cietnījamajiem lasītājiem paredzētais cietnis
ZinasSpēlesWinampPopsciMobileFailiLinkiViedoklis
08:57 Par maziem zaļiem cilvēciņiem. Skatīt multenes... [www.greenman.ru]
13:15 Zvaigžņu karu jaunākā epizode sauksies Star Wars: Revenge of the Sith un noskatīties to varēsim 2005. gada maijā. [yahoo news]
14:51 No Ņujorkas uz Londonu 54 minūtēs. Tas viss ar vilcienu, kas pārvietosies ar ~8000 km/h ātrumu. Vai tas ir iespējams? [media.dsc.discovery.com]
14:15 Interneta "tētis" iecelts bruņinieku kārtā. [www.digitmag.co.uk]
13:59 Teorija par to, ka melnajā caurumā viss pazūd bez pēdām var izrādīties nepatiesa un 21. jūlijā Stephen Hawking centīsies to pierādīt. [new scientist]
[RSS]



ADVANCED


 Nav cepuminju, nav polla. [kļæ½pļæ½c?]
Floppy diskus...
 
  Izmantoju ikdienā   8% (48)
  Pa retam izmantoju   58% (352)
  Neizmantoju vispār   28% (170)
  Kas ir Floppy?   7% (42)
13 komentāri | visi citi...


ļæ½odien vardadienas svin:
Gunta, Ginta, Gunda
*/?> Nimepļæ½evalised on:
Armas, Armo, Arm, Kallis
ļæ½iandien vardadieni ļæ½vencia:
Manvydas, Almantė, Bertoldas

 Hosted by DEAC
 Server by M79


 da worst
 pods
flash.lv
?>  self
*/?>

  Aizsļæ½ti ziļæ½u par ļæ½o elļæ½to rakstu sev, savam draugam vai naidniekam Izdrukļæ½ ļæ½o nejegļæ½ pļæ½rkļæ½lo ziļæ½u uz sava exelentļæ½ printera Tev gan jau ka ir kaut kas piebilstams par ļæ½o megaziļæ½u (122)  

Warcreaft III - Reign of Chaos
Warcreaft III - Reign of Chaos
Brīnums ir noticis un Warcraft III beidzot ir nonācis veikalu plauktos. Mēnešiem ilgi spēles izstrādes gaita  tika glabāta pilnīgā noslēpumā. Laiku pa laikam, lai uzturētu slodzi, tika parādīti pāris spēles screenshoti un nelieli mājieni par to, kas tad īsti notiks spēlē. Bet iesākumā apskaidrošu kā tad tas sākās un kāpēc Warcraft III ir viena no gaidītākajām spēlēm ne tikai šogad, bet arī pagājušajā gadā...
update no laacz
Nepaspēju piebilst pirms raksta laišanas gaisā :) Tāpēc atvainojos par 'update'. Nāksies ierakstīties dažos vārdos. Pirmais ir filmiņa starp misijām. Lūk, kas ir šausmīgā cieņā. Kaut vai tas pats Krauklis (laikam tā sauc to putnu) uztaisīts ideālāk par ideālu. Spalvu plīvošana vējā, refleksi, u.t.t. Un acis. Detalizācijas pakāpe ir mežonīga. Blizzards ir izgāzis lielu naudu, bet filmiņas ir kaut kas perfekts.
Un otrs - sižets pefekti izstrādāts. No A līdz Z. Sīki un prātīgi. Nav tikai galvenā ideja. Viss notiek spēles gaitā un ar dažnedažādiem negaidītiem pagriezieniem. Un viss tiek ilustrēts ar filmiņām uz spēles dzinēja.
 

Warcraft I
Warcraft I
  Viss sākās ar Warcraft I (loģiski). Warcraft I bija pirmā spēle, ko Blizzard Entertainment izstrādāja kā neatkarīga kompānija (Blizzard taisīja spēles citām kompānijām, tādām kā Lost Vikings un Blackthorne). Līdz ar to arī sākās visa Warcraft sērija, ko mēs redzam šodien. Šī spēle iepazīstināja ar Azeroth pasauli un kaujām starp Orkiem (īsti nezinu kā latviski) un Cilvēkiem.Tā kļuva par momentālu panākumu pēc savas iznākšanas 1994. gadā un deva jaunu dzirksti reālā laika stratēģijas žanrā. Tūlīt pēc Blizzard kolosāliem panākumiem pēc spēles iznākšanas daudzas kompānijas uzsāka šīs spēles stila kopēšanu, ko tagad saucam par reālā laika stratēģijām.

Warcraft II
Warcraft II
  Pēc minētiem panākumiem loģiski būtu sēriju turpināt, ko arī Blizzard veiksmīgi realizē 1995. gadā, izlaižot  Warcraft II: Tides of Darkness. Ar šo spēli tā laika reālā laika stratēģija tika pārvērsta par kaut ko pilnīgi jaunu, kaut ko lielu. Visu paaudžu spēlētāji aizrautīgi iegrima mistiskās Azeroth pasaules iemītnieku otrajā lielajā karā, kur atkal notika kaujas starp ļauniem orkiem un dižciltīgiem cilvēkiem. Spēlē bija savs neizskaidrojamais pievilkšanas spēks. Pēc vairāk kā miljons kopiju pārdošanas, Blizzard izlaida papildinājumu - Warcraft II: Beyond The Dark Portal, kas kļuva par tā laika vispārdotāko papildinājumu. Apmēram pēc Warcraft II iznākšanas pārdotāko spēļu tops izskatījās šādi: 3. Warcraft II (Blizzard), 2. Diablo (Blizzard), 1. Starcraft (Blizzard). To es saucu pa panākumiem...

Warcraft II: Battle.net Edition
Warcraft II: Battle.net Edition
  Nu un visbeidzot no pielūdzēju puses izskanēja simtiem lūgumu kaut ko mainīt spēlē, kas vairums gadījumos saistījās ar spēli internetā. Tad arī 1998. gadā Blizzard papildina spēli ar dažādiem patīkamiem sīkumiem un iespēju spēlēt caur internetu iekš Battle.net un nosauc to attiecīgi Wacraft II: Battle.net Edition. Iespējams šī spēles versija ir redzēta arī ar citu nosaukumu - Warcraft II: Platinum. Battle.net priekšrocības bija tās, ka spēlētāji varēji tikties vienā konkrētā vietā - Battle.net serverī. Agrāk to bija iespējams darīt tikai ar dažādu serveru starpniecību. Šeit iederētos gan The Zone, gan Kali u.c. Lieki būtu piebilst, ka visi šie servisi bija un ir maksas, savukārt Battle.net Edition bija nopērkams par nieka 20$ un spēlējams internetā bez papildus samaksas.

  Nu un šeit parādās stāsta varonis - Warcraft III: Reign of Chaos. Pirms vispār Blizzard Entertainment paziņoja par spēles izstrādi 1999. gada 5. septembrī, spēle slepenībā jau bija izstrādes stadijā jau apmēram gadu. Kā beigās izrādījās, spēle bija pavisam ne tāda, kā to liela daļa bija gaidījuši. Spēles pilnīgi mainījusi izskatu un pašu spēles stilu...

Grafika
  Pirmais, ko ieraugam palaižot spēli, protams, ir kā tā izskatās. Warcraft III ir pārgājis trīs dimensijās. Kameru gan nebūs iespējams grozīt ka vien patīkās, bet pietuvināt un attālināt kameru un paskatīties kā tad tie sīkie karavīri izskatās tuvumā ir interesanti. Papildus tam, grafika ir vienkārši satriecoša. Kā sola Blizzard, spēle daļēji pati spēšot pielāgoties lietotāja datora jaudai. Noslēpums esot tur, ka vienības, koki un viss pārējais spēlē kustās un protams dara to pēc kaut kādām vadlīnijām. Tad spēlē šīs vadlījijas tiek veidotas mazāk, lai arī viss kustētos mazāk, īpaši nezaudējot uz kvalitāti. Veiksmīgi (vai arī neveiksmīgi) pabeidzot misiju, redzēsim video rullīti, kas veidots ar spēles 3d dzinēju, bet pabeidzot kādu lielāku misiju, īpaši šim nolūkam veidotu videorullīti. Videorullīša kvalitāte ir vienkārši satriecoša. Sen spēlēs neesmu redzējis kaut ko tik kvalitatīvu un baudāmu. Sakarā ar visu iepriekšminētu, spēlei būs nepieciešama 3D karte. Ja nemaldos, tad Warcraft II: Reign of Chaos līdz ar to ir pirmā spēle, ko veidojis Blizzard un kurai ir obligāti nepieciešama 3D karte.

RPS vai RTS
  Sākotnēji spēli bija paredzēts veidot pilnīgi kā RPS (Role Playing Strategy), tomēr vēlāk kompānija nolēma, ka RTS (Real Time Strategy) būtu piemērotāka spēlei. Visiem, kam patīk RPG (Role Playing Game) elementi spēlē nevajadzētu saskumt jau tagad, jo daļa no RPG tomēr ir saglabāta. Piemēram katrai rasei ir savi varoņi, kas arī spēs uzkrāt pieredzi. Ja lielāka pieredze - jo spēcīgāks spēlētāja varonis. Tikai nevajadzētu aizmirst to, ka arī pretinieks neguļ... Kā jau ierasts šāda veida spēlēs, katru misiju ir iespējams izdarot kādu konkrētu nosacījumu. Bez tā pastāv arī tā sauktie Optional Quests, kvesti, kas nav obligāti jāpilda, bet izpildīšanas gadījumā ie liela iespēja, ka spēlētājs saņems bagātīgu atalgojumu. Tāpat saglabāti ar NPC spēlētāji, kas darbojas neatkarīgi no spēlētāja un pretinieka. Dažreiz ar viņiem var runāt... ...dažreiz nevar.

Rases
  Sākotnēji tika paredzēts, ka spēlē būs 6 rases, bet Blizzard arī par to pārdomāja, pamatojot, ka būs mazāk rases, bet pati spēle sabalansētāka. Pašlaik ir četras rases. Pirmā ir Cilvēki, ko mēs pazīstam jau no iepriekšējām spēles daļām. Cilvēku nākotne gan šajā spēlē neizskatās īpaši daudzsološa..., toties Orki, otra rase, ir saņēmušies un to spēks aug. Savstarpējo cīņu rezultātā parādās trešais ienaidnieks  - Burning Legion. Šī ir itkā vēl viena rase, bet par tādu netiek uzskatīta, jo spēlēt ar to nav iespējams. Trešie savu vietu ir izcīnījuši Undead (augšamcēlušies no miroņiem) un ceturtie ir Dark Elves. Šīs divas rases Warcraft sērijā ir jaunas un tās pilnībā piekļausies visai spēles notikumu gaitai.

Spēles gaita
  Spēles gaita ir cieši saistīta ar sižetu un tieši tapēc spēli nevar izspēlēt, spēlējot tikai ar Cilvēkiem, Orkiem vai vienalga kuru citu rasi. Tāpat spēlē ir ieviesta jūtama sabalansētība. Nav vairs tie laiki, kad taisa armiju par visiem pieejamiem resursiem un tad uzbrukumā... Pirmkārt resursi ir tikai divi - zelts un koks, īstas Warcraft tradīcijas. Kokus var iegūt cik tik uziet bez ierobežojumiem, ja to apkārt pietiek (izņemot Dark Elves), bet ar zeltu ir nedaudz savādāk. Šeit jau ir domāts par to, ka ātri izveidota un liela armija ne vienmēr dod labumu. Piemēram - zelta raktuve. No zelta raktuves un noliktavu skraidā strādnieki, nesot zeltu, katrā skriešanas reizē papildinot banku ar 10 zelta gabaliem. Brīdī, kad spēlētāja armijas skaits pārsniedz 40, zelta iegule samazinās līdz setiņi, respektīvi, no zelta raktuves strādnieki savāc 10 zeltu, bet bankā ienāk tikai 7. Ja armijas skaits pārsniedz 70, tad šis ienākums ir tikai 4. Tam visam papildus, zelta raktuvēm ir tāds niķis ātri iztukšoties... Tātad pirms uzbrukt, labāk būtu kādu laiku labāk aizstāvēties ar armiju, kas nepārsniedz 40, tajā laikā iekrājot zeltu. Kad tas būtu pietiekams - armija, uzbrukums, uzvara... Katrai rasei ir arī savs varonis, kā jau minēju agrāk. Lai cik stiprs viņš būtu, tas nevar uzvarēt karu viens, toties diezgan labi noder, ja iet ar armiju vienā pulkā.

Iespējams esmu kaut ko palaidis garām vai aizmirsis, jo spēle ir tiešām plaša. Vienīgi varu vēl piebilst to, ka spēlē ir sīki izstrādāts sižets. Tas arī ir viens no iemesliem, kāpēc spēle tā aizrauj. Paktiski nekas nenotiek tāpat, katram sižeta pagriezienam ir sīki izstrādāts turpinājums un katras rases stāsts tomēr beigās tiek sapīts vienā lielā notikumā - Warcraft III: Reign of Chaos.

Spēlei viennozīmīgi 10 cietnīši!!!

 
Atpakaļæ½ | Uz augļæ½u | Komentļæ½t (122)
Prev: Ziņas / Jauns Nero
Next: Ziņas / Izmaiņas cietnī 2
© 2000-2024 Cietnis.lv.
c0ded by laacz
Hostingu piedāvā DEAC
Hardware piedāvā m79
php/mysql on redhat/apache
Statistika powered by counter.lv
Jebkuru materiālu pārpublicēšana vai izmantošana bez atsauces uz cietnis.lv
ir aizliegta. Izmantojot materiālus no cietnis.lv, pirms to darīt, ir nepieciešams
sazināties ar autoru un noskaidrot izmantošanas noteikumus.