cietnījamajiem lasītājiem paredzētais cietnis
ZinasSpēlesWinampPopsciMobileFailiLinkiViedoklis
08:57 Par maziem zaļiem cilvēciņiem. Skatīt multenes... [www.greenman.ru]
13:15 Zvaigžņu karu jaunākā epizode sauksies Star Wars: Revenge of the Sith un noskatīties to varēsim 2005. gada maijā. [yahoo news]
14:51 No Ņujorkas uz Londonu 54 minūtēs. Tas viss ar vilcienu, kas pārvietosies ar ~8000 km/h ātrumu. Vai tas ir iespējams? [media.dsc.discovery.com]
14:15 Interneta "tētis" iecelts bruņinieku kārtā. [www.digitmag.co.uk]
13:59 Teorija par to, ka melnajā caurumā viss pazūd bez pēdām var izrādīties nepatiesa un 21. jūlijā Stephen Hawking centīsies to pierādīt. [new scientist]
[RSS]



ADVANCED


 Nav cepuminju, nav polla. [kļæ½pļæ½c?]
Floppy diskus...
 
  Izmantoju ikdienā   8% (48)
  Pa retam izmantoju   58% (352)
  Neizmantoju vispār   28% (170)
  Kas ir Floppy?   7% (42)
13 komentāri | visi citi...


ļæ½odien vardadienas svin:
Gunta, Ginta, Gunda
*/?> Nimepļæ½evalised on:
Armas, Armo, Arm, Kallis
ļæ½iandien vardadieni ļæ½vencia:
Manvydas, Almantė, Bertoldas

 Hosted by DEAC
 Server by M79


 da worst
 pods
flash.lv
?>  self
*/?>

  Aizsļæ½ti ziļæ½u par ļæ½o elļæ½to rakstu sev, savam draugam vai naidniekam Izdrukļæ½ ļæ½o nejegļæ½ pļæ½rkļæ½lo ziļæ½u uz sava exelentļæ½ printera Tev gan jau ka ir kaut kas piebilstams par ļæ½o megaziļæ½u (27)  

Baumas par Deus Ex turpinājumu ir virmojušas gaisā jau dikti ilgu laiku, neesmu drošs, bet man liekas, ka Eidos bija gatavi uzreiz cept augšā otro daļu, redzot pirmās panākumus. Par to liecina arī tas, ka neviens negrasās veidot neko revolucionāri jaunu – tikai kaut ko evolucionāru, tātad sīkvelu – tas pats, kas pirmais, tikai visa kā vairāk un sižets cits.

 

Un šoreiz būs tas gadījums, kad es ar prieku atbalstīšu šādu pieeju, jo tādas spēles, kāda bija Deus Ex – tādas vajag vairāk. Protams, System Shock 2 – first person rpgshooteradventure jau bija pirms Deus Ex, abi ir līdzīgi gan pēc skata, gan principiem, gan detaļām, taču Deus Ex mums piedāvāja milzonīgu (priekš 1 CD un, pie tam, 3D) pasauli ar daudziem jo daudziem NPC, neskaitāmiem dialogiem, ieskaņotām NPC frāzēm, smukiem ieročiem, RPG iezīmēm un arī dinamisku, action filmas cienīgu sižetu. (Es pat atļaušos teikt, ka sižeta izklāsta ziņā Deus Ex un Max Payne ir kā brāļi, pat dvīņi.) Un tad vēl tā unikālā nākotnes atmosfēra! Nākotnes Ņujorka – mats matā, kādu to es iedomājos, līdzīgu mūsdienu pilsētai, tikai visur vairāk elektronikas, vairāk terorisma, vardarbības pēdu. Vai arī pakļautā Parīze ar savām neatkārtojamajām un PATIESI tumšajām katakombām, vietējiem, kas runā angliski ar franču akcentu, jaukajām kafejnīcām un rudenīgi pavasarīgo noskaņu, kas, manuprāt, vislabāk raksturo Veco Pasauli. Tāpat arī Honkonga u.c. vietas, ak, šausmas, cik autentiskas tās bija! Bet vēl Deus Ex’ā bija lieliski parūpējušies, lai radītu realitātes sajūtu, ko tikai pastiprināja reālās ģeogrāfiskās vietas. Atceros kā pats, galīgi pārbijies, tupēju starp divām noliktavām šaurā spraugā ar pēdējo elektromagnētisko granātu rokās un skaitīju sekundes, lai izlektu laukā tieši tai brīdī, kad milzu kaujas robots atrodas vistuvāk. Pustumsā, zeme dreb (reāli!) no smagajiem metāliskajiem soļiem, kuru katru brīdi var atnākt sargs...

Tas bija Deus Ex. Augšējā rindkopa tieši tādēļ, lai jūs saprastu, kāpēc man gribētos ”sīkvelu”, nevis kaut ko principiāli jaunu. Bet nu pie lietas – kas mūs gaida...

...ir pagājuši 20 gadi. JC Dentons, pirmās daļas galvenais varonis, ir dzīvs, un dzīvs ir arī viņa bračka – Pols Dentons. Dzīvi un vecāki ir vēl daži – Treisers Tongs, Nikolette Duklēra un citi paziņas no pirmās daļas laikiem. Pasaule ar grūtībām atkopjas no haosa, kas valdīja, taču šis ir izdevīgs laiks visiem, kuri kāro iegūt varu savās rokās. Domājams, ka tās būs divas organizācijas: sekta “ The Order” un noslēpumaina korporācija ”Mako”. Lielisks laiks pasaules glābšanai! Bet Jūs, manu dārgo spēlētāj, Jūs būsiet Alex D.. (Starp citu, nu būs plašākas personāža izvēles un izveides iespējas, Alex default’ā ir ANO – tipa abi dzimumi, izvēlies, kuru gribi. Protams, mati, āda - tas viss ir konfigurējams.) Alex D. – šis vārds varētu būt dzirdēts no pirmās daļas. Tā arī ir, viņu var atrast pieminētu kaut kur 51.apgabalā, it kā šai tad esot bijuši 5 gadi, kad Paulis (Paul) un JC glāba pasauli. Alex D. protams būs apgādājama ar visu to, ko vien varēja pieskrūvēt JC + jaunām fīčām. Nekas vairāk netiek minēts par sižetu. Ak, jā, piemirsu, ja atminaties, Deus Ex varēja beigties 3 veidos, loģisks būtu jautājums – kā tad 2.–ais sāksies? Par to vēl neesot nopietni runāts, taču viņiem esot padomā kaut kas interesants... Hmm...

Tīri tehniski mūs sagaida jaunas paaudzes dzinējs ar smalki izstrādātu fizikālo pusi un, kas jo īpaši uzsvērts, ar foršām ēnām. Tās būšot smukas, dabiskas un arī noderīgas ”snīkotājiem”, lai veiksmīgi tajās paslēptos. Ēnām līdzvērtīgi smuks būs arī apgaismojums, arī funkcionāls. Tomēr daudz interesantāki ir darbi pie AI (t.i. Artifictial Intelligence – mākslīgais). Jau Deus Ex mēs redzējām savas rīcības sekas – nejauši pagadījies naidīga NPC redzeslaukā – nepatikšanas garantētas (kuras pavadīja diezgan ticami un jauki izsaucieni), bija svarīgi izmantot speciālus trikus, lai piemānītu ienaidnieku – piemēram, nomest kādu priekšmetu – viņi ies uz skaņu, uzbļaus, bet tu tikām aizlaidies vai pielien no muguras, pretinieki nelīda tieši virsū stobram utt.. Bet izstrādātāji sola vēl visu uzlabot – piemēram – tagad NPC būs pamatā balstīti uz asu redzes un skaņas uztveri. Tas nozīmē, ka ieejot kādā kabinetā, lai to nedaudz “iztīrītu”, būtu svarīgi aizvērt aiz sevis durvis, tas jūtami samazinās troksni. (Vispār jau vajadzētu gan, atceros kā pats izmantoju NPC īso atmiņu – trauksmes stāvoklī viņi ir tikai labi, ja pusminūti, tad nomierinās un darbojas kā parasti. Te zūd reālisms.) Un vēl kas – visa ieroču bāze, ekipējums, priekšmeti esot sīki pārstrādāti. Lai gan tas attiecas arī uz pazīstamo, taču tas nenozīmē, ka mēs nevarēsim sastapt “vecos draugus”, varēsim, tiesa, krietni uzlabotus. Katram ierocim būs arī analogais šāviens, viņi saka – centušies, lai spēlētājam tas patiktu...Nu redzēs, redzēs. Esot arī panākts lielāks ložu efekts – priekšmeti tagad jūtami un dabiski cieš, lēkā utt.. Starp citu, Deus Ex 2 iznāks arī Xbox’am.

Un vēl pāris vārdu par geimpleju. Precīzāk, par spēlētāja iespējām spēles pasaulē. Esmu dzirdējis baumas, ka spēli būšot iespējams iziet arī neizdarot nevienu šāvienu, izstrādātāji piemin kaut kādu diplomātiju, slēpšanās un datorlauzēja ceļi jau pazīstami, taču arī tiks uzlaboti, atsvaidzināti, bagātināti utt.. Lai nu tā būtu, man jau nu ļoti patika virtuāli uzlauzt datorsistēmas, lai pavērstu viņu ieročus pret pašiem. Nekas nav teikts par pasauli un tās plašumu. Domāju, ka arī te mēs varam sagaidīt uzlabojumus, un, ja tā, tad tas ir pat ļoti neslikti, jo Deus Ex’ā bija diezgan daudz slepeno vietu un neobligāto kvestu. Diezgan droši var teikt, ka problēmas joprojām varēs risināt dažādi, bet sižets – nelineārs (un ne tikai beigās), jaunas lokācijas (Londona, Sietla utt.), galvenā tusiņu vieta neoficiāli ir nosaukta Sietla, bet lokācijas lielākoties būs pilsētu vide. Izstrādātāji vēl kaut ko esot pieminējuši par NPC, kas dod dezinformāciju utt. – tipa, grūtāka dzīve būšot. Lai nu kā, geimerus grūtības nebaida.

Mjā, nāk kaut kas labs. Lieku “Gaidīt, krāt naudu dzelžiem” kastītē.

Saites:

 
Atpakaļæ½ | Uz augļæ½u | Komentļæ½t (27)
Prev: Ziņas / Corel 11 - pavisam drīz!
Next: Spēles / Būs 3. Pasaules kar…,tfuu…,Commandos III.
© 2000-2024 Cietnis.lv.
c0ded by laacz
Hostingu piedāvā DEAC
Hardware piedāvā m79
php/mysql on redhat/apache
Statistika powered by counter.lv
Jebkuru materiālu pārpublicēšana vai izmantošana bez atsauces uz cietnis.lv
ir aizliegta. Izmantojot materiālus no cietnis.lv, pirms to darīt, ir nepieciešams
sazināties ar autoru un noskaidrot izmantošanas noteikumus.