cietnījamajiem lasītājiem paredzētais cietnis
ZinasSpēlesWinampPopsciMobileFailiLinkiViedoklis
08:57 Par maziem zaļiem cilvēciņiem. Skatīt multenes... [www.greenman.ru]
13:15 Zvaigžņu karu jaunākā epizode sauksies Star Wars: Revenge of the Sith un noskatīties to varēsim 2005. gada maijā. [yahoo news]
14:51 No Ņujorkas uz Londonu 54 minūtēs. Tas viss ar vilcienu, kas pārvietosies ar ~8000 km/h ātrumu. Vai tas ir iespējams? [media.dsc.discovery.com]
14:15 Interneta "tētis" iecelts bruņinieku kārtā. [www.digitmag.co.uk]
13:59 Teorija par to, ka melnajā caurumā viss pazūd bez pēdām var izrādīties nepatiesa un 21. jūlijā Stephen Hawking centīsies to pierādīt. [new scientist]
[RSS]



ADVANCED

ļæ½odien vardadienas svin:
Gunta, Ginta, Gunda
*/?> Nimepļæ½evalised on:
Armas, Armo, Arm, Kallis
ļæ½iandien vardadieni ļæ½vencia:
Manvydas, Almantė, Bertoldas

 Hosted by DEAC
 Server by M79


 da worst
 pods
flash.lv
?>  self
*/?>
  Aizsļæ½ti ziļæ½u par ļæ½o elļæ½to rakstu sev, savam draugam vai naidniekam Izdrukļæ½ ļæ½o nejegļæ½ pļæ½rkļæ½lo ziļæ½u uz sava exelentļæ½ printera Tev gan jau ka ir kaut kas piebilstams par ļæ½o megaziļæ½u (102)  
 
Skat?t koment?rus: vilt?gi | vienk?r?i
 
Rands 2002-04-19 16:24 | atbildļæ½t uz #7119
Delfi redaktors paarcentaas, delfi veertiiba manaas aciis samazinaajaas par 70%.
Susis 2002-04-19 16:27 | atbildļæ½t uz #7122
... manaas par 90%... ja priekshnieks var shitaa izteikties, tad piedodiet - ko lai gaida no apmekleetaajiem?
zheepeedee 2002-04-19 16:59 | atbildļæ½t uz #7135
xexe:) manaas aciis, ausiis un citaas vietaas delfiem vispaar nekad nav bijusi nekaada veertiiba... sviesc...:D
Jim 2002-04-19 23:10 | atbildļæ½t uz #7206
Kā var samazināties tas, kā nav?
Cietnis - noņemu cepuri Jūsu priekšā.
Bet komentāriem, kā sugai, ir tikai viena slikta lieta - ir pārāk daudz cilvēku kam nav ko teikt, bet kas to grib pateikt.
Susis 2002-04-19 16:26 | atbildļæ½t uz #7120
Ehh nabaga cilveeks... nepanes kritiku! :) Kugis un Laacz taa tik tureet... nav ko tiem monstriem te ljaut izveersties. Es jau diezgan pasen nomainiiju savu "Saakumlapu" no my.delfi.lv uz cietnis.lv un ne mirkli nenozheeloju! :)
markizs 2002-04-19 16:26 | atbildļæ½t uz #7121
smagi ruukc.
vareeja veel pierakstiit par delfi komentu kulturu:
aceros kadreiz lat delfi bija speciali noraadiits ka nedrikst kurinaat nac naidu etc
kamer rus delfi taadas noraades nebija(mes visi(gansi) zinam ar ko komentu rakstitaji tur nodarbojas:), un kaa izteicas viens cilveks tad tads noteikums rus delfos _esot_ bijis bet pec tam iznjemts.
nezinu kaa sastaav ar noteikumiem tagad es nezinu, bet komentu saturs nav mainiijies.
par rakstiem. pieteik tik apskatities uz izvietojumu. ja ir kads raksts par valodas likumiem,krievu pensioariem etc tad rus delfos tas tiek likts pirmajaa vietaa un simtiem komentu rakstitaju generee 1000iem bannerviewus. lat delfi tas pac piegajiens visus nac naidu kurinoshos rakstus priekšplānā pārejōs dirsā(atvainojos par izteicienu).
galu galaa kast tev lasiis kadas tur tehnologiju zinjas. liekam smagu nikolaju uz shamiem!!
etc
esmu runaajis
Susis 2002-04-19 16:30 | atbildļæ½t uz #7123
PS
man liekas, ka ne peedeejos reizi te par delfiem... katraa zinjaa, ja arii peedeejot tad taadu, ka vinji ilgi neaizmirsiis :)
PSS
Atceros to logotipinju un joprojaam naakas smaidiit - "Blefi" :)
markizs 2002-04-19 16:37 | atbildļæ½t uz #7126
jaa to vareeja pielikt arii shitam rakstam :)
Guru 2002-04-19 16:33 | atbildļæ½t uz #7125
Mjaam, piekasiishanaas par to suuda banneriiti, nezinu vai bija iisti meerkjeejama uz Delfi, bet nu redaktors uzrakstiijis visnotalj infantilu uzbraucienu emociju iespaidaa.
..
Pats izskataas, ka domaa, ka ir atstaajis iespaidu un sakariigi uzbraucis :))
..
Tapeec visiem iesaku zem emocijaam rakstiitus mailus divreiz paarlasiit pirms spiest "suutiit". Citaadi savu teelu var pabojaat visai smagi.
markizs 2002-04-19 16:43 | atbildļæ½t uz #7129
mjaa..man liekas ka es savu komentu arii tapinaaju emociju ietekmee :(
Susis 2002-04-19 16:41 | atbildļæ½t uz #7127
... mochen nenaaktu par ljaunu sarunaat ar kaadu hareriiti lai shis pa nakti nomaina delfi portaalaa logotipu :)... iedomaajies tad direktoraa aiz niknuma sarkanaas acis... nogalinosho skatienu... drausmiigi niknos rakstus par hakeriem... un nabaga sysadminu. :)
Susis 2002-04-19 16:49 | atbildļæ½t uz #7131
Viss par komentaaru kurltuuru un kaa ar LUUGUMA paliidziibu izteikt PAVEELI un PIEDRAUDEET:
http://www.delfi.lv/about/comments_in_portal/
PS
man patika tas teikums sarkaniem burtiem kas ira ... :)
PSS
paldies redaktoram, ka izdzeesa to komentaaru, kas man divreiz noposteejaas. :)
agressor 2002-04-19 16:50 | atbildļæ½t uz #7132
baac es delfus vairs kaadu gadu neskatos(tikai ja vajag salidzinat kadu info)... delfi sorry jus prieks manis jau sen esat mirushi. ya suck
Zupa 2002-04-19 16:51 | atbildļæ½t uz #7133
Heh, nu, es delfus kaa humora lapu lasu, it iipashi komentaarus. parasti pietiek sagaidiit kaadu zinju par Latvijas valdiibu, Riigas Domi, celju policiju utt. Kautvai par mobilajiem sakariem, uzrakstiits kautkas par Tele2 vai LMT. Vienalga, kas ir rakstiits rakstaa, saakumaa buus 'aiziet, taa tikai tureet' komentaaros(vienalga par kuru), tad ap ceturto simtu viens otram jau sola bietee iedot, ap astoto jau saak noskaidrot kursh kuru kaadaa veidaa draaziis :) Manupraat - Delfi - sviesta lapa, pie tam leetaa sviesta... .BTW - defaultaa lapa man arii cietnis.lv
@ 2002-04-19 17:24 | atbildļæ½t uz #7148
pilniigi piekritu par draashanu un bietee doshanu
Gremlins 2002-04-19 16:59 | atbildļæ½t uz #7136
Pilnigs murgs. Un sito raksta Delfi amatpersona. Neoficali ta varetu rakstit, bet ne oficali. Par ko vinam igauni naudu maksa? Par lielaakaa komentaru portala uzturesanu vai pshikosanu? Parasti censos visu uztvert ar logiku un mieru, bet puisis ir manami parsavis par stripu.
Ozzy 2002-04-19 17:04 | atbildļæ½t uz #7137
Vienu no LV sakariigaakajaa TECH zinju lapaam(cietni) apsaukaat un aizskart?!?!?!?! Da tam ciuveecinjam laikam liekas, ka jamais baiss krutuma etalons ira!;))) Piekriitu ieprieksheejiem komenciem. Piedevaam saita nosaukums nu galiigi naf autoru izdomaajums, bet gan sameeraa sen pa LV kliistoshss HDD LViskojums ar ljoooti lielu hohmas piedevu. Atliek secinaat, ka delfu red. atrodaas sameeraa taalu no IT(gariigaa zinjaa). Protams, pieljauju ka kljuudos... bet kaukaa tomeer neticaas... ;)))
Susis 2002-04-19 17:08 | atbildļæ½t uz #7141
ha. Iedomaajieties, ka shim pasham dzhekam kaadu dienu, varbuut, buus jaanaak pie Cietnja redaktoriem un jaameigjina sarunat, lai veidotu HiTech rubriku ieksh Blefiem :)... vot tad lielo 3-pirkstu kombeni varees paraadiit shamam nekautreejoties.
CooLynX 2002-04-19 17:44 | atbildļæ½t uz #7160
Tur jau tā fiška, ka viņš nojauš to un tāpēc jau ārdās...
Susis 2002-04-19 17:04 | atbildļæ½t uz #7138
... eee ja kas tad es zinu vinja priekshnieku :) Mr. Ville Jehe un katraa zinjaa arii pashu pashu krutaako dzheku visaa Microlink Grupaa nedriikst aizmirst: Mr. Allan Martinson... vot bi iestuchiit :)
Info njemts no: www.microlink.com(nu tas taa... lai napiesienas, ka paarpubliceets bez atsauces... :))
UL 2002-04-19 22:50 | atbildļæ½t uz #7202
Reiz pie manis bij atbraucis viens kadrs no Ikauņu Dlefiem - tāds Big Lebowskis pēc izskata un lielā mērā arī pēc uzvedības. Visuzjautrinošākā man likās viņa grimase, kad man tika stāstīts, ka par mūs(mani) interesējošo jautājumu(pusbalsī, acis puspievērtas un skats uz augšu(uz Tallinn)) esot ieminējias _pašam_!!! Un ka _pats_ varbūt esot gatavs mani pieņemt, ja es varot rīt ierasties Mekā, tfu, Tallinn. Nesanāca kaut kā - žēl, tā arī tagad turpinu rokas mazgāt...
JG 2002-04-19 17:08 | atbildļæ½t uz #7139
btw cietņa komentāri pēdējā laikā atgādina tos pašus Delfi komentārus. Tā kā nevajag atkal kādām te sevi stādīt it kā kaut kur augstāk.
P.S. Viena lieta gan ir skaidra - Apollo tik tiešām laikam neviens neskatās. Tur katalogs jau vairākas dienas stāv pirmajā lapā ar izkropļotiem tekstiem. Pamanīts tas nav.
P.P.S. Man šitas viss sāk atgādināt attiecīgas kultūras cilvēku savstarpējo apmaiņu ar jautājumiem - tu mani cieni? Un cietnis tik tiešām sāk pārvērsties par Latvijas ricn :((
Gremlins 2002-04-19 17:11 | atbildļæ½t uz #7142
JG. Ludzu iedzilinies raksta dzilak.
JG 2002-04-19 17:18 | atbildļæ½t uz #7146
Es iedziļinājos. Es arī, atšķirībā no tevis, labi redzu, ka šie komentāri netika izteikti oficiāli. Tas, ka tos ir teicis kāds no Delfi vai Mendziņa kungs izvilka gaismā tikai pats cietnis. Varbūt tas nemaz nebija viņš???
Katrā gadījumā jau pirmais raksts bija samērā tendenciozs un tajā nebija ņemts vērā kāpēc aprunātā puse tā darīja. Tad šitam rakstam jēga ir tikai un vienīgi turpināt publisku "netīrā veļas" mazgāšanu. Ja jau tas bija domāts Mendziņam un Delfi portāla veidotājiem, tad kāpēc Jūs nevarējāt nokārtot šīs lietas mierīgi un klusu, bet ir jāturpina skandalēties, pie tam par sīkumiem?
Gremlins 2002-04-19 17:25 | atbildļæ½t uz #7149
Redzu, ka tulit saksies kartejais es-tu. Labak paklusesim. Mes tomer esam ieinteresetaas puses. Lai izsakas mala stavosie.
DeeDee 2002-04-19 17:34 | atbildļæ½t uz #7154
Paskatieties paši pēdējos rakstus cietnī un ievērosies tendenci tehnoloģisko etc jaunu aprakstiem nomainīties ar zākāšanos par citu portālu saturu un kļūdām utt. Vispār tas ir tīri latviskā garā, no sērijas: "tu muļķis! - nē, pats tu muļķis!". :) Nevajag mest ar akmeni uz kaimiņa siltumnīcu, it īpaši, ja tā ir pilna ar sūdiem... kaut gan delfi redaktora piebildīte par nosaukumu
"cietnis" kā '...veselības problēmu izraisīto zemapziņas signālu materializāciju...' man varen patika, es nosmējos. Smalki!
Gremlins 2002-04-19 17:44 | atbildļæ½t uz #7159
Pilna ar s... es gar zemi:)
Nezinu kapec daudzi so uztver ka savas pasapzinas aizskarsanu. Vienkarsos vardos cietnis aizrada, ka tas un tas ir greizi. Tapat mums aizrada, ka mes sitadi, tadi. Mes macamies no savam kludam. KAPEC dazi labi, uzskata, ka tas ir vinu pazemosana??? Un kapec dazi labi, nevar no ta macities? Varbut saciet maksat vairak saviem darbiniekiem, konsultantiem un kludas mazinasies.
Un vel sakuma jalasa raksts, bet ne komentari, tad varbut daziem labiem neradisies maldigi prieksstati.
Stop, es vairs neizteiksos.
Dreef 2002-04-19 17:08 | atbildļæ½t uz #7140
Speeciigi ;-).
Sn 2002-04-19 17:14 | atbildļæ½t uz #7143
Njaa, bet ja raksta par kāadu tad vismaz uzvaardu jau nu pareizi var uzrakstiit. Cietnis it kaa spiringst par kljudaam a pashiem pirmajaa teikumaa nepareizi Mendzinja uzvaards uzrakstiit. Taa pastulbi...
Un ja veershas pie kaada parsti izmanto tomeer uzrunu Juus. Galu galaa lasitaajs nevar zinaat vai uzruna Tu tiek izmantota jo shii rakta autors ir personiigi paziistams ar Mendzinju vai taa ir vienkaarshi nievajosha atieksme. Skumji. Ne par kapeiku labaaks nav cietnis par pashu nopeltajiem Delfiem.
Infe®nal666 2002-04-19 17:14 | atbildļæ½t uz #7144
hmm... nu es Delfus vareetu saliidzinaat ar Sapnju Salu... tb auditorija... sarunas... "kultuura"...
Un oashu to luniiti - priekshnieku... nu... paakjis riktiigs - lauku puisis - govju slauceejs, kursh meetaajas ar "gudriem" vaardiem, lai radiitu masku...
snd to susis 2002-04-19 17:17 | atbildļæ½t uz #7145
susi, i cietnis i delfi ka sakumlapa NEDER!
Susis 2002-04-19 17:35 | atbildļæ½t uz #7155
ko tu iesaki/lieto?
Nesaprasha 2002-04-19 17:42 | atbildļæ½t uz #7158
Vislabaakaa saakumlapa ir un paliek _blank :)
General Protection FAULT 2002-04-19 19:54 | atbildļæ½t uz #7190
Veel labaaka ir about:mozilla
;-]
onka 2002-04-19 17:19 | atbildļæ½t uz #7147
cik var tarkshkeet.
Labaak pasakiet kur var dabuut raseejumus(architektuura)
dwg u.t.t. formaata
hm 2002-04-19 17:30 | atbildļæ½t uz #7151
Delfi redaktors reaali kachaa - vinjam dereetu atgaadinaat, ka mazo kljuudinju kopumu sauc par neviizhiibu, kas parasti rodas nekompetences un profesionalitaates truukuma deelj.
nbinc 2002-04-19 18:05 | atbildļæ½t uz #7165
Piekrītu.
Varētu arī šo Cietņa "aizrādījumu" par Delfi kļūdu uzskatīt kā patērētāja tiesību aizstāvēšanu. Nezinu kas būs tālāk, bet noteikti gan Delfi, gan arī citi "monstri" rūpīgāk veidos reklāmas materiālus, par kurām kāds ir samaksājis sevis nopelnīto naudu un acīmredzot nebija vēlējies lai šī nauda tā tiktu "atstrādāta".
BUGa 2002-04-19 18:14 | atbildļæ½t uz #7169
"veidos"? no palmas nokritis?
U.F. 2002-04-19 17:31 | atbildļæ½t uz #7152
zupa - zhetons ;))
jo taalaak dziiviite iet, jo reeciigaak :)))
par delfiem(blefiem) neko neizteikshos, atljaushos izteikt savu viedokli par cietni uz vispaareejaa LV lapu fona. IMO, cietnis ir neoficiaala lapa, aiz kuras nav nekaadas firmas, tikai dazhi forshi friiki, kas, maigi sakot, sho to jeedz no IT un tehnologjijaam, un taa un droshi vien veel kaut kaa rezultaataa ir ieguvushi sameeraa cieniijamu auditoriju te cietnii. Tas savukaart cietni nostaada savaadaakaa poziicijaa nekaa jebkuru portaalu - autoriem ir cieshs kontakts ar auditoriju, autors faktiski var buut jebkursh lasiitaajs(ja kaadu dienu uznaaks baigaa iedvesma un izziidiishos cauri kaadai teemai, apsolu arii ieposteet kautko. respektiivi, shobriid es neapsolu neko ;)), praktiski visi raksti ir personiiga versija par teemu, atmosfeera komentos ir pilniigi cita nekaa lielos portaalos.
cietnis ruulz
btw, mans saakums ir about:blank
JG 2002-04-19 17:38 | atbildļæ½t uz #7156
Te tiek piemirst par vienu niansi, kura jau reiz ir tikusi pieminēta, un cik saprotams sagādājusi cietņa autoriem šādus tādus "pārsteigumus".
Proti - Cietnis hostējas zem Grafton Internet. Ir pat tāds logo kreisajā malā. Un hostējas bez maksas. Tas vēl varbūt pat nebūtu nekas briesmīgs, BET Grafton Internet uztur konkurējošo portālu TvNet. Lai arī es esmu par 99% pārliecināts, ka cietnis tādējādi ietekmēts netiek no Grafton puses, tomēr no malas tas izskatās citādi. Tāpēc šādos gadījumos arī cietņa veidotājiem vajadzētu pietaupīt emocijas un izvēlēties normālāku risinājumu šādiem konfliktiem, nevis publisku izlamāšanos.
Pink 2002-04-19 17:56 | atbildļæ½t uz #7161
Jaani, nu un ka hosteejaas? Ja tava lapele atrodaas uz yo.lv, kursh pieder e-softam, tad sanaak taa ka tas kas tur ir publiceets, nemaz nav tavs viedoklis, bet ir atkariigs 99% no e-soft? Zheleznaja logjika, odnako. :)
kristapz 2002-04-19 18:10 | atbildļæ½t uz #7166
nu bet cilveks tak raksta, ka nevis jus reali esat atkariigi no graftona, bet taa izskataas ka esat atkariigi... lasi tachu uzmaniigaak.
googoo 2002-04-19 18:18 | atbildļæ½t uz #7171
patin filmu atpakalj - te ir dafiga raxtu par gljukiem TV*NETaa!!! un galu galaa - ja DELFI i tava simpaatija, ta nelasi slikot - scroll down :)
misame 2002-04-19 17:57 | atbildļæ½t uz #7162
Manupraat ne. Ir arii raksti par gljukiem tvnetaa.
U.F. 2002-04-19 17:57 | atbildļæ½t uz #7163
no otras puses, tvnets ir konkureejoshs ar delfiem, taapeec vinjam vareetu arii nebuut nekas pret shaadu izgaajienu
Barvins 2002-04-23 14:15 | atbildļæ½t uz #7372
about:blank nebuut nav aatraakais veids, kaa atveert tukshu IE logu. Ja nemaldos, tad tepat cietnii bija raksts, kaa to izdariit veel atraak.(kjipa iexplore.exe -nohome)
piccolo 2002-04-19 17:32 | atbildļæ½t uz #7153
par miskasti bija labs :>, kopsavilkums: "citi rokaas manaa miskastee, tas ir jaaizbeidz!"
kristapz 2002-04-19 18:12 | atbildļæ½t uz #7167
nu pateicaat par to nepareizi uztaisiito reklamu - labi. bet nu shito te turpinajumu... nafig vajadzeeja? ;)
taa var aatri sabojaat sho visnotalj normalo saitu.
googoo 2002-04-19 18:12 | atbildļæ½t uz #7168
laacz + kughi - nenjemiet jamo pieree!
SUNJI REJ, KARAVAANA IET TAALAAK!
nevaik reagheet uz kaada tipa izleecieniem! gan jau vinju ar kaac draazh, savaadaak jau nereagheetu tik saapiigi!!! TIK UZ PRIEKSHU! ar smaidu pa dziivi :)
galu galaa - veidojot CIETNI - kas jums svariigaax - kaukaac tur[bljin, aizmirsu uzvaardu & slinkums spiest BACK] kungs vai jusu pashu funktieris!
uz priekshu, kungi :)
sudrabs 2002-04-19 18:17 | atbildļæ½t uz #7170
Nu es kautko nesaprotu. Vieni aizraada uz otru kļūdām. Tiem, kam aizrāda, tie izsaka savas domas par to kas aizrādijis. Kur konflikts. Uzpūsts burbulis, lai ir par ko runāt, tas arī viss. Ne bet vaig jau arī tādu
Gremlins 2002-04-19 18:23 | atbildļæ½t uz #7173
Viniem par to maksa!!! Un ne mazo naudu. Ta ir izlaidiba. Piem. ja tu remontetu masinas un ellas vieta ielietu udeni..,tikai tapec ka piegadatajs tev ir piegadajis ellas vieta udeni, BET tev ir jaredz ko tu lej ieksa!!
alx 2002-04-19 18:19 | atbildļæ½t uz #7172
nu gluzhi kaa mexikaanju seriaals:)
laacz 2002-04-19 18:27 | atbildļæ½t uz #7174
Kaa tauta saka, pieceljat mani kaads no griidas :))
Labs :))
rem 2002-04-19 18:28 | atbildļæ½t uz #7175
visu cieņu. atbalstu cietņa pieeju šai 'problēmai' un uzskatu, ka šeit pausto nevajadzētu skatīt tik šauri, kā viekāršu drukas kļūdu, bet gan norādi kopumā uz Delfi personāla profesionalitāti, attieksmi un spēju veidot Latvijas "vadošo" portālu. kopumā tādēļ, ka šeit rakstā paustā attieksme ļoti spēcīgi izpaužas Delfi ikdienā un tauta to jau sen ir pamanījusi.
sudrabs 2002-04-19 18:37 | atbildļæ½t uz #7176
Un vēl vispār jau tiešām, kurš gan nekļūdās, bet ja es pamanu kādu cita kļūdu varbūt vispirms es aizūtu ziņu privāti, norādot uz kļūdu. Esmu pamanījis daudzos saitos tendenci klaji norādīt uz citu kļūdām. Tas vienkārši nav labs stils manuprāt. Es šeit nerunāju konkrēti par cietni , bet vispār. Es uzskatu ka IT sfērā strādājošie cilvēki ir visatsaucīgākie un savāstarpā visizpalīdzīgākā tauta. Kapēc vaig kasīties?
BUGa 2002-04-19 18:40 | atbildļæ½t uz #7177
latvieshu mentalitaate... :)
General Protection FAULT 2002-04-19 20:10 | atbildļæ½t uz #7192
10x sudrab!!! Davaite zhitj druzhno!!!
Ierosinaajums Cietnim: web lapu gljuku atspoguljoshanu atstaat Podam. Un NEKAD vairs nepieveersties shai teemai, tas tieshaam bojaa imidzhu, bet Pods jau ir pods un tur tam ir iistaa vieta!
Lauris 2002-04-19 18:51 | atbildļæ½t uz #7179
Jaa, un kur nu pašu Delfu disklaimerī! Tur takš pilnīgs marasms darās! Ķipa "Visas autortiesības, arī personiskās, pieder Delfiem", kas reāli nozīmē, ka juridiskā persona būtu domātspējīga būtne, kas laiku pa laikam ģenerē idejas.
Bet ar to jau juridiskais farss nebeidzas - izrādās ka Delfi.lv pieder nevis AS "DELFI" vai AS "DELFI INTERNET", bet gan AS "Microlink Net Holding", tātad viss Delfu portālā rodamais disklaimeris par to ka "Delfiem pieder tas un tas" ir pilnīgs bullshits.
sudrabs 2002-04-19 19:01 | atbildļæ½t uz #7181
U
kristapz 2002-04-19 19:50 | atbildļæ½t uz #7187
Lauris,
tu pats saproti ko tu tur muldi? ;)))
reecigi toch. ja neproti normali noformuleet ko gribi teikt, tad nesaki vispar.
markizs 2002-04-19 19:54 | atbildļæ½t uz #7189
nu ko kursh taga solis kuram pa muti un kursh kuru draaziis :P
lauriz vs kristabz
:)
clay 2002-04-19 22:01 | atbildļæ½t uz #7198
Nav ne vainas Laura textam- autortiesiibas nevar piedereet brandneimam vai produktam, shajaa gadiijumaa "Delfi"...
Tas, ka Delfi ir sux jau sen zinaams. Reizi 2 meneshos tur ieeju ar ceribu, ka varbut kaut kas ir maniijies, bet nemainiisies, kameer pie shprices buus tas infantiilais izbaazenis, kuram peekshnji saacis likties, ka nu vinjsh ir baigais kings.
Miers un beerzinjsh...
PS. Cietnja atkariiba no TVnet gan bija pilniigs laameru teksts.
Lauris 2002-04-20 20:33 | atbildļæ½t uz #7226
Ko tur formulēt vai neformulēt - Autortiesību likumā skaidri un gaiši ir pateikts, ka autora personiskās tiesības pieder vienīgi pašam autoram. Ja es nopublicēju rakstu Dienā, tas nenozīmē, ka Diena ir mana raksta autors. Tā lūk kristapiņ!
JarX 2002-04-19 21:01 | atbildļæ½t uz #7195
Fuckin' DELFI ciet aizgaaja!
Laamas..
Mogomeeds 2002-04-19 21:12 | atbildļæ½t uz #7196
Riigas paniem bikses slapjas, tad kad Cietnis naak un Delfus dauza! Nebuus ir ne pagajusi stunda, Mendzinsh naaks un prasiis darbu!
Benvenuto 2002-04-19 22:00 | atbildļæ½t uz #7197
miilji - konflikti, tas ir tik jauki. Pats Pats Lielais Muuzikas Boss pauzh savu viedokli kaa mans seetas choms Vadims. Hehe, man patika. Par delfu komentaariem: jaa laikam tur var aardiities peec sirds patikas, jo katrs komenteetaajs nodemonstree sev banneriiti un ieripina santiiminju delfu kabataa. Nauda tachu ir svariiga, ko tur liegties.
Komentaari delfos gan mani iipashi neuztrauc - man nepatiik tas cik nepreciizi un briizhiem aplami ir tulkojumi, taapeec jau kaadu laiku esmu paarkaartojies uz tvnetu.
l 2002-04-19 22:26 | atbildļæ½t uz #7199
delfi - man ljoooti zheel bet laikam apmekleeshu tikai TVnet un cietni
l 2002-04-19 22:45 | atbildļæ½t uz #7201
smags apmekleetaaju kritums
navajag saukt mani 2002-04-19 22:55 | atbildļæ½t uz #7203
delfi ganci, jebuchijie zasrance.. nji ljehce drugie bljackie djela(atvainojiet par negliito izteicienu :)
uuui, delfi suukaa
navajag saukt mani 2002-04-19 22:57 | atbildļæ½t uz #7204
www.Lethal.times.lv
l 2002-04-19 23:15 | atbildļæ½t uz #7207
tas augstaak neesmu es... taa ir mana lapa, bet tas neesmu es.
Vistu Zaglis 2002-04-20 00:33 | atbildļæ½t uz #7209
Re ko es teikšu.. man te stāv acu priekšā komments ar tekstu "Delfi suukaa" - un tur nu es teikšu, ka augsti godātais komentētājs nevienā acī nestāv kaut kripatiņu augstāk virs vidējā Delfi jūzera..
Patiesībā bij zināma kripata taisnības tai tekstā, ka arī Cietņa kommenti pārvēršas par tādiem pašiem Delfiem. Tas sūkā, šitas šits... OK, attiecībā uz tiem pašiem Delfiem, es šiem commentiem piekrītu saturiski, bet cilvēki - ir atcerieties: ir tādas kategorijas "patīk - nepatīk". Un tās ir kategorijas, kas vairāk liecina par normālu cilvēku, nekā "sūkā - rullē". Tīklā ir ieviesies tāds prātīgs 4 burtu comments kā IMHO. Itkā "meloč, no pravģivo..." - kāpēc katram no komentētājiem ij še ij tur ir nepārvarama vēlme nostādīt savu viedokli kā neapgāžamu patiesību... vai visiem nebūtu vienkāršāk, ja konteksts būtu nevis par to, ka kaut kas ir absolūti garām, bet gan par to, ka sekojošu(parasti neseko) argumentu dēļ 'man' tas liekas šķībi..
Pats esmu pilnīgs Cietņa atblastītājs, jo atbalstu ideju par brīvas domas eksistenci šajā nolāpītajā standartizācijas laikmetā. Piesūtītais teksts(skat. rakstu) man no Delfu puses liekas pilnīgs marasms un bērnība nedačurātu bikšu rezultāts... bet tai pat laikā, there's 3 sides to every story...
Man domāt, ka cietņa rakstā bij pacelta tēma par to, vai medijam ir jācenzē šķībi iesniegti materiāli, nevis vienkārši par to, ka Delfi sako... diemžēl tā to uztvēra gan paši Delfi, gan liela daļa komentētāju, par ko biju nenormāli vīlies...
Tautieši... viena nianse. Ja gribi lai tevi respektē - respektē pārējos. Delfi var laist lažas, pelnīt no katra pirmssmkolnieka, kam gribas beidzot savu balstiņu skaļāk pacelt - bet lai viņi tā dara.. dieva dēļ... Vai tiešām mums būtu jārāpjas viņu miskastē? es ceru, ka šeit apgrozās arī sakarīgi ļaudis, kas spēj pacelties pār "sako" kategorijām un pieiet lietām konstruktīvi, neapd***ot katru, kas izlikts kritikai(kas ai! cik raksturīgi tiem pašiem Delfu bērniņiem).
OK, sorru, par garo muldoņu, bet kaut kā pie pie vakara aliņa šito lasot biku jocīgi sametās.. vienkārši gribējās izpausties. Ja gribat palīdzēt noturēt šo saitu līmenī - saņematies kaut nedaudz pašcieņas, un cienīs arī jūs... citādi katrs pusaudziskais "šitas garām, tas garām" ir vēl viena artava kopiespaidā par Cietni, kas domājams nekad nav bijis iecerēts kā balagāns.
Respect! savējiem un bērni - sadodieties-ka rociņās un prom uz Delfiem piedalīties Konceptuālajā "EsPiekāšuVisus" kampaņā.
Esmu runājis. Thanx. ka izlasīji.
bx 2002-04-20 00:40 | atbildļæ½t uz #7210
Njaaa... ja jau DELFU bossa IQ un domaashana ir shitaada... tad kaadi ir darbinieki un vispaareejais liimenis tur? :
rem 2002-04-20 05:22 | atbildļæ½t uz #7212
tu esi optimists :) jau jau pats redakors pieļjauj šādas 'lažas'(un pietam ļoti regulāri), tad par pārējo personālu vispār nevajadzētu būt tādam jautājumam vispār... nu vārdsakot ļoti nožēljoami no Delfu puses...
Pepi 2002-04-23 16:17 | atbildļæ½t uz #7377
Redziet, tur jau taa problema kad runajam par komentaariem DELFI, Cietnii vai citur kaut kur. Komentaari - tie ir apmekleetaaji. DELFI un Cietnja atblidiiba sakas tad, kad jadoma ko darīt ar shiem komentariem. Ka aprobezhotu ljautinju netrūkst ne cietni, ne arī DELFI. Bet nu, piemeram, augshminetais komentars krievu valoda DELFI ilgaak par stundu(sliktakaja gadiijuma parsi stundaam)nekaraatos, jo ir specials cilveks, kas shaadus kometnus dzesh. Var dazhadi vertet DELFI direktora tekstus, bet tomer vispirms vajadzetu balkjus no savam aciim izvilkt.
Valts 2002-04-20 04:52 | atbildļæ½t uz #7211
haha :)))~
cilveecinjsh sevi ar to veestuli padariija par apsmieklu..
Budzis 2002-04-20 08:29 | atbildļæ½t uz #7213
Kaut ko taadu var sarakstiit tikai hemoroju stipri nomociits cilveeks. Un galvenais, centieni uzbraukt par tiem truukumiem, kas Delfiem piemiit 10x lielaakaa meerogaa izskataas peec pilniigas mazohista mazsturbeeshanas. Es saprotu, ka Delfi taisa naudu uz baneru paradishanas(vajadziigs max ekspoziiciju skaits), bet tas tiek panaakts galvenokaart uz nacionaalaa naida kurinaashanas reekina. Kad tiem pashiem Delfiem oficiaali tika uzdots jautaajums, kaa vini taisaas ar to ciiniities(pirms 1.5 gadiem un pirms ~8 meneshiem) atbilde bija, ka pie taa tiekot straadaats. Tad nu mees redzam, kaa vini tur "straadaa" ... Diemzeel, Delfu kvalitaate pazeminaas arvien vairaak un vairaak.
SiK 2002-04-20 17:23 | atbildļæ½t uz #7219
Protams varspriest par "komenteetaaju" IQ, bet nu shii Delfi veestuliite(es domaaju) ka lieliski paraada delfi IQ... Protams varbuud tas ir ierobezhots, stagnaatisks kompjuuterista viedoklis, bet vismaz es ja rii lasu delfi, tad ar ceriibu, ka lapas apakshpusee ieraudziishu sakariiguas zinjas no IT jomas, diemzheel patiesiiba ir skarbaaka un Delfi sagaidiit pa tieshaam patiikamu lasaam vielu IT jomaa ir tuvu bezceriigi, kaut gan man jau liekas, ka tomeer Internet zinju portaaliem buutu jaapieveersh lielaaka veeriiba tieshi IT jomai nevis ceret uz "parastiem mirstiigiem" un atkartot zinju paarraides TV...
rem 2002-04-20 17:58 | atbildļæ½t uz #7220
starp citu, kaadeelj peedeejais par delfiem?
bx 2002-04-20 19:11 | atbildļæ½t uz #7221
Heh.. ja JG uzskata, ka cietnis stulbi riikojaas, publiceejot DELFI reklaamas banneru kljuudas... tad jaapadomaa: ja atminja nevilj(tagad uz sitiena nevareeju atrast cenas), tad DELFI izstraadaats animeets banneris maksaaja ~Ls40.. un ja pa shitaadu darbu prasa shitaadu pikji.. turklaat veel ielaizh gramatiskas kljuudas[no 5 burtiem 1ns nepareizs].. nu tad piedodiet, atvainojiet.. ir mazliet absurds, ne? :
DigiL 2002-04-20 19:43 | atbildļæ½t uz #7223
MUUSDIENU PASAKA PAR CIETNISTU CIINJU PRET LJAUNO PUUKJI.
(just for fun luudzams nevienu neapvainoties)
Latvijas interneta sakaartotaaji, labdariitaaji, triisreiz ar augstaakaas pakaapes Ljenina ordeni apbalvotie un vienkaarshi gaishie teeli interneta mitologjijaa - cietnisti Kugjis un Laaciz. Ar zobenu(smilshu laapstinju, automaatu kalashnikovs), uz kura rakstiits "Cietnis.lv", ieviesa savu subjektiivo... tfu!.. kaads subjektiivais!.. tas ta4u interneta varonji(sakaartotaaji, labdariitaaji, apbalvotie - vajadziigo pasviitrot - balozhi, kakji, bomzhi(spec. Mendzinja kungam))!.. objektiivo viedokli un aizstaaveejaas ar vairogu(spainiiti, netiiro zekju smaku), uz kura rakstiits: "100% nekomerciāls projekts".
Taa vinji gaaja ciiniities pret ljauno puukji(zaljo puukji, vadosho portaalu, kompaaniju, kas nevar tikt deeveeta par liideri - izveeleeties ljaunaako). Taa kaa bez attieciigaa iemesla ciinju iesaakt nevareeja tika nolemts piekasiities puukja nepareizi saceptajaam smilshukuukaam(uzrakstam uz puukja t-krekla, nepareizi sasnjoreetajaam kjedaam - kljuudainajam bannerim - tiem kas tankaa), ko par saldeejumu(narkotikaam, spraagstvielaam, ljoti lielu naudu) puukjis bija izlicis savaa smilshukastes(latvijas internetaa, banaanu republikas tiikla) daljaa - tas bija pietiekoshs iemesls, lai reiziiti iebakstiitu puukjim ar saviem zobeniem. Lai nevienam nerastos jautaajumi par ko puukjis tika sabakstiits, varonjiem naacaas veel paaris reizes iebakstiit(iespert, atspaardiit, ierakstiit kommentaarus) puukji un pazinjot, ka puukjis vainiigs pie nesmuku kuuku izvietoshanas savaa laucinjaa(vainiigs tapeec ka panjeema saldeejumu, vainiigs tapeec ka vinjsh ir puukjis). Protams redzot, ka varonji baksta puukji, tauta(cilveeki, kas neprata cept kuucinjas, cietnja lasiitaaji), kas parasti valkaajaas liidzi varonjiem, saaka gavileet, kaads pieskreeja un iespeera, kaads raustiija aiz astes, kaads vispaar pazinjoja, ka vairaak neskatiisies uz puukja smilshukuukaam, bet smilshukastee bridiisies tikai no varonju puses. Visu shito jezgu(balagaanu, teaatri, publisko puukja tiesu) izdzirdeeja(sajuta, saoda peec nelaagaas smakas) Viena no puukja galvaam un pamodaas. Tas, ko puukja galva ieraudziija, vinjai nepavisam neiepatikaas un visaa savaa karstumaa nospjaavaas(atraugaajaas, iekomenteeja infantila rakstura komentaaru) paaris reizes uz varonju zobena un apsauca varonjus par siikajiem("hormonu veetru nomociitiem pusaudziem", "taadiem, kuriem personiiba iestreegusi agriinaas pubertaates stadijaa"(c) Puukja Galva). Peec kraasas(smarzhas, garshas, procentuaalaa sastava, deriiguma terminja) varonji atpazina spljaaviena iipashnieku - vienu no puukja galvaam. Varonji galiigi saskaitaas un pazinjoja, ka tas ir puukja(no deguna liidz astes galam) oficiaalais spljaaviens varonju sejaa un iedeva visiem paskatiities(paostiit, palaiziit, nogarshot), ko puukjis uzspljaavis uz vinju zobena. Lai arii paareejaas puukja galvas par to zinaatu veel paaris reizes iebikstiija ar to pashu zobenu puukjim gurnaa. Un ejot prom aizvainoti pazinjoja, ka zobena bakstiishana nemaz nesaap, bet noderiiga pedogosjiskiem meerkijiem un ka puukjis, ja puukjis arii tupmaak izlieksies aizvainots, taa arii paliks uz visu savu iiso muuzhu dumsh. Veel varonji pateica, ka vairaak nespeeleesies ar puuki un vispaar uztureesies citaa smilshukastes stuurii. Puulis, kas valkaajaas liidzi varonjiem veel kaadu laiku paklaigaaja(paaaleejaas, pabljaustiijas, pameetaaja uz puukji akmenjus, ierakstiija veel paaris komentaarus), ka puukjis ir ljauns(neviizhiigs pret smilshu kuukaam) un aizvilkaas pakalj varonjiem.
Moraali lobiet pashi.
opijs13 2002-04-20 21:36 | atbildļæ½t uz #7228
Nu ko, lai te piebilst, protams varetu loti rupji izteikties par Delfi varonigajiem runatajiem, kuru lengvistikas spejas ir diezgan aprobezotas, bet tas butu lieki, vienigais ko varetu sacit, ka Delfi sak rietet, bet kads sadu domu nevelas pielaut. Nekas nav muzigs Delfiem ta pat ka komunismam bus jaaiziet no plasas skatuves, lai ka tas sapinatu sirdis.
man prieks, ka so portalu pat vala neveru.
P.s lai veicas
bx 2002-04-20 23:52 | atbildļæ½t uz #7232
DigiL nau kaads Mendzinja radinieks? Tb piebeeris ekraanu ar beztolciigu staastu, kur notikumus pie tam uztveeris nepareizi: nevis varonji uzsaaka ciinju ar puukji, bet gan puukjis veersaas pret varonjiem! Keep yourself up to date! :)
Pie tam probleema jau bija DELFI asaa reakcija uz sho faktu. Normaali buutu bijis, ja vinji vai nu atvainotos par kljuudaam lasiitaajiem vai vispaar ignoreetu shiis lietas.. shii asaa rieshana pretii ir taspac, kas uzskatiit cietni par konkurentiem[un tas nu nemaz nau slikti] :)
Taa tik turaties, cietnisti! :)
DigiL 2002-04-21 02:05 | atbildļæ½t uz #7236
bx vajadzeetu njemt abus cietnistu rakstus veeraa... ne jau delfi saaka plaatiities ar savu kroplo banneri cietnim virsuu. A speciaali prieksh tevis(tankaa) moraale: "Neaiztiec suudu - saaks smirdeet."
P.S. A staasts ir tikpat "beztolciigs" kaa visa shitaa kjiiveeshanaas... :)
Pink 2002-04-21 06:10 | atbildļæ½t uz #7240
Neaiztieciet delfi - vinji smird...(moraale, iebrauci, saprati) Mani maac shaubas, vai kaads delfos vispaar atbildeetu uz e-mail, ja vinjiem nosuutiitu miermiiliigu pazinjojumu par kljuudu vinju saitaa, vinji vienkarshi sho faktu ignoreetu, jo vinjiem ir labi taapat. Un domaaju ka neesmu vieniigais, kas ir nonaacis pie shaadas domas.
ed 2002-04-21 11:27 | atbildļæ½t uz #7246
pa kupri delfiem un cietnis Rullez ... galu gala par to komentaru kulturu - ir tachu netetikete kas visur darbojas - vai tad pie visam durvim jaraksta ka janoslauka kaajas??
Pepi 2002-04-23 16:21 | atbildļæ½t uz #7378
Vai tu esi kadreiz sutijis(usi) kadu vestuli uz DELFI, kas nav atbildeeta? Visgudraak protams ir izteikt spriedumus, kas graabti no zila gaisa.
Gremlins 2002-04-23 18:14 | atbildļæ½t uz #7382
Es esmu un daudzus. Reali e-pasti, par realam lietam. Uz nevienu netika atbildets, pat slinkums viniem ieviest autoanswer. Tas bija pirms gada, tagad es vinus pat nelasu.
Urmas 2002-04-22 10:33 | atbildļæ½t uz #7303
Reiz uzskreeju Rietumos publiceetaa atlantaa uz taadu komentaaru >> Latvieši - maza, kašķīga tautiņa Baltijas jūras krastā...
Raivis 2002-04-22 11:24 | atbildļæ½t uz #7306
Visiem, kuri vēlas uzzināt, uz ko virzās "vārda brīvība" iesaku izlasīt šo rakstu - http://vakarazinas.yo.lv/tex01.html
ze@l0t 2002-04-22 12:42 | atbildļæ½t uz #7311
Es reecu :))
Bet Delfi tāpat nevienu neklausās - viņiem pašiem sava stratēģija...
Zverj 2002-04-22 20:30 | atbildļæ½t uz #7330
Dieviigs raksts. Ja vareetu kautkaa vinju iehakot pashos delfos, pirmajaa lapaa:)
s.c. Vai kaads valodu prateejs var patiekt, vai lt un ee delfi ir tikpat liela suudu bedre kaa lv?
MR.LSD 2002-04-23 21:29 | atbildļæ½t uz #7395
Lai vai manu komantaaru sen vairs neredz, bet Delfi un TVNET ir viena milziiga dzeltenaa papiira aviizzu kaudze. Cietni kur palicis mans komentaar???
MR.LSD 2002-04-23 21:29 | atbildļæ½t uz #7396
Lai vai manu komantaaru sen vairs neredz, bet Delfi un TVNET ir viena milziiga dzeltenaa papiira aviizzu kaudze. Cietni kur palicis mans komentaars???
MR.LSD 2002-04-24 07:42 | atbildļæ½t uz #7411
Sorry! Tas bija vienu reizi doamaats! Stop poga man arii neshance:(
Mulders 2002-04-24 13:42 | atbildļæ½t uz #7436
Ziniet, ja kaads grib ieriebt Delfiem, tad vienkaarshi vaig uztaisiit vienu LJOOTI labu pluginu, kas atfiltree popupus un bannerus un izlikt publiskai daunlaudeeshanai kaut vai uz shii saita... un taa labi nobljauties pa visu LV(irciem u.c.) lai cilveeki jamo sainstallee... vo kaa Delfi spers tad zemes gaisaa, kad vinjiem paatruux bannerkliki un expozes
aabele 2002-04-24 16:48 | atbildļæ½t uz #7447
Delfi laiza sviedrus no mironju pautiem...
saprotiet kaa gribat, jo es raxtu kaa gribu(jaa jaa, dazreiz arii bullshitu), starp citu lai dziivo muusu weba dzeltenaakais portaals URA
markizs 2002-04-26 13:27 | atbildļæ½t uz #7561
specigs chalis tu esi ne ko? :)
markizs 2002-04-26 13:27 | atbildļæ½t uz #7562
nu ko 100tais koments ir mans :)
core 2002-04-26 14:14 | atbildļæ½t uz #7572
gruuti iestaaties "ignore" modee un taalaak shanceet pie cietnja? :>
fiba 2002-05-02 18:34 | atbildļæ½t uz #7816
Nu un kas sekos taalaak?
 
Kļæ½ tevi saukt? 
Kļæ½ds tev meils? 
Un ko teiksi? 

ļæ½sa pamļæ½cļæ½ba komentļæ½ļæ½anļæ½:
   0. Obligļæ½ti jļæ½ievada savs nosaukums un komentļæ½rs. Epasts nav obligļæ½ts.
   1. Nerakstļæ½t komentļæ½ros bullļæ½itu. Tļæ½di komentļæ½ri tiks dzļæ½sti, lai nemaitļæ½tu gaisu. Galu galļæ½, mļæ½s nevļæ½lamies bļæ½t atbildļæ½gi par komentļæ½riem, jo tos raksta mļæ½su lasļæ½tļæ½ji.
   2. Tagus lietot nedrļæ½kst. T.i. - vienkļæ½rļæ½i nesanļæ½ks :) Visi < arļæ½ tiks parļæ½dļæ½ti kļæ½ <.
   3. Viss, kas sļæ½kļæ½s ar http:// un www. (kļæ½ arļæ½ e2k://, ftp:// un ftp.) tiks daiļæ½i un automļæ½tiski pļæ½rveidots par linku, uz kura varļæ½s uzklikļæ½ļæ½inļæ½t un viss atvļæ½rsies jaunļæ½ logļæ½.
   4. Skatļæ½t nullto, pirmo, otro, treļæ½o un ceturto punktu.
   P.S. Emaili tiek pasargļæ½ti no spambotiem, kuri browsļæ½ webu un grļæ½bj tos ļæ½rļæ½. Tagad, visiem jums ir viena epasta adrese - no@spam.org, taļæ½u, ja JavaScript ir ieslļæ½gts, uzspieļæ½ot uz nika, meils tiks rakstļæ½ts uz ļæ½sto adresi. Eku viltļæ½gi, ne?

© 2000-2024 Cietnis.lv.
c0ded by laacz
Hostingu piedāvā DEAC
Hardware piedāvā m79
php/mysql on redhat/apache
Statistika powered by counter.lv
Jebkuru materiālu pārpublicēšana vai izmantošana bez atsauces uz cietnis.lv
ir aizliegta. Izmantojot materiālus no cietnis.lv, pirms to darīt, ir nepieciešams
sazināties ar autoru un noskaidrot izmantošanas noteikumus.