cietnījamajiem lasītājiem paredzētais cietnis
ZinasSpēlesWinampPopsciMobileFailiLinkiViedoklis
08:57 Par maziem zaļiem cilvēciņiem. Skatīt multenes... [www.greenman.ru]
13:15 Zvaigžņu karu jaunākā epizode sauksies Star Wars: Revenge of the Sith un noskatīties to varēsim 2005. gada maijā. [yahoo news]
14:51 No Ņujorkas uz Londonu 54 minūtēs. Tas viss ar vilcienu, kas pārvietosies ar ~8000 km/h ātrumu. Vai tas ir iespējams? [media.dsc.discovery.com]
14:15 Interneta "tētis" iecelts bruņinieku kārtā. [www.digitmag.co.uk]
13:59 Teorija par to, ka melnajā caurumā viss pazūd bez pēdām var izrādīties nepatiesa un 21. jūlijā Stephen Hawking centīsies to pierādīt. [new scientist]
[RSS]



ADVANCED


 Nav cepuminju, nav polla. [kļæ½pļæ½c?]
Floppy diskus...
 
  Izmantoju ikdienā   8% (48)
  Pa retam izmantoju   58% (352)
  Neizmantoju vispār   28% (170)
  Kas ir Floppy?   7% (42)
13 komentāri | visi citi...


ļæ½odien vardadienas svin:
Vēsma, Fanija
*/?> Nimepļæ½evalised on:
Aleksandra, Alli, Aalike, Alli, Andra, Sandra
ļæ½iandien vardadieni ļæ½vencia:
Gostautas, Eisvydė, Marcijonas, Agnė

 Hosted by DEAC
 Server by M79


 da worst
 pods
flash.lv
?>  self
*/?>

  Aizsļæ½ti ziļæ½u par ļæ½o elļæ½to rakstu sev, savam draugam vai naidniekam Izdrukļæ½ ļæ½o nejegļæ½ pļæ½rkļæ½lo ziļæ½u uz sava exelentļæ½ printera Tev gan jau ka ir kaut kas piebilstams par ļæ½o megaziļæ½u (13)  

Šahs ir viena no senākajām spēlēm, kas aizsākās senajā Indijā un daudzu gadsimtu garumā ir kļuvusi par spēli, kas liek cilvēkam ļoti pastiprināt kustināt savas pelēkās smadzeņu šūniņas un pie vienas spēles partijas pavadīt neskaitāmas stundas.
Šodien šahs ir kļuvis arī tādu kādu rādītāju vai dators (mākslīgais intelekts) ir spējīgs uzvarēt cilvēka smadzenes – notikušas jau vairākas partijas ar mainīgiem rezultātiem – slavenākajā no tām 1997.gadā pasaules spēcīgākais šaha spēlētājs Garijs Kasparovs zaudēja IBM izveidotajām superdatoram Deep.

Pašlaik Ņujorkā notiek kārtējais mačs starp to pašu Kasparovu un Deep Junior, kas pēc saviem tehniskajiem rādītājiem ir vājāks nekā Deep, taču izmanto citu spēles stratēģiju. Salīdzinājumā ar Deep, kurš spēja apstrādāt līdz pat 200 miljonu gājienu vienas sekundes laikā, Deep Junior izskatās pavisam vāja mašīna – apmēram 3 miljoni gājienu minūtē. Taču Deep Junior izmanto nedaudz citu spēles gaitas stratēģiju un cenšas plānot visu spēli uz priekšu un uzsākot to izvēles noteiktu stratēģiju pie kuras pieturas partijas gaitā.

Pašlaik šīs spēles rezultāti ir cilvēces labā – 1:0, taču atlikušas vēl 5 partijas un galarezultāts nav prognozējams. Neskatoties uz to, ka cilvēka smadzenes zaudē datoram vienos vārtos ar iespējamo gājienu izskaitļošanas skaitu vienā sekundē, tas spējīgs domāt ievērojami elastīgāk un nav iekļauts kaut kādās robežās, savukārt dators domā tā kā ir ieprogrammēts un ne vairāk un ne mazāk.

Runājot par šis spēles finansiālo pusi, jāmin, ka Garijs Kasparovs ir jau saņēmis 500 000$ par piedalīšanos un vēl 300 000$ saņems, ja uzvarēs šajā mačā. Zaudētājs arī nebūs īpaši apvainots – 200 000$, savukārt ja rezultāts būs neizšķirts, tad abi spēlētāji saņems 250 000$.

Ja vēlaties sekot līdzi spēles gaitai, tad to variet darīt šeit (RU) un šeit (EN).
 
 
Atpakaļæ½ | Uz augļæ½u | Komentļæ½t (13)
Prev: Ziņas / Klonēšana uz galda
Next: Mobilie / Xelibri - neierasti telefoni no Siemens
© 2000-2024 Cietnis.lv.
c0ded by laacz
Hostingu piedāvā DEAC
Hardware piedāvā m79
php/mysql on redhat/apache
Statistika powered by counter.lv
Jebkuru materiālu pārpublicēšana vai izmantošana bez atsauces uz cietnis.lv
ir aizliegta. Izmantojot materiālus no cietnis.lv, pirms to darīt, ir nepieciešams
sazināties ar autoru un noskaidrot izmantošanas noteikumus.