cietnījamajiem lasītājiem paredzētais cietnis
ZinasSpēlesWinampPopsciMobileFailiLinkiViedoklis
08:57 Par maziem zaļiem cilvēciņiem. Skatīt multenes... [www.greenman.ru]
13:15 Zvaigžņu karu jaunākā epizode sauksies Star Wars: Revenge of the Sith un noskatīties to varēsim 2005. gada maijā. [yahoo news]
14:51 No Ņujorkas uz Londonu 54 minūtēs. Tas viss ar vilcienu, kas pārvietosies ar ~8000 km/h ātrumu. Vai tas ir iespējams? [media.dsc.discovery.com]
14:15 Interneta "tētis" iecelts bruņinieku kārtā. [www.digitmag.co.uk]
13:59 Teorija par to, ka melnajā caurumā viss pazūd bez pēdām var izrādīties nepatiesa un 21. jūlijā Stephen Hawking centīsies to pierādīt. [new scientist]
[RSS]



ADVANCED

ļæ½odien vardadienas svin:
Vēsma, Fanija
*/?> Nimepļæ½evalised on:
Aleksandra, Alli, Aalike, Alli, Andra, Sandra
ļæ½iandien vardadieni ļæ½vencia:
Gostautas, Eisvydė, Marcijonas, Agnė

 Hosted by DEAC
 Server by M79


 da worst
 pods
flash.lv
?>  self
*/?>
  Aizsļæ½ti ziļæ½u par ļæ½o elļæ½to rakstu sev, savam draugam vai naidniekam Izdrukļæ½ ļæ½o nejegļæ½ pļæ½rkļæ½lo ziļæ½u uz sava exelentļæ½ printera Tev gan jau ka ir kaut kas piebilstams par ļæ½o megaziļæ½u (52)  
 
Skat?t koment?rus: vilt?gi | vienk?r?i
 
Vistu Zaglis 2002-04-25 15:23 | atbildļæ½t uz #7493
Respect!
Ir jau tā, ka mūsu tautiņā "vinnēt par katru cenu ir" iesēdies jo dziļi; t.i. uzvara tiek padarīta par pašmērķi, nevis patiesi laba un kvalitatīva darba novērtējumu :(
Bet vai tāpēc jāspringst kādam kaut ko pierādīt? Pasaule jau neapstājas un neviena balva negarantē Mūžīgo Laimību un šampi pie brokastīm! Ja šādā veidā uzgriezts reitings kāda saita veidotājiem spēs sagādāt gandarījumu - so bet it!
Vaards 2002-04-26 09:50 | atbildļæ½t uz #7543
Taa nav atbilde vistu zaglim - vienkaarshi augshaa gribeejaas iespamot.

Un iespamot gribeeju sekojosho - viss buutu labi ar to cietni, ja ik palaikam nebuutu jaalasa shaadas te raudu messages - tad vinjiem delfi uzbruuk, tad peekshnji pashiem slinkums rakstiit, tad OHO vinjus izkonkuree un vinji pilniigi apbizhojas...

Sviests kautkaads.

P.S. Logjiski, ka OHO ir daudz populaaraaks par cietni... Un ja pareizi to reklaamu uzgriezh, tad arii tie OHO lietotaaji par to lapu nobalsos(jo vinji tajaa lapaa dziivo...)
MZM 2002-04-26 11:48 | atbildļæ½t uz #7555
A ko TU iesaki kad Delfi uzbruuk? Aizveert Cietni un klusi noliis stuuriiti tikai tapee ka ar kaadu iznaaca nesaprashanaas?
trakais 2002-04-26 15:01 | atbildļæ½t uz #7580
pilniigi piekriitu Tev "Vaards", nezinu vai taa ir cietnieshu iedomiiba, vai ari vinji paardziivo kautkaadu attiistiibas posmu savaa persooniigajaa dziivee, bet tas, ka peedeejaa laikaa te ir paaraak daudz tukshu raudaashanu uz lasiitaaju pleciem tas tok... vechi es cietni.lv lasu tapec, ka ikpalaikam te shoto interesantu atrodu, bet nejau taapeec, ka juus miilu, taka noslaukiet punjtjus un izmetiet kabataslakatinjus, dziive nav nekaads rozhu lauks, butu laiks taka aprast ar shaadu domu. btw.. cietnja dizainaa tak nav dzeltenaas kraasa... laigan ik pa laikam textos taa paraadaas
Pecisk 2002-04-25 15:24 | atbildļæ½t uz #7494
laacz, kugis un paareejie...
Zeeni juus darat vienkaarshi lielisku darbu. Sou ja pat juus to
zirnekli nedabuusiet, ziniet - juus esat vajadziigi tautai
jo shaads forsh saits ar infu par visu saistiito ar tech ir
kaaa EEST vajadziigs latvijas inetam. Bez taa tas buutu
diezgan tuksh un nabadziigs.
turieties,
Pe cis, seshus gadus aktiivs ineta useris.
hmm 2002-04-25 21:13 | atbildļæ½t uz #7535
nu uzliekat tai vienai aptaujai un nestresojiet.
keem 2002-04-25 15:25 | atbildļæ½t uz #7495
nu tas pasaakums no saakuma jau izskatiijaas nedaudz nepaardomaac. Bet vai taa balva i to veerc, lai kaac tik ljoti iespringtu?
Susis 2002-04-25 15:31 | atbildļæ½t uz #7496
Cietnis ir un paliek kruts. meeting.oho.lv arii ljoti uzsver to, ka tur var portatiivo vinneet... taadeejaadi piesaistot daudz uzmaniibas tieshi balvai. Cietnis ir un paliek #1 :) Buusim patrioti! :)
arteck 2002-04-25 15:34 | atbildļæ½t uz #7497
Pilnībā piekrītu pecisk teiktajam. Jūs(cietnis.lv crew) esat VAJADZĪGI tautai.
gude 2002-04-25 15:50 | atbildļæ½t uz #7500
runajot par internetdienu organizatoriem - menegmenta sabiedribai vai kaa tur Creatio ir pie vienas kajas vai skatitaju simpatija tiks ieguta godigi vai nee, vienigais iemesls shada pasakuma rikoshanai(internetdienas ) ir naudas slaukshana no dalibniekiem, organizejot konferences utt. kaut gan visu cienju ADM, kas tur iesaistaas.
CooLynX 2002-04-25 15:52 | atbildļæ½t uz #7501
Pilnīgi piekrītu par to naudas slaukšanu. Tapēc es arī nepiedalījos šajā pasākumā, jo objektivitāte tur bija/ir/un buus 0.
keem 2002-04-25 15:53 | atbildļæ½t uz #7502
Cietnistiem: kaut kaa pazuda kaut kaac viens koments, un komentu skaitiitaajs gljuko taa manaami...
agressor 2002-04-25 15:57 | atbildļæ½t uz #7503
:??? cietnis krew? ko nozime mans pazudusais koments?
Kugis 2002-04-25 15:59 | atbildļæ½t uz #7506
Lūdzu nevajag izteikt jebkādus uzbraucienus pēc cilvēka valodas vai tautības. Kā arī:
1. Nerakstīt komentāros bullšitu. Tādi komentāri tiks dzēsti, lai nemaitātu gaisu.
Pow 2002-04-25 17:18 | atbildļæ½t uz #7525
Ja ir komentaars ar ``bullšitu'' un tam atbildes, kuraas nav bullshits, tad dzeests tiks viss koks? :)
laacz 2002-04-25 23:16 | atbildļæ½t uz #7538
Patiesībā, laikam jau ka jā. Ato atstāt threadu bez messāges, kura to iniciēja ir mazliet neloģiski :)
Var jau, protams, repleisot moderētā msg bodiju ar '+'(pēc fido principa;)..
MR.LSD 2002-04-25 15:58 | atbildļæ½t uz #7504
Interesanti kaa tik nezzeeliigi aatri var augt balsis! Cietnis taapat rullees, ja atllaus izteikt komentaarus neatkariigi no taa kaada kompaanija vinnus uztur!
markizs 2002-04-25 15:58 | atbildļæ½t uz #7505
nu mosh tapec ka es npsiedu komentet uz taa dorka komenta, un kamer es komenteju cietnis nocenzeja to komentu. znacit nodeas ar neraadaas bet mana node moshietekmee daudzumu
markizs 2002-04-25 16:00 | atbildļæ½t uz #7507
nu jus saprotat ko es domaju ja :P
mans koments refereejaas uz izdzestu komentu un tapec skaits lielaaks :P
starp citu skatoties komentarus vienkarshaa veidaa var redzet manu pazudusho komentu.
MR.LSD 2002-04-25 16:00 | atbildļæ½t uz #7508
Kuggis? Kaa ar vaarda briviibu? Vai juus leenaam nepaarveerssaties par Dzelteno lapeli?
keem 2002-04-25 16:02 | atbildļæ½t uz #7509
nu vispaar vaarda briiviiba nenoziimee, ka driixt teikt visu - visu driixt teikt galanti!
MR.LSD 2002-04-25 16:05 | atbildļæ½t uz #7510
Tad, ja piemin, ka TVNET un Delfi manaa uztvere ir dzelteno lapu kaudze! Taadiem, jau komentaariem Cietnis nav iistaa vieta ne?
keem 2002-04-25 16:07 | atbildļæ½t uz #7511
visi populaari portaali paliek dzelteni. vieniigaa iespeeja cietnim nepalikt dzeltanem - nomest popularitaati - atgriezties pie pirmssaakumiem
;)
MR.LSD 2002-04-25 16:13 | atbildļæ½t uz #7513
Nu To es vismazaak gaidu no Cietnna, lai tas paliktu dzeltens, tad jau man tas buus Miikstnis!:))
Kugis 2002-04-25 16:14 | atbildļæ½t uz #7514
Vot TAS komentārs arī bija viens no dzeltenuma izpausmēs. Finito.
agressor 2002-04-25 16:39 | atbildļæ½t uz #7517
nedrixt pateikt ko domaju par tadam lapam ka oho, sound etc? nu vai tas nav truli piemeram www.djgaca.boom.ru
agressor 2002-04-25 16:40 | atbildļæ½t uz #7518
precizak par cilvekiem kas zem ta visa apaksha...
agressor 2002-04-25 16:42 | atbildļæ½t uz #7519
un tur jau izdzertais Vanaga 2l alus, apritais amfika daudzums un svitru skaits uz staras IR SVARIGS. galvenais lai saulesbrilles pa 1,5 Ls turetos uz degungala
agressor 2002-04-25 16:43 | atbildļæ½t uz #7520
tagad gan finito la tragedia
Doctor Evil 2002-04-25 16:44 | atbildļæ½t uz #7521
RESPECT arī no manas niecības puses :-) Nevaru īsti iedomāties, kāda mārrutka pēc oho.lv pēkšņi ir tik lieli reitingi, jums, cietnījamie cietnisti droši vien ir taisnība, ka tur tiek viltoti rezultāti, oho vispār ir kreisais resurss, no viņiem visu, pat oficiālu bērnu pornogrāfiju var dabūt. Ziniet, cietņi, es par Sound.lv nebalsoju, arī balvu dēļ to netaisos darīt, jo resurss maz kam der(muzārs sūdīgs un jaunas dziesmas parādījās tikai ar balsošanas iespēju), bet problēma ir tāda, ka man ļāva balsot par cietni tikai 1 reizi, otrā dienā atkal pieslēdzos, bet balsot neļāva,(iespējams mana baltkom pieslēguma dēļ), bet par Sound.lv atļāva - balso, cik lien.
Doctor Evil 2002-04-25 16:45 | atbildļæ½t uz #7522
Jā un pie mums vispār NEKAS nenotiek godīgi, kam ir piķis un blats, tas visu saniegs
MaxDam 2002-04-25 16:46 | atbildļæ½t uz #7523
Eu, nevajag iespringt. Seetas machos nav jeegas pat piedaliities
Vilx 2002-04-25 16:52 | atbildļæ½t uz #7524
Nu paluukojieties, cik meeting.oho.lv ir lietotaaju, nemz nerunaajot par bilzhu oho.lv un tad izdariet secinaajumus, kaapeec tik daudz ir balsotaaju dienaa.
Nekaa slikta es tur nesaskatu. Galu galaa katram ir jaaieraxta savs vaards un uzvaards etc., lai nobalsotu. Taa kaa kautkaada bleediishanaas ir stipri apshaubaama.
CooLynX 2002-04-25 17:38 | atbildļæ½t uz #7526
Te varētu reālu piena kombinātu uztaisīt. Būtu daudz sviesta ;)
JG 2002-04-25 17:49 | atbildļæ½t uz #7527
Blēdīšanās? Kāpēc uzreic tiek meklēta blēdīšanās? Kāpēc Cietnis tik ļoti saspringst un kāpēc negrib piedomāt pie balvas būtības?
Mans subjektīvais viedoklis ir tāds, ka korekta nav nedz oho, nedz cietņa rīcība visā šajā pasākumā. Te jāskatās, kurš to iesāka.
Balva saucās "skatītāju simpātija" bet te notiek vienkārša "mērīšanās ar gailīšiem" - kuram vairāk fanu. Varu saderēt, ka lielākā daļa no balsotājiem nav pat ieskatījušies pārējās nominētajās lapās. Balsots tiek tikai par esošu "brandu" un kādā veidā katrs no tiem piesaista balsotājus jau ir cita lieta. Taču līdz ar to balva zaudē savu jēgu tā kā tā un neparādīs reālo skatītāju simpātiju.
Doctor Evil 2002-04-25 18:12 | atbildļæ½t uz #7531
a varbūt tiek balsots pēc browsera feivoritu principa - kas katram feivoritos, par to arī nobalso, pārējos nemaz neskatās :-)
Zveers 2002-04-25 18:08 | atbildļæ½t uz #7530
Elementaari, ja grib atklaat tieshaam "skatitaaju simpaatiju", balvu nedriikst soliit.
Pecisk 2002-04-25 19:04 | atbildļæ½t uz #7532
Nu izbeigsim tach...
Domaaaju ka cietnis ir krietni populaaraaks(taadaa pr noziimee) vien ar to, ka tiek regulaari citeets citos medijos. Ko nevareetu teikt par kaut kaadu oho.lv
Katram ir savas prioritaates un pornikus/citas lietas luurees protams lielaaks skaits cilveeku nekaa kuri kustinaas smadzenes un domaas par muusdienu un naakotnes techiem.
un toch, nepaarveertiisim cietnja komentaarus par kaut ko liidziigu Delfi komentaariem, kur tusee kaut kaada diivaini aprobezhota tauta...
user666 2002-04-26 09:51 | atbildļæ½t uz #7544
nav bishku par sherpu teikts. neviens nav apbrobezhots, ja tev taa liekas, tad vispirms paskaties spogulii.
U.F. 2002-04-26 10:07 | atbildļæ½t uz #7547
shaads texts liecina par aprobezhotiibu. un tas, ka es te tagad shito rakstu, arii
oHo 2002-04-26 10:41 | atbildļæ½t uz #7549
Labrīt, īsi atbildēšu oHo.lv vārdā.
Pieeaugums ir skaidrojams ļoti vienkārši un to var pamanīt katrs oHo.lv ienākušais - linka vietā ir ielikta poga, kas ļauj nobalsot pat saitu tieši, nemeklējot to n-simt sautu sarakstā. Un, kā mēs redzam, tas stipri palielina balsotāju skaitu, tā kā varbūt konkursa organizatori varētu padomāt par ērtāku interfeisu. Šī "fīcha"(poga) sekoja kā atbildes reakcija sound.lv aktivitātēm. Mūsu nostāja sākumā bija vienkārši ļaut aicināt apmeklētājus nobalsot. Bet, kad "konkurenti" sāka aicināt balsot "vairāk"(kaut vai norāde "cietnī" - balsot var reizi dienā, no kā daži varētu saprast, ka jābalso katru dienu), arī mums muļkos negribas palikt...
Sweeper 2002-04-26 14:25 | atbildļæ½t uz #7573
Bet kaa tad taa poga ievieto emailu un paareejos datus? Generee vai?
oHo 2002-04-26 10:46 | atbildļæ½t uz #7550
...ar visu cieņu pret "cietni" kā tiešām lielisku resursu savā jomā vēlējos norādīt, ka oHo.lv auditorija tomēr ir skaitliski stipri apjomīgāka un, galvenais, ar stipri mazāku pārklāšanos, nekā "cietnim". Vienkārši mums ir cita specifika. Ja šajā konkursā iesaistītos delfi vai tvnets, kas loģiski "pārsistu" oHo.lv dažās dienās, diez vai es sāktu apvainoties un satraukties. Sound.lv nekomentēšu - lai katrs izmanto viņa godīgās iespējas...
SWK 2002-04-26 13:54 | atbildļæ½t uz #7567
points tur ir. es nobalsoju par cietni, bet nu taa bija saape pakaljaa-mekleet, kur tad jamajs tai plaanpraatiigajaa sarakstaa i pasleepc. un zin, saape pakaljaa nau tas, par ko es fanoju :)
oHo 2002-04-26 10:50 | atbildļæ½t uz #7551
... un nobeigumam - oHo.lv nav mēģinājis čītot vai aicināt kādu darīt to šajā pasākumā, kaut vai tāpēc, ka mūsu auditorija ir tehniski stipri mazāk advancēta un diez vai vispār māk to darīt :)(tas bija domāts kā kompliments "cietnistiem")
oHo 2002-04-26 10:54 | atbildļæ½t uz #7552
Jā, un vēl :)))
Es oHo.lv vārdā būtu ar visām četrām par absolūiti godīgu konkursu - kaut vai ar balsotāju personu kodu norādīšanu un pārbaudi.
MZM 2002-04-26 11:46 | atbildļæ½t uz #7554
OFT:Vareetu padomaat, ka pers. kodus nevar viltot...
SWK 2002-04-26 13:55 | atbildļæ½t uz #7568
goddamnit![(c) Eric Cartman] mans koments piekaaraas galaa nepareizajam! taatad, ko es saku: poga cietnii, tipa "vote for me" buutu baigi deriigi.
btns 2002-04-26 14:38 | atbildļæ½t uz #7575
Dear Cietnis.lv es kaa lasitaajs gribeetu lai tev uz shito te visu buutu pilniigs POHUJS! luudzu ja...
Gremlins 2002-04-26 14:57 | atbildļæ½t uz #7578
Ludzu nelamaties.
Beaviz 2002-04-29 09:21 | atbildļæ½t uz #7631
Viss ir ljoti viekarshi- agrak OHO lapaa bija tikai links uz balsoshanas lapu, bet tagad- ielikta poga ekrana vidu , kas pa tieshu aizved uz balsoshanas anketas aizpildishanas sadalju. LIetotajam atliek tikai nospiest podzinu un aizpildit dasjas rindinjas, nevis meklet garaja saraksta isto lapu.Luk ari iemesls kapec tads straujsh kapums. Bus vel vairak balsis par OHO. Es ari sava lapa "ljaunpratigi" nokopeju to podzinju ar mainitu kodu.
P.S. Mazliet mulkiga taa raudashana... tjipach "ja nedosi man to zilo mashiniti, tad vispar neieshu ar jums smilshkaste speleties"...
Beaviz 2002-04-29 09:28 | atbildļæ½t uz #7633
Ups... OHO jau atbildeja. A es atkal saspamoju... :)
 
Kļæ½ tevi saukt? 
Kļæ½ds tev meils? 
Un ko teiksi? 

ļæ½sa pamļæ½cļæ½ba komentļæ½ļæ½anļæ½:
   0. Obligļæ½ti jļæ½ievada savs nosaukums un komentļæ½rs. Epasts nav obligļæ½ts.
   1. Nerakstļæ½t komentļæ½ros bullļæ½itu. Tļæ½di komentļæ½ri tiks dzļæ½sti, lai nemaitļæ½tu gaisu. Galu galļæ½, mļæ½s nevļæ½lamies bļæ½t atbildļæ½gi par komentļæ½riem, jo tos raksta mļæ½su lasļæ½tļæ½ji.
   2. Tagus lietot nedrļæ½kst. T.i. - vienkļæ½rļæ½i nesanļæ½ks :) Visi < arļæ½ tiks parļæ½dļæ½ti kļæ½ <.
   3. Viss, kas sļæ½kļæ½s ar http:// un www. (kļæ½ arļæ½ e2k://, ftp:// un ftp.) tiks daiļæ½i un automļæ½tiski pļæ½rveidots par linku, uz kura varļæ½s uzklikļæ½ļæ½inļæ½t un viss atvļæ½rsies jaunļæ½ logļæ½.
   4. Skatļæ½t nullto, pirmo, otro, treļæ½o un ceturto punktu.
   P.S. Emaili tiek pasargļæ½ti no spambotiem, kuri browsļæ½ webu un grļæ½bj tos ļæ½rļæ½. Tagad, visiem jums ir viena epasta adrese - no@spam.org, taļæ½u, ja JavaScript ir ieslļæ½gts, uzspieļæ½ot uz nika, meils tiks rakstļæ½ts uz ļæ½sto adresi. Eku viltļæ½gi, ne?

© 2000-2024 Cietnis.lv.
c0ded by laacz
Hostingu piedāvā DEAC
Hardware piedāvā m79
php/mysql on redhat/apache
Statistika powered by counter.lv
Jebkuru materiālu pārpublicēšana vai izmantošana bez atsauces uz cietnis.lv
ir aizliegta. Izmantojot materiālus no cietnis.lv, pirms to darīt, ir nepieciešams
sazināties ar autoru un noskaidrot izmantošanas noteikumus.