka tas viss ir viens liels BULLSHITS. Ja cilvekiem, ka Emils uc ir nepiecieshams uz kadu paljauties un nav iekshejas spejas/gribeshanas tikt galaa ar sevi, tad vinjs droshi var iet savus dieva celjus utt. Pats IDIOTISKAKAIS man skiet uzspiest citiem cilvekiem it kaa ko labu, bet patiesibaa vinjus pakljaut, un shadi mazie emilinji to dara namaz par to nedomajot, itkaa piedavajot ko labu:) neiegust jau vinji, bet tie, kas stav aiz visa taa. Par 10to tiesu, BLJAVIENS, kapec man ir jadara ta, kas rakstits kautkadaa gramataa, kuru nav pat zinams, kas ir sarakstijis. Tas ir muljkibas. ES ari varu kautko uzrakstit un uztaisit baigo reklamu, jus man maksasiet???? Protams, ka nee. Besii aaraa, ka cilveki ir tik leeticiigi un ka vienmer gaida kaut ko no kada, ka kads kautko iedos - kaut vai paradizi, laimi uc. BULLSHITS. dieva NAV, nav bijis un nebus, tas viss ir lai vaditu sho lielo aunu baru!!!!!!!!! Un par Jezu kristu runajot tas ir tads pats mitologisks tels kaa sniegacilveks, tikai par vinju ir uzraktits. Nu bljavins kads vinjsh tur svetais, padomajiet - bija mate Tereze, parasta labdariga sieviete, tagad vinja nomira un vinju gada laika taisas kanonizet - tatad iecelt sveeto kaartaa - tas nozime vinja bus tada pati svetaa kaa kristus - un pec nez cik tur gadiem uzradisies kautkada sektinja, kas vinju pielugs un izkasis 10to dalju no saviem biedriem. Nu SMIRD tas viss. Paskatieties, kas ir publiskojies pasaule par priesteru pedofiliju - nu kur ir tas dievs, ka atljava draazt mazus bernus??? KUR ir???? Muki visu laiku jau no viduslaikiem ir njemushi prieksha mukenes, un dieva vardaa ja???
varbut dievs pats ir viens liels pedofils, kas ir pelnijis, lai vinjam norauj olas??????????
sorry par rupjibam, bet emocijas...
gude 2002-05-22 08:54 | atbildļæ½t uz #8789
laikam jau vajadzetu ari aizliegt komentet ari rakstus par religiju, tapat ka par lattelekom:) savadak rupjibas vien panesas:)
critter 2002-05-22 09:15 | atbildļæ½t uz #8790
-> Viltis 2002-05-21 17:01 | atbildēt uz #8735
"Latvija ir brīva valsts un katram(!) ir tiesības izteikt savu viedokli(izņemot LR Krimināllikumā paredzētos gadījumus)."
viennozīmīg i! :)

"Ja Tev vai kādam citam nepatīk, lūdzu neklausies, vai lūdz pārtraukt"
nu, nu! es tev tramvajā iečurāšu kabatā un tu ari mani vari lūgt "pārtraukt", vai arī vienkārši vari to ignorēt. :))
"tas liecina, ka Tev(precīzāk - tam, kas ir Tevī) ir bailes no Jēzus Kristus, dzīvā Dieva dēla!"
abet tas, vecīt, nu pavisam vairs nav smieklīgi. pārliecīga reliģiozitāte norāda uz subjekta problēmām garīgajā sfērā. aizej pie laba psihoanalītiķa un parunā par Dzīvā Dieva Dēlu un ko tev nodarīja, kad tu biji maziņš!
mjaa! 2002-05-22 09:24 | atbildļæ½t uz #8793
Dievs, vismaz man, ir abstrakts jēdziens. Tāds kā labais tēls. Pietiek ar to, ka ticu tam, ka labais vairo labo pasaulē, savukārt ļaunais - ļauno. Tad nu arī cenšos vairāk darīt labus darbus. :)
Videnes laikā esmu studējis dažādas reliģijas, katrā no tām ir kaut kas labs un kaut kas tāds, kas man galīgi nepatīk. Līdz ar to neesmu nevienas piekritējs, taču noliedzējs arī ne, jo katram ir tiesības izvēlēties, kam ticēt. Man ir izveidojies savs pasaules uzskats un es nesaku, ka tas ir tas pareizais, taču tas ir MANS. Un es cenšos dzīvot saskaņā ar to.
Galu galā visu izšķir cilvēks - tas, ka viņš kādas idejas vārdā dara nelabus darbus, nenozīmē, ka pati ideja ir slikta, bet gan viņš pats. Galvenais, manuprāt, ir pašam domāt, kas ir kas, nevis ļaut kādam sev to ieborēt!
Viltis 2002-05-22 09:25 | atbildļæ½t uz #8794
Cieniitais Gude, saprotu un respekteeju Tavu viedokli jautaajumos par kristietiibu. Patieshaam, no malas skatoties situaacija nereti izskataas dramatiska. Nemeeginaashu attaisnot ne muukus, kuri patieshaam ir draa**shi muukjenes, ne arii pedofiilos priesterus. Tomeer, ne visi, kuri sauc sevi par kristieshiem, taadi ir. Bez tam, tas, ka persona ir kristietis nenoziimee, ka vinja ir sveeta un negreeko.
Otrkaart, maate Tereze nekad(!!!) nav bijusi un nebuus tik sveeta kaa Kristus, jo Sveetaa Triisvieniiba ir Dievs. Un pats Dievs ir teicis, ka Tev nebuus citus dievus tureet, kaa vien vinju. Tas, ka cilveeki pieluudz zelta teljus(Tereezi, Zilaa kalna Martu, Kashpirovski...), ir vinju pashu iniciatiiva.
10taa tiesa. Njaa... izskataas tas peec biznesa bishku. Tomeer taa nav tik liela summa, lai buutu par to veerts uztraukties(saliidzini ar sociaalo nodokli :)), pie tam Bazniica laiciigaa pasaulee arii nevar darboties tikai uz luugshanaam, reaalai darbiibai vajag bishku naudinju, vai ne? Tas, ka negodiigi cilveeki sho naudu izmanto savtiigos noluukos nav ne Dieva, ne Biibeles, bet vinju pashu iniciatiiva.
P.S. Dievs noteikti nav pedofils, jo shaadaa gadiijumaa vinsh buutu radiijis tikai viirieshus un mazus beernus :)
P.S.S. Tu, Gude, noteikti neesi ceelies no peertikja, jo Tavas domas ir paaraak logiskas. Tas liecina, ka Tu pie shiis teemas veel atgrieziisies.
mjaa! 2002-05-22 09:34 | atbildļæ½t uz #8795
man izveidojies tāds priekšstats, ka lielākā daļa t.s. kristiešu "tic" Dievam tikai tāpēc, ka viņiem ir bail degt mūžīgās liesmās pēc nāves. tad arī vāra podus un pēc tam ejot uz baznīcu mēģina tos izpirkt, rast kaut kādu mierinājumu-cerību, ka varbūt Dieviņš apžēlosies un ņems viņu paradīzē. tas ir tikai IMHO. pašam baznīcas u.c. svētvietas asociējas ar kaut ko skaistu un svētu, ko ļoti labprāt apciemoju laikā, kad tur nekas nenotiek.
Kuģis 2002-05-22 09:39 | atbildļæ½t uz #8796
EEEEEEE`!!!!! Viss. Pietiek! Katrs paliek pie sava! Izraadiets vismaz minimaalu cienju viens pret otru!!!!!! OFF!!!!!
gude 2002-05-22 09:40 | atbildļæ½t uz #8797
...i dont want to start any blasphemous rumours, but i think that gods got a SICK sense of humour, and when i die, i expect to fing him laughing...(dM,blasphemou s rumours)
cien. vilti, man ir nedaudz gruti saprast kaa cilveki, kaa tu spej to uztvert tik nopietni, bet kaa jau zinaam - saprashana dieva davana:)) un citats augshaa pilnigi apraksta visu ko es domaju par sho lietu.
p.s mati terezi kanonizet gatavojas Roma, kas pec visiem priekshrakstiem parstav dievu zemes virsuu. ne?
p.s.s esmu celies no savas maates.
Viltis 2002-05-22 09:46 | atbildļæ½t uz #8798
Paldies par atbildi.
Protams, ja Tu man tramvajā sāktu čurāt kabatā, es Tevi lūgtu pārtraukt; ja Tu to nedarītu, es būtu spiests Tevi lūgt pārtraukt vardarbīgā ceļā :)
Otrkārt, daru zināmu, ka man neviens neko nav nodarījis, kad es biju maziņš. Tāpat, es neuzskatu, ka esmu pārlieku reliģiozs. Standarta psihoanalītiķis var tikai reproducēt zināšanas, ko viņam ir ieborējuši padomju laika zinātnieki(tjipa, ateisti, materiaalisti utt.), neredzot nekaa vairaak par materiaalo pasauli.[Ja es sāktu stāstīt par maziem sarkaniem rūķīšiem un zaļām fejām, es ņemtu vērā Tavu padomu par psihoanalītiķi :)] Cilvēkiem ir tendence noliegt tā eksistenci, ko tie nesaprot, vai ne? Cilvēki noliedza, ka zeme ir apaļa, ka pastāv mikrobi, sakot, ka tas ir BULLSHITS. Aprobežots, infantils uzskats, vai ne? Tīri vai gribētos tādus cilvēkus sūtīt pie psihoanalītiķa :)
KKTK 2002-05-22 09:53 | atbildļæ½t uz #8802
"Un pats Dievs ir teicis, ka Tev nebuus ..."
Vai naf kaadam mp3 saglabaajies? Mozz kaadam ir uz kaada latvijas FTP? Baigi gribeetos noklausiities... :D
KKTK 2002-05-22 09:57 | atbildļæ½t uz #8805
Leeticiigu cilveeku netruuka, netruust un veel ilgi netruux... Taa kaa augsne ir un buus laba visaadaam sektaam...
Drausmiigs nikums vieniigais ir par to ka arii gurus un talantiigus cilveekus shie kautkaa speej savaakt un pakjaut sev - taalaak jau tie kljuust galiigi nozzeelojamie radiijumiem ar stipri skalotaam smadzeneem... :(
Insomnia 2002-05-22 10:14 | atbildļæ½t uz #8809
Abet medaalim ira divas puses.
Tumsaa skjersielaa es labaak sastopu jaunieti-mormoni, jejovas liec., katoli vai kaadu citu kristieti :) , nekaa jaunieti-narkomanu.
Kaut gan viens otru neizsleedz! :)
KKTK 2002-05-22 10:27 | atbildļæ½t uz #8811
Neesi nu tik drosh - atceries veesturi, par krusta kariem....
Viltis 2002-05-22 10:28 | atbildļæ½t uz #8812
-> gude 2002-05-22 09:40
1) Cik ilgi mēs dzīvosim? 70- 90 gadus(+/- 20). Kas būs pēc tam - tas ir jautājums, ko arī Tu noteikti sev esi uzdevis. Tārpi aprīs? Ķermeni- jā, bet garu- nē. A kas tad ar garu? Jau n-tos gadsimtus cilvēki par to domā, filosofi raksta un tanatalogi pēta un analizē. Viennozīmīgas zinātniskas atbildes vēl nav. Atbilde ir tikai Bībelē.
2) Roma gan nepārstāv Dievu zemes virsū. Nav atšķirības, vai Dievu lūdz Rīgā, Romā vai Tokijā. Ar to māti Terēzi jau ar nav tik traki- šamējie vienkārši grib parādīt, cik garīgi attīstīts un labs var būt cilvēks, kas ir kopā ar Dievu.[Ja gatavojas viņu pielūgt, tad viņi toč ir jukuši!]
3) Tas ir ļoti labi, ka Tu esi cēlies no mātes(ne no mēģenes :)), bet skatoties paaudžu ķēdīti kādus pārsimt tūkstošus gadu tālāk, cerams Tu nenonāc pie pērtiķa, vai vēl ļaunāk - pie gļotu piciņas :)!
Nemēģināšu Tevi ne par ko pārliecināt, redzu, ka esi pietiekami saprātīgs, lai cienītu citus uzskatus, kaut arī tiem nepiekrīti!
Insomnia 2002-05-22 10:43 | atbildļæ½t uz #8815
Kalap Tu domaa, ka Svetaa inkviziicija atkal stradaa? :)
Swaps 2002-05-22 11:03 | atbildļæ½t uz #8816
Nu vispār ja jau Dievs ir tik labs, tad kāpēc viņš ir tik atriebīgs. Tipa, sanāk, man jāpiedot saviem parādniekiem un tiem kas man darījiši pāri :), bet viņš var jebkuru sodīt kad vien ienāk prātā. Man vairāk izskatās pēc kautkāda diktatora, kurš diktē savus noteikumus, un kurš pārkāps, tas tiks sodīts.
Nu labi, var jau grēkus nožēlot. Bet nu arī stulbi sanāk, zinu daudzus "ticīgos", kas ir baigie maitas, gatavi izdarīt visu, lai citam būtu sliktāk, un tad katru dienu iet uz baznīcu un ir baigi ticīgie. Nu bet ko var gribēt no tautas, ja piem. mācītājs vienās bērēs sāk klaigāt, kādi tie skolotāji slikti, uz baznīcu nestaigā, un šie visi degs elles liesmās?! Ai, nu vispār baigi daudz kur var piekasīties. Teiksim tā, es neredzu, ka tā ticība un Dievs reāli eksistētu. Un ja es ticēšu visam, kas rakstīts kaut kādās grāmatās, un ko man uz ielas mēgina iestāstīt, tad ātri vien var vienkārši nojūgties. Bieži ir sajūta, ka daudzi staigā uz baznīcu tādā kā rezerves variantā, tipa, sagrēkošu, bet ja dievs tomēr ir, tad visādam gadījumam arī izsūdzēšu gŗekus :)
Baigi muļķīgi
markizs 2002-05-22 11:13 | atbildļæ½t uz #8817
1) ir simtiem atbilzhu.
katra religija dod atbildi, un tu nesi spejigs pieradiit ka bibeles atbilde ir taa vieniigaa un pareizaa.
es nesaku ka atbilde ir slikta, bet ka taa ir viena NO.
2) pac nesi jucis?
3) darvina teorijas nav tas pashas labaakaas, esmu dzirdejis daudz labakas evolucijas idejas, tiesa ne tik plashi izplatiitas, bet toties logiskaakas.
"Nemēģināšu Tevi ne par ko pārliecināt, redzu, ka esi pietiekami saprātīgs, lai cienītu citus uzskatus, kaut arī tiem nepiekrīti! "
uz to var atbildet tikai vienu :
redzu, ka neesi pietiekami saprātīgs, lai cienītu citus uzskatus, kad tiem nepiekrīti!
Viltis 2002-05-22 11:22 | atbildļæ½t uz #8820
->Swaps 2002-05-22 11:03
Cien. Swap, Tev ir pilnīga taisnība. Dievam pieder autoritāra vara, jo viņš ir Radītājs. Tomēr, visus kā ienāk prātā viņš nesoda. Pastāv spēles noteikumi, kas ir fiksēti Bībelē un Dievs pilnīgi vienmēr vadās pēc tiem un arī cilvēkiem šie noteikumi ir saistoši.
Par grēku nožēlošanu. Njā... tādi cilvēki ir. Tā nav normāla situācija. Tomēr, jāatceras, ka kristietis ne vienmēr ir morāles etalons, tomēr sabiedrība viņus uzmana visvairāk un tā vien gaida, kad šamējam paslīdēs kāja, un, diemžēl arī paslīd. Tas nenozīmē, ka Dievs ir slikts, bet gan to, ka cilvēka griba ir vāja. Ir divi principi: Ne visi, kuri sevi uzskata un sauc par kristiešiem patiesībā tādi ir :) un baznīcā iešana vien nepadara cilvēku par krietnu un taisnīgu cilvēku. Ja cilvēks iet uz baznīcu tikai "aiz neko darīt", viņš ir nometis zemē laiku.[Būtu labāk gājis uz Admirāļu klubu šautriņas pamētāt, kādu glāzi sīvā iemest.] Atšķirības nav nekādas.
Piekrītu, staigāt uz baznīcu rezerves variantā ir ne tik vien muļķīgi, bet arī absolūti stulbi un bezjēdzīgi!
kerglis 2002-05-22 11:27 | atbildļæ½t uz #8821
Bet kapeec ir jaatic kaut kaadiem pasaku teeliem? Un domaat, ka Dievs muus visu laiku ietekmee un novero. Verbuut Dievs ir pati daba, kas muus radiijusi un palaidusi muus muusu celaa.
Viltis 2002-05-22 11:28 | atbildļæ½t uz #8822
Reliģiska satura jautājumus vislabāk uzdot ekspertiem!
http://www.baznica.lv/jautaa.php?jaut=maac
Viltis 2002-05-22 11:41 | atbildļæ½t uz #8823
-> markizs 2002-05-22 11:13
1) ir simtiem atbilzhu un katra reliģija dod atbildi? Jā - dod. Kā teica Salamans, tad "Visam ir vērtība, bet ne viss der!"
2) pac nesi jucis? Nē,
3) darvina teorijas nav tas pashas labaakaas, esmu dzirdejis daudz labakas evolucijas idejas, tiesa ne tik plashi izplatiitas, bet toties logiskaakas.
Piekrītu, ka evolūcija pastāv, tomēr cilvēki no pērtiķiem nerodas :) To apliecina, piemēram fakts, ka, ja tik ļoti pērtiķis vairs nevarēja palikt pērtiķis un kļuva par cilvēku, tad kādēļ tie pērtiķi nav izmiruši? ŠIs pats princips attiecināms uz visām sugām.
Apgalvojumam, ka "redzu, ka neesi pietiekami saprātīgs, lai cienītu citus uzskatus, kad tiem nepiekrīti!", nepiekrītu. Nevienu par muļķi vai jukušu es nesaucu un argumentus "tas tā ir, jo tā es domāju" neizvirzu. Neredzu, kas Tev liek domāt par to, ka es necienu citu uzskatus.
Viltis 2002-05-22 11:48 | atbildļæ½t uz #8826
Droši vien kratītos no viņa vaļā, tomēr respektētu viņa viedokli un nerādītu ar pirkstu pie deniņiem vai nesauktu viņu par %@#$@
Scorpion 2002-05-22 12:03 | atbildļæ½t uz #8829
El Salamo Alieko kashkjupuuzhnji :-))
Esmu ruudiits kjeceris, kas no katras ticiibas panjem to labaako - no Kristieshiem - viinu, no Islaama - uudenspiipi, neatceros no kaa panjeemu meitenes, alu un r&r :-)))
katraa gadiijumaa - atradushi jau te teemu par ko matus skaldiit <g>
markizs 2002-05-22 12:20 | atbildļæ½t uz #8831
"Piekrītu, ka evolūcija pastāv, tomēr cilvēki no pērtiķiem nerodas :) To apliecina, piemēram fakts, ka, ja tik ļoti pērtiķis vairs nevarēja palikt pērtiķis un kļuva par cilvēku, tad kādēļ tie pērtiķi nav izmiruši? ŠIs pats princips attiecināms uz visām sugām."
shis teksts neliecina par labu tev:
iedomajies tev ir suga 'sunis parastais', tu njem vienu exemplaru un apstaro shamo un baro kjimiju samajam kamer tas mutee un pec 20 paaudzem izskatas pavisam savadaak. rodas 'Suns Sapiens'
tu shamo izlaid teiksim saulkrastos, shis ir gurds, dziivo njemas, vairojas etc.
BET taa deelj vien visi parejie sunji neizmirs!
tas pac par pertikjiem un humanjiem.
peritkji un humanji viens otram netrauceja pirms miljoniem gadu kad humanis te paradijaas. tagad protams, kad humanji savairojas lidz 5 miljardiem vienibu tad pertikjiem atliekt tikai est kjimiskos atkritumus un shamie mirst aaraa.
oh well. looks like you are not worth my time.
markizs 2002-05-22 12:21 | atbildļæ½t uz #8832
tapec ka tas ir cilveka dabaa - gribet visam vienkarshu izskaidorjumu. nu un cilveki arii pienjem vispatikamako. redz sazhiem nepatik ka shamie varetu but celushies no pertikjiem, nu tad luk shamie pievershas murmonjiem u.c.
markizs 2002-05-22 12:22 | atbildļæ½t uz #8834
es vienreiz pazvaniju uz kristigo rachinju, demogogi shamie ir baisie bet beigas es uzdevu jautajumu uz ko shamie nezinaja atbildi nu tad mani arii atvienoja :P
Viltis 2002-05-22 12:31 | atbildļæ½t uz #8836
Tas, protams, make sense, bet tomer neizskaidro, faktu, kā gļotu piciņa radās par cilvēku, vai ne? :)
Un arī to, kādēļ nav starpstāvokļu starp pērtiķiem un cilvēkiem(ja neskaita atsevišķus indivīdus :))
Viltis 2002-05-22 12:32 | atbildļæ½t uz #8837
Njā, tas ir nelāgi... tas tomēr nepierāda, ka Dieva nav, bet pierāda, ka cilvēka prāts ir ierobežots.
markizs 2002-05-22 13:18 | atbildļæ½t uz #8845
jaaa tieshi starts tavoklju trukums norada uz darvina teorijas nepareizibu.
bet ir citas labaakas teorijas, bez tieshas saiknes start civekiem un pertikiem(radinieki proitams paliek) kur ir smuki paradiits kaa gļotu piciņa parveršas par cilveku :P
markizs 2002-05-22 13:47 | atbildļæ½t uz #8851
heh. ok vardbuut mans praac arii ir ierobeshoc :)
ok jautajumu ari varu nocitet pec atminjas:
J>hmm. a ebreji tak bija tie galvenie varonji visos bibeles stastos vai ne?
A> nu jaa
J>tad kapec ebrejiem ir tikai viens dievs bet kristieshiem trisvieniiba? taatad ebrejiem nav taisniba? taatad taas tautas kurai 'dzivais diva dels' bija kjeninsh pectechi galigi visu sagrozijushi? :)
A>...
*smirk*
Viltis 2002-05-22 13:55 | atbildļæ½t uz #8853
wow! Bet tajā teorijā mana izpratnē ir viens mazs trūkums...
Modelēšu situāciju: Ja amēbai baro ķimikālijas, tā ~50% gadījumu paliek dzīva(izcili optimistiska prognoze amēbai! :)), ~50% no gadījumiem, kad šamējā paliek dzīva, viņa zaudē reproduktīvās spējas..(damn!, neraža baigā..). Stop. Tātad iespēja izdzīvot amēbai līdz 20. paaudzei ir 0,0000001, resp. 1/1000000. Mjā... Un šis cipars rodas tikai ideālā vidē, ideālos apstākļos! :)
Bez tam, vairāk kā 90% gadījumu ķimikāliju iespaidā amēbai rodas šādi vai tādi defekti(njā, neforši..). Tātad, lai viņa kļūtu par Infuzoriju tupelīti, iespēja ir baigi mazā. Ja arī tomēr sagadīšanās notiek un mēs Tupelīti esam ieguvuši - tas ir tikai pirmais solis! Tālāk atkal sagadīšanās, un atkal, un atkal.... Vai tik daudz sagadīšanās ir iespējamas???
markizs 2002-05-22 14:12 | atbildļæ½t uz #8855
kaadas kjimikalijas? par ko tu runaa?
vinekarshi VISAS gļotu piciņas lēnām mainās, tā kura ir krutākā izdzivotāja taa arii izdzivo un lenam partop par tupeliti.
un taa nav nekada sagadishanaas.
istenibaa taadi lecieni gan bija savadaak aprakstiiti.
tipa vienas sugas ietvaros notiek konkurence kaa rezultataa var izveidoties dazhadi apakshpaveidi, bet jaunas augstaka limenja sugas rodas kad notiek kvalitativi lecieni.
es riktigi neaceros bet bija aptuveni taa: bakterija uzaudzee vel kaukadu apvalku tur un ras rodas tupelite.
bet labak es nemuldeshu par temaam ko es riktigi neparzinu, visi kristigie sludinataji ir mega demagogi tapeec man nav nekadu izradzhu shajaa striidaa vinneet.
kaarleens 2002-05-22 15:58 | atbildļæ½t uz #8868
he he me ar shos llautinjus ir maniijis liepaaja un tosojas vinji parasti tieshi liepaajaas autenee nu, ko zinaasim tagad kaa vinjus atshuut, bet risinaajums ir vienkaarshs braukt ar kreisajiem liepaajas mikrinjiem gan jau ar tiem disciplinaarie mormonji nebrauks ;)((he vieniigais stiprus nervus vajag nesaas tie mikrinji videeji ar aatrumu 140 - 150 km/h :D)
Kanibaals 2002-05-22 17:24 | atbildļæ½t uz #8874
Anti Darvinisti nevar aptvert to, ka evoluucija notika miljardu gadu laikaa. Tik milziigaa laika gaitaa nav probleemu paarveersties ameebai par cilveeku.
Vienu gan es nesaprotu, kurš gan ir radīijis pašu radiitaaju(dievu)?
Swaps 2002-05-22 17:28 | atbildļæ½t uz #8875
Vispār runājot par ticību Dievam, es neesmu ticiigs, bet mani dažreiz pārsteidz tās dusmas no "ticīgo" puses, kad tie uzzin, ka neticu Dievam. Uzreiz uzskata mani par kautādu bandītu vai tamlīdzīgu. Bet īstenībā man paziņas bieži pārmet, ka esmu pārāk labs, un daudzi to izmanto savā labā. Tāda nu tā pasaule ir...
red 2002-05-22 19:05 | atbildļæ½t uz #8881
interesanta diskusija kaa reiz paneesaajusies. savulaik atminos, ka pie mana dziivoklja durviim zvaniija divi dzhekinji pilnu chumidaanu graamatinjaam, taa ap 13 un 19 gadinjiem. pie tam jaunaakais man ljoti dedziigi staastiija ka ja es ticeeshot dievam, tad liidz uz 2000. gadu pasaulee vairs ljaunuma i ne kripatas nebuushot. un tad i man zheel palika to mazo ljautinju, kam pashiem veel praatinja pamaz un visaadi aanusi vinjiem skalo galvas. biibele manupraat ir aarkaartiigi interesanta graamata un nenoliedzu, ka satur baisi daudz gudriibas, tomeer lai tur aprakstiitaa sisteema darbotos ir vai nu jaaiet klosterii vai vienkaarshi jaaatdod gali. liidz ar to tas ir lieki. visu cienju!
PoRToSS 2002-05-22 20:37 | atbildļæ½t uz #8886
Starpcitu moraalajaa saapee ir bazniicas punkts lv 'piesmieshana'. Bet runaajot par tiem sektantiem tas tas pac kas buut narkotiku atkariibaa.
BTW nesen kaadu weekendu pa TV5 raadiija kautkaadus sektantu liideri kas baigi lasiija spredikjus. Man diesko normaals vinjsh nelikaas bet daudzi cilveeki zaalee transaa gandriiz vai sitaas ar galvu pret griidu...
Viltis 2002-05-23 00:00 | atbildļæ½t uz #8895
->markizs 2002-05-22 14:12
Par ķimikālijām skat. "iedomajies tev ir suga 'sunis parastais', tu njem vienu exemplaru un apstaro shamo un baro kjimiju samajam kamer tas mutee un pec 20 paaudzem izskatas pavisam savadaak. rodas 'Suns Sapiens'"
Tas, ko es gribēju teikt ir, ka pēc 20 paaudzēm iespēja, ka rodas Suns Sapiens ir 1/1000000, pārējos gadījumos rodas Suns Exitus Letalis :), vai vienkārši Suns Daunus. Tomēr tāda iespēja ir un es nenoliedzu kā neiespējamu.
Bet, ja kā "Kalnietis" no gļotu piciņām "tā, kura ir krutākā izdzivotāja taa arii izdzivo", kādēļ tad pārējās arī izdzīvo???
P.S. Interesanti bija ar Tevi, Markiz parunāt. Tavs viedoklis ir pamatots un argumentēts, nevis "Tu esi muļķis, jo domā savādāk" :)
Fredis 2002-05-23 01:42 | atbildļæ½t uz #8897
pirms Kristus atnākšanas viņi vēl nezināja, ka Dievam ir dēls. bet katrā ziņā priekšstatu par divvienīgu Dievu viņiem ar nebija :/
vispār jau to trīsvienības koncepciju pieņēma kaut kur ap 300 - 400 gadu
Fredis 2002-05-23 01:46 | atbildļæ½t uz #8898
man gan tie mormoņi normāli džeki liekas!
ja ar šiem satusē bez bazara par reliģiju, tad foršs pīpls izrādās :)
markizs 2002-05-23 13:35 | atbildļæ½t uz #8922
nu nee. saproti viena picinja ir vikrutaakaa konkreta videe, tur shamaa arii savairojas un dominee kamer citas picinjas ir spiestas dzivot ne tik patikamaa videe vai arii izmirt. taa kaa dalja pielaagojas, salja izmirst.
piemeram taas mildardu gadu vecaas bakterijas kuras dzivo vulkanos neviens nav izedis no vietas, tapeec ka neviens negrib :)
nu bet par to kjimiju es mineju kaa piemeru musdienu gjenetikai, domaa mutacijas rodas tikai dabigi? visam ir piemeklets savs bolts taa teikt, gan mutagenas vielas gan starojumi etc.
un ja nopietns specialists kjersis pie darba tad vinjam bus pie kajas 9999999 suns exitus letals ja varees iegut vienu suns sapiens.
Viltis 2002-05-23 16:54 | atbildļæ½t uz #8934
Ar 1 suni tomer ir par maz... :) Ja nu vienigi šis mutācijas rezultātā izrādās hermofrodīts! :)
markizs 2002-05-23 21:05 | atbildļæ½t uz #8949
pilnigi pietiek ja tas ir virieshu kartas sunis :)
anti-christ 2002-05-27 13:16 | atbildļæ½t uz #9053
DIEVA NAV ir tikai elektromagnetiskais lauks. ;) Karoch Pink ir taisniba- ari kristietiba ir sekta tikai ar vislielako piekrishanu. =) Tas viss ir bullshits un mums ir skaidrs ka bez sexa mes nerodamies. :) Es ticu citplanetieshiem,jo galu gala visums ir par lielu lai mes butu vienigie. IZN'T That RITE?
aija 2002-05-27 22:56 | atbildļæ½t uz #9064
pazīstu mormoņus personīgi. mormoņu ticība izplatās nevis izcilas teorijas dēļ bet tapēc, ka izveidojuši praktisku sadzīves strādājošu modeli kā pavārgrāmatu. mani tāda laidaru domāšana gan nepievelk.
validole-korvalole 2003-06-02 16:11 | atbildļæ½t uz #21040
Valters un Rapa - "Vai Dievi ir tādi" - par sektām.
uzrakstīts populārzinātniski, bet uzskatāmi.
vēl, krieviski: "Polārissss" grāmatnīcās
- Dvorkins: "Ievads sektu pētniecībā"
"vvedenije v sektovedenije"
plus optom runetā, krievijā ar sektām iet vēl trakāk kā šeit un attiecīgi arī tēma ir vairāk pētīta.
Elder Asshole 2004-05-24 19:21 | atbildļæ½t uz #23582
mees ar tiem mormoniem igriijam fuuzi taa ka nevajag d...
IZMISOZI 2004-08-12 21:46 | atbildļæ½t uz #24005
Esmu kārtīgs letiņš(pagāns), un laikam izdarīju lielu kļudu apņemdams par sievu sektas jaunā paaudze biedreni, cerēju, ka cilvēks nāks pie prāta, bet nekā, grēko tāpat kā es un vēl slavē dievu,????? ,ģimenē nepārtraukti strīdu utt, utjp,nēesam precējušies vēl gadu, bet nu jau jāšķiras!!!
Labais mormonis 2004-10-31 01:49 | atbildļæ½t uz #24348
Mormoņi! Esmu pats no Pēdējo Dienu Svēto Jēzus Kristus baznicas (Mormoņu baznīcas), un varu teikt tā! Jūs patiesībā nemaz nezināt, kāda ir ši ticība, jūs tikai visi pamanāt slikto, bet lai paši aizietu un uzzinātu vai šī baznīca ir patiesi baznīca, neviens nevēlas! Ja jūs ticat Dievam, tad arī atnākot uz mūsu baznīcu un paņemot Mormona grāmatu, kas ir Dieva vārdi, par ko varu liecināt! Lasot šo grāmatu un lūdzot vai tā ir patiesa, Svētais gars Juma dos atbildi! :) Jēzus Kristus izveidoja savu baznīcu uz zemes, kad bija dzīvs, vai ne? Un tātad, viņam bija 12 apustuļi, kas viņam palīdzēja vadīt Jēzus Kristus baznīcu. Tad, kad Jēzu sita krustā, arī viņa 12 apustuļus vajāja un viņi visi kopā nezināja kā pareizi vad;it baznīcu, tapēc bez starpnieka ar Dievu, viņi nevarēja vadīt baznīcu! Viņi sadalījās un pieturējās pie Bībeles likumiem un tā, kas viņiem likās ir svarīgs, bet ne visu patiesību! Tāpēc radījās daudz un dažādas baznīcas - Luterāņi, katoļi, baptisti un tā tālāk! Bet vairākus simtus gadus atpakalj, zēns vārdā Džozefs Smits, bija neizpratn''e par to kurā baznīcā viņam būt, jo ģimene dalījās!!! Un Džozefs lasīja bībeli, un izlasīja, ka vajag pazemīgi lūgt, par to, kura baznīca ir pareiza! :) Un tad viņam parādījās Dievs un Jēzus, jo viņš bija pravietis! Viņam Dievs un Jēzus deva spēku atjaunot Jēzus Kristus baznīcu, tādu, kāda tā bija, kad Jēzus bija uz zemes! Tā arī katrs no jums var uzzināt par to vai ši ir patiesa baznīca! :) Vajag lūgt ar pazemīgu sirdi un tiešām vēlēšanos to uzzināt! To visu, ko es raxtiju pareizi, es raxtīju Jēzus Kristus vārdā. Āmen
Gaidīšu jūsu meilus! :) Paldies, ka izlasījāt! :)
 
Kļæ½ tevi saukt? 
Kļæ½ds tev meils? 
Un ko teiksi? 

ļæ½sa pamļæ½cļæ½ba komentļæ½ļæ½anļæ½:
   0. Obligļæ½ti jļæ½ievada savs nosaukums un komentļæ½rs. Epasts nav obligļæ½ts.
   1. Nerakstļæ½t komentļæ½ros bullļæ½itu. Tļæ½di komentļæ½ri tiks dzļæ½sti, lai nemaitļæ½tu gaisu. Galu galļæ½, mļæ½s nevļæ½lamies bļæ½t atbildļæ½gi par komentļæ½riem, jo tos raksta mļæ½su lasļæ½tļæ½ji.
   2. Tagus lietot nedrļæ½kst. T.i. - vienkļæ½rļæ½i nesanļæ½ks :) Visi < arļæ½ tiks parļæ½dļæ½ti kļæ½ <.
   3. Viss, kas sļæ½kļæ½s ar http:// un www. (kļæ½ arļæ½ e2k://, ftp:// un ftp.) tiks daiļæ½i un automļæ½tiski pļæ½rveidots par linku, uz kura varļæ½s uzklikļæ½ļæ½inļæ½t un viss atvļæ½rsies jaunļæ½ logļæ½.
   4. Skatļæ½t nullto, pirmo, otro, treļæ½o un ceturto punktu.
   P.S. Emaili tiek pasargļæ½ti no spambotiem, kuri browsļæ½ webu un grļæ½bj tos ļæ½rļæ½. Tagad, visiem jums ir viena epasta adrese - no@spam.org, taļæ½u, ja JavaScript ir ieslļæ½gts, uzspieļæ½ot uz nika, meils tiks rakstļæ½ts uz ļæ½sto adresi. Eku viltļæ½gi, ne?

© 2000-2024 Cietnis.lv.
c0ded by laacz
Hostingu piedāvā DEAC
Hardware piedāvā m79
php/mysql on redhat/apache
Statistika powered by counter.lv
Jebkuru materiālu pārpublicēšana vai izmantošana bez atsauces uz cietnis.lv
ir aizliegta. Izmantojot materiālus no cietnis.lv, pirms to darīt, ir nepieciešams
sazināties ar autoru un noskaidrot izmantošanas noteikumus.