Membrana baumu līmenī ir
paziņojusi, ka tai esot izdevies noskaidrot par plānojamo ICQ komercializāciju. T.i. - maksas ieviešanu par viena no populārākajiem
instant messaging servisa
ICQ izmantošanu.
ICQ Inc. īpašnieki -
AOL esot uzstādījuši ultimātu - vai nu Jūs līdz 2003. gada pirmajam janvārim izdomājat un ieviešat mērus, kā sākt nest peļņu, vai arī mēs jūs aizveram.
Neskatoties uz to, ka reklāma
ICQ jau ir parasta parādība, tās efekts ir tuvs nullei. Tāpēc, kā paziņo
membrana, ir izdomāti trīs risinājumi (kas, visticamākais, tiks pieņemti kopā un vienlaicīgi).
Pirmais - viss par velti, tikai stipri apgrieztā variantā. Konkrēts saņemamo, nosūtāmo ziņu skaits, to garums un tikai daļa tagadējo iespēju. Otrais - maksas pakalpojums ar visām tagadējām iespējām. Trešais un pats smieklīgākais - reklāma tiks ievietota izsūtāmajos tekstos. Piemēri visnotaļ jautri:
"Čau! :) Kā tev iet? Kā sieva, bērni? Starp citu, vakar izmēģināju "Tādu un tādu" kafiju - kolosāla garša un nepavisam nav dārgi! Rīt braucam pie dabas krūts?""čau, mīļummīļo :-))) esmu noilgojies!! aizejam uz kino? man ir tev paredzēts kāds ļoti romantisks pārsteigums!!! tu jau esi mēģinājusi jauno antibakteriālo trauku mazgāšanas līdzekli "nosaukums"? es būšu pie tevis pēc stundas, esi gatava! buča!"